CNN.comquote:LONDON, England (CNN) -- Emergency services personnel are attending three different Tube stations in central London following reports of "incidents," police said on Thursday.
A Scotland Yard spokesperson told CNN that Warren Street, Shepherds Bush and Oval stations had all been evacuated.
There are no reports of any casualties at this stage, sources told the UK Press Association.
London Underground confirmed that services on three lines -- Victoria, Northern and Hammermith and City -- were suspended following the incidents, according to PA.
No further information is yet available. Passengers at Warren Street reported seeing smoke but police could not confirm this.
The reports came two weeks to the day since bombs on three Underground trains in London and a double-decker bus killed 56 people including four bombers.
Nee piemel dat is 12.30 GMT, dus 14.30u hier.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Dulk het volgende:
had cnn om 12:30 al op de site staan http://www.cnn.com/2005/WORLD/europe/07/21/london.tube/index.html
GMT staat erbij. Dat wil zeggen 14:30 Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Dulk het volgende:
had cnn om 12:30 al op de site staan http://www.cnn.com/2005/WORLD/europe/07/21/london.tube/index.html
GMT = -1 uurquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
GMT staat erbij. Dat wil zeggen 14:30 Nederlandse tijd.
Best aardig dat een dergelijke reply toch nog iets meer dan 10 posts op zich liet wachtenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:38 schreef Dementor het volgende:
Die kut moslims tekenen zo hun doodvonnis echt.
ojaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Hammet het volgende:
[..]
GMT kent geen zomertijd, dus 2 uur tijdverschil.
Ik durf het te zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Best aardig dat een dergelijke reply toch nog iets meer dan 10 posts op zich liet wachten
Instanbul had dat toch ook?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:40 schreef Bigfoot het volgende:
Shit mên...
Dit is wel anders trouwens als andere terroistische aanslagen. Ik kan het me niet herinneren dat er een tweede aanslag binnen een korte tijd in dezelfde stad wordt gepleegd.
Het is anders de afgelopen jaren nog niet gelukt om dat vonnis te voltrekkenquote:
Irak ligt in de kreukels en Iran/Syrie zijn de volgende kandidaten als ze zo doorgaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het is anders de afgelopen jaren nog niet gelukt om dat vonnis te voltrekken
Tja, als je het daaraan afmeet. Ik denk trouwens dat als het iran wordt iemand anders z'n doodvonnis tekent.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Irak ligt in de kreukels en Iran/Syrie zijn de volgende kandidaten als ze zo doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |