Dat zou ik ook zeggen als de waarheid je niet bevaltquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
Blanke mensen ook... dat heet 'samenleving organiseren' .
Je komt nog steeds met een klassiek racistisch cliché, weet je dat ?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Noem een succesvol Westers land waar zwarten de leiding hebben?
Noem eens een succesvol Westers land waar zwarten de meerderheid van de bevolking vormen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als de waarheid je niet bevalt
Nergens dat zegt genoeg. Ze hebben Afrikaquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef Tijger_m het volgende:
Noem eens een succesvol Westers land waar zwarten de meerderheid van de bevolking vormen?
Onder leiding van een blankequote:Colin Powell deed het overigens niet slecht, of wel?
Ahh.... gaan we op die tour....quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als de waarheid je niet bevalt
Dat zou ik ook zeggen om het falen te maskerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
Ahh.... gaan we op die tour....
Culturele verschijnselen om blanke superioriteitswanen en racisme goed te praten.
Nee, dat heet "spam".quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
Mag er ook populistisch geblaat worden met winstoogmerk hier?
quote:VALSE PAS NIET MEER GENEGEERD
Het openbaar ministerie in Haarlem wil in de loop van dit jaar weer passagiers gaan vervolgen die op Schiphol worden betrapt met een vals paspoort. Dat was anderhalf jaar niet gebeurd.
Ik zeg dat uit ervaring...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen om het falen te maskeren
Kom, niet moeilijk over doen, een vals paspoortje op de nationale luchthaven? Moet kunnen. Je kan het de marechaussee toch niet aandoen om dat soort dingen niet alleen te controleren maar ook actief tegen op te treden?quote:
Tsja Colin Powell is vast niet 100% zwart. Hij heeft een bleek kleurtjequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zeg dat uit ervaring...
Je grijpt culturele eigenschappen van een cultuur aan bijv technologisch onderontwikkeldzijn om je racistische attitude een rationeel imago te geven.
Ik vraag me af of ik die vermoeiende discussie wel wil aangaan.
Colin Powell bijv had de leiding over duizenden blanke mensen ...maar zo selectief zwartwit als je denkt noem je die blanke mensen niet "nietsnutten", die leiding nodig hebben" .
Je redeneert dus selectief vanuit minachting voor zwarte mensen..
Wat Colin Powell bereikt heeft zal jij nooit bereiken...overigens.
Adviesje, verhuis nooit naar de VS, dikke kans dat je of met een neger moet werken, onder een neger moet werken of een neger als buurman krijgt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:00 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja Colin Powell is vast niet 100% zwart. Hij heeft een bleek kleurtje
Bovendien kijk eens naar de zwarte bevolking in de VS die doen het voor het grootste gedeelte erg slecht. Armoede, hoge werkloosheid, criminaliteit etc etc.
Make's you wonder. Zelf in een maatschappij waar je succes kunt hebben falen de meesten
Dan hebben we het niet eens over Afrika gehad
In Nederland idem met moslims.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Adviesje, verhuis nooit naar de VS, dikke kans dat je of met een neger moet werken, onder een neger moet werken of een neger als buurman krijgt.![]()
Die wonen in de ghetto. Ik ga wel in een gated community wonenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef Tijger_m het volgende:
Adviesje, verhuis nooit naar de VS, dikke kans dat je of met een neger moet werken, onder een neger moet werken of een neger als buurman krijgt.![]()
Right, nooit van zwarte middenklasse gehoord, huh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
Die wonen in de ghetto. Ik ga wel in een gated community wonen
Dat zei Vampier ookquote:Bovendien was ik niet van plan om bij de Mac te gaan werken
Jawel maar dat stelt nog steeds weinig voorquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Right, nooit van zwarte middenklasse gehoord, huh?![]()
Ik ben Vampier nietquote:Dat zei Vampier ook![]()
Dank je, ik was het al bijna vergeten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef George-Butters het volgende:
@coen, stille nacht is niet echt de moeite waard.
gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je, ik was het al bijna vergeten.
Da's niks vergeleken bij het Requiem van Berlioz.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:17 schreef George-Butters het volgende:.
* George-Butters is playing Scratch Perverts - the essential mix
Hij is die gearresteerde Jamaicaan uit Londen. Alle negers nog aan toe!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Powell is from Jamaica.
Wat is daar mis mee? Als nerd kun je daar in de vakantie wat sociale contacten opdoen. Ook kun je patsen met de inhoud van je bankrekening bij gewillig neukvlees. Ook niet onaardig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
Maar dat is niet erg. Iemand moet het vuil ophalen en de orders aannemen bij de Mac
Zo komen alle apen uit de kast.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als nerd kun je daar in de vakantie wat sociale contacten opdoen. Ook kun je patsen met de inhoud van je bankrekening bij gewillig neukvlees.
Ik heb een toupet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo komen alle apen uit de kast..
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als nerd kun je daar in de vakantie wat sociale contacten opdoen. Ook kun je patsen met de inhoud van je bankrekening bij gewillig neukvlees. Ook niet onaardig.
Hij mag ook niet een kwart van de mensheid doodwensen, maar hij is nu eenmaal onaantastbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij mag toch helemaal geen sex voor het huwelijk??
Dat is geen schande.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb me een week niet geschoren.
lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ach ja, nu in de vakantie vraag geen enkel bedrijf je om hun Netware netwerken door te lichten, wat met ruim ¤ 200 per uur ook wat winstgevender is.
Zoals ieder ander christen neem ik de bijbel niet al te letterlijk, zou (naast onmogelijk, want de bijbel spreekt zichzelf op veel punten tegen) overigens ook aardig hypocriet zijn, aangezien ik moslims die de Koran te letterlijk opvolgen nou niet bepaald mag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij mag toch helemaal geen sex voor het huwelijk??
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt allicht op stang jagen, of is dit een laatste KKK-oprisping?
Ik zocht de grenzen van het toelaatbare opquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bedoelt allicht op stang jagen, of is dit een laatste KKK-oprisping?
Ik prefereer toch het wekelijkse ritje over de snelweg vastgebonden aan een terreinwagen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen opjagen.
Zo heeft iedereen zo zijn fetisjquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik prefereer toch het wekelijkse ritje over de snelweg vastgebonden aan een terreinwagen.
Alles went.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik prefereer toch het wekelijkse ritje over de snelweg vastgebonden aan een terreinwagen.
Ik wil over 6 weken met een baard naar school. Om mijn transformatie naar duffe lul op open sandalen te volbrengen.quote:
Ook leuk vermaak. Mss iets voor een sbs6 show.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
In Groningen kan zoiets.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik wil over 6 weken met een baard naar school. Om mijn transformatie naar duffe lul op open sandalen te volbrengen.
Is al gedaan in een aflevering van CSI:NYquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook leuk vermaak. Mss iets voor een sbs6 show.
Probleem ritjes
niemand is perfect.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zocht de grenzen van het toelaatbare op
Ik geef les vlak onder de dijk, aan leerlingen die hun klompen bij de ingang van de klas uitdoen. En opstaan wanneer ik binnenkom.quote:
Gelukkig maar anders valt er weinig af te zeikenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:32 schreef George-Butters het volgende:
niemand is perfect.
jij bent anders ook wel een makkelijk doelwit, Maarten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders valt er weinig af te zeiken
Dan vergis je jezelf toch lelijk, Frits.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef George-Butters het volgende:
jij bent anders ook wel een makkelijk doelwit, Maarten.
Zie je wel dat je helemaal geen verstand hebt van grotestads-problematiek en integratie!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik geef les vlak onder de dijk, aan leerlingen die hun klompen bij de ingang van de klas uitdoen. En opstaan wanneer ik binnenkom.
In mijn sprookjesbos!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie je wel dat je helemaal geen verstand hebt van grotestads-problematiek en integratie!
Het zijn vaak mannen die het net niet zijn. Noem jij s een succesvolle Maarten...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb altijd al een hekel gehad aan de naam ''Maarten.'' De enige Maarten die ik ken, is dan ook bij de marechaussee gaan werken.
jij wel ja, jij weet precies waar je het over hebt. Terwijl ik alleen maar kan toekijken en zwijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Terwijl wij in het allochtonenbos zitten.
`quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het zijn vaak mannen die het net niet zijn. Noem jij s een succesvolle Maarten...
Een commentator bij de Tour, voorheen een beroepsrenner.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef George-Butters het volgende:
Noem jij s een succesvolle Maarten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |