quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Lixtro het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dit topic dan? moet iedereen een foto van zijn of haar vriend(in) posten ofzo?
damn, wat ben jij kleinquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
Ik post maar mijn (ex) vriendje en ik.
[afbeelding]
Ik vind het anders wel leuk. krijgen we allemaal schatitge foto;squote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef PLAE@ het volgende:
Wat stamp je toch een hoop baggertopics uit de grond Maryse
Niks mis met klein hoor.quote:
Ts behoort te beginnen, anders is dit topic gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef MaRySe het volgende:
Gaan we nu weer foto's posten?
Ik heb helaas geen foto's
Hij is gewoon grootquote:
Maak die dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef MaRySe het volgende:
Gaan we nu weer foto's posten?
Ik heb helaas geen foto's
Eensch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ts behoort te beginnen, anders is dit topic gedoemd te mislukken.
dude...quote:
Ik kijk er al naar uit.quote:
Hé, jouw ken ik ergens van!quote:
Mensen die dude zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dude...
hij komt me niet bekend voor heur
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
Ik post maar mijn (ex) vriendje en ik.
[afbeelding]
En haar tweelingzusje rechts.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou hier komt ie dan: De foto die al veels te vaak langs is gekomen in pub, maar dat is gewoon omdat het de meest recente foto is
[afbeelding]
Ik met m'n vriendin( links)
Wees blij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Asmooh het volgende:
mn ex
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uit sinds eind mei
Ze kijkt nogal nijdig.quote:
ik vind het wel mee vallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef Chanandler het volgende:
[quote]Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
want?
[/quote
Ze kijkt nogal nijdig.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef CasB het volgende:
Godverdomme, zit ik lekker foto's te posten van mn vriendin...
Vandaag is ze teruggekomen van vakantie... blabla ik ben vreemdgegaan...
Ik ben kapot![]()
quote:
Zij was echt de laatste waarvan ik het verwachtte...quote:
Mên!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Zij was echt de laatste waarvan ik het verwachtte...
En ik geef nog steeds heel veel om haar, en ik hou van haar, maar over 3 weken hoef ik haar pas weer te zien. Tenminste, of vanavond, of over 3 weken... Vanavond lukt niet, dan maar over 3 weken...
Ik zie het allemaal wel...eerst zuipen
Nee, zo is ze niet...Ze is ook gelijk in huilen uitgebarst toen ze met hem zoende...Ik zit er meer over in dat ik haar nu niet meer kan vertrouwen...het ging allemaal zo goed, we hadden net een jaar...en dan krijg je zoiets te horen. En ik wil haar niet kwijt, en zij mij ook niet, maar zonder vertrouwen gaat dat niet lukkenquote:
quote:
begin maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
En nu stoppen met de slowchat.
Foto's posten.
En na het huilen is ze gaan neuken, of is het bij zoenen gebleven? Wat stelt een zoen nou voor als je jong bent. Je moet toch een beetje de buurt verkennen, verschillende ervaringen opdoen. Tel daarbij ook nog eens de vakantiestemming op. Ze is tenminste eerlijk geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, zo is ze niet...Ze is ook gelijk in huilen uitgebarst toen ze met hem zoende...Ik zit er meer over in dat ik haar nu niet meer kan vertrouwen...het ging allemaal zo goed, we hadden net een jaar...en dan krijg je zoiets te horen. En ik wil haar niet kwijt, en zij mij ook niet, maar zonder vertrouwen gaat dat niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |