Dus koop de bootcut(-alikes) nu het nog kan!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens die fabrikanten zijn ze niet aan te slepen, lees maar:
[..]
bron
Haha inderdaad. Die zien er echt precies hetzelfde uit. Behalve dat die zakken zo hoog zitten waardoor het lijkt of je kont 10x groter is hahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:41 schreef truSteh het volgende:
Pfff die dunne broekspijpen, met mijn schoenmaat ziet dat er echt niet uitGeef mij maar een broek die mooi over me schoenen valt! Vind die dunne pijpen echt lelijk, ken ik net zo goed bij de hema 5 euro per spijkerbroek kopen, heb je ook die lichte kleur en zo strak
Ik las laatst nog ergens dat Levi's met een broek komt die juist aan de achterkant hoger is, om een bouwvakkersdecolleté te voorkomen. Weet iemand toevallig wanneer deze broek in de winkels komt en onder welke naam enzo?quote:Nieuw bij Levi's, dat rond september nieuwe vestigingen in Amsterdam en aansluitend door de rest van het land opent, zijn vijf broeken voor hem en vijf voor haar met nieuwe pasvormen en wassingen. "Vrouwen willen lange benen en een perfecte kont", weet Kenny Wilson, president van Levi's Europa. "Die plekken hebben dus steevast onze aandacht. Door de kontzakken een beetje schuin en op een strategische plek op je billen te plaatsen, krijg je optisch een goed gevormd achterwerk. Extra stiksel (stitching) aan de binnen- en buitenkant van de broek accentueert de lengte van je benen. Door de tailleband te verstevigen en iets te verlagen hebben we afgerekend met het gapende gat boven je bilspleet dat zichtbaar wordt als je gaat zitten."
bronquote:In Zweden willen de mensen gezien worden. Ze willen vooral hun strakke lichaam tonen. Dat kan niet anders dan met een ultiem strakke jeans. Acne Jeans was ooit als grapje bedoeld, maar de strakke spijkerbroek maakt nu zijn opmars.
Hoewel de naam puisterig klinkt, is het merk allesbehalve dat. Deze broek die Jonny Johansson acht jaar geleden bedacht, is wel een beetje saai. Het is een hele simpele kaarsrechte spijkerbroek met een hoge taille. Kortom, een mooie saaie spijkerbroek.
Vlinderstrikken
Het concept lijkt aan te slaan. Zweden is om, nu de rest van Europa nog. Het merk is aan een enorme opmars bezig. Inmiddels is er nog veel meer van het merk te verkrijgen, zoals tassen, schoenen en vlinderstrikken.
Acne staat overigens voor Ambition to Create Novel Expressions. Een ander strak merk dat aanslaat in Zweden is Cheap Monday. Het zijn stretch denims en ribfluwelen broeken die nog strakker zijn dan Acne Jeans. Deze gaan overigens niet voor de elegantie en chique als Acne. Deze broeken zijn ook heel goedkoop, met de kans dat ie makkelijk uitscheurt.
In Nederland is Acne Jeans ook te koop bij onder meer 2pR en SPRMRKT in Amsterdam en Puurr in Den Haag.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Aequalitas het volgende:
De nieuwe DSqaured jeans collectie......![]()
Sparen voor een broekquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef Lu_uK het volgende:
Ik heb echt een mooie broek bij image utrecht gezien, ik ben er al voor aan het sparen (170 euro)
De nieuwste van diesel hij hangt er nu een week. ook naar binnen lopend aan de uiteinden, en redelijk strak. Ik vond hem wel een beetje laag. maargoed dat moet dan maar
Eindelijk zijn we af van die lelijk wijf uitlopend pijpenzolang ze niet te strak rond je kont zitten en vooraan alles ook nog kan ademen vind ik het alleen maar beter
![]()
IDD 170 euro, endat voor een broek die je eigenlijk niet eens zo mooi vindt....quote:
bij de onderste staat het wel sexyquote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Seauphie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spijkerbroeken tot net over de knie: mooi of niet mooi? Ik vind ze wel leuk met pumps eronder, maar ze staan bij lang niet iedereen!
De bovenste vind ik niks,maar die onderste vind ik zeker mooi (maar ja,ik vind de jeans van DSquared2 sowieso mooi).Helaas heb je gelijk dat ze lang niet iedereen staan......quote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Seauphie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spijkerbroeken tot net over de knie: mooi of niet mooi? Ik vind ze wel leuk met pumps eronder, maar ze staan bij lang niet iedereen!
Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spulquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Aequalitas het volgende:
De nieuwe DSqaured jeans collectie......![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef pAin het volgende:
[..]
Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spul. Mag ook wel wat kosten neem ik aan
.
Ik zelf ben 2 weken geleden ook eindelijk eens voor een spijkerbroek en ben terug gekomen bij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie Regular Ralf.
Echt ideaal, mooie fit (niet te strak om de kont en van voren, maar de pijpen zijn zoooooo goed gevormd voor mn benen) en niet al te duur, maar wel flink afgeprijsd. En eindelijk een broek die er is in mijn maat, W32 / L33
.
Mooie broek!Als 'ie afgeprijsd is,maakt dat de keuze alleen maar makkelijker...quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef pAin het volgende:
[..]
Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spul. Mag ook wel wat kosten neem ik aan
.
Ik zelf ben 2 weken geleden ook eindelijk eens voor een spijkerbroek en ben terug gekomen bij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie Regular Ralf.
Echt ideaal, mooie fit (niet te strak om de kont en van voren, maar de pijpen zijn zoooooo goed gevormd voor mn benen) en niet al te duur, maar wel flink afgeprijsd. En eindelijk een broek die er is in mijn maat, W32 / L33
.
Ik ben er ook dik tevreden mee en ga ook zeker meer broeken van dit merk kopen. Afgeprijsd was ie zeker, maar aan de andere kant; deze zit zo ideaal, dat ik hem voor 150 euro ook nog wel had gekochtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Mooie broek!Als 'ie afgeprijsd is,maakt dat de keuze alleen maar makkelijker...![]()
DSquared2 is idd vrij prijzig,maar gelukkig heeft m'n vriendin 'n (bij-)baantje bij 'n kledingzaak.Kan ik ook af en toe(ok,vrij vaak) profiteren vd korting die zij krijgt....
![]()
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:18 schreef Twinkelgirl het volgende:
Het word met het jaar erger met de mode
Ik kan al amper broeken vinden, omdat ik erg precies ben daarin..
En dan is DIT de nieuwe mode?
Nou.. dat word in een vuilniszak lopen dit jaar
Deze DSquared-broek heb ik 2 weken geleden via m'n vriendin gekocht :quote:Op maandag 2 januari 2006 12:08 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik ben er ook dik tevreden mee en ga ook zeker meer broeken van dit merk kopen. Afgeprijsd was ie zeker, maar aan de andere kant; deze zit zo ideaal, dat ik hem voor 150 euro ook nog wel had gekocht.
Jammer dat je er teveel mensen in ziet rondlopen, maar gelukkig kopen die allemaal debeschadigde
broeken. Met verfspatten erop en scheuren erin enzo
.
*kijkt in fotoboek* zo dan, in welke kledingzaak werkt ze??![]()
. Misschien daar toch maar eens gaan kijken voor een uhm... broek.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Deze DSquared-broek heb ik 2 weken geleden via m'n vriendin gekocht :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Bij Ittakestime,die ligt aan de Kruiskade.Ze verkopen er ook oa Bikkembergs,Kenzo,Fake London.....![]()
Ik weet wel dat ze daar kostuums en jasjes verkopen....quote:Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef pAin het volgende:
[..].
* eens kijken gaat
voor een broek, wel te verstaan.
edit: klopt het dat ze daar ook bruidkleding verkopen trouwens?
Vind het een beetje onnatuurlijk overkomen, als je dat toch de ingedragen look wilt hebben, koop dat zo'n Nudie Authentic nogiets zoals hierboven, naar mijn smaak mooier en ook nog goedkoper.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Deze DSquared-broek heb ik 2 weken geleden via m'n vriendin gekocht :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Die bovenste is best ok, kost 42 euro bij zoovillage, kan het dan wel wat zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers, unisex spijkerbroeken van het Zweedse label Cheap monday:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de plaatjes van caliroots.se. Daar is dat model uitverkocht. Of het wel wat kan zijn? Berent zei eerder in dit topic dat je voor dat geld er niet veel van moet verwachten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Die bovenste is best ok, kost 42 euro bij zoovillage, kan het dan wel wat zijn?
nee nee, niet die superstrakke dat vind ik helemaal niks, die bovenste zag er nog redelijk wijd uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de plaatjes van caliroots.se. Daar is dat model uitverkocht. Of het wel wat kan zijn? Berent zei eerder in dit topic dat je voor dat geld er niet veel van moet verwachten.
Anders misschien Nudie Jeans Thin Finn?
Het 2e plaatje doet me denken aan die 40 / 50 jarige huisvrouwen die geen aandacht meer aan zichzelf bestedenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind die bovenste wel vet andersquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jeetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans
Ik kan maar tot 1 conclusie komen
Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen
Dikkerds
Mannen zonder kont met spillebenen![]()
Mannen met platvoeten of schoenen maat 46 of meer
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppeninclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!
![]()
Aantal posts: 1 .............. aha!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
.....
Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen
......
![]()
ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans
Ik kan maar tot 1 conclusie komen
Dikkerds
Mannen zonder kont met spillebenen![]()
Mannen met platvoeten of schoenen maat 46 of meer
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppeninclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik ben het met je eensal helemaal op het punt dat wanneer je mooie schoenen koop het zonde is om ze onder een gordijn te laten verdwijnen
Ik vind het niks.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..
[afbeelding]
Is deze look wat? Of is 't asjeblief niet, verkoop 'm gelijk weer!
OMG wat lelijk!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..
[afbeelding]
De Rode Winkel misschienquote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
iemand enig idee of ze die thinn finn in utrecht ergens verkopen?
in de image zijn ze altijd het eerste met dat soort dingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
iemand enig idee of ze die thinn finn in utrecht ergens verkopen?
Van Nudie Jeans:quote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Wat is trouwens een thinn finn broek?
Je kan beter kleren kopen die je zelf ook mooi vindquote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Aventura het volgende:
Krijg er zo'n Duitsland, 1984-gevoel bij
Naast Spoiled kun je ook nog Questo in de PC Hooftstraat proberen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:39 schreef arj1o1 het volgende:
ik zat zelf te denken aan de spoiled maar als iemand nog meer zaken weet?
Bijzonder lelijk! Echt afschuwelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
hoe vinden jullie deze broek staan (nudie thin finn)
te strak of niet te strak
(ik ben het niet op de foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wel, samen met de schoenenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Adelante het volgende:
ik vind de broek nog het minst lelijke op die foto
Zo'n broek zit zo vervelend om je aars heenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeeeeeeeeel erg lelijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij lacht nogal graag mensen uit he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachenNet zolang totdat ze dat gedrocht niet meer aandurven.
Wat een belachelijk lelijk modeverschijnsel zeg
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij lacht nogal graag mensen uit he?![]()
Wie ben jij om mensen uit te lachen als ze wel zo'n broek dragen? Is jouw smaak bepalend voor een ander?
Geen gezicht die spillebeentjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik persoonlijk vind dit dus niets.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus wat jij wel mooi vindt, moet dan maar het mode beeld van nu zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachenNet zolang totdat ze dat gedrocht niet meer aandurven.
Wat een belachelijk lelijk modeverschijnsel zeg
Dit vind ik persoonlijk dus wel mooi.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Seauphie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik vind ze niet mooi, maar ik heb fatsoen om mensen niet uit te lachen om hun smaakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Face it! vind jij die broeken mooi? Dan lach ik jou ook even uit...
Komop zeg! zoiets kłn je niet mooi vinden
Ummm...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |