abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29002314
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 09:55 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het zit haar ook niet mee hè. Lijkt me lastig, Nederlanders achterstellen ten opzichte van andere EU-burgers.
Toch ziek van een minister om overduidelijk te proberen de antidiscriminatiewetten te omzeilen....Gek mens.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:19:41 #152
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29002390
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:11 schreef Monidique het volgende:
'morgen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:24:31 #153
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29002515
quote:
De vergeten Spelen

'Die verbazingwekkende gave alles anders te laten lijken terwijl niets verandert, heeft God alleen aan de Grieken gegeven', schrijft Petros Markaris in zijn laatste boek De zelfmoord van Che. Het zegt alles over de Griekse sportzomer van 2004: niets meer van te merken een jaar later. Elf miljard euro uitgegeven om de eer te redden met de Olympische Spelen en er dan niets meer mee doen. Het is onvoorstelbaar en volgens mij zijn ze hier gek geworden.

Precies een jaar geleden leek Griekenland een land in beweging na het winnen van de Europese Voetbaltitel en met de thuiskomst van de Spelen. Feest op feest en een groeiend zelfvertrouwen, zoals je zelden meemaakt. Athene leek eindelijk de sprong te maken naar een stad, die ontsnapte aan zijn geschiedenis, die in verandering was, maar schijn heeft bedrogen. Wat Markaris een speciale gave noemt, zou ik omschrijven als een orkaan met windkracht nul. Alles klappert in de wind, maar niets komt van zijn plek. Niets zal hier ooit anders zijn.

Ik ben niet de enige waarnemer, die verbijsterd in Athene terugblikt op iets wat schijnbaar niet heeft bestaan. Dit weekend verbaasde John Ross zich in de International Herald Tribune hier ook over. Niets is in het straatbeeld te zien van de historische Olympische Spelen van 2004. Het lijkt wel of de Grieken zich hiervoor schamen, het hebben weggedrukt en er nooit meer aan willen denken.

Blijkbaar ging het ze hier alleen maar om het redden van hun gezicht in de wereld en dat zoiets elf miljard euro kost, moet dan maar - iets minder dan 8.000 euro per olympische seconde in het Athene van 13 tot 29 augustus 2004. De eer, net zoals in het klassieke Troje, toen duizenden Grieken tien jaar ver van huis lang oorlog voerden louter en alleen om een mooie vrouw, Helena, die haar man Menelaos uit Sparta had bedrogen. Met dat verhaal groeien Griekse kinderen op, zit in hun genen, en dat zal blijkbaar vorig jaar ook hebben gespeeld. De Olympische Spelen als mooie vrouw, voor wie je sterft aan de andere kant van de wereld en als het je lukt om levend thuis te komen, wil je er nooit meer iets van horen. De eer, mijnheer, de eer.

Athene heeft vorig jaar maximale belangstelling gehad van de wereld en bewezen de moeite waard te zijn om eens te bezoeken. Maar nergens worden die Spelen uitgebuit om extra bezoekers te trekken. Wacht! Daar loopt een Griek met een olympisch shirt! Ach, Olympic Games 2000 Sydney… En daar! Een Griek met de olympische vlam op zijn shirt! O, Stockholm Energy…

Vorige week verbaasde het me al dat er niets gebeurt met het prachtige Olympische Stadion, dat nu in roestvlekken en rommel niets staat te doen. Geen rondleidingen voor toeristen, er in het openbaar trots op zijn. In andere voormalige olympische steden doen ze dat bijvoorbeeld wel, die hebben dat begrepen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:41:26 #154
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29002954
quote:
Milieuplannen EU mogen bedrijven niet te veel kosten

BRUSSEL, 21 JULI. Europees Commissaris Dimas (Milieu) mag in september zeven plannen tegen milieuvervuiling presenteren. Maar hij moet wel goed rekening houden met de kosten voor de bedrijven, zo hebben veel van zijn collega's hem woensdag op het hart gedrukt.

,,Milieubescherming en concurrentiekracht mogen geen tegenstelling zijn'', concludeerde een woordvoerster van de Europese Commissie na het oriënterende debat tussen de eurocommissarissen.

Dimas had eigenlijk al deze maand zijn plannen willen presenteren voor schonere lucht en water, de eerste van zijn zeven milieuplannen. Op aandrang van bezorgde collega's moest hij dat echter uitstellen. Vooral commissaris Verheugen (Industrie) vreesde hoge kosten voor het bedrijfsleven. Verheugen en andere commissarissen noemden een bedrag van 12 miljard euro voor de betere luchtkwaliteit.

Volgens commissaris Verheugen, de grootste opponent van de milieucommissaris, is er ,,geen beginselstrijd'' over de vraag of het milieu beter beschermd moet worden. ,,Wel is er een zoektocht naar de juiste verhouding tussen kosten en baten'', zei hij, eraan toevoegend dat er ,bijna een consensus'' is.

Nederland heeft de grootste moeite om te voldoen aan de huidige Europese milieueisen. De bouw van veel woonwijken en wegen is daardoor vertraagd of onmogelijk geworden. (ANP)
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29003024
De hateloggers en hun geestverwanten zijn eigenlijk wel zo voorspelbaar. Hun doel is natuurlijk te boek te staan als slachtoffer van het Rode Regime op Fok. En wanneer ben je slachtoffer op Fok? Juist, wanneer je geband bent. De taktiek is zo simpel: scheld Sidekick uit, klaag door middel van gescheld dat je schelden is verwijderd en krijg dan na een waarschuwing een ban. Uiteraard hebben ze niets anders gedaan dan schelden, maar ze zijn nu wel het slachtoffer die kunnen huilen dat ze gediscrimineerd worden. Goede komedie.
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:47:30 #156
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29003113
ik kan me niet anders voorstellen dan dat een aantal van deze personen persoonlijke problemen heeft.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29003283
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:44 schreef Monidique het volgende:
De hateloggers en hun geestverwanten zijn eigenlijk wel zo voorspelbaar. Hun doel is natuurlijk te boek te staan als slachtoffer van het Rode Regime op Fok. En wanneer ben je slachtoffer op Fok? Juist, wanneer je geband bent. De taktiek is zo simpel: scheld Sidekick uit, klaag door middel van gescheld dat je schelden is verwijderd en krijg dan na een waarschuwing een ban. Uiteraard hebben ze niets anders gedaan dan schelden, maar ze zijn nu wel het slachtoffer die kunnen huilen dat ze gediscrimineerd worden. Goede komedie.
Is het niet verstandiger om er een keer over op te houden?
pi_29003402
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is het niet verstandiger om er een keer over op te houden?
Nee. En trouwens, dat maakt ook helemaal niet uit. De haatzaaiers zitten niet op Fok!, of althans niet lang meer (MWAHAHAHAHA). Een enkel berichtje per dag mag er nog wel aan herinneren hoe de Martelaren der Vrijheid werkelijk zijn. Want voor je het weet komen ze weer in de feedback klagen over hoe Sidekick hun berichten verwijderd, terwijl er allemaal maar gescheld is. Belangrijk om te weten.
pi_29003447
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee. En trouwens, dat maakt ook helemaal niet uit. De haatzaaiers zitten niet op Fok!, of althans niet lang meer (MWAHAHAHAHA). Een enkel berichtje per dag mag er nog wel aan herinneren hoe de Martelaren der Vrijheid werkelijk zijn. Want voor je het weet komen ze weer in de feedback klagen over hoe Sidekick hun berichten verwijderd, terwijl er allemaal maar gescheld is. Belangrijk om te weten.
Wou je het nummer van mijn psychiater?
pi_29003487
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wou je het nummer van mijn psychiater?
Ík heb er geen nodig.
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:03:54 #161
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29003523
gezellig
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29003547
quote:
As part of the ongoing FOIA litigation on behalf of the ACLU and the Center for Constitutional Rights, a whole slew of the unreleased photographs and videos from Abu Ghraib are set to be released on Friday. These are the photographs and videos that were shown to the closed session of Congress, which reportedly include videos and photographs of the rape of detainees, including the rape of a male minor being held at the facility.

This is sure to bring the whole controversy back to the frontpages. It is also seems to be sure to inflame the sentiments against the U.S., and rightfully so. I imagine heads will roll (but hopefully only figuratively).

But it's important to let the light shine in, in my opinion. The outrage and anger will surely be justified, and it's not my place to tell the rest of the world how it should be manifested. But you can bet your ass it's going to manifest. Look out.
http://upagainstthelaw.bl(...)raib-photos-and.html

Hopelijk is het betrouwbaar...
pi_29003576
Maar je hebt gelijk, Chewie.
pi_29003999
Ik heb eventjes een FP-bericht gecorrigeerd. Goed, hè?
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:24:51 #165
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29004227
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 09:55 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het zit haar ook niet mee hè. Lijkt me lastig, Nederlanders achterstellen ten opzichte van andere EU-burgers.
Ach, het zijn alleen op papier Nederlanders .
pi_29004312
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:24 schreef Drugshond het volgende:
Is digitale terrorisme bestrijding zinloos ? :
Is mijn stukje zo goed ?!, dat mijn OP alles omvat. Zodat het geen zin heeft om hierop nog verder te reageren ?!
Misschien nemen ze je wat minder serieus met zo'n avatar en giechelen de users wat voor zehet topic alt-f4'en
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29004447
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Monidique het volgende:
Maar je hebt gelijk, Chewie.
Kijk dat hoor ik nu graag
pi_29004461
Dat dacht ik al. Wie niet?
pi_29004519
http://home.deds.nl/~tvlxd/0001_0200.avi Deze had ik eergisteravond gemaakt. Gisteravond een andere, van een ruimteschip, maar die moet ik even opnieuw renderen.
pi_29005191
En deze gisteravond dus: http://home.deds.nl/~tvlxd/0001_0130.avi (beetje aangepast)
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:12:36 #172
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29005394
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:05 schreef Monidique het volgende:
En deze gisteravond dus: http://home.deds.nl/~tvlxd/0001_0130.avi (beetje aangepast)
Je ziet heel goed de impact die de schokgolven die het ruimteschip in de ruimte voortbrengt hebben op de camera die daar hangt.
pi_29005415
Ja, schokgolven in de ruimte, .
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:23:54 #175
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29005722
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:23 schreef Monidique het volgende:
Nog ééntje dan: http://home.deds.nl/~tvlxd/0001_0100.avi
Het is net de enterprise, vind ik.
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:24:58 #176
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29005754
shockwaves
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:41:44 #177
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29006154
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29006174
handig voor de Nederlanders in den vreemde:
quote:
Charmeoffensief Balkenende via Guardian

van onze redactie politiek
DEN HAAG - Premier Balkenende is een charme-offensief in Europa begonnen. Hij wil medestanders werven voor de Nederlandse opvatting dat de Europese subsidies anders verdeeld moeten worden, en tegelijk uitleggen dat Nederland na het 'nee' tegen de grondwet niet met de rug naar de EU staat.

De premier schrijft dat in opiniestukken in buitenlandse kranten. Na de Franse Figaro vorige week, was gisteren de Britse Guardian aan de beurt.

Balkenende zet uiteen dat de burgers in Europa ontevreden zijn omdat er nog steeds veel geld naar de landbouw gaat, en niet genoeg naar bijvoorbeeld innovatie, onderzoek en de arme regio's in de nieuwe lidstaten. ,,Het huidige systeem, waarbij rivieren van subsidie uit Brussel naar de lidstaten stromen, kan niet tot het eind van de 21e eeuw duren.''

De Britse regering is opgetogen over de Nederlandse opvatting. The Guardian meldt in een apart nieuwsbericht dat premier Blair met genoegen de Nederlandse kritiek op de subsidies heeft gelezen. Groot-Brittannië is dit halfjaar voorzitter van de EU en probeert de onderhandelingen over de Europese begroting voor de komende jaren vlot te trekken.

Balkenende heeft hetzelfde stuk aangeboden aan grote kranten in alle Europese lidstaten, bevestigt zijn woordvoerder. Het verhaal is inmiddels in vijftien tot twintig Europese kranten geplaatst. ,,De kernzin uit het artikel is dat ondanks de afwijzing van de grondwet in juni, meer dan driekwart van de Nederlanders voor het lidmaatschap van de EU is'', zegt de woordvoerder. Balkenende maakt zich sterk om de Nederlandse bijdrage aan de EU de komende jaren omlaag te krijgen.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=65634
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:46:06 #179
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29006257
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:42 schreef zakjapannertje het volgende:
handig voor de Nederlanders in den vreemde:
[..]

http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=65634
Ik hoop dat hij op papier beter zijn punt duidelijk kan maken dan in debat.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:48:28 #180
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29006314
quote:
en niet genoeg naar bijvoorbeeld innovatie, onderzoek en de arme regio's in de nieuwe lidstaten
Is dat zo? Ik dacht dat men juist duidelijk liet blijken dat landen als Spanje en Ierland, die veel baat hebben gehad bij de structuurfondsen, hiervoor op wilde laten draaien.
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:53:07 #181
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29006434
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:48 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik dacht dat men juist duidelijk liet blijken dat landen als Spanje en Ierland, die veel baat hebben gehad bij de structuurfondsen, hiervoor op wilde laten draaien.
Dat sluit elkaar toch niet uit?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29006744
quote:
Fransen ongerust over hun Danone

Van onze redactie economie

AMSTERDAM - Frankrijk is in rep en roer. Geruchten dat het Amerikaanse Pepsico een vijandig bod voorbereidt op de Franse beursicoon Danone zijn in Parijs als een mokerslag aangekomen.

De Franse premier, Dominique de Villepin, zei gisteren dat de regering in deze de Franse belangen als een leeuw zal verdedigen. Hij noemde Danone, bekend als producent van toetjes, babyvoeding en water, 'één van de parels van onze industrie'.

Op de effectenbeurs in Parijs circuleren steeds sterkere geruchten dat de Amerikaanse frisdranken- en snackfabrikant Pepsico een vijandig bod op Danone zal uitbrengen.

Gisteren spoot de koers van het Franse bedrijf met bijna zes procent omhoog tot 92,65 euro, na in voorgaande handelsdagen ook al fors te zijn gestegen. De laatste twee weken steeg de koers van Danone met 27 procent. Daarmee kwam de beurswaarde gisteren uit op 24,5 miljard euro.

De Villepin ging op een persconferentie niet rechtstreeks in op de speculaties over een bod van Pepsico op Danone, maar gaf wel aan waar de regering staat. ''Het is niet aan mij commentaar te geven op geruchten of koersschommelingen van een aandeel op de effectenbeurs,'' aldus de premier. ''Wel kan ik uitdrukking geven aan het grote belang dat we hechten aan Franse banen, de Franse industrie en Frans onderzoek,'' aldus de premier.

De Villepin zei te hebben gesproken met Danone-topman Frank Riboud en daarbij te hebben onderstreept dat elke oplossing of strategie in de context moet staan van het verdedigen van Danones belangen en van een Franse toekomst voor het concern.

De speculaties over een bod op Danone werden gisteren nog eens extra aangewakkerd door de Financial Times. De Britse krant meldde dat Pepsico de zakenbanken Morgan Stanley en UBS heeft ingehuurd als adviseurs voor een overname. Danone zou advies krijgen van de bank Lazard.

Volgens de Financial Times krijgt Danone mogelijk hulp om aan een overname door Pepsico te ontkomen door een vriendschappelijk bod van bijvoorbeeld het Zwitserse Nestlé.

© Het Parool, 21-07-2005
http://www.parool.nl/nieuws/2005/JUL/21/eco1.html

liefde maakt blind?
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:08:54 #183
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29006929
Raar hoor, het mag niet in de handen komen van Pepsico maar wel van Nestle??
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29007048
Vergelijk
quote:
In een reactie op het dinsdag verschenen rapport van Iraq Body Count meldt de Iraakse regering dat de schatting van het aantal doden in de oorlog tegen Saddam Hussein rond de achtduizend ligt. Dit congrueert niet met de resultaten van de Britse onderzoeksgroep, die eerder meldde dat er ongeveer 25.000 doden zijn gevallen.

Iraq Body Count kwam op hun dodental door gegevens over te nemen uit mediaberichten, zoals Engelse en Iraakse kranten. De Iraakse regering baseert hun gegevens op informatie van het ministerie van Volksgezondheid. Vanaf de start van de Brits-Amerikaanse invasie in maart 2003 zijn meer dan 6.600 burgers en rondom 1.500 militairen en politieagenten omgekomen, aldus de Iraakse regering.
met
quote:
Wat meldt de Irakese overheid nu écht?

"6,629 Iraqi civilians were killed and 23,838 wounded between April 2004 and April 2005" en "a total of 8,175 Iraqis were killed in the 10 months between July 2004 and May 2005" (bron)

Het gaat dus niet om 8000 doden "sinds het begin van de Brits-Amerikaanse invasie in maart 2003", zoals de Telegraaf beweert en het betreft dus alleen de doden die zijn bijgehouden door het Ministerie van Volksgezondheid, dat overigens zo'n anderhalf jaar geleden gestopt is met het tellen van de doden -ik ben dan ook benieuwd wanneer ze daar weer mee begonnen zijn-, en het Ministerie van 'Binnenlandse Zaken'.

Om even terug te komen op mijn eerder reactie. Kennelijk is het ministerie in april 2004 weer begonnen met het bijhouden van gerapporteerde doden. De Minister van 'Binnenlandse Zaken' zei vorige maand trouwens nog dat "insurgent violence has claimed the lives of 12,000 Iraqis over the past 18 months". Sinds januari 2004 zijn er dus ten gevolge van insurgent violence alleen al twaalfduizend doden gevallen, aldus de Irakese overheid.

Nog een toevoeging: Kennelijk is het cijfer 8000 dus gebaseerd op de 8175 doden die gevallen zijn tussen juli 2004 en mei 2005 als een direkt gevolg van geweld afkomstig van insurgents: "In response to questions from The New York Times, the ministry said that 8,175 Iraqis were killed by insurgents in the 10 months that ended May 31." (bron)
pi_29007125
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:08 schreef George-Butters het volgende:
Raar hoor, het mag niet in de handen komen van Pepsico maar wel van Nestle??
franstalig, en bereid tot misschien maar een minderheidsaandeel dat net genoeg is om andere overnames tegen te houden, wat wil je nog meer?
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:19:33 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29007292
Monidique heeft gelijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:22:00 #187
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29007361
Hee Sidekick, lees je mail eensch
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29007428
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:19 schreef Sidekick het volgende:
Monidique heeft gelijk.
Natuurlijk, iemand die mij gelijk geeft kan het gewoon niet fout hebben
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:25:48 #189
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29007474
en wie geeft mij dan gelijk?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:27:13 #190
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29007522
waarover?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29007574
the American conquest has begun:
quote:
Homohuwelijk in Canada een feit

De wet op het homohuwelijk is in Canada in werking getreden. De laatste horde, namelijk de toestemming door de gouverneur-generaal als vertegenwoordiger van het staatshoofd, is woensdagnacht genomen.
Daarmee is Canada het vierde land ter wereld waar mensen van het hetzelfde geslacht in het huwelijk kunnen treden, na Nederland, België en Spanje.
De goedkeuring van het homohuwelijk in Canada was een lang en moeilijk proces, dat bovendien de politieke klasse verdeelde. Ook verschillende religieuze groeperingen hadden de laatste weken nog een oproep gelanceerd om de wet tegen te houden. Maar eind juni gaf de kamer van volksvertegenwoordigers haar goedkeuring, dinsdag deed de senaat hetzelfde, met 46 ja-stemmen tegen 22 tegen.
http://www.gva.be/nieuws/buitenland/default.asp
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:36:03 #192
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29007808
Ben benieuwd hoe men in de VS daar tegenaan kijkt. Of ook Canada in de ban gedaan wordt.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:41:58 #193
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29008007
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef Tafkahs het volgende:
waarover?
Hoe is het met Harry vandaag?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:02:21 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29008716
quote:
China heeft vandaag de koppeling van de yuan aan de Amerikaanse dollar losgelaten. De Chinese mutn wordt voortaan gekoppeld aan een mandje met valuta, zo besloot de Chinese centrale bank.
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef Tafkahs het volgende:
Hee Sidekick, lees je mail eensch
Done.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:04:00 #195
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29008770
quote:
Nog maar enkele maanden geleden kondigde ANWB de Enginyoy aan, een smartphone-versie van haar Engin navigatiepakket. Nu heeft ANWB bekend gemaakt met al zijn navigatiepakketten, inclusief Engin, te stoppen. De ANWB meldt dat de concurrentie te groot was. ANWB hoopte extra omzet te genereren met het aanbieden van aanvullende diensten, zoals informatie over hotels. De bereidheid om voor zulke diensten te betalen is echter zeer gering.
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:04:24 #196
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29008787
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]

Done.
Gezwicht voor Amerikaanse druk? Leuk dealtje gesloten? Achtergronden?
pi_29008916
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:36 schreef George-Butters het volgende:
Ben benieuwd hoe men in de VS daar tegenaan kijkt. Of ook Canada in de ban gedaan wordt.
Nederland is dacht ik ook niet in de ban gedaan

Hoewel de VS soms anders daarover denkt is Canada niet de 51e staat
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:10:19 #198
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29008978
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Gezwicht voor Amerikaanse druk? Leuk dealtje gesloten? Achtergronden?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29008983
Bij RTL 5 kunnen ze wel correct aankondigen dat ''hun waren sterker'' programma's over voetbal worden onderbroken, maar als er iemand op het punt staat door de Inquisitie te worden verast, komt er plots een obsceen reclamemuziekje doorheen tetteren.
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:10:56 #200
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29008996
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nederland is dacht ik ook niet in de ban gedaan

Hoewel de VS soms anders daarover denkt is Canada niet de 51e staat
Canada ligt toch iets dichter om de hoek.
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')