abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28970299
Wat is er zo stoer aan merkkleding
Iedereen doet er maar stoer mee enzo maar wat is er mis met een gewone (niet) merkkleding broek of etc.
Ik draag soms ook wel merkkleding maar ik ga er niet stoer mee lopen doen ofzo!
En jullie?
pi_28970350
Alle kleding heeft toch wel een merk?
pi_28970374
Het is stoer omdat het duur is, dus status .. en het ziet er natuurlijk mooi uit. Replay broeken zijn heel mooi, Nudie enz. ook wel .. alleen veels te duur Sommige merkkleding is gewoon gemaakt om mee te patsen, zoals die Evisu broeken met over de hele broek de Evisu tekentjes heen.
pi_28970471
Mensen vinden het een statussymbool omdat het duur is, en als ze dat niet vinden is het grootste argument toch wel kwaliteit. Ik geef ook liever wat meer geld uit aan kleding waarvan ik weet dat het niet binnen een maand een gat heeft of anderszins stuk is. Merkkleding zit meestal gewoon beter, en blijft langer goed. Goedkope dingen hebben vaak echte standaartmodellen en die zitten bij mij nooit goed, en erg origineel zijn ze meestal ook niet. Dan koop ik liever wat minder vaak kleding maar wel goede als ik het koop.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_28970529
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef XiChico het volgende:
Het is stoer omdat het duur is, dus status .. en het ziet er natuurlijk mooi uit. Replay broeken zijn heel mooi, Nudie enz. ook wel .. alleen veels te duur Sommige merkkleding is gewoon gemaakt om mee te patsen, zoals die Evisu broeken met over de hele broek de Evisu tekentjes heen.
Ja daarom, ik vind het wel raar kbedoel ik ben wel dom als ik met een wibra broek show ofzo (bvb!!)

Maarja ik heb ook Cars broeken en zo maar ik ga niet stoer mee lopen doen
oke een evisu broek is ook wel een leuke broek maar die vallen zowieso op
en het is idd ook maar waar je het geld vandaan haalt
pi_28970592
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mensen vinden het een statussymbool omdat het duur is, en als ze dat niet vinden is het grootste argument toch wel kwaliteit. Ik geef ook liever wat meer geld uit aan kleding waarvan ik weet dat het niet binnen een maand een gat heeft of anderszins stuk is. Merkkleding zit meestal gewoon beter, en blijft langer goed. Goedkope dingen hebben vaak echte standaartmodellen en die zitten bij mij nooit goed, en erg origineel zijn ze meestal ook niet. Dan koop ik liever wat minder vaak kleding maar wel goede als ik het koop.
Ja dat heb ik ook wel dan koop ik in een keer een broek van 60 euro maar daar doe ik dan ook wel heel lang mee!
Maar ik heb ook wel gewoon wat goedkopere merkjes erbij zitten!
Ik ben niet zo iemand met alleen een kast vol merkkleding
ik koop gewoon af en toe wat en tja daar doe ik ook wel lang mee!
pi_28970640
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef XiChico het volgende:
Evisu
Dat dragen clownen toch ook tegenwoordig
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_28970828
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Evisu
Dat dragen clownen toch ook tegenwoordig
Clowns met te veel geld misschien . Ik ging een keer voor de grap naar zo'n dure winkel, was ik gewoon aan het rond kijken bij die broeken .. komt er zo'n verkoper op mij af .. ja mooie broek, nieuwe collectie van Evisu, kost maar ¤300.
pi_28970830
hahahaha!!
pi_28970848
Ik heb 2 broeken van Armani en ik vind mijn broeken van het merk Cars eigenlijk toch wel lekkerder zitten. En de kwaliteit is geen argument, moet je er maar zuinig op zijn.
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_28970864
kijk bij strings kan het nog wel ! dat zie je toch niet
kijk mijn string ook van : Von Dutch maarja wie ziet het merkje nou? : http://teemix.aufeminin.c(...)_dutch_H172011_L.jpg

Ga ook naar mijn topic : Strings
pi_28970897
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef XiChico het volgende:

[..]

Clowns met te veel geld misschien . Ik ging een keer voor de grap naar zo'n dure winkel, was ik gewoon aan het rond kijken bij die broeken .. komt er zo'n verkoper op mij af .. ja mooie broek, nieuwe collectie van Evisu, kost maar ¤300.
MAAR ¤300,- !!!!
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:10:11 #13
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_28970925
Ik draag op de een of andere manier altijd wel merkkleding, en dat koop ik niet omdat er een specifiek lebeltje aan hangt, maar omdat ik het mooi vind.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_28970971
Njah als ik met mijn pa ga shoppen kijk ik geeneens naar het prijskaartje !
gewoon even het geld opmaken van mijn pa en ik heb leuke merkkleerdjes
en mijn pa is blud
Maarja al moet ik zelf shoppen ofzo koop ik ook weleens bij wonderwomen broeken of bij v&d ofsow hoor!
pi_28971052
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef BananaGirl het volgende:
Njah als ik met mijn pa ga shoppen kijk ik geeneens naar het prijskaartje !
gewoon even het geld opmaken van mijn pa en ik heb leuke merkkleerdjes
en mijn pa is blud
Maarja al moet ik zelf shoppen ofzo koop ik ook weleens bij wonderwomen broeken of bij v&d ofsow hoor!
Blud met een d
pi_28971122
quote:

[..]

Maaarrrr dan heb je wel een mooie broek
Die broeken zijn nog kei-lelijk ook, en je word er ook niet veel beter op, want iedereen loopt in die nep evisu broeken
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:18:54 #17
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_28971227
Bijna alle merkkleding wordt gedragen om mee te patsen, zo van: Kijk wat mijn pappie allemaal kan betalen!
Wugh, merkkleding kan ook leuk zijn hoor, maar als ik nga shoppen is merk wel HET LAATSTE waar ik naar kijk. Hoewel: in merken als Gaastra, Tommie H en dat soort merken wens ik niet gezien te worden, vind k echt lelijk. (maar dat is weer persoonlijk).
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_28971253
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Blud met een d
pfft je weet wat ik bedoel
Ik kan niet zonder mijn msntaal hier
pi_28971297
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef descendent1 het volgende:
Bijna alle merkkleding wordt gedragen om mee te patsen, zo van: Kijk wat mijn pappie allemaal kan betalen!
Wugh, merkkleding kan ook leuk zijn hoor, maar als ik nga shoppen is merk wel HET LAATSTE waar ik naar kijk. Hoewel: in merken als Gaastra, Tommie H en dat soort merken wens ik niet gezien te worden, vind k echt lelijk. (maar dat is weer persoonlijk).
ik zeg ook niet dat mijn vader er altijd geld voor heeft maar ik bedoel er mee te zeggen dat als ik met hem ga shoppen hij aan het eind van de dag *BLUT* is omdat ik niet naar de prijskaartjes kijk
pi_28971306
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef descendent1 het volgende:
Het zijn vaak wel mooie kleren, maar sommige dingen ook niet. Enkel de letters van het merk op een shirt is wel om mee te patsen

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymanNL op 20-07-2005 12:24:51 (wat een kutlopende zin was dat :o) ]
pi_28971330
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:21 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het is vaak wel mooi kleren, maar sommige dingen ook niet. Enkel de letters van het merk op een shirt is wel om mee te patsen
Ja eigenlijk bestwel lelijk he van die hele grote letters op je shirt!
pi_28971339
quote:

[..]

Haha Dat heb ik ook zo vaak. En dan maar nog het winkel uit zien te komen
pi_28971359
Hey maar ik ga nu naar de stad spullen kopen voor mijn nieuwe kamer!!
Ik ben er vanavond weer of zo praat gezellig door !

(K)(K)(K)
pi_28971656
het is gewoon mooier als niet merkkleding wat zo standaard is

slotje
pi_28971707
Het is alleen wel grappig dat negers enzo in de duurste merkkleding lopen maar ergens in een achterbuurt wonen met muren van spaanplaat en een doodgeschoten turk om elke hoek.

Doe mij dan maar iets minder merkkleding...
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:35:49 #26
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28971779
Mensen die principieel geen merkkleding dragen doen dat ook vaak als lifestyle, dus in dat opzicht zit er weinig verschil tussen.
Vampire Romance O+
pi_28972733
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef Brechtje het volgende:

[..]

Haha Dat heb ik ook zo vaak. En dan maar nog het winkel uit zien te komen
Hee, ik ga er even over nadenken en kom later wel terug.
pi_28972826
Ik heb wel aardig wat dingen van Esprit, maar dat komt vooral omdat het enigszins betaalbaar is MAAR vooral ook gewoon van goede kwaliteit is, lang meegaat en lekker zit..

Verder heb ik niets van Tommy (ok, alleen parfum) of Ralph Lauren.. nooit om gezeurd ook..
mn zusje daarentegen.. ALLEEN MAAR McGregor, Ralph, etc.. kraagje omhoog
Doei.
pi_28972830
Merkkleding laat alleen zien "Ik kan het betalen". Als je dat principe graag wil uitdragen moet je dat vooral doen, daar zal ik me niet aan storen. Maar ik heb liever drie broeken dan één broek waar ik grof geld moet betalen voor alleen maar die merknaam.
pi_28972912
Miss Etam heeft zulke lekker zittende linnen zomerbroeken!
heb er 4 ofzo..

goedkoop, zit goed, en ziet er goed uit..

wat wil je nog meer
Doei.
pi_28973001
Ik vind de Zara heel leuk (Is winkelketen niet echt een merk)
De broeken van G-star blijven heel lang mooi..
Verder heb ik het niet echt met merken..
pi_28973030
En ik wil nog wel een polo van Ralp Lauren maar die vind ik gewoon mooi

En sportschoenen zijn ook vaak van "een merk"
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:16:52 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_28973147
Weinig merk kleding hier
Alleen normale dingen als : Puma,Le Coq Sportif en Nike
Alleen mijn schoenen moeten van Nike zijn want dat zit het lekkerst
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:19:56 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28973260
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef Renmaestro het volgende:
Alle kleding heeft toch wel een merk?
meen je niet
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:53:32 #35
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_28974458
Lonsdale (Y)
kloon.. doodgewoon
pi_28974585
Trouwens ik draag G-Star, Gsus, J.C. Rags, Kuyichi en een paar kleinere merkjes.

Ik heb nog niks van Replay, binnenkort toch maar eens kopen
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:57:22 #37
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28974591
Ik draag ook alleen merkkleding eigenlijk. Vanalles en nog wat, van Replay tot RL. Maar meestal koop ik het dan wel in de uitverkoop, mijn broeken dan. 2 broeken voor 120 euro, ipv 370 die ze normaal zouden kosten, vind ik toch goede deal!!! Shirtjes ed koop ik wel gewoon normaal, niet in uitverkoop, want dan is t leuke al weg.
pi_28974664
Oja van Kuyichi heb ik ook 2 broeken
en van gsus replay diesel wel wat.. maar vind de h&m en de zara eig. leuker
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:00:02 #39
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_28974692
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Lonsdale (Y)
Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:00:44 #40
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28974713
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
pi_28974742
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
Dat valt echt wel mee hoor. Moet je maar eens bij de berskha, zara of h&m divided kijken !
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:04:41 #42
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_28974826
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef onderjas het volgende:

[..]

Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.
Waarom....? Ik vind ze gewoon mooi.. en ook zeker waar het tegenwoordig voor staat
kloon.. doodgewoon
pi_28975700
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:52 schreef BananaGirl het volgende:
Wat is er zo stoer aan merkkleding
Iedereen doet er maar stoer mee enzo maar wat is er mis met een gewone (niet) merkkleding broek of etc.
Ik draag soms ook wel merkkleding maar ik ga er niet stoer mee lopen doen ofzo!
En jullie?
Lekker kortzichtig weer. Iedereen die merkkleding draagt doet het om stoer te doen
Het grootste deel van de mensen die merkkleding draagt, draagt het om dezelfde reden als jij. Omdat ze het mooi vinden.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:35:16 #44
114283 bupatH
ondertitel
pi_28975822
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijken Want de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
pi_28976353
O'neill
pi_28977027
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef bupatH het volgende:
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijken Want de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
* Gesloten iets over smaak mompeld.
pi_28977091
Ik draag vaak lonsdale, niet echt bij nagedacht dat dat ook een 'merkje' is eigenlijk. Al is het niet eens zo duur ofzo.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:36:47 #48
114283 bupatH
ondertitel
pi_28977957
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Gesloten het volgende:

[..]

* Gesloten iets over smaak mompeld.
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vind
pi_28977993
Ik koop alleen dure merken om IJsmeis te versieren.
pi_28978160
Ik weet niet, ik pak altijd gewoon kleding uit de winkel rekken en dat is altijd merkkleding.. ik pik het er altijd gewoon uit

Verder koop ik niet veel kleding dus mag het van mijn ouders, en ik wil er niks mee bedoelen ik vind het gewoon mooie kleding
pi_28978267
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef bupatH het volgende:
Maak dat de kat wijs
pi_28978415
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef bupatH het volgende:

[..]

geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vind
Net of dat de enige merkkleding is
Daarnaast zijn er mensen die de kleding die jij noemt wel mooi vinden.
Smaken verschillen nou eenmaal, leer er mee leven.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:06:53 #53
114283 bupatH
ondertitel
pi_28978959
true maar dan zou iedereen andere merkkledig dragen, en niet merkkledig die in d emode is en allemaal van hetzelfde merk. Het bestaat niet dat all die patsertjes dezelde modekleding op hetzelfde moment mooivinden
pi_28979682
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:06 schreef bupatH het volgende:
true maar dan zou iedereen andere merkkledig dragen, en niet merkkledig die in d emode is en allemaal van hetzelfde merk. Het bestaat niet dat all die patsertjes dezelde modekleding op hetzelfde moment mooivinden
Wat typ je? Kan er geen touw aan vastknopen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:41:00 #55
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_28980000
Ik draag meestal Overseas en Vans
O)))
pi_28980058
Ik vind dat merkkleding toch wel wat extra's bied dan gewone kleding, broeken van gstar en replay hebben gewoon iets wat niet merk-broeken niet hebben. (behalve een duurder prijskaartje)
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:52:41 #57
114283 bupatH
ondertitel
pi_28980313
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:29 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Wat typ je? Kan er geen touw aan vastknopen.
als jou verhaal klopt dan zou:

- iedereen dus merk/mode kleren dragen omdat ze dat ZELF mooi vinden

- en niet omdat de rest dat doet en OMDAT het in de mode is

Mijn conclusie was:

no way dat iedereen op hetzelfde moment dezelfde kleren mooi vind, dat is dus gewoon kopen wat hip is en niet zelfkijken wat je tof vind.

Als dat wel zo zou zij zou je iemand jaren later nog in dezelfde kleding moeten zien lopen omdat die dus nog steeds mooi zijn.
pi_28980727
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:52 schreef bupatH het volgende:

[..]

als jou verhaal klopt dan zou:

- iedereen dus merk/mode kleren dragen omdat ze dat ZELF mooi vinden
Je bekijkt het te zwart wit. Als je goed gelezen hebt zag je staan dat de meeste mensen merkkleding dragen omdat ze het zelf mooi vinden. Niet iedereen zoals jij suggereert.
quote:
- en niet omdat de rest dat doet en OMDAT het in de mode is
Er zijn idd mensen die merkkleding dragen omdat het in de mode is.
quote:
Mijn conclusie was:

no way dat iedereen op hetzelfde moment dezelfde kleren mooi vind, dat is dus gewoon kopen wat hip is en niet zelfkijken wat je tof vind.

Als dat wel zo zou zij zou je iemand jaren later nog in dezelfde kleding moeten zien lopen omdat die dus nog steeds mooi zijn.
Wederom erg zwart wit. Wat snap je er niet aan dat smaken nou eenmaal verschillen? Er zijn echt een boel mensen die deze kleding wel mooi vinden.
Daarnaast kunnen smaken ook veranderen. Vind jij de dingen die je vroeger mooi vond nog steeds allemaal mooi?
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:14:33 #59
114283 bupatH
ondertitel
pi_28980973
Ben niet zo heel veel veranderd in der tjid wat ik bedoelde was:

dat dus dan de smaak van die mensen iedere zomer en winter met de mode mee zou veranderen, en dat lijkt me sterk
pi_28981121
Ik heb persoonlijk vaak gewoon zwarte of witte G-Star shirts aan en ik ben nog geen goedkope shirts tegengekomen die zo lekker zitten en er zo goed uit zien.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:20:05 #61
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28981151
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:01 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Dat valt echt wel mee hoor. Moet je maar eens bij de berskha, zara of h&m divided kijken !
Na, ik ga weleens met een vriendin shoppen, en dan lijkt t toch echt alsof bijvoorbeeld een vergelijkbare polo bij vrouwen gewoon 20 euro goedkoper is. Een vriendin van me wilde een strakke Lacoste polo kopen, was 80 euro volgens mij, voor mij is die 100.
pi_28981323
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:14 schreef bupatH het volgende:
Ben niet zo heel veel veranderd in der tjid wat ik bedoelde was:

dat dus dan de smaak van die mensen iedere zomer en winter met de mode mee zou veranderen, en dat lijkt me sterk
Waarom zou zoiets niet kunnen? Mode is erg breed en er zit vrijwel altijd wel iets moois tussen.
Daarnaast ging de discussie over merkkleding.
pi_28981385
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:19 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik heb persoonlijk vaak gewoon zwarte of witte G-Star shirts aan en ik ben nog geen goedkope shirts tegengekomen die zo lekker zitten en er zo goed uit zien.
Die van mexx gewoon zwart en wit zitten ook erg goed.
pi_28981492
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:20 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

Na, ik ga weleens met een vriendin shoppen, en dan lijkt t toch echt alsof bijvoorbeeld een vergelijkbare polo bij vrouwen gewoon 20 euro goedkoper is. Een vriendin van me wilde een strakke Lacoste polo kopen, was 80 euro volgens mij, voor mij is die 100.
Ik heb 70 euro neergelegd voor een lacoste polo, beetje te veel geld eigenlijk
pi_28982143
Mja H&M, Zara en Vero Moda, dat zijn de namen. Ik ga echt geen 150 euries neerleggen voor een spijkerbroekie hoor!
pi_28988394
Ik heb geen dure merken eigenlijk, draag meestal Only, Cars, Nike, Puma, gewoon die niet abnormaal dure dingen dus.
Ik heb maar 1 ding dat een beetje duur was, dat zijn mijn Thommy Hilfiger laarzen
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:33:55 #67
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29033165
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef taart het volgende:

[..]

Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:53:09 #68
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_29033644
Hugo boss
Armani Jeans

wil ik nog wel n´s dragen
Ja... echt!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:54:12 #69
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_29033683
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef avotar het volgende:

[..]

rot op dude.. ik heb zelf een mooie leren jas gekocht voor 499 euri
kleding mag best wel wat geld kosten mên
Ja... echt!
pi_29033948
Goh mensen die merkkleding kopen zijn dus achterlijk?
Zou het niet misschien kunnen dat iemand die een shirt van 70 euro koopt en er staat een lacoste logootje op, dat die persoon het misschien ook mooi zou vinden?
En er zijn nog meer redenen voor dure merkkleding hoor.

Ik koop bijvoorbeeld over het algemeen broeken van Pall Mall of Gapstar, deze broeken kosten zo tussn de 85 en 100 euro. Ik koop ze omdat ik deze het lekkerste vind zitten en omdat deze merken over het algemeen goed vertegenwoordigd zijn in de lengtemaat 36, iets wat je van andere merken niet snel kunt zeggen. Daarbij vallen deze broeken ruim en dat is gunstig voor mijn bovenbenen, die nogal groot van omvang zijn. Het kan dus ook puur om het model gaan om zoiets te kopen. Daarbij, als je het geld kan missen, waarom zou je dan nietgewoon kopen wat je mooi vind, al is het aan de dure kant?
pi_29034066
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef avotar het volgende:

[..]

Als jij dat vindt joh
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:08:06 #72
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29035745
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Robar het volgende:
Goh mensen die merkkleding kopen zijn dus achterlijk?
Zou het niet misschien kunnen dat iemand die een shirt van 70 euro koopt en er staat een lacoste logootje op, dat die persoon het misschien ook mooi zou vinden?
En er zijn nog meer redenen voor dure merkkleding hoor.

Ik koop bijvoorbeeld over het algemeen broeken van Pall Mall of Gapstar, deze broeken kosten zo tussn de 85 en 100 euro. Ik koop ze omdat ik deze het lekkerste vind zitten en omdat deze merken over het algemeen goed vertegenwoordigd zijn in de lengtemaat 36, iets wat je van andere merken niet snel kunt zeggen. Daarbij vallen deze broeken ruim en dat is gunstig voor mijn bovenbenen, die nogal groot van omvang zijn. Het kan dus ook puur om het model gaan om zoiets te kopen. Daarbij, als je het geld kan missen, waarom zou je dan nietgewoon kopen wat je mooi vind, al is het aan de dure kant?
omdat het gewoon pure geldverspilling is wellicht..

enneh.. jij kan mij echt niet wijs maken dat puur en alleen om jij dan toevallig een dikzak bent met dikke bovenbenen, dat je daarom dure broeken moet kopen..
steek je geld in een liposuctie loser..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29035841
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:

[..]

enneh.. jij kan mij echt niet wijs maken dat puur en alleen om jij dan toevallig een dikzak bent met dikke bovenbenen, dat je daarom dure broeken moet kopen..
Laat hem lekker in z'n waarde wil je?

Misschien ben jij zo iemand die alle beursen afloopt om gratis t-shirts te krijgen
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:05:43 #74
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_29045890
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef taart het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:22:00 #75
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_29046275
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:04 schreef gewoon_een_kloon het volgende:

[..]

Waarom....? Ik vind ze gewoon mooi.. en ook zeker waar het tegenwoordig voor staat
Waar staat het dan voor :S srry hoor maar ik vind dat niet echt positief waar het voorstaat zeker als je bedenkt dat zoveel procent van ieder lonsdale product na en anti-rasicme beweging gaat jah lekker stoer doen met je lonsdale vooral doen je hebt er nog niet es verstand van bleh ik kots op mensen zoals jou
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_29046383
quote:

[..]

Ik raad je aan even relaxed te gaan doen.
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef stefmans het volgende:

[..]

Waar staat het dan voor :S srry hoor maar ik vind dat niet echt positief waar het voorstaat zeker als je bedenkt dat zoveel procent van ieder lonsdale product na en anti-rasicme beweging gaat jah lekker stoer doen met je lonsdale vooral doen je hebt er nog niet es verstand van bleh ik kots op mensen zoals jou
Je mag best discussieren hier, da's alleen maar goed maar doe een beetje normaal. Peuterforum komt nog...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:27:23 #77
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_29046409
conflict serieus!
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:37:31 #78
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_29046673
quote:

[..]

OMG!!! €300 Dit is echt te gek gewoon voor woorden mensen!!! DRIEHONDERDEURO... ik vind €50 al duur voor een degelijke broek. Maar om dan op die manier te laten zien dat je geld hebt (of je ouders) en zo een beetje "aanzien" te verkrijgen... Niet mijn stijl. Sommige mensen vergeten misschien dat je er ook goed uit kan zien zonder merkkleding En dan idd hebben sommige ouderen/jongeren juist wel merkkleding nodig

P.S. Wij verkopen hier broeken van weet ik veel voor hoeveel euro's (300 ofzo... ) En er zijn mensen in arme landen die niet eens het geld hebben om een brood op tafel te krijgen, mensen die dagelijks tientallen km's moeten lopen voor 2 liter water... Sowieso walg ik daar al om, om het feit dat ik loop in zulke kotsdure kleding...

Waar gaat deze wereld naartoe...
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_29048170
Mwah 100 euro voor een broek is denk ik heel normaal.
pi_29048726
Ik draag wat ik mooi vind. Dat kan merk zijn maar ook een shirtje van de markt.
Vroeger, als puber, wilde ik alleen merkkleding. Paar jaar geleden met koninginnedag nog veel geld mee verdiend trouwens.

Wat ik tegenwoordig jammer vind is dat bijna iedereen met merkkleding loopt, vaak nep ook nog (lang leve de vakanties naar Turkije enz.)

Met merk onderscheidt je je dus allang niet meer, het gaat eerder om hoe je het draagt, stijl kan je nu eenmaal met al het geld van de wereld niet kopen, dat heb je of niet!!!

"Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding"

[ Bericht 1% gewijzigd door Missy-B. op 22-07-2005 20:49:43 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:46:25 #81
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29049708
het is voor pubers omdat die zo dom zijn om die rotzooi te kopen
pi_29049758
Oeps foutje, sorry.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:49:30 #83
125394 Drankjewel
Drank je Wel
pi_29049772
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...
die 2 van 100,- zijn dan ook de "specials" heb je bv paar horizontale strepen er op staan. (betaal je 25 pleuries meer voor)
Bier = Lekker
pi_29051346
quote:

[..]

Tsss...........daar kan die jongen ook niets aan doen! Als hij weet dat dat merk goed zit, dan is het toch enigszins logisch dat ie die blijft kopen? Bij mij net zo; ik heb lengte 30 en alleen de broeken van Cars zitten me daarin goed!! Ik koop eigenlijk altijd Cars broeken, puur omdat ze me goed zitten!!
Dan maar liever iets meer uitgeven aan iets wat in een keer goed zit!
pi_29318287
verkapt broeken-topic
pi_29349860
quote:

[..]

Even voor de duidelijkheid achterlijke tering mongool die je er bent.
Ik ben dus NIET dik, ik heb grote bovenbenen van het sporten . . .
Ik heb gevoetbald vanaf mijn vijfde jaar tot aan mijn 20ste jaar.
En ik heb de laatste 6 jaar gefitnest, ik heb gewoon erg grote boven benen door het vele sporten en door de bouw die er in mijn lijn van de familie zit. Ik ben dus erg groot en breed gebouwd. Ooit over nagedacht vuile tyfusnicht? Dat jij nou zo kortzichtig bent dat je gelijk aan dikke mensen moet denken en dat je daarbij ook nog eens rillingen over die behaarde kromme schurftrug van je krijgt! Laat mensen toch in hun waarde, zoiets moet je recht voor mijn neus zeggen, maar een van de redenen dat jij je verschuilt achter je beeldschermpie en daarbij mensen voor lul probeert te zetten, is omdat je zelf wat mankeert. Ik voorspel je dat als je in het echte leven ook dat soort dingen zegt, dat je erg snel tussen 6 planken ligt. . . Nu zit je in je veilige kamertje met 6 muren bekleed met kussens, maar irl loop je zo echt nog wel tegen de lamp.

Ik koop wat ik mooi vind!
Twee weken geleden had ik voor 100 euro twee broeken en drie shirts. (geen spijkerbroeken)
Misschien heb ik volgende week voor dat geld maar weer 1 (spijker)broek.
Ligt er dus aan wat ik mooi vind. Als het merk is, dan is dat maar zo.
Ik kan het kopen en dan doe ik dat ook.
Als ik het niet kon betalen, dan had ik waarschijnlijk ook geen merkkleding gekocht!
Dat jij mensen die merkkleding kopen veracht is jouw probleem (erg groot probleem naar mijn mening). Ik veracht mensen zoals jij. Omdat jij denkt meer te zijn dan ik, omdat je zogenaamd bewuster je geld aan kleding besteed . . . . .

Je bent een erg zielig figuur en ik heb erg veel medelijden met jouw omgeving.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:29:39 #87
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29350033
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:15 schreef Robar het volgende:

[..]
Ik voorspel je dat als je in het echte leven ook dat soort dingen zegt, dat je erg snel tussen 6 planken ligt. . . Nu zit je in je veilige kamertje met 6 muren bekleed met kussens, maar irl loop je zo echt nog wel tegen de lamp.
oh ja.. ik zit in PUB bij die zielige onzekere kindjes.... maar wees maar niet bang hoor Robar.. ik zeg dit in het dagelijks leven ook tegen jouw soort mannetjes..
quote:
Dat jij mensen die merkkleding kopen veracht is jouw probleem (erg groot probleem naar mijn mening). Ik veracht mensen zoals jij. Omdat jij denkt meer te zijn dan ik, omdat je zogenaamd bewuster je geld aan kleding besteed . . . . .

Ik ben ook meer dan jou.. want ik heb geen merkkleding nodig om me te profileren.
En het feit dat jij je nu zo makkelijk en op deze manier op de kast laat jagen zegt denk ik nog het meeste over jou.
quote:
vuile tyfusnicht?
kleine zielig vatsig onzeker mannetje....

zie je hoeveel meer je met woorden kan doen zonder gelijk zo kleinzerig te gaan schelden?
Maar dat ken jij natuurlijk niet, jij gaat gewoon op mensen zitten of tegen ze aan lopen... ook een manier
pi_29350159
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef avotar het volgende:

[..]

oh ja.. ik zit in PUB bij die zielige onzekere kindjes.... maar wees maar niet bang hoor Robar.. ik zeg dit in het dagelijks leven ook tegen jouw soort mannetjes..
[..]

Ik ben ook meer dan jou.. want ik heb geen merkkleding nodig om me te profileren.
En het feit dat jij je nu zo makkelijk en op deze manier op de kast laat jagen zegt denk ik nog het meeste over jou.

Zoals ik al zei, blijf jij maar in de waan dat ik vatsig en onzeker ben, dan blijf ik wel gewoon denken dat jij het zielige figuurtje hier bent. Ik ben niet degene die met zo een KUT-reactie op de proppen komt. Jij had het idee mij uit te moeten dagen. Daarbij vertel ik net dat ik koop wat ik mooi vind, merk of niet. Ik heb dus geen merkkleding nodig om mezelf te profileren, want dan zou ik het wel consequent kopen, denk je niet? Maar waarschijnlijk heb je nog een leesprobleem ook, want dat stukje quote je nu net niet. Jij hebt het idee jezelf te moeten profileren door anderen de grond in te trappen, daar heb ik nog wel heel wat minder respect voor, dan voor iemand die daar merkkleding voor nodig heeft. Die is daarmee namelijk anderen niet tot last, jij wel. Hoe voelt dat nou, zo een grote bek hebben tegen anderen?

Maar goed, ik hoop dat je het eens probeert wanneer je voor mijn neus staat. Maar waarschijnlijk zul je me niet herkennen, want je verwacht een zwaarlijvig persoon.

Btw, doe wat aan je schrijfvaardigheid, het ziet er erg zielig uit!
pi_29350237
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef avotar het volgende:

Er staat toch echt 1,96m in mijn paspport hoor
Als je goed gelezen had, dan had je ook gezien dat ik lengtemaat 36 nodig heb.

Maar dat zal wel met leesvaardigheid te maken hebben.
pi_29352994
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

In Turkije ?
pi_29353261
quote:

[..]

Even voor de duidelijkheid achterlijke tering mongool die je er bent.

[..]

Ooit over nagedacht vuile tyfusnicht? Dat jij nou zo kortzichtig bent dat je gelijk aan dikke mensen moet denken en dat je daarbij ook nog eens rillingen over die behaarde kromme schurftrug van je krijgt!

Laat mensen toch in hun waarde,

[..]

gast... doe relax...
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_29354008
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
maar of de kwaliteit dan ook echt beter is.... heb een g-star broek die binnen een maand geen zakken meer had omdat ze uitgescheurd waren, blousje waar de knoopjes erbij het leven af vallen terwijl een simpel we blousje een jaar later nog nergens last van heeft.
'Veni, Vidi, Velcro' - Ik kwam, Ik zag en ik bleef plakken!
pi_29354615
Jaaah ik draag merkkleding omdat ik het mooi vindt, het heeft voor mij ook een veel betere pasvorm. dangoedkope kleding, die ik vaak niet eens pas en niet omdat ik zo dik ben ofzow hoor. En in vergelijking van een dingen van goedkope merken gaat het sneller kapot dan durdere merken...
pi_29355934
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:38 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

gast... doe relax...
Ben al afgekoeld, maar ik laat mensen alleen in hun waarde als ze dat andersom ook doen.
De persoon in kwestie deed dit niet en vediend elk scheldwoord dat naar zijn hoofd gegooid is.
Ik neem bij deze dus niks terug, het spijt me voor mijn grof gebekte bericht naar de andere forumgebruikers toe. Maar mensen met zo een kortzichtigheid en zo een verschrikkelijk onsympathieke manier van reageren alleen bedoeld om anderen de grond in te trappen krijgen van mij geen respect.

Maar naar jou toe wil ik wel mijn excuses aanbieden voor het geconfronteerd worden met grof taalgebruik dat ik liever zelf ook niet gebruik.

Relaxed genoeg
pi_29363755
Oke, en kunnen we nu weer normaal doen?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:20:03 #96
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29364021
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef Rixxx het volgende:

[..]

maar of de kwaliteit dan ook echt beter is.... heb een g-star broek die binnen een maand geen zakken meer had omdat ze uitgescheurd waren, blousje waar de knoopjes erbij het leven af vallen terwijl een simpel we blousje een jaar later nog nergens last van heeft.
G-Star valt dan ook niet echt onder "merkkleding", he.
pi_29364124
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef bmwdevil het volgende:
Zo hoorde ik laatst nog meiden op school praten over "dure" kleren, met prijzen waarbij ik het nog een koopje zou vinden...
Power perceived is power achieved.
pi_29364383
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef bupatH het volgende:

[..]

-1: On-zin, kortzichtig, en gewoon dom...
pi_29364410
Ik vind het wel leuk om gewoon een mooie g-star broek te kopen, en dan vind ik 80 euro helemaal niet zo duur.

De een geeft het geld uit aan merkkleding, de ander spaart misschien voor een BMW of een nieuwe breedbeeld tv. Het is maar net waar je je geld aan uit wil geven.

Sommige mensen gaan ook afentoe uit eten in een duur restaurant. Dan kun je ook wel zeggen dat de biefstuk bij de supermarkt net zo goed is. Ben je dan ook achterlijk als je een keer uit eten gaat in een duur restaurant? Nee, het is maar net wat je hobby is en waar je je geld aan wilt spenderen.

Ik kijk overigens nauwelijks naar de prijs, als het mooi is koop ik het meestal wel. Tenzij het echt belachelijk duur is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_29370393
Ik draag wel merkkleding, maar niet om er stoer mee te doen. Ik koop het omdat ik het zélf mooi vind
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_29375077
Avotar, wat ben jij een zielig persoon zeg.. Verschrikkelijk..

Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..

Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:23:37 #102
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29383688
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
want?
pi_29384679
quote:

Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..

Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
wat je zegt, net als Ronaldson.

Volgens mij weten de mensen die hier lopen te schelden/flamen/afkraken dit maar al te goed.
Ik heb altijd geleerd dat kleding naast voedsel en onderdak een van de eerste levensbehoeften is, daar mag je best wel wat geld aan uitgeven. Ik wed dat de personen die hier lomp lopen te doen er niet voor terug zouden deinzen een mooi huis te kopen als ze er geld voor hebben.

ik kan de eerste reactie al bedenken: ''Kleding heb je idd nodig, maar dit hoeft geen dure merkkleding te zijn bla bla bla etc.''

Ga jij dan maar lekker soep eten en in een ranzig bed slapen bij de daklozenopvang, onderdak en eten, voor een euro!!!!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:33:46 #104
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_29386334
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde
Goedkope merkloze kleding is voor paupers , ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_29386359
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde
Goedkope merkloze kleding is voor paupers , ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
zit je ook op hockey?
pi_29386430
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
en dan dat plaatje
pi_29386457
Ik vind dat iedereen gewoon lekker zelf mag weten wat tie aantrekt, en of diegene merkkleding draagt of niet. De één vind het mooier, de andere vind dat diegene zo beter opvalt. Maar ze moeten het zelf weten. Als je er geld vooer hebt dan koop je dat toch gewoon?

Waar ik me wel aan erger is mensen die helemaal je na staan te kijke van goh wat is dat voor een merk en wat is dat voor een merk. Iemand die ik ken die vraagt ook altijd direct van:'' Wat voor merk is het?'' als ik kleren heb gekocht, en dat vind ik gewoon dom....
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:38:49 #108
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_29386480
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

en dan dat plaatje
Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezien
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_29386658
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezien
(Dirk) Bikkembergs maakt mooie kleding, maar met dat plaatje vraag je om zulke opmerkingen

Heb er zelf ook een paar schoenen van hoor, ik kraak je niet af
pi_29386726
Echt een puber topic dit
Maak je eens niet zo druk mensen het is maar kleding hoor.
En of Chi Chi Xian uit China of Kim Pon Tjing uit Noord-Korea je shirt van een cent in elkaar naait maakt niets uit.

woensdag 3 augustus 2005 @ 13:43:02 #111
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29390271
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

wat je zegt, net als Ronaldson.

Volgens mij weten de mensen die hier lopen te schelden/flamen/afkraken dit maar al te goed.
Ik heb altijd geleerd dat kleding naast voedsel en onderdak een van de eerste levensbehoeften is, daar mag je best wel wat geld aan uitgeven. Ik wed dat de personen die hier lomp lopen te doen er niet voor terug zouden deinzen een mooi huis te kopen als ze er geld voor hebben.

ik kan de eerste reactie al bedenken: ''Kleding heb je idd nodig, maar dit hoeft geen dure merkkleding te zijn bla bla bla etc.''

Ga jij dan maar lekker soep eten en in een ranzig bed slapen bij de daklozenopvang, onderdak en eten, voor een euro!!!!
Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...
en nee.. een schoon bed is iets heel anders dan een broek van 180 euro.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:50:16 #112
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29390495
quote:

ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_29390507
Ik draag dure nike air max schoenen(classics) en australian/cavello kleding/trainingspakken. omdat ik het gewoon mooi vind en lekker vind zitten
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:54:31 #114
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29390632
Merkkleding heeft trouwens over het algemeen een betere kwaliteit.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:25:44 #115
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29391523
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef WalfredGeesink het volgende:
Merkkleding heeft trouwens over het algemeen een betere kwaliteit.
Dat is zo'n grote onzin. Het enige wat vaak ontbreekt is het merkje..
pi_29391828
onzin Avotar. Ik heb familie in de "textiel business" en het is gewoon simpelweg bekend dat de merkfabrikanten de betere producers in de lage-lonen-landen opzoeken en de duurdere/betere stoffen hiervoor gebruiken.
pi_29393172
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef avotar het volgende:

[..]

Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...
en nee.. een schoon bed is iets heel anders dan een broek van 180 euro.
esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.
Waarschijnlijk heeft 90% van de mensen in dit topic mij al niet meer gevolgd na de eerste zin, waar ik met mijn eerdere post op doelde was het systeem van primaire en secundaire levensbehoeften dat iedereen leert op de middelbare school.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:19:35 #118
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_29395522
Zelf hoef ik niet persé merkkleding, en helemaal niet een of ander merk waar je het logo al van 3 KM kan zien. Zolang het goed uitziet ben ik tevreden.

Enigste wat ik wel meestal fatsoenlijk wil is mn schoenen, merk toch wel het verschil met dure Puma's en de Scapino ¤20,- aanbieding.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:34:12 #119
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29396038
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.
Waarschijnlijk heeft 90% van de mensen in dit topic mij al niet meer gevolgd na de eerste zin, waar ik met mijn eerdere post op doelde was het systeem van primaire en secundaire levensbehoeften dat iedereen leert op de middelbare school.
nou, wij toetsen het aan verschillende theorieen en daar zit ons meningsverschil.
mooi dat we er op deze manier achterkomen.

oh.. en als ik mensen flame zullen ze het wel verdiend hebben of zal ik wel chagerijnig zijn. Fijn dat er ook nog mensen zijn die er wat beter mee om kunnen gaan
pi_29396299
Als jij begint met flamen is dat jouw verantwoordelijkheid, niet die van de mensen die er zogenaamd niet mee om kunnen gaan.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:44:45 #121
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29396417
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef Modwire het volgende:
Als jij begint met flamen is dat jouw verantwoordelijkheid, niet die van de mensen die er zogenaamd niet mee om kunnen gaan.
ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....

nee.. dat vind ik niet proportioneel.. maar goed... aan de andere kant zitten we in pub natuurlijk..
pi_29396453
zullen we maar weer OT gaan na al dit fylosofisch, theoretisch en humanistisch psychologisch gebratel?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:54:53 #123
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29396752
ik vind dit veel interessanter
pi_29396791
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef avotar het volgende:

[..]

ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....

nee.. dat vind ik niet proportioneel.. maar goed... aan de andere kant zitten we in pub natuurlijk..
De eerste zin die je postte in dit topic was: "Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk". In de volgende post noem je hem gelijk een dikzak en een loser die z'n geld in liposuctie moet steken, in plaats van in kleren...

Dus ga eerst eens bij jezelf te rade voordat je anderen hier in PUB onzekere zielige kindjes gaat noemen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:08:47 #125
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29404661
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef DeRCT14 het volgende:

[..]

ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?
anyone?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_29406168
Kan je patsen dat je rijke papie en mamie hebt?

*fan van Ralph Lauren..
pi_29406368
Nike is uit.
pi_29406533
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Modwire het volgende:
Nike is uit.
er is niets mis met Nike. Het maakt goede kleding en schoenen wat sporten betreft, heb zelf veel Nike in de kast liggen, maar draag het uiteraard alleen tijdens het sporten, of als ik een dag alleen/ziek thuis zit in mn lekkere trainingsbroek
Nike is nooit ''in'' geweest, degene die ooit gedacht heeft er modieus uit te zien in nike kleding lach ik uit.
pi_29407691
Wat een standaard gezwam van die paupers die merkkleding gaan beoordelen elke keer in dit soort topics... gewoon om ziek van te worden.

Ja of nee, en mening geven is okay, maar NIET GAAN OVERTUIGEN waarom het een beter zou zijn als het andere.

In de winter is een g-star broek net zo warm als een cars broek, en als een standaard broek. Het is en blijft namelijk koud in de winter.... dusssss
JOHNNY HEITINGA
pi_29407724
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Modwire het volgende:
Nike is uit.
Nee je bent het gewoon ontgroeit
Zoveel mensen beginnen met nike dingen etc, als merkkleding. En daarna komt de rest pas
JOHNNY HEITINGA
pi_29417039
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Modwire het volgende:

[..]

De eerste zin die je postte in dit topic was: "Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk". In de volgende post noem je hem gelijk een dikzak en een loser die z'n geld in liposuctie moet steken, in plaats van in kleren...

Dus ga eerst eens bij jezelf te rade voordat je anderen hier in PUB onzekere zielige kindjes gaat noemen.
My words exactly
Daarbij ben ik niet de doelgroep van PUB, maar wilde ik me mengen in een discussie over merkkleding en wilde ik reageren op de stelling dat iemand achterlijk is als diegene merkkleding koopt. Ik heb nergens gevraagd om persoonlijk aangevallen te worden en mijn eerste post vroeg daar ook niet om. Misschien dat ik wat overdreven reageerde (weet het eigenlijk wel zeker), maar ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan mensen die beoordelen en veroordelen op basis van 1 post in een forum en dat ook nog eens op een zeer respectloze manier doen.

Ik vind nog steeds dat als je het kan betalen en je vindt het nog mooi ook, dat je het gewoon moet kopen. Of het nu merkkleding is of niet. De een koopt A-merkkleding, de ander koopt A-merk-apparatuur en weer een ander koopt A-merk voedsel . . . Het is maar waar je prioriteiten liggen.

Ik koop wat ik mooi vind en ik ben blij dat ik dat ook kan doen.
Dat wil dan niet zeggen dat ik 200 euro over heb voor een Armani broek, maar ik heb er geen problemen mee om meer te betalen voor iets dat ik mooi vind. Ik denk ook dat de mensen hier die roepen dat ze nooit te veel geld uitgeven voor kleding voor andere producten wel hun principes opzij zetten. Althans, dat zullen ze heus wel een keer gedaan hebben.
pi_29417372
Het blijft altijd een mooie discussie.

Doet me herrinneren aan een programma (hebben ze opasgeledne ook in shownieus gedaan) waarin ze diverse merkkleding van het labeltje ontdeden (?) en vervolgens aan hippe en gewone jongeren vroegen of het merkkleding was. En in de meeste gevallen vonden ze merkkleding er dan niet als merkkleding uitzien.

En tuurlijk zijn er diverse merkkleding-merken die wel kwaliteit leveren voor geld. Maar de hippe merken van momenteel als Diesel Replay en de hele bende doet dat niet. En daarnaast zijn er top merken (zoals de armani's en de boss's) die wel kwaliteit leveren maar waar de prijs ook niet proportioneel is aan de kwaliteit. Het merk-argument gaat dus erg vaak niet op.

En dan het 'ik-ben-geen-meeloper'argument'. Wat me altijd opvalt is dat iedereen beweert geen meeloper te zijn en geen kleding te kopen om erbij te horen maar omdat ze het mooi vinden. Dan wel toevallig dat half puberend (en puber-wannabee) nederland tegelijk broeken met vlekken, schoenen met streepjes, en grote-retro zonnebrillen mooi vind (om maar niet te beginnen over haar in de vorm van een bergje ). Nu moet iedereen uiteraar dhelemaal zelf weten waar die in loopt. En ik zal hooguit van binnen iemand uitlachen , alleen kom dan niet met het argument dat je het niet koopt omdat het hip is want daar geloof ik niet in!

En is het al decenia met kleren. Draag wat je wilt. Waar je het geld voor over hebt. Hoe je je wilt profileren. Waar je ook mee mee wilt lopen. Alleen houd jezelf niet voor de gek met de redenen waarom je bepaalde kledij koopt en kom niet met heeele slechte smoesjes aan waarvan je zelf ook donders goed weet dat niemand daar intrpt
pi_29418267
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:07 schreef Uncle het volgende:
. . . .
Geloof me, er zullen daadwerkelijk mensen zijn die dat mooi vinden, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Dat jij het verschrikkelijk vind kan ik me ook heel goed voorstellen, dat noemen ze smaakverschil. Ik ga ook niet in discussie met je over de kwaliteit, daar zou je gelijk in kunnen hebben, mijn duurdere spijkerbroeken gaan ook echt niet veel langer mee dan de goedkopere broeken. Maar ik denk niet dus niet dat je kan beoordelen of iemand iets koopt omdat het hip is, of dat iemand iets koopt omdat het mooi is.

Maar ben het wel een kein beetje eens met je wat betreft mode en zogenaamd hippe kleding.
Sommigen (eigenlijk veel) mensen/pubers zijn hier veel te gevoeilig voor!
pi_29418844
Nee, ik heb nooit van mn leven op een merk gelet.
Ik pak altijd gewoon schoenen / trui / broek die er leuk uitziet, en dan zal het wel goed zijn.

Als ik nu terug zou kijken in m'n kledingkast zal er 80% kleding zijn waar nog nooit iemand van heeft gehoord en die andere 10% is dan een echt merk waarvan ik niet wist dat het een merk was

en 10% weer dus een echt merk waarvan ik het bestaan ook weet.
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_29418922
Laatst kwam een vriendin van me naa me toe.

joowwww vette t shirt man waar heb je die gekocht!??!!

* Euh.. bij de bijenkorf

Zow man hee was die in de aanbieding !?

*Geen idee, ik pakte at random een t-shirt wat er leuk uitzag

Jow wtfmaar McGregor is een hardstiikke duur en patser merk en bladieblabla

* jeah
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_29419142
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Geloof me, er zullen daadwerkelijk mensen zijn die dat mooi vinden, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Ik geloof ok wel dat mensen het mooi vinden. Alleen dat komt dus WEL door een groepsdruk, of net waar de rest in loopt. Want over 5 of 10 jaar vind iedereen het afschuwelijk. Ik bedoel, tijdens de topdagen van de hardcore vond iedereen een Australian en een kale kop mooi , maar nu lachen ze je er om uit. Dus kon iedereen dat wel mooi vinden, maar dat is natuurlijk niet geheel toevallig dat iedereen het tegelijk mooi vind, en tegelijk weer niet mooi, dat bedoelde ik ermee te zeggen.
pi_29419238
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:27 schreef kippiej het volgende:
Laatst kwam een vriendin van me naa me toe.

joowwww vette t shirt man waar heb je die gekocht!??!!

* Euh.. bij de bijenkorf

Zow man hee was die in de aanbieding !?

*Geen idee, ik pakte at random een t-shirt wat er leuk uitzag

Jow wtfmaar McGregor is een hardstiikke duur en patser merk en bladieblabla

* jeah
Dat blijft grappig he
pi_29419392
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik geloof ok wel dat mensen het mooi vinden. Alleen dat komt dus WEL door een groepsdruk, of net waar de rest in loopt. Want over 5 of 10 jaar vind iedereen het afschuwelijk. Ik bedoel, tijdens de topdagen van de hardcore vond iedereen een Australian en een kale kop mooi , maar nu lachen ze je er om uit. Dus kon iedereen dat wel mooi vinden, maar dat is natuurlijk niet geheel toevallig dat iedereen het tegelijk mooi vind, en tegelijk weer niet mooi, dat bedoelde ik ermee te zeggen.
Ik denk ook dat veel mensen onder druk van de "mode" kleding aanschaffen.
Maar het is niet altijd onder groepsdruk . . . er moet er toch 1 de eerste zijn
pi_29419511
(het ultieme argument van iedere meeloper ja: toen ik het kocht had nog niemand het :S)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:02:09 #140
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29419607
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Modwire het volgende:

[..]

hey een moraalridder..
pi_29419834
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:57 schreef Uncle het volgende:
(het ultieme argument van iedere meeloper ja: toen ik het kocht had nog niemand het :S
Het "kan" zijn dat ze er nog niemand mee hebben gezien, maar daarnaast: what's the difference?
Je loopt ermee en je bent niet de enige . . . feit.

Alleen ik vind nog steeds dat je niet zo maar iedereen als meeloper mag bestempelen, omdat je denkt dat diegene het puur daarvoor gekocht heeft. Ik geloof nog steeds dat genoeg mensen iets kopen, gewoon omdat ze het mooi vinden. Dat het dan merkkleding is dat ook nog eens door veel anderen wordt gedragen, soi!
pi_29420109
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Het "kan" zijn dat ze er nog niemand mee hebben gezien, maar daarnaast: what's the difference?
Je loopt ermee en je bent niet de enige . . . feit.

Alleen ik vind nog steeds dat je niet zo maar iedereen als meeloper mag bestempelen, omdat je denkt dat diegene het puur daarvoor gekocht heeft. Ik geloof nog steeds dat genoeg mensen iets kopen, gewoon omdat ze het mooi vinden. Dat het dan merkkleding is dat ook nog eens door veel anderen wordt gedragen, soi!
Het niet eens zijn en toch normaal kunnen discussieren Avotar mag op cursus bij ons
pi_29420622
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:02 schreef avotar het volgende:

[..]

hey een moraalridder..
Hey, een asociale kamper...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:01:14 #144
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_29420830
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef McFarmer het volgende:
Ik draag vaak lonsdale, niet echt bij nagedacht dat dat ook een 'merkje' is eigenlijk. Al is het niet eens zo duur ofzo.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_29421634
Ik heb net 2 prachige Gant korte broeken gekocht voor de vakantie en een Ray ban zonnebril
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')