Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spulquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Aequalitas het volgende:
De nieuwe DSqaured jeans collectie......![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef pAin het volgende:
[..]
Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spul. Mag ook wel wat kosten neem ik aan
.
Ik zelf ben 2 weken geleden ook eindelijk eens voor een spijkerbroek en ben terug gekomen bij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie Regular Ralf.
Echt ideaal, mooie fit (niet te strak om de kont en van voren, maar de pijpen zijn zoooooo goed gevormd voor mn benen) en niet al te duur, maar wel flink afgeprijsd. En eindelijk een broek die er is in mijn maat, W32 / L33
.
Mooie broek!Als 'ie afgeprijsd is,maakt dat de keuze alleen maar makkelijker...quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef pAin het volgende:
[..]
Eventjes op de website gekeken en woei, dat is mooi spul. Mag ook wel wat kosten neem ik aan
.
Ik zelf ben 2 weken geleden ook eindelijk eens voor een spijkerbroek en ben terug gekomen bij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie Regular Ralf.
Echt ideaal, mooie fit (niet te strak om de kont en van voren, maar de pijpen zijn zoooooo goed gevormd voor mn benen) en niet al te duur, maar wel flink afgeprijsd. En eindelijk een broek die er is in mijn maat, W32 / L33
.
Ik ben er ook dik tevreden mee en ga ook zeker meer broeken van dit merk kopen. Afgeprijsd was ie zeker, maar aan de andere kant; deze zit zo ideaal, dat ik hem voor 150 euro ook nog wel had gekochtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Mooie broek!Als 'ie afgeprijsd is,maakt dat de keuze alleen maar makkelijker...![]()
DSquared2 is idd vrij prijzig,maar gelukkig heeft m'n vriendin 'n (bij-)baantje bij 'n kledingzaak.Kan ik ook af en toe(ok,vrij vaak) profiteren vd korting die zij krijgt....
![]()
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:18 schreef Twinkelgirl het volgende:
Het word met het jaar erger met de mode
Ik kan al amper broeken vinden, omdat ik erg precies ben daarin..
En dan is DIT de nieuwe mode?
Nou.. dat word in een vuilniszak lopen dit jaar
Deze DSquared-broek heb ik 2 weken geleden via m'n vriendin gekocht :quote:Op maandag 2 januari 2006 12:08 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik ben er ook dik tevreden mee en ga ook zeker meer broeken van dit merk kopen. Afgeprijsd was ie zeker, maar aan de andere kant; deze zit zo ideaal, dat ik hem voor 150 euro ook nog wel had gekocht.
Jammer dat je er teveel mensen in ziet rondlopen, maar gelukkig kopen die allemaal debeschadigde
broeken. Met verfspatten erop en scheuren erin enzo
.
*kijkt in fotoboek* zo dan, in welke kledingzaak werkt ze??![]()
. Misschien daar toch maar eens gaan kijken voor een uhm... broek.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Deze DSquared-broek heb ik 2 weken geleden via m'n vriendin gekocht :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Bij Ittakestime,die ligt aan de Kruiskade.Ze verkopen er ook oa Bikkembergs,Kenzo,Fake London.....![]()
Ik weet wel dat ze daar kostuums en jasjes verkopen....quote:Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef pAin het volgende:
[..].
* eens kijken gaat
voor een broek, wel te verstaan.
edit: klopt het dat ze daar ook bruidkleding verkopen trouwens?
Vind het een beetje onnatuurlijk overkomen, als je dat toch de ingedragen look wilt hebben, koop dat zo'n Nudie Authentic nogiets zoals hierboven, naar mijn smaak mooier en ook nog goedkoper.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Deze DSquared-broek heb ik 2 weken geleden via m'n vriendin gekocht :
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Die bovenste is best ok, kost 42 euro bij zoovillage, kan het dan wel wat zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers, unisex spijkerbroeken van het Zweedse label Cheap monday:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de plaatjes van caliroots.se. Daar is dat model uitverkocht. Of het wel wat kan zijn? Berent zei eerder in dit topic dat je voor dat geld er niet veel van moet verwachten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Die bovenste is best ok, kost 42 euro bij zoovillage, kan het dan wel wat zijn?
nee nee, niet die superstrakke dat vind ik helemaal niks, die bovenste zag er nog redelijk wijd uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de plaatjes van caliroots.se. Daar is dat model uitverkocht. Of het wel wat kan zijn? Berent zei eerder in dit topic dat je voor dat geld er niet veel van moet verwachten.
Anders misschien Nudie Jeans Thin Finn?
Het 2e plaatje doet me denken aan die 40 / 50 jarige huisvrouwen die geen aandacht meer aan zichzelf bestedenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind die bovenste wel vet andersquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jeetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |