quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Aventura het volgende:
Krijg er zo'n Duitsland, 1984-gevoel bij
Naast Spoiled kun je ook nog Questo in de PC Hooftstraat proberen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:39 schreef arj1o1 het volgende:
ik zat zelf te denken aan de spoiled maar als iemand nog meer zaken weet?
Bijzonder lelijk! Echt afschuwelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
hoe vinden jullie deze broek staan (nudie thin finn)
te strak of niet te strak
(ik ben het niet op de foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wel, samen met de schoenenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Adelante het volgende:
ik vind de broek nog het minst lelijke op die foto
Zo'n broek zit zo vervelend om je aars heenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeeeeeeeeel erg lelijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij lacht nogal graag mensen uit he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachenNet zolang totdat ze dat gedrocht niet meer aandurven.
Wat een belachelijk lelijk modeverschijnsel zeg
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij lacht nogal graag mensen uit he?![]()
Wie ben jij om mensen uit te lachen als ze wel zo'n broek dragen? Is jouw smaak bepalend voor een ander?
Geen gezicht die spillebeentjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik persoonlijk vind dit dus niets.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus wat jij wel mooi vindt, moet dan maar het mode beeld van nu zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou mensen die in zon broek lopen echt hard uitlachenNet zolang totdat ze dat gedrocht niet meer aandurven.
Wat een belachelijk lelijk modeverschijnsel zeg
Dit vind ik persoonlijk dus wel mooi.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef Seauphie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spijkerbroeken tot net over de knie: mooi of niet mooi? Ik vind ze wel leuk met pumps eronder, maar ze staan bij lang niet iedereen!
Nee ik vind ze niet mooi, maar ik heb fatsoen om mensen niet uit te lachen om hun smaakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Face it! vind jij die broeken mooi? Dan lach ik jou ook even uit...
Komop zeg! zoiets kùn je niet mooi vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |