quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans
Ik kan maar tot 1 conclusie komen
Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen
Dikkerds
Mannen zonder kont met spillebenen![]()
Mannen met platvoeten of schoenen maat 46 of meer
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppeninclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Kortom AAN ALLE GEFRUSTEERDE BOOTCUT EN BAGGY BROEK DRAGERS, eet minder doe aan sport zodat je je lichaam niet hoeft te verbergen onder een hoop textiel . niet om aan te zien !!!
![]()
Aantal posts: 1 .............. aha!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
.....
Tegenstanders van de slim fit jeans met smalle pijpen (die er toch komt deze winter) zijn niet modebewust maar meestal de volgende personen
......
![]()
ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef detlev21 het volgende:
Ik heb bijna al de reacties gelezen over de discussie slim fit jeans /smalle pijpen en bootcut baggy jeans
Ik kan maar tot 1 conclusie komen
Dikkerds
Mannen zonder kont met spillebenen![]()
Mannen met platvoeten of schoenen maat 46 of meer
Als je een bootcut broek draagt die nog wijd is bovenaan heb je de ideale broek om je volledige lichaam te verstoppeninclusief je schoenen. Waarom koop je mooie schoenen als je ze daarna verbert onder een gordijn ?
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik ben het met je eensal helemaal op het punt dat wanneer je mooie schoenen koop het zonde is om ze onder een gordijn te laten verdwijnen
Ik vind het niks.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..
[afbeelding]
Is deze look wat? Of is 't asjeblief niet, verkoop 'm gelijk weer!
OMG wat lelijk!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
Ik heb een unisex "cheap monday" exemplaar besteld online, geheel volgens de laatste jeansmode..
[afbeelding]
De Rode Winkel misschienquote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
iemand enig idee of ze die thinn finn in utrecht ergens verkopen?
in de image zijn ze altijd het eerste met dat soort dingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef arj1o1 het volgende:
iemand enig idee of ze die thinn finn in utrecht ergens verkopen?
Van Nudie Jeans:quote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Wat is trouwens een thinn finn broek?
Je kan beter kleren kopen die je zelf ook mooi vindquote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef virl3 het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |