Ja die 2e was vlak voor we gingen douchenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Zijn jullie nou naakt op die 2e?![]()
Wel romantische foto hoor
Ja, en ze is vreemdgeweest. Wedden dat ze hem ook niet terug zou nemen als hij met een ander zou zijn geweest.. En als zoenen niks voorsteld volgens jou vind jij het dus niet erg als je lover met alles en iedereen loopt te zoenen om maar even de buurt te verkennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
En na het huilen is ze gaan neuken, of is het bij zoenen gebleven? Wat stelt een zoen nou voor als je jong bent. Je moet toch een beetje de buurt verkennen, verschillende ervaringen opdoen. Tel daarbij ook nog eens de vakantiestemming op. Ze is tenminste eerlijk geweest.
is dat de jongen die ons allen heeft verblijdt met fotos... van jou ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
Ik post maar mijn (ex) vriendje en ik.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef DeLeider het volgende:
* DeLeider pimpt mee
![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/3060/image001588wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/8527/image003950hm.th.jpg]afbeelding][/URL]
wel, dat sjaaltje is typerend!quote:
Dat valt ook wel weer mee. Kzie zoveel mensen met zo'n sjaal lopen, niet alleen krakers.quote:
nou dan ben je een anti-globalistische homo!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Kzie zoveel mensen met zo'n sjaal lopen, niet alleen krakers.
daarom pimp ik met m'n vriendin en drink ik coca colaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
nou dan ben je een anti-globalistische homo!![]()
godver! kraker!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
daarom pimp ik met m'n vriendin en drink ik coca cola
Die neukt alleen als je der kudos geeft.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die neukt alleen als je der kudos geeft.
Mijn ex en die zogenaamde lul heeft helemaal geen foto's gepost want hij heeft die helemaal niet meer nadat zijn computer opnieuw is geinstalleerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef Googolplexian het volgende:
ijsmeis: je bent een knappe meid (met goede smaak in auto's). Ben blij voor je dat het uit is met die lul (zoals achteraf blijkt)
ontopic: Ik ga hier niet pimpen met m'n vriendin omdat het mooiste aan internet nu eenmaal anonimiteit is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn ex en die zogenaamde lul heeft helemaal geen foto's gepost want hij heeft die helemaal niet meer nadat zijn computer opnieuw is geinstalleerd.
En die zogenaamde lul is mijn allerbeste vriend die zoiets niet eens zou durven.
Dus wie dit gerucht de wereld in heeft geholpen is niet goed wijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wist je dat al?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef Imberr het volgende:
[..]Wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wist je dat al?![]()
Leuk he.:rquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
pfff, echt helemaal volkomenkut.com dit, ijsmeis...
Natuurlijk is het fout, maar iedereen maakt fouten. Als je er van uitgaat dat je partner perfect is, en nooit iets zal doen wat jou zal teleurstellen dan kom je bedrogen uit. Iedereen heeft z'n zwakke momenten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:49 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Ja, en ze is vreemdgeweest. Wedden dat ze hem ook niet terug zou nemen als hij met een ander zou zijn geweest.. En als zoenen niks voorsteld volgens jou vind jij het dus niet erg als je lover met alles en iedereen loopt te zoenen om maar even de buurt te verkennen![]()
I stand corrected. Sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
knip
Leuk plan. Alhoewel het dan niet zo'n slowchat moet worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:36 schreef -Trinity- het volgende:
Tijd voor een PUB-singles topic...
Ik ga het gevecht aan... open maar!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk plan. Alhoewel het dan niet zo'n slowchat moet worden.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Stormlooptopic.
Ik post maar mijn (ex) vriendje en ik.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef DeLeider het volgende:
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/3060/image001588wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker wijfquote:
De foto's zeggen genoegquote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik kom weer even Pimpen met m'n moppie![]()
Let niet op die zwarte nagellaklang verhaal enzo ohja let ook niet op het plafond dat aan het afbladeren is
![]()
(foto's zijn BTW net gemaakt)
[afbeelding]
Links
[afbeelding]
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Wat voor kansloze moet je wezen om die laatste 2 foto's te makenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Let niet op die zwarte nagellaklang verhaal enzo ohja let ook niet op het plafond dat aan het afbladeren is
![]()
[afbeelding]
Links
[afbeelding]
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Die heeft haar zusje gemaakt...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor kansloze moet je wezen om die laatste 2 foto's te maken.. Ik hoop op zelfontspanner en anders gaarne overgaan op preventief ruimen.
Ze is de rechter op de 1e foto.quote:
Whehehe.. Dus ze zijn eerst op bed gaan liggen en deden alsof ze sliepen zodat het zusje een foto kon makenquote:
Die eerste foto zal Roy dan wel weer hebben gemaakt he.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Whehehe.. Dus ze zijn eerst op bed gaan liggen en deden alsof ze sliepen zodat het zusje een foto kon maken?
Hilarisch.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Whehehe.. Dus ze zijn eerst op bed gaan liggen en deden alsof ze sliepen zodat het zusje een foto kon maken?
Ten eerste we zijn niet op bed gaan liggen want daar lagen we al!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Leuk meisjequote:Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img347.imageshack.us/img347/1538/f03lotje1jd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Jongens (en meisjes), doe eens liev tegen elkaar!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef Nashje het volgende:
Zullen we effe ophouden met het 'bekwallen' ?
Daar zou ik het op kunnen....quote:Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img347.imageshack.us/img347/1538/f03lotje1jd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Huh? Ik dacht dat Jamai homo was?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
[afbeelding]
Links
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Hehe das wel heel toevallig allemaalquote:Op zondag 31 juli 2005 01:30 schreef ChrisBoer het volgende:
Nou ik ook maar even dan.
[afbeelding]
Op het gala
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Dit was in maastricht toen we daar in de buurt een midweekje in een bungalowpark zaten.
Over 12 dagen hebben we alweer een jaar. Ik kwam haar vorig jaar tegen met nogal veel toeval;
Toevallig stonden we in dezelfde periode, in hetzelfde land, in zelfde streek, op dezelfde camping, en ken ik haar zus van school, waardoor we aan de praat raakte.. en van het een kwam het ander. Was in frankrijk btw.
DAT BEHANG!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
[afbeelding]
erg ook dat volgens mij alle foto's op dezelfde dag gemaakt zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 02:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
[afbeelding]
Links
[afbeelding]
Genieten van elkaar![]()
[afbeelding]
Again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |