abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33781337
op zich niet echt een nieuw trend, sinds twee jaar zijn de smalle pijpen al in de mode. met hoge laarzen erover, geeft het toch naar mijn mening een vreemd effect, beetje lange poten idee! geef mij maar gewoon de casual spijkerbroek met mooie rechte pijp en een mooie wassing! ben wel blij dat die onwijze baggy jeans eruit gaan met al die frutsels, dat staat bij een paar mensen maar echt heel leuk!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:52:10 #252
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_33782991
Ik heb vandaag een spijkerbroek gekocht bij Vanilia. Licht uitlopende pijp, ook op de bovenbenen iets wijder. Mij (waist 31, 32, lengte 34) staat dat veel beter dan die skinny jeans. Dat vind ik alleen maar mooi bij heel slanke mensen. Toen ik 15 was stond het me nog, maar nu....
De broek is zelf heel heel basic (clean jeans), eigenlijk precies wat ik zocht. Ik ben nooit echt kapot geweest van die toegetakelde broeken met scheuren en verfspatten. Ik ga toch geen 100+ euro betalen voor een broek als ik hetzelfde resultaat krijg na een weekje klussen. De broek die nu gekocht heb, was afgeprijsd en dat was zeer welkom .
pi_33894671
Vind die skinny jeans alleen mooi met mooie pumps eronder of laarzen eroverheen. Misschien niet helemaal flaterend voor goedgevormde heupen, maar een beetje een goede broek kan dat ook wel verhelpen.
Ik draag het liefst helemaal rechte jeans en als ik die plaatjes zo zie, moeten die ook wel te vinden zijn de aankomende tijd.
Gelukkig heeft Diesel het model Nadar nog steeds in de collectie, nu wel in een andere wassing.
Vind die 'gerepareerde' look wel erg leuk, heb zelf in het verleden ook m'n broeken vaak op die manier opgeleukt en het ziet er beter uit dan helemaal versleten.
Sweet and innocent...
pi_33906514
wortelbroeken zijn rocknroll, en elke man die je erin ziet lopen, het zijn gewoon vrouwenbroeken..

oh en het trekt vrouwen aan (niet aan de reacties hier te lezen though..), doe er je voordeel mee ;]

[ Bericht 19% gewijzigd door El_Hefe op 10-01-2006 16:23:56 ]
pi_34823843
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans

Ik kan maar tot 1 conclusie komen

Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen

Dikkerds
Mannen zonder kont met spillebenen
Mannen met platvoeten of schoenen maat 46 of meer
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppen inclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!

pi_34823885
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans

Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen

Dikkerds
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppen inclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!

Met zo'n reactie iemand anders gefrustreerd noemen

En gelukkig ben je ook helemaal niet generaliserend.
pi_34823914
quote:

Wat een gelul, ik fitness 4 keer in de week.
pi_34823971
Bootcut staat juist mooier bij langere, slanke mensen
pi_34824081
quote:
.....

......

Aantal posts: 1 .............. aha!

Deze winter......
pi_34845668
quote:

Dikkerds

ik ben het met je eens al helemaal op het punt dat wanneer je mooie schoenen koop het zonde is om ze onder een gordijn te laten verdwijnen
pi_34848812
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

ik ben het met je eens al helemaal op het punt dat wanneer je mooie schoenen koop het zonde is om ze onder een gordijn te laten verdwijnen
Gordijn.....

Nou ik heb bootcut broeken en mijn schoenen zijn prima zichtbaar......
pi_34997968
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..

Is deze look wat? Of is 't asjeblief niet, verkoop 'm gelijk weer!
Dit is een Signature....
  zondag 12 februari 2006 @ 14:25:17 #263
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34998016
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..
[afbeelding]
Ik vind het niks.
Dan kun je nog zulke mooie benen hebben, dit is gewoon té strak.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34998138
te strakkkkkkkkkk mattie, zo strak moettie van boven echt niettttttttttt
pi_34998265
quote:
[afbeelding]
OMG wat lelijk!

Mode of niet.... ik vind het ontzettend fout!
  zondag 12 februari 2006 @ 14:32:09 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34998346
Krijg er zo'n Duitsland, 1984-gevoel bij
pi_35003492
iemand enig idee of ze die thinn finn in utrecht ergens verkopen?
pi_35004001
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
De Rode Winkel misschien .
pi_35004574
ik koop broeken op het feit dat ze er mooi uitzien en op hoe fijn ze zitten.
dit soort broeken zijn dus op beide punten niet geslaagd.

als we even iedereen over een kam gaan scheren dan kunnen wel ook wel wat onzin over mensen met thinn finn broeken verzinnen.
mode geobserdeerde prutsers, zie: detlev en zijn cohorten
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_35004939
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
in de image zijn ze altijd het eerste met dat soort dingen.
image dus

Wat is trouwens een thinn finn broek?
pi_35005139
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Wat is trouwens een thinn finn broek?
Van Nudie Jeans:

pi_35005445
owja en voor degene op de foto hierboven, als je zo een broek draagt, doe er dan niet zo een vest onder en je moet niet zo'n dikke kont hebben, dan staat et niet.
Het is niet voor iedereen geschikt..
pi_35005922
Staat leuk die spillebeentjes
pi_35007140
quote:
[afbeelding]
Je kan beter kleren kopen die je zelf ook mooi vind
Als dat je hier heel onzeker gaat vragen of deze look wel staat, als je dat zelf niet eens ziet.
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')