quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Lixtro het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dit topic dan? moet iedereen een foto van zijn of haar vriend(in) posten ofzo?
damn, wat ben jij kleinquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
Ik post maar mijn (ex) vriendje en ik.
[afbeelding]
Ik vind het anders wel leuk. krijgen we allemaal schatitge foto;squote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef PLAE@ het volgende:
Wat stamp je toch een hoop baggertopics uit de grond Maryse
Niks mis met klein hoor.quote:
Ts behoort te beginnen, anders is dit topic gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef MaRySe het volgende:
Gaan we nu weer foto's posten?
Ik heb helaas geen foto's
Hij is gewoon grootquote:
Maak die dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef MaRySe het volgende:
Gaan we nu weer foto's posten?
Ik heb helaas geen foto's
Eensch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ts behoort te beginnen, anders is dit topic gedoemd te mislukken.
dude...quote:
Ik kijk er al naar uit.quote:
Hé, jouw ken ik ergens van!quote:
Mensen die dude zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dude...
hij komt me niet bekend voor heur
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
[afbeelding]
En haar tweelingzusje rechts.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou hier komt ie dan: De foto die al veels te vaak langs is gekomen in pub, maar dat is gewoon omdat het de meest recente foto is
[afbeelding]
Ik met m'n vriendin( links)
Wees blij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Asmooh het volgende:
mn ex
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uit sinds eind mei
Ze kijkt nogal nijdig.quote:
ik vind het wel mee vallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef Chanandler het volgende:
[quote]Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
want?
[/quote
Ze kijkt nogal nijdig.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef CasB het volgende:
Godverdomme, zit ik lekker foto's te posten van mn vriendin...
Vandaag is ze teruggekomen van vakantie... blabla ik ben vreemdgegaan...
Ik ben kapot![]()
quote:
Zij was echt de laatste waarvan ik het verwachtte...quote:
Mên!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Zij was echt de laatste waarvan ik het verwachtte...
En ik geef nog steeds heel veel om haar, en ik hou van haar, maar over 3 weken hoef ik haar pas weer te zien. Tenminste, of vanavond, of over 3 weken... Vanavond lukt niet, dan maar over 3 weken...
Ik zie het allemaal wel...eerst zuipen
Nee, zo is ze niet...Ze is ook gelijk in huilen uitgebarst toen ze met hem zoende...Ik zit er meer over in dat ik haar nu niet meer kan vertrouwen...het ging allemaal zo goed, we hadden net een jaar...en dan krijg je zoiets te horen. En ik wil haar niet kwijt, en zij mij ook niet, maar zonder vertrouwen gaat dat niet lukkenquote:
quote:
begin maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
En nu stoppen met de slowchat.
Foto's posten.
En na het huilen is ze gaan neuken, of is het bij zoenen gebleven? Wat stelt een zoen nou voor als je jong bent. Je moet toch een beetje de buurt verkennen, verschillende ervaringen opdoen. Tel daarbij ook nog eens de vakantiestemming op. Ze is tenminste eerlijk geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, zo is ze niet...Ze is ook gelijk in huilen uitgebarst toen ze met hem zoende...Ik zit er meer over in dat ik haar nu niet meer kan vertrouwen...het ging allemaal zo goed, we hadden net een jaar...en dan krijg je zoiets te horen. En ik wil haar niet kwijt, en zij mij ook niet, maar zonder vertrouwen gaat dat niet lukken
Ja die 2e was vlak voor we gingen douchenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Zijn jullie nou naakt op die 2e?![]()
Wel romantische foto hoor
Ja, en ze is vreemdgeweest. Wedden dat ze hem ook niet terug zou nemen als hij met een ander zou zijn geweest.. En als zoenen niks voorsteld volgens jou vind jij het dus niet erg als je lover met alles en iedereen loopt te zoenen om maar even de buurt te verkennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
En na het huilen is ze gaan neuken, of is het bij zoenen gebleven? Wat stelt een zoen nou voor als je jong bent. Je moet toch een beetje de buurt verkennen, verschillende ervaringen opdoen. Tel daarbij ook nog eens de vakantiestemming op. Ze is tenminste eerlijk geweest.
is dat de jongen die ons allen heeft verblijdt met fotos... van jou ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef DeLeider het volgende:
* DeLeider pimpt mee
![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/3060/image001588wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/8527/image003950hm.th.jpg]afbeelding][/URL]
wel, dat sjaaltje is typerend!quote:
Dat valt ook wel weer mee. Kzie zoveel mensen met zo'n sjaal lopen, niet alleen krakers.quote:
nou dan ben je een anti-globalistische homo!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Kzie zoveel mensen met zo'n sjaal lopen, niet alleen krakers.
daarom pimp ik met m'n vriendin en drink ik coca colaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
nou dan ben je een anti-globalistische homo!![]()
godver! kraker!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
daarom pimp ik met m'n vriendin en drink ik coca cola
Die neukt alleen als je der kudos geeft.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die neukt alleen als je der kudos geeft.
Mijn ex en die zogenaamde lul heeft helemaal geen foto's gepost want hij heeft die helemaal niet meer nadat zijn computer opnieuw is geinstalleerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef Googolplexian het volgende:
ijsmeis: je bent een knappe meid (met goede smaak in auto's). Ben blij voor je dat het uit is met die lul (zoals achteraf blijkt)
ontopic: Ik ga hier niet pimpen met m'n vriendin omdat het mooiste aan internet nu eenmaal anonimiteit is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn ex en die zogenaamde lul heeft helemaal geen foto's gepost want hij heeft die helemaal niet meer nadat zijn computer opnieuw is geinstalleerd.
En die zogenaamde lul is mijn allerbeste vriend die zoiets niet eens zou durven.
Dus wie dit gerucht de wereld in heeft geholpen is niet goed wijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wist je dat al?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |