quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Lixtro het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dit topic dan? moet iedereen een foto van zijn of haar vriend(in) posten ofzo?
damn, wat ben jij kleinquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
Ik post maar mijn (ex) vriendje en ik.
[afbeelding]
Ik vind het anders wel leuk. krijgen we allemaal schatitge foto;squote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef PLAE@ het volgende:
Wat stamp je toch een hoop baggertopics uit de grond Maryse
Niks mis met klein hoor.quote:
Ts behoort te beginnen, anders is dit topic gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef MaRySe het volgende:
Gaan we nu weer foto's posten?
Ik heb helaas geen foto's
Hij is gewoon grootquote:
Maak die dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef MaRySe het volgende:
Gaan we nu weer foto's posten?
Ik heb helaas geen foto's
Eensch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ts behoort te beginnen, anders is dit topic gedoemd te mislukken.
dude...quote:
Ik kijk er al naar uit.quote:
Hé, jouw ken ik ergens van!quote:
Mensen die dude zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dude...
hij komt me niet bekend voor heur
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
[afbeelding]
En haar tweelingzusje rechts.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou hier komt ie dan: De foto die al veels te vaak langs is gekomen in pub, maar dat is gewoon omdat het de meest recente foto is
[afbeelding]
Ik met m'n vriendin( links)
Wees blij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Asmooh het volgende:
mn ex
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uit sinds eind mei
Ze kijkt nogal nijdig.quote:
ik vind het wel mee vallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef Chanandler het volgende:
[quote]Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
want?
[/quote
Ze kijkt nogal nijdig.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef CasB het volgende:
Godverdomme, zit ik lekker foto's te posten van mn vriendin...
Vandaag is ze teruggekomen van vakantie... blabla ik ben vreemdgegaan...
Ik ben kapot![]()
quote:
Zij was echt de laatste waarvan ik het verwachtte...quote:
Mên!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Zij was echt de laatste waarvan ik het verwachtte...
En ik geef nog steeds heel veel om haar, en ik hou van haar, maar over 3 weken hoef ik haar pas weer te zien. Tenminste, of vanavond, of over 3 weken... Vanavond lukt niet, dan maar over 3 weken...
Ik zie het allemaal wel...eerst zuipen
Nee, zo is ze niet...Ze is ook gelijk in huilen uitgebarst toen ze met hem zoende...Ik zit er meer over in dat ik haar nu niet meer kan vertrouwen...het ging allemaal zo goed, we hadden net een jaar...en dan krijg je zoiets te horen. En ik wil haar niet kwijt, en zij mij ook niet, maar zonder vertrouwen gaat dat niet lukkenquote:
quote:
begin maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
En nu stoppen met de slowchat.
Foto's posten.
En na het huilen is ze gaan neuken, of is het bij zoenen gebleven? Wat stelt een zoen nou voor als je jong bent. Je moet toch een beetje de buurt verkennen, verschillende ervaringen opdoen. Tel daarbij ook nog eens de vakantiestemming op. Ze is tenminste eerlijk geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, zo is ze niet...Ze is ook gelijk in huilen uitgebarst toen ze met hem zoende...Ik zit er meer over in dat ik haar nu niet meer kan vertrouwen...het ging allemaal zo goed, we hadden net een jaar...en dan krijg je zoiets te horen. En ik wil haar niet kwijt, en zij mij ook niet, maar zonder vertrouwen gaat dat niet lukken
Ja die 2e was vlak voor we gingen douchenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Zijn jullie nou naakt op die 2e?![]()
Wel romantische foto hoor
Ja, en ze is vreemdgeweest. Wedden dat ze hem ook niet terug zou nemen als hij met een ander zou zijn geweest.. En als zoenen niks voorsteld volgens jou vind jij het dus niet erg als je lover met alles en iedereen loopt te zoenen om maar even de buurt te verkennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
En na het huilen is ze gaan neuken, of is het bij zoenen gebleven? Wat stelt een zoen nou voor als je jong bent. Je moet toch een beetje de buurt verkennen, verschillende ervaringen opdoen. Tel daarbij ook nog eens de vakantiestemming op. Ze is tenminste eerlijk geweest.
is dat de jongen die ons allen heeft verblijdt met fotos... van jou ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef DeLeider het volgende:
* DeLeider pimpt mee
![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/3060/image001588wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/8527/image003950hm.th.jpg]afbeelding][/URL]
wel, dat sjaaltje is typerend!quote:
Dat valt ook wel weer mee. Kzie zoveel mensen met zo'n sjaal lopen, niet alleen krakers.quote:
nou dan ben je een anti-globalistische homo!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Kzie zoveel mensen met zo'n sjaal lopen, niet alleen krakers.
daarom pimp ik met m'n vriendin en drink ik coca colaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
nou dan ben je een anti-globalistische homo!![]()
godver! kraker!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
daarom pimp ik met m'n vriendin en drink ik coca cola
Die neukt alleen als je der kudos geeft.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die neukt alleen als je der kudos geeft.
Mijn ex en die zogenaamde lul heeft helemaal geen foto's gepost want hij heeft die helemaal niet meer nadat zijn computer opnieuw is geinstalleerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef Googolplexian het volgende:
ijsmeis: je bent een knappe meid (met goede smaak in auto's). Ben blij voor je dat het uit is met die lul (zoals achteraf blijkt)
ontopic: Ik ga hier niet pimpen met m'n vriendin omdat het mooiste aan internet nu eenmaal anonimiteit is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn ex en die zogenaamde lul heeft helemaal geen foto's gepost want hij heeft die helemaal niet meer nadat zijn computer opnieuw is geinstalleerd.
En die zogenaamde lul is mijn allerbeste vriend die zoiets niet eens zou durven.
Dus wie dit gerucht de wereld in heeft geholpen is niet goed wijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wist je dat al?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef Imberr het volgende:
[..]Wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wist je dat al?![]()
Leuk he.:rquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
pfff, echt helemaal volkomenkut.com dit, ijsmeis...
Natuurlijk is het fout, maar iedereen maakt fouten. Als je er van uitgaat dat je partner perfect is, en nooit iets zal doen wat jou zal teleurstellen dan kom je bedrogen uit. Iedereen heeft z'n zwakke momenten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:49 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Ja, en ze is vreemdgeweest. Wedden dat ze hem ook niet terug zou nemen als hij met een ander zou zijn geweest.. En als zoenen niks voorsteld volgens jou vind jij het dus niet erg als je lover met alles en iedereen loopt te zoenen om maar even de buurt te verkennen![]()
I stand corrected. Sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
knip
Leuk plan. Alhoewel het dan niet zo'n slowchat moet worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:36 schreef -Trinity- het volgende:
Tijd voor een PUB-singles topic...
Ik ga het gevecht aan... open maar!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk plan. Alhoewel het dan niet zo'n slowchat moet worden.![]()
Stormlooptopic.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef DeLeider het volgende:
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/3060/image001588wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker wijfquote:
De foto's zeggen genoegquote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik kom weer even Pimpen met m'n moppie![]()
Let niet op die zwarte nagellaklang verhaal enzo ohja let ook niet op het plafond dat aan het afbladeren is
![]()
(foto's zijn BTW net gemaakt)
[afbeelding]
Links
[afbeelding]
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Wat voor kansloze moet je wezen om die laatste 2 foto's te makenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Let niet op die zwarte nagellaklang verhaal enzo ohja let ook niet op het plafond dat aan het afbladeren is
![]()
[afbeelding]
Links
[afbeelding]
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Die heeft haar zusje gemaakt...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor kansloze moet je wezen om die laatste 2 foto's te maken.. Ik hoop op zelfontspanner en anders gaarne overgaan op preventief ruimen.
Ze is de rechter op de 1e foto.quote:
Whehehe.. Dus ze zijn eerst op bed gaan liggen en deden alsof ze sliepen zodat het zusje een foto kon makenquote:
Die eerste foto zal Roy dan wel weer hebben gemaakt he.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Whehehe.. Dus ze zijn eerst op bed gaan liggen en deden alsof ze sliepen zodat het zusje een foto kon maken?
Hilarisch.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Whehehe.. Dus ze zijn eerst op bed gaan liggen en deden alsof ze sliepen zodat het zusje een foto kon maken?
Ten eerste we zijn niet op bed gaan liggen want daar lagen we al!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Leuk meisjequote:Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img347.imageshack.us/img347/1538/f03lotje1jd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Jongens (en meisjes), doe eens liev tegen elkaar!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef Nashje het volgende:
Zullen we effe ophouden met het 'bekwallen' ?
Daar zou ik het op kunnen....quote:Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img347.imageshack.us/img347/1538/f03lotje1jd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Huh? Ik dacht dat Jamai homo was?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
[afbeelding]
Links
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Hehe das wel heel toevallig allemaalquote:Op zondag 31 juli 2005 01:30 schreef ChrisBoer het volgende:
Nou ik ook maar even dan.
[afbeelding]
Op het gala
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Dit was in maastricht toen we daar in de buurt een midweekje in een bungalowpark zaten.
Over 12 dagen hebben we alweer een jaar. Ik kwam haar vorig jaar tegen met nogal veel toeval;
Toevallig stonden we in dezelfde periode, in hetzelfde land, in zelfde streek, op dezelfde camping, en ken ik haar zus van school, waardoor we aan de praat raakte.. en van het een kwam het ander. Was in frankrijk btw.
DAT BEHANG!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
[afbeelding]
erg ook dat volgens mij alle foto's op dezelfde dag gemaakt zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
[afbeelding]
Links
[afbeelding]
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Dat behang zit er al acht jaar, ik ben gewoon te lui om er iets aan te doen. maarja deze vakantie gaat het gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
DAT BEHANG!!!.
![]()
![]()
.
Ben je zes en hou je van ootoo's ofzo?
Boeiend enzo...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:19 schreef P8 het volgende:
[..]
erg ook dat volgens mij alle foto's op dezelfde dag gemaakt zijn![]()
dat jullie er echt speciaal voor zijn gaan zitten, met een derde erbij![]()
Stormlooptopic.
[afbeelding]
ff niet hotlinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:43 schreef kloely het volgende:
http://img229.imageshack.us/img229/3746/bij20robin200479st.jpg
ik links & m'n exvriendje helemaal rechts..
daartussen een collega van ons
Daar is maar één manier om achter te komen....quote:
Ga jij met zo'n zwart ding in je gezicht naar een gala?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:36 schreef hippo-clippo het volgende:
nou ik post ze wel even, mijn lieverd/allesje/schoonheid![]()
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/5650/naamloos4sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
op ons gala![]()
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/4570/941310177kx.th.jpg]afbeelding][/URL]
hier zonder haar vlechten![]()
Ik ben dolgelukkig met mijn schat, en jij mag je lekker uitleven op die anderequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ga jij met zo'n zwart ding in je gezicht naar een gala?![]()
En op die onderste foto...ik zou die andere nemen![]()
Verloven terwijl je nog op de middelbare school zit? Man, kom op! Ga eerst nog een beetje leven nu het nog mogelijk is....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:04 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Ik ben dolgelukkig met mijn schat, en jij mag je lekker uitleven op die andere![]()
En ik heb maar even een zwart balkje bij mij neergezet omdat ik liever niet zo op internet wil staan. Maar ik wil natuurlijk wel even met mijn vriendin pimpen hehHeb ik al verteld dat we zo gelukkig zijn en ons waarschijnlijk gaan verloven
![]()
Ach het voelt fantastisch aan en verloven zeg op zich nog niet zoveel. We willen echt onze liefde tonen want ik wil mijn leven met haar delenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Verloven terwijl je nog op de middelbare school zit? Man, kom op! Ga eerst nog een beetje leven nu het nog mogelijk is.....
damn dat doe je goedquote:
SUquote:
BVWwabaghahahhahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:36 schreef hippo-clippo het volgende:
edit: ze vind het niet zo denderend dat we op internet staan![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef DarkDancer het volgende:
[[url=http://x1.putfile.com/8/22614081462-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef DarkDancer het volgende:
[[url=http://x1.putfile.com/8/22614081462-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Hmnn, beetje late reactie, maaruh...jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:04 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Ik ben dolgelukkig met mijn schat, en jij mag je lekker uitleven op die andere![]()
En ik heb maar even een zwart balkje bij mij neergezet omdat ik liever niet zo op internet wil staan. Maar ik wil natuurlijk wel even met mijn vriendin pimpen hehHeb ik al verteld dat we zo gelukkig zijn en ons waarschijnlijk gaan verloven
![]()
En ga jij nog pimpen met je vriendin of ben je vrijgezel![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn ex en die zogenaamde lul heeft helemaal geen foto's gepost want hij heeft die helemaal niet meer nadat zijn computer opnieuw is geinstalleerd.
En die zogenaamde lul is mijn allerbeste vriend die zoiets niet eens zou durven.
Dus wie dit gerucht de wereld in heeft geholpen is niet goed wijs.
ik heb gewoon liefde voor het levenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:25 schreef tonks het volgende:
[..]
hippie
'omg i love the earth.. i love the nature'
Zadel demonterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:04 schreef Mute_Me het volgende:
[afbeelding]
ze zeurt nooit![]()
alleen ze doet niet aan sex.. das wel wat minder...
Dan moet je eens gaan zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:24 schreef Koentje3 het volgende:
pimpen met exen?
[afbeelding]
Nogsteeds geen meisje gevonden met een net zo mooie lach![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Gershom het volgende:
Y0, zal ik eens stoer en BrEeZaH gaan doen en al mijn exen pimpen?
(:O)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:04 schreef Mute_Me het volgende:
[afbeelding]
ze zeurt nooit![]()
alleen ze doet niet aan sex.. das wel wat minder...
Knap meisje!quote:Op zondag 4 september 2005 17:40 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Veeeel te lui om te resizen![]()
Ze is idd pretty gayquote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef Gimeone2 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze doet het alleen als je eerst naar dr site bent gegaan, anders load je pc em niet.
pretty gay
Jienquote:Op zondag 4 september 2005 19:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[afbeelding]
Ze studeert nu in Groningen..![]()
![]()
overbelicht en klein.. is ze zo lelijk?quote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef Koenz0r het volgende:
[[url=http://x4.putfile.com/9/24612514167-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
Wat is dat toch met die zwarte mascaraquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
[..]
overbelicht en klein.. is ze zo lelijk?
*kuch* 't was maar een grap *kuch*quote:Op zondag 4 september 2005 16:14 schreef Marnix007 het volgende:
*kuch* HAREM! *kuch*
Heet zij toevallig Elisa?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef DeLeider het volgende:
* DeLeider pimpt mee
![]()
![]()
![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/8527/image003950hm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo, mooi meidjequote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die neukt alleen als je der kudos geeft.
Rechts was zeker je loop teefje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:56 schreef Gershom het volgende:
Hier, check al mijn super fijne vriendinnetjes..
[afbeelding]
(lol)
je bent niet de enige die haar leuk vindtquote:Op zondag 6 november 2005 11:49 schreef knakworstje het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn schatje al bijna 16 maanden![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[afbeelding]
Ze studeert nu in Groningen..![]()
![]()
patser..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:27 schreef linqx het volgende:
hey ik ben nieuw hier op het forum
en denk post ook maar meteen me ex
het is nu net 2 maanden uit maar toch even een foto
[afbeelding]
let niet op mijn kop want dat ziet er niet uit![]()
ik schijn het mannelijke figuur te zijn...
19quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Molluck het volgende:
Meneer is het juiste woord ja, hoe oud is hij?
Hij heeft wel leuk haar, beetje Jamie Cullum zo op de foto
Mannelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:27 schreef linqx het volgende:
ik schijn het mannelijke figuur te zijn...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
En maar weer normaal doen! Tss
.
Om maar even ontopic te blijven:
Vive la Tim in Mallorca
[afbeelding]
Alweer bijna 3 jaar
Ik snap 't niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
[afbeelding]
MIts dubbel D. Minstens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:03 schreef Domenica het volgende:
En als je nou nog aan haar moet vragen of het je vriendinnetje is, en je het dus nog niet weet,![]()
mag je dan al een foto posten?
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nietus.
Een maand een pauze in 3 jaar valt best mee.
En nu maar weer foto's posten!
Is dat niet Big_Fat_Wombat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef supkaa het volgende:
[afbeelding]
Khou toch van je ook al ben je helemaal besodemieterd![]()
Klopt als een bus!quote:Op zondag 13 november 2005 12:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat niet Big_Fat_Wombat?![]()
.
dit vind ik GRUWELIJK stijl, serieus!!quote:Op zondag 13 november 2005 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan ook nog maar eentje saampjes
[afbeelding]
Heel erg bedanktquote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
dit vind ik GRUWELIJK stijl, serieus!!
hangt dit gewoon in de kamer alst ware bij jullie ??? heeeel erg vet![]()
En als het uit gaat weer verder uit elkaarquote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heel erg bedankt
Ja we hebben beide een eigen lijst en hier hangt hij boven mijn bed.
Als het een beetje meezit hangen ze als het goed is vanaf aankomend jaar samen, of althans dichterbij!
![]()
Da's meestal zo met relatiesquote:Op donderdag 17 november 2005 11:50 schreef Brembo het volgende:
[..]
En als het uit gaat weer verder uit elkaar.
Die URLquote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef wobbel het volgende:
ze staat hier
http://kim.is.fietsbaar.nl/
niet een van de beste foto's, maarja![]()
Ze is wel gigamegaturboslurbo lief
Super gaaf die foto'squote:Op zondag 13 november 2005 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan ook nog maar eentje saampjes
[afbeelding]
Ik heb nog wel een gigabelabberde foto van ons 2en, lijkt wel of we beiden stoned waren, maar die staat ergens op http://www.campzone.nl.nuquote:
[edit] H H H ! [/edit]quote:
Pimp jij nou maar met jezelfquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
[afbeelding]
Jah ze woont in een huis, ik ook trouwensquote:Op maandag 23 januari 2006 16:02 schreef boyv het volgende:
ze woont in een huis? kan toch niet
Dat word niet gevraagdquote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah ze woont in een huis, ik ook trouwens
Ze weet gewoon dat ik haar foto post, ik heb zelfs voor haar een account gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef Mute_Me het volgende:
hoeveel betaal je haar? of doe je stiekem haar foto plaatsen?![]()
Sandra wil niet op Fok staan, sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
En nou jullie?
Maikuuul! Je haar danst!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo, voor de mensen die ons niet geloven
[afbeelding]
wordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:39 schreef Koentje3 het volgende:
bovenste foto![]()
onderste foto.. gast..?? scapa
![]()
+ wie heeft die wenkbrauw zo gekninpt? jij?
Dat Scapa sportsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:39 schreef Koentje3 het volgende:
bovenste foto![]()
onderste foto.. gast..?? scapa
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |