quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Bij RTL 5 kunnen ze wel correct aankondigen dat ''hun waren sterker'' programma's over voetbal worden onderbroken, maar als er iemand op het punt staat door de Inquisitie te worden verast, komt er plots een obsceen reclamemuziekje doorheen tetteren.
Nou, gewoon, dat ze bij Voetbal insite of dergelijke ouwehoershows altijd aankondigen dat ze nu ''naar de reclame gaan'', maar een film als De Naam van de Roos op een volkomen willekeurig punt onderbreken. Kun je niet lezen?quote:
Je kan moeilijk Sean Connery in de film laten zeggen dat ze na de reclame verder gaan...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, gewoon, dat ze bij Voetbal insite of dergelijke ouwehoershows altijd aankondigen dat ze nu ''naar de reclame gaan'', maar een film als De Naam van de Roos op een volkomen willekeurig punt onderbreken. Kun je niet lezen?
Maar je hoeft toch niet midden in de doodslag op te houden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je kan moeilijk Sean Connery in de film laten zeggen dat ze na de reclame verder gaan...
Ja en? Alsof ze Canada kunnen boycottenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef George-Butters het volgende:
Canada ligt toch iets dichter om de hoek.
De homo industrie tiert er welig bij!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja en? Alsof ze Canada kunnen boycotten![]()
De Canadezen lopen zich te bescheuren trouwens, er zijn duizenden amerikaanse homo stellen de grens over gekomen om te trouwen die grof geld spenderen in Canada voor de bruiloft![]()
daar hebpie je helemaal gelijk an.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet midden in de doodslag op te houden?
Zelfs de liefde wordt erin bedreven, wat je van drie delen Tolkien niet kunt zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik wilde 'm nog gaan kijken, maar vergeten en volgens mij heb ik 'm al eens gezien.
Dat kan er maar een, Harry. Ik weet zeker dat je walgelijk en ellendig bent, maar doe er het zwijgen toe.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef Tafkahs het volgende:
O God, waarom hebbie mij verlaten? Lijden, ellende en walging vallen mij deel
ja, met dat leuk trashmeisje dat niet kan pratenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zelfs de liefde wordt erin bedreven, wat je van drie delen Tolkien niet kunt zeggen.
Ze heeft best borsten en ze blijkt uiteindelijk zelfs niet lelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, met dat leuk trashmeisje dat niet kan praten![]()
je kan het vanavond goed makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:24 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik wilde 'm nog gaan kijken, maar vergeten en volgens mij heb ik 'm al eens gezien.
Mijn aanzien jegens Monidique verandert er geenszins door. Hij is de koning der koningen, de prins der valkuilen, de drager aller lasten, de pakezel der hoogste bergtoppen etcquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan er maar een, Harry. Ik weet zeker dat je walgelijk en ellendig bent, maar doe er het zwijgen toe.
Nee, die Christians Later kijkt best wel op zijn neus als hij ineens tussen de meelzakken geduwd wordt inderdaad. Toch grappig dat de goorste monniken met etterende builen en zwerende monden er al eens overheen zijn geweest. Dat detail hoeft de pret niet te drukken natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze heeft best borsten en ze blijkt uiteindelijk zelfs niet lelijk.
Ben ik provinciaal als ik deze witz nog niet kende?quote:
Hij weet niet eens wat ''er overheen gaan'' betekent!quote:Toch grappig dat de goorste monniken met etterende builen en zwerende monden er al eens overheen zijn geweest. Dat detail hoeft de pret niet te drukken natuurlijk
Nee, is waar...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben ik provinciaal als ik deze witz nog niet kende?
[..]
Hij weet niet eens wat ''er overheen gaan'' betekent!
Ivan McCracken told Sky News: "I was in a middle carriage and the train was not far short of Warren Street station when suddenly the door between my carriage and the next one burst open and dozens of people started rushing through. Some were falling, there was mass panic.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
Incidents? Hopen dat het gewoon wat achtergelaten tassen zijn.
Het is nu op RTL 5.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef Monidique het volgende:
Breaking News: Londen ' incicents'
Spijkerbom? Chemische bom? Geen grote explosie? Daadwerkelijk aanslagen? Beelden op TV?
Kan net zo goed een laptop accu zijn die oververhit is geraakt en ontploft.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef Monidique het volgende:
Breaking News: Londen ' incicents'
Spijkerbom? Chemische bom? Geen grote explosie? Daadwerkelijk aanslagen? Beelden op TV?
Ik herhaalde slechts wat ik snel in dat topic las. Maar het lijkt inderdaad wel mee te vallen. 7 juli trouwens ook, maar goed, mensen zijn tegenwoordig wat alerter en gespannen in Londen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan net zo goed een laptop accu zijn die oververhit is geraakt en ontploft.
Op dit moment kan ik er geen serieus incident uit opmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |