abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32789419
Pfff die dunne broekspijpen, met mijn schoenmaat ziet dat er echt niet uit Geef mij maar een broek die mooi over me schoenen valt! Vind die dunne pijpen echt lelijk, ken ik net zo goed bij de hema 5 euro per spijkerbroek kopen, heb je ook die lichte kleur en zo strak
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:36:20 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32791227
lange smalle pijpen waren toch voor de dames dit jaar ook al het ding?

ik hoef er niet eens aan te denken, met mijn overgewicht haha
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 4 december 2005 @ 08:09:10 #203
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32800244
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens die fabrikanten zijn ze niet aan te slepen, lees maar:
[..]

bron
Dus koop de bootcut(-alikes) nu het nog kan!

Bah, wortellook. Ik wil mijn platvoeten juist verbergen, niet showen.
The Internets, I needs it..
pi_32803760
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:41 schreef truSteh het volgende:
Pfff die dunne broekspijpen, met mijn schoenmaat ziet dat er echt niet uit Geef mij maar een broek die mooi over me schoenen valt! Vind die dunne pijpen echt lelijk, ken ik net zo goed bij de hema 5 euro per spijkerbroek kopen, heb je ook die lichte kleur en zo strak
Haha inderdaad. Die zien er echt precies hetzelfde uit. Behalve dat die zakken zo hoog zitten waardoor het lijkt of je kont 10x groter is haha
pi_32913365
weet iemand toevallig al, waar je het "thin finn" model van Nudie kan kopen ergens in de buurt van Amsterdam? Of weet iemand een online shop?
pi_33115613
Uit de openingspost:
quote:
Nieuw bij Levi's, dat rond september nieuwe vestigingen in Amsterdam en aansluitend door de rest van het land opent, zijn vijf broeken voor hem en vijf voor haar met nieuwe pasvormen en wassingen. "Vrouwen willen lange benen en een perfecte kont", weet Kenny Wilson, president van Levi's Europa. "Die plekken hebben dus steevast onze aandacht. Door de kontzakken een beetje schuin en op een strategische plek op je billen te plaatsen, krijg je optisch een goed gevormd achterwerk. Extra stiksel (stitching) aan de binnen- en buitenkant van de broek accentueert de lengte van je benen. Door de tailleband te verstevigen en iets te verlagen hebben we afgerekend met het gapende gat boven je bilspleet dat zichtbaar wordt als je gaat zitten."
Ik las laatst nog ergens dat Levi's met een broek komt die juist aan de achterkant hoger is, om een bouwvakkersdecolleté te voorkomen. Weet iemand toevallig wanneer deze broek in de winkels komt en onder welke naam enzo?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_33534573
quote:
In Zweden willen de mensen gezien worden. Ze willen vooral hun strakke lichaam tonen. Dat kan niet anders dan met een ultiem strakke jeans. Acne Jeans was ooit als grapje bedoeld, maar de strakke spijkerbroek maakt nu zijn opmars.

Hoewel de naam puisterig klinkt, is het merk allesbehalve dat. Deze broek die Jonny Johansson acht jaar geleden bedacht, is wel een beetje saai. Het is een hele simpele kaarsrechte spijkerbroek met een hoge taille. Kortom, een mooie saaie spijkerbroek.

Vlinderstrikken
Het concept lijkt aan te slaan. Zweden is om, nu de rest van Europa nog. Het merk is aan een enorme opmars bezig. Inmiddels is er nog veel meer van het merk te verkrijgen, zoals tassen, schoenen en vlinderstrikken.

Acne staat overigens voor Ambition to Create Novel Expressions. Een ander strak merk dat aanslaat in Zweden is Cheap Monday. Het zijn stretch denims en ribfluwelen broeken die nog strakker zijn dan Acne Jeans. Deze gaan overigens niet voor de elegantie en chique als Acne. Deze broeken zijn ook heel goedkoop, met de kans dat ie makkelijk uitscheurt.

In Nederland is Acne Jeans ook te koop bij onder meer 2pR en SPRMRKT in Amsterdam en Puurr in Den Haag.
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 30-12-2005 13:57:52 ]
pi_33535083
De nieuwe DSqaured jeans collectie......
pi_33535464
Acne zijn mooie broeken, Cheap Monday zijn zoals de naam vermoed ook gewoon goedkoop, geloof iets van 40-50 euro. Afwerking is niet mooi, en ze hebben geen selvage, dus niet echt een aanrader.

Echte aanrader is Julian Red, komt volgens mij ook uit Zweden.
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:45:40 #210
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33535886
Ik blijf ze oer- en oerlelijk vinden, die broeken met nauwe pijpen.
Verder heb ik ze hier in het oosten des lands nog niet gesignaleerd om iemands benen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_33538772
Waarom een extra accent leggen op je spillebeentjes
pi_33538884
Niet nóg een jaar wortelbroeken.
pi_33561949
Ik heb echt een mooie broek bij image utrecht gezien, ik ben er al voor aan het sparen (170 euro)
De nieuwste van diesel hij hangt er nu een week. ook naar binnen lopend aan de uiteinden, en redelijk strak. Ik vond hem wel een beetje laag. maargoed dat moet dan maar
Eindelijk zijn we af van die lelijk wijf uitlopend pijpen zolang ze niet te strak rond je kont zitten en vooraan alles ook nog kan ademen vind ik het alleen maar beter

[ Bericht 8% gewijzigd door Lu_uK op 31-12-2005 00:48:41 ]
pi_33566728
Ik zat even op de diesel site tekijken ze hebben de collecie van summer 2006 online staan en ik vind de broeken perfect
Wijd aan de bovenkant en smaller naar binnen lopend

deze van D&G vind ik ook erg mooi

[ Bericht 7% gewijzigd door Lu_uK op 31-12-2005 01:03:53 ]
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:55:07 #215
6290 Dr_Crouton
pi_33568539
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Traumabeelden flitsen door m'n hoofd...
  zaterdag 31 december 2005 @ 02:08:08 #216
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33568867
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Aequalitas het volgende:
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33591104
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef Lu_uK het volgende:
Ik heb echt een mooie broek bij image utrecht gezien, ik ben er al voor aan het sparen (170 euro)
De nieuwste van diesel hij hangt er nu een week. ook naar binnen lopend aan de uiteinden, en redelijk strak. Ik vond hem wel een beetje laag. maargoed dat moet dan maar
Eindelijk zijn we af van die lelijk wijf uitlopend pijpen zolang ze niet te strak rond je kont zitten en vooraan alles ook nog kan ademen vind ik het alleen maar beter
Sparen voor een broek
pi_33604124
Die hele strakke broeken staan bij hele dunne meiden nog wel aardig:

Maar jonge jonge bij 99,99% van de bevolking is dit toch geen gezicht?

Bij mannen vind ik het helemaal geen optie . En dan met die maat 45 schoenen eronder . Doe maar niet.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:39:46 #219
6290 Dr_Crouton
pi_33604179
Ban de wortelbroek! Fabrikanten en ontwerpers zijn ditmaal tever gegaan!

Snel de uitverkoop induiken, bootcuts scoren!
pi_33604222
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:52 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Sparen voor een broek
IDD 170 euro, endat voor een broek die je eigenlijk niet eens zo mooi vindt....

Voor dat geld kan ik wel leuke outftjes uit Japan laten komen!
pi_33605601

Spijkerbroeken tot net over de knie: mooi of niet mooi? Ik vind ze wel leuk met pumps eronder, maar ze staan bij lang niet iedereen!
La mode se démode, le style jamais.
pi_33606435
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Seauphie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Spijkerbroeken tot net over de knie: mooi of niet mooi? Ik vind ze wel leuk met pumps eronder, maar ze staan bij lang niet iedereen!
bij de onderste staat het wel sexy
pi_33609314
Ook die broeken leggen erg de nadruk op je heupen dus als die in orde zijn moet het opzich kunnen .
  zondag 1 januari 2006 @ 21:28:45 #224
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_33610422
-edit: offtopic

[ Bericht 63% gewijzigd door Mylene op 02-01-2006 08:44:07 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 21:44:51 #225
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33610828
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

De bovenste vind ik niks,maar die onderste vind ik zeker mooi (maar ja,ik vind de jeans van DSquared2 sowieso mooi).Helaas heb je gelijk dat ze lang niet iedereen staan......
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33611976
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Aequalitas het volgende:
Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spul . Mag ook wel wat kosten neem ik aan .

Ik zelf ben 2 weken geleden ook eindelijk eens voor een spijkerbroek en ben terug gekomen bij:

Nudie Regular Ralf .

Echt ideaal, mooie fit (niet te strak om de kont en van voren, maar de pijpen zijn zoooooo goed gevormd voor mn benen ) en niet al te duur, maar wel flink afgeprijsd. En eindelijk een broek die er is in mijn maat, W32 / L33 .
pi_33612620
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef pAin het volgende:

[..]

Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spul . Mag ook wel wat kosten neem ik aan .

Ik zelf ben 2 weken geleden ook eindelijk eens voor een spijkerbroek en ben terug gekomen bij:

[afbeelding]
[afbeelding]

Nudie Regular Ralf .

Echt ideaal, mooie fit (niet te strak om de kont en van voren, maar de pijpen zijn zoooooo goed gevormd voor mn benen ) en niet al te duur, maar wel flink afgeprijsd. En eindelijk een broek die er is in mijn maat, W32 / L33 .

[ Bericht 5% gewijzigd door Royal_Flush op 01-01-2006 22:58:05 ]
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  zondag 1 januari 2006 @ 23:02:12 #228
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33612875
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef pAin het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Nudie Regular Ralf .

Mooie broek!Als 'ie afgeprijsd is,maakt dat de keuze alleen maar makkelijker...
DSquared2 is idd vrij prijzig,maar gelukkig heeft m'n vriendin 'n (bij-)baantje bij 'n kledingzaak.Kan ik ook af en toe(ok,vrij vaak ) profiteren vd korting die zij krijgt....
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33621163
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

Mooie broek!Als 'ie afgeprijsd is,maakt dat de keuze alleen maar makkelijker...
DSquared2 is idd vrij prijzig,maar gelukkig heeft m'n vriendin 'n (bij-)baantje bij 'n kledingzaak.Kan ik ook af en toe(ok,vrij vaak ) profiteren vd korting die zij krijgt....
Ik ben er ook dik tevreden mee en ga ook zeker meer broeken van dit merk kopen. Afgeprijsd was ie zeker, maar aan de andere kant; deze zit zo ideaal, dat ik hem voor 150 euro ook nog wel had gekocht .

Jammer dat je er teveel mensen in ziet rondlopen, maar gelukkig kopen die allemaal de beschadigde broeken. Met verfspatten erop en scheuren erin enzo .

*kijkt in fotoboek* zo dan, in welke kledingzaak werkt ze?? . Misschien daar toch maar eens gaan kijken voor een uhm... broek.
pi_33621409
Het word met het jaar erger met de mode

Ik kan al amper broeken vinden, omdat ik erg precies ben daarin..
En dan is DIT de nieuwe mode?
Nou.. dat word in een vuilniszak lopen dit jaar
*..yOu w!ll alwayS be my bOo..*
  maandag 2 januari 2006 @ 19:57:35 #231
6290 Dr_Crouton
pi_33635693
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:18 schreef Twinkelgirl het volgende:
Het word met het jaar erger met de mode

Ik kan al amper broeken vinden, omdat ik erg precies ben daarin..
En dan is DIT de nieuwe mode?
Nou.. dat word in een vuilniszak lopen dit jaar
Precies.

Wel van KOMO natuurlijk.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:49:08 #232
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33642002
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:08 schreef pAin het volgende:

[..]

Ik ben er ook dik tevreden mee en ga ook zeker meer broeken van dit merk kopen. Afgeprijsd was ie zeker, maar aan de andere kant; deze zit zo ideaal, dat ik hem voor 150 euro ook nog wel had gekocht .

Jammer dat je er teveel mensen in ziet rondlopen, maar gelukkig kopen die allemaal de beschadigde broeken. Met verfspatten erop en scheuren erin enzo .

*kijkt in fotoboek* zo dan, in welke kledingzaak werkt ze?? . Misschien daar toch maar eens gaan kijken voor een uhm... broek.
Deze DSquared-broek heb ik 2 weken geleden via m'n vriendin gekocht :

Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33642331
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

.

.

Mag ik vragen waar?? R'Dam?? Is wel zo makkelijk, is zo'n beetje om de hoek.
pi_33642768
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  maandag 2 januari 2006 @ 23:12:59 #235
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33642916
Bij Ittakestime,die ligt aan de Kruiskade.Ze verkopen er ook oa Bikkembergs,Kenzo,Fake London.....
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33642949
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Bij Ittakestime,die ligt aan de Kruiskade.Ze verkopen er ook oa Bikkembergs,Kenzo,Fake London.....
.

* eens kijken gaat

voor een broek, wel te verstaan.

edit: klopt het dat ze daar ook bruidkleding verkopen trouwens?
pi_33647619
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef pAin het volgende:

[..]

.

* eens kijken gaat

voor een broek, wel te verstaan.

edit: klopt het dat ze daar ook bruidkleding verkopen trouwens?
Ik weet wel dat ze daar kostuums en jasjes verkopen....
pi_33657884
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vind het een beetje onnatuurlijk overkomen, als je dat toch de ingedragen look wilt hebben, koop dat zo'n Nudie Authentic nogiets zoals hierboven, naar mijn smaak mooier en ook nog goedkoper.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:38:17 #239
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_33677878
Ik weet niet of ik al eerder heb gepost;

Maar ik vind de rechte pijpen wel mooi staan bij sommige meisjes/vrouwen, vooral met mooie pumps eronder. Jammer genoeg zie ik ook vaak zat meisjes/vrouwen die dat net niet kunnen hebben . Dat zijn nou echt de typische voorbeelden van mensen die dragen wat in de mode is, en niet dingen dragen wat ze kunnen hebben. Heb dan liever een bootcut-model bij een meisje, dan dat het vet eruit puilt bij die broeken met de rechte pijpen, skinny jeans ook wel genoemd. .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_33697797
Voor de liefhebbers, unisex spijkerbroeken van het Zweedse label Cheap monday:

pi_33698757

Welk mens zou daar nou in willen lopen
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:01:56 #242
6290 Dr_Crouton
pi_33701390
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef JAY-T het volgende:

Welk mens zou daar nou in willen lopen
Maak een poll zou ik zeggen.
pi_33702853
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Die bovenste is best ok, kost 42 euro bij zoovillage, kan het dan wel wat zijn?
pi_33703576
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Die bovenste is best ok, kost 42 euro bij zoovillage, kan het dan wel wat zijn?
Ik heb de plaatjes van caliroots.se. Daar is dat model uitverkocht. Of het wel wat kan zijn? Berent zei eerder in dit topic dat je voor dat geld er niet veel van moet verwachten.

Anders misschien Nudie Jeans Thin Finn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 04-01-2006 19:15:05 ]
pi_33704438
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb de plaatjes van caliroots.se. Daar is dat model uitverkocht. Of het wel wat kan zijn? Berent zei eerder in dit topic dat je voor dat geld er niet veel van moet verwachten.

Anders misschien Nudie Jeans Thin Finn?
nee nee, niet die superstrakke dat vind ik helemaal niks, die bovenste zag er nog redelijk wijd uit.
pi_33704578
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Het 2e plaatje doet me denken aan die 40 / 50 jarige huisvrouwen die geen aandacht meer aan zichzelf besteden
pi_33704827
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
ik vind die bovenste wel vet anders
koffie?
Nee, een Citroėn!
pi_33705139
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
jeetje
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33735921
Jeeeeh, de legging-spijkerbroek komt terug dames! Haha. Liefst met een lage kont en heel mooi met pumps eronder. Mijn favo merk is en blijft Blue Blood (voor mannen)
pi_33736355
blue blood hebben hun eigen katoenplantages toch?
pi_33781337
op zich niet echt een nieuw trend, sinds twee jaar zijn de smalle pijpen al in de mode. met hoge laarzen erover, geeft het toch naar mijn mening een vreemd effect, beetje lange poten idee! geef mij maar gewoon de casual spijkerbroek met mooie rechte pijp en een mooie wassing! ben wel blij dat die onwijze baggy jeans eruit gaan met al die frutsels, dat staat bij een paar mensen maar echt heel leuk!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:52:10 #252
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_33782991
Ik heb vandaag een spijkerbroek gekocht bij Vanilia. Licht uitlopende pijp, ook op de bovenbenen iets wijder. Mij (waist 31, 32, lengte 34) staat dat veel beter dan die skinny jeans. Dat vind ik alleen maar mooi bij heel slanke mensen. Toen ik 15 was stond het me nog, maar nu....
De broek is zelf heel heel basic (clean jeans), eigenlijk precies wat ik zocht. Ik ben nooit echt kapot geweest van die toegetakelde broeken met scheuren en verfspatten. Ik ga toch geen 100+ euro betalen voor een broek als ik hetzelfde resultaat krijg na een weekje klussen. De broek die nu gekocht heb, was afgeprijsd en dat was zeer welkom .
pi_33894671
Vind die skinny jeans alleen mooi met mooie pumps eronder of laarzen eroverheen. Misschien niet helemaal flaterend voor goedgevormde heupen, maar een beetje een goede broek kan dat ook wel verhelpen.
Ik draag het liefst helemaal rechte jeans en als ik die plaatjes zo zie, moeten die ook wel te vinden zijn de aankomende tijd.
Gelukkig heeft Diesel het model Nadar nog steeds in de collectie, nu wel in een andere wassing.
Vind die 'gerepareerde' look wel erg leuk, heb zelf in het verleden ook m'n broeken vaak op die manier opgeleukt en het ziet er beter uit dan helemaal versleten.
Sweet and innocent...
pi_33906514
wortelbroeken zijn rocknroll, en elke man die je erin ziet lopen, het zijn gewoon vrouwenbroeken..

oh en het trekt vrouwen aan (niet aan de reacties hier te lezen though..), doe er je voordeel mee ;]

[ Bericht 19% gewijzigd door El_Hefe op 10-01-2006 16:23:56 ]
pi_34823843
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans

Ik kan maar tot 1 conclusie komen

Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen

Dikkerds
Mannen zonder kont met spillebenen
Mannen met platvoeten of schoenen maat 46 of meer
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppen inclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!

pi_34823885
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans

Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen

Dikkerds
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppen inclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!

Met zo'n reactie iemand anders gefrustreerd noemen

En gelukkig ben je ook helemaal niet generaliserend.
pi_34823914
quote:

Wat een gelul, ik fitness 4 keer in de week.
pi_34823971
Bootcut staat juist mooier bij langere, slanke mensen
pi_34824081
quote:
.....

......

Aantal posts: 1 .............. aha!

Deze winter......
pi_34845668
quote:

Dikkerds

ik ben het met je eens al helemaal op het punt dat wanneer je mooie schoenen koop het zonde is om ze onder een gordijn te laten verdwijnen
pi_34848812
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

ik ben het met je eens al helemaal op het punt dat wanneer je mooie schoenen koop het zonde is om ze onder een gordijn te laten verdwijnen
Gordijn.....

Nou ik heb bootcut broeken en mijn schoenen zijn prima zichtbaar......
pi_34997968
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..

Is deze look wat? Of is 't asjeblief niet, verkoop 'm gelijk weer!
Dit is een Signature....
  zondag 12 februari 2006 @ 14:25:17 #263
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34998016
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..
[afbeelding]
Ik vind het niks.
Dan kun je nog zulke mooie benen hebben, dit is gewoon té strak.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34998138
te strakkkkkkkkkk mattie, zo strak moettie van boven echt niettttttttttt
pi_34998265
quote:
[afbeelding]
OMG wat lelijk!

Mode of niet.... ik vind het ontzettend fout!
  zondag 12 februari 2006 @ 14:32:09 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34998346
Krijg er zo'n Duitsland, 1984-gevoel bij
pi_35003492
iemand enig idee of ze die thinn finn in utrecht ergens verkopen?
pi_35004001
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
De Rode Winkel misschien .
pi_35004574
ik koop broeken op het feit dat ze er mooi uitzien en op hoe fijn ze zitten.
dit soort broeken zijn dus op beide punten niet geslaagd.

als we even iedereen over een kam gaan scheren dan kunnen wel ook wel wat onzin over mensen met thinn finn broeken verzinnen.
mode geobserdeerde prutsers, zie: detlev en zijn cohorten
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_35004939
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
in de image zijn ze altijd het eerste met dat soort dingen.
image dus

Wat is trouwens een thinn finn broek?
pi_35005139
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Wat is trouwens een thinn finn broek?
Van Nudie Jeans:

pi_35005445
owja en voor degene op de foto hierboven, als je zo een broek draagt, doe er dan niet zo een vest onder en je moet niet zo'n dikke kont hebben, dan staat et niet.
Het is niet voor iedereen geschikt..
pi_35005922
Staat leuk die spillebeentjes
pi_35007140
quote:
[afbeelding]
Je kan beter kleren kopen die je zelf ook mooi vind
Als dat je hier heel onzeker gaat vragen of deze look wel staat, als je dat zelf niet eens ziet.
BlaBlaBla
pi_35007926
Die all stars versterken echt dat slungelachtige idee, krijg je van die platvoeten joh.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_35012369

Dit vind ik mooie broeken, niet te wijd, niet te smal.. staat mooi met witte sneakers Die wortelbroeken vind ik echt niks, ik vind het bij niemand mooi .. want benen zijn nou eenmaal niet spectaculair mooi en ik vind het niet lekker zitten. Maargoed de broeken op bovenstaande foto blijven ook gewoon bestaan dus iedereen kan dragen wat hij/zij mooi vind
pi_35014114
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Aventura het volgende:
Krijg er zo'n Duitsland, 1984-gevoel bij
pi_35014247
Dit topic heeft al meer dan 25000 views gehaald .
pi_35071947
het dagje shoppen is veranderd van utrecht naar amsterdam
dus als iemand weet waar ik misschien een thin finn kan vinden in Amseterdam, is mijn dank heel groot..

ik zat zelf te denken aan de spoiled maar als iemand nog meer zaken weet?
pi_35072268
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:39 schreef arj1o1 het volgende:

ik zat zelf te denken aan de spoiled maar als iemand nog meer zaken weet?
Naast Spoiled kun je ook nog Questo in de PC Hooftstraat proberen.

Zie verder storefinder op nudiejeans.com.

Anders bel je eerst even voor de zekerheid .
pi_35323434
edit: never mind

[ Bericht 96% gewijzigd door arj1o1 op 21-02-2006 21:17:28 ]
pi_35323476
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
hoe vinden jullie deze broek staan (nudie thin finn)
te strak of niet te strak
(ik ben het niet op de foto)

[afbeelding]
[afbeelding]
Bijzonder lelijk! Echt afschuwelijk
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:48:58 #284
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_35323507
niet cool!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:49:41 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_35323527
ik vind de broek nog het minst lelijke op die foto
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35323555
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Adelante het volgende:
ik vind de broek nog het minst lelijke op die foto
Ik wel, samen met de schoenen
pi_35323672
Die Vans zijn ronduit lelijk. Die broek is even wennen .
pi_35324160
het ging ook niet om de vans
pi_35324335
Ze hebben nudie Jeans bij de Men at Work in d ekalverstraat. En in de rijnstraat bij JetSet, daar zijn ze een kleine 20 euro goedkoper.

En verder vind ik die smalle broekjes afzichtelijk. Kate moss en Sienna Miller kunnen het nog hebben, maar ik dudielijk niet. En ook mijn vriendje die het zeker kan hebben qua figuur zie ik veel en veel liever in zijn baggy jeans. Deze trend laat ik dus even voorbij gaan.

Echt afzichtelijk!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_35324520
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n broek zit zo vervelend om je aars heen En het ziet er niet uit.
pi_35324584
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
Heeeeeeeeeel erg lelijk!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:26:46 #292
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_35324783
Bah dit is echt lelijk.. Ik ben wel een type dat soms in raaaare shit kan lopen maar dit is micheal jackson achtig. "who's bad"
Nee sorry dit vind ik niks.. Doe maar gewoon baggy ( en niet te )
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_35328963
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachen Net zolang totdat ze dat gedrocht niet meer aandurven.

Wat een belachelijk lelijk modeverschijnsel zeg
pi_35329212
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachen Net zolang totdat ze dat gedrocht niet meer aandurven.

Jij lacht nogal graag mensen uit he?

Wie ben jij om mensen uit te lachen als ze wel zo'n broek dragen? Is jouw smaak bepalend voor een ander?
pi_35329276
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jij lacht nogal graag mensen uit he?

Wie ben jij om mensen uit te lachen als ze wel zo'n broek dragen? Is jouw smaak bepalend voor een ander?

Face it! vind jij die broeken mooi? Dan lach ik jou ook even uit...

Komop zeg! zoiets kłn je niet mooi vinden
pi_35329373
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
Geen gezicht die spillebeentjes.
pi_35329392
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik persoonlijk vind dit dus niets.
Het haalt de hele vormgeving van je benen/kont weg.

Maar gelukkig dat smaken verschillen.
pi_35329431
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dus wat jij wel mooi vindt, moet dan maar het mode beeld van nu zijn.
En dat moet iedereen maar mooi vinden, omdat jij ze anders gaat uitlachen

Beetje naief vindt je zelf ook niet?
pi_35329507
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit vind ik persoonlijk dus wel mooi.
Dit gaat ook zeker hier in de kast komen te hangen. Voor de lente/zomer
pi_35329527
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Face it! vind jij die broeken mooi? Dan lach ik jou ook even uit...

Komop zeg! zoiets kłn je niet mooi vinden
Nee ik vind ze niet mooi, maar ik heb fatsoen om mensen niet uit te lachen om hun smaak
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:37:22 #301
6290 Dr_Crouton
pi_35334795
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ummm...

Het ziet er niet uit, spillebeentjes laten zien (zeker als je x- of o-benen hebt is het al helemaal not done). Ik zou me er helemaal niet pretting bij vinden als ik het zou moeten dragen.

I don't wanna die in tights. En slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')