Ja daarom, ik vind het wel raar kbedoel ik ben wel dom als ik met een wibra broek show ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef XiChico het volgende:
Het is stoer omdat het duur is, dus status .. en het ziet er natuurlijk mooi uit. Replay broeken zijn heel mooi, Nudie enz. ook wel .. alleen veels te duurSommige merkkleding is gewoon gemaakt om mee te patsen, zoals die Evisu broeken met over de hele broek de Evisu tekentjes heen.
Ja dat heb ik ook wel dan koop ik in een keer een broek van 60 euro maar daar doe ik dan ook wel heel lang mee!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mensen vinden het een statussymbool omdat het duur is, en als ze dat niet vinden is het grootste argument toch wel kwaliteit. Ik geef ook liever wat meer geld uit aan kleding waarvan ik weet dat het niet binnen een maand een gat heeft of anderszins stuk is. Merkkleding zit meestal gewoon beter, en blijft langer goed. Goedkope dingen hebben vaak echte standaartmodellen en die zitten bij mij nooit goed, en erg origineel zijn ze meestal ook niet. Dan koop ik liever wat minder vaak kleding maar wel goede als ik het koop.
Evisuquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef XiChico het volgende:
Het is stoer omdat het duur is, dus status .. en het ziet er natuurlijk mooi uit. Replay broeken zijn heel mooi, Nudie enz. ook wel .. alleen veels te duurSommige merkkleding is gewoon gemaakt om mee te patsen, zoals die Evisu broeken met over de hele broek de Evisu tekentjes heen.
Clowns met te veel geld misschienquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Evisu
Dat dragen clownen toch ook tegenwoordig![]()
MAAR ¤300,- !!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Clowns met te veel geld misschien. Ik ging een keer voor de grap naar zo'n dure winkel, was ik gewoon aan het rond kijken bij die broeken .. komt er zo'n verkoper op mij af .. ja mooie broek, nieuwe collectie van Evisu, kost maar ¤300.
![]()
![]()
Blud met een dquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef BananaGirl het volgende:
Njah als ik met mijn pa ga shoppen kijk ik geeneens naar het prijskaartje !
gewoon even het geld opmaken van mijn pa en ik heb leuke merkkleerdjes![]()
en mijn pa is blud![]()
Maarja al moet ik zelf shoppen ofzo koop ik ook weleens bij wonderwomen broeken of bij v&d ofsow hoor!
Maaarrrr dan heb je wel een mooie broekquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Clowns met te veel geld misschien. Ik ging een keer voor de grap naar zo'n dure winkel, was ik gewoon aan het rond kijken bij die broeken .. komt er zo'n verkoper op mij af .. ja mooie broek, nieuwe collectie van Evisu, kost maar ¤300.
![]()
![]()
ik zeg ook niet dat mijn vader er altijd geld voor heeft maar ik bedoel er mee te zeggen dat als ik met hem ga shoppen hij aan het eind van de dag *BLUT* is omdat ik niet naar de prijskaartjes kijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef descendent1 het volgende:
Bijna alle merkkleding wordt gedragen om mee te patsen, zo van: Kijk wat mijn pappie allemaal kan betalen!
Wugh, merkkleding kan ook leuk zijn hoor, maar als ik nga shoppen is merk wel HET LAATSTE waar ik naar kijk. Hoewel: in merken als Gaastra, Tommie H en dat soort merken wens ik niet gezien te worden, vind k echt lelijk. (maar dat is weer persoonlijk).
Het zijn vaak wel mooie kleren, maar sommige dingen ook niet. Enkel de letters van het merk op een shirt is wel om mee te patsenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef descendent1 het volgende:
Bijna alle merkkleding wordt gedragen om mee te patsen, zo van: Kijk wat mijn pappie allemaal kan betalen!
Wugh, merkkleding kan ook leuk zijn hoor, maar als ik nga shoppen is merk wel HET LAATSTE waar ik naar kijk. Hoewel: in merken als Gaastra, Tommie H en dat soort merken wens ik niet gezien te worden, vind k echt lelijk. (maar dat is weer persoonlijk).
Ja eigenlijk bestwel lelijk he van die hele grote letters op je shirt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is vaak wel mooi kleren, maar sommige dingen ook niet. Enkel de letters van het merk op een shirt is wel om mee te patsen![]()
Hahaquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee, ik ga er even over nadenken en kom later wel terug.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HahaDat heb ik ook zo vaak. En dan maar nog het winkel uit zien te komen
meen je nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef Renmaestro het volgende:
Alle kleding heeft toch wel een merk?
Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Lonsdale (Y)
Dat valt echt wel mee hoor. Moet je maar eens bij de berskha, zara of h&m divided kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
Waarom....? Ik vind ze gewoon mooi.. en ook zeker waar het tegenwoordig voor staatquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.
Lekker kortzichtig weer. Iedereen die merkkleding draagt doet het om stoer te doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:52 schreef BananaGirl het volgende:
Wat is er zo stoer aan merkkleding
Iedereen doet er maar stoer mee enzo maar wat is er mis met een gewone (niet) merkkleding broek of etc.
Ik draag soms ook wel merkkleding maar ik ga er niet stoer mee lopen doen ofzo!
En jullie?![]()
* Gesloten iets over smaak mompeld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef bupatH het volgende:
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijkenWant de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vindquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Gesloten het volgende:
[..]
* Gesloten iets over smaak mompeld.
Maak dat de kat wijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef bupatH het volgende:
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijkenWant de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
Net of dat de enige merkkleding isquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef bupatH het volgende:
[..]
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vind
Wat typ je? Kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:06 schreef bupatH het volgende:
true maar dan zou iedereen andere merkkledig dragen, en niet merkkledig die in d emode is en allemaal van hetzelfde merk. Het bestaat niet dat all die patsertjes dezelde modekleding op hetzelfde moment mooivinden
als jou verhaal klopt dan zou:quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:29 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Wat typ je? Kan er geen touw aan vastknopen.
Je bekijkt het te zwart wit. Als je goed gelezen hebt zag je staan dat de meeste mensen merkkleding dragen omdat ze het zelf mooi vinden. Niet iedereen zoals jij suggereert.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:52 schreef bupatH het volgende:
[..]
als jou verhaal klopt dan zou:
- iedereen dus merk/mode kleren dragen omdat ze dat ZELF mooi vinden
Er zijn idd mensen die merkkleding dragen omdat het in de mode is.quote:- en niet omdat de rest dat doet en OMDAT het in de mode is
Wederom erg zwart wit. Wat snap je er niet aan dat smaken nou eenmaal verschillen? Er zijn echt een boel mensen die deze kleding wel mooi vinden.quote:Mijn conclusie was:
no way dat iedereen op hetzelfde moment dezelfde kleren mooi vind, dat is dus gewoon kopen wat hip is en niet zelfkijken wat je tof vind.
Als dat wel zo zou zij zou je iemand jaren later nog in dezelfde kleding moeten zien lopen omdat die dus nog steeds mooi zijn.
Na, ik ga weleens met een vriendin shoppen, en dan lijkt t toch echt alsof bijvoorbeeld een vergelijkbare polo bij vrouwen gewoon 20 euro goedkoper is. Een vriendin van me wilde een strakke Lacoste polo kopen, was 80 euro volgens mij, voor mij is die 100.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee hoor. Moet je maar eens bij de berskha, zara of h&m divided kijken!
Waarom zou zoiets niet kunnen? Mode is erg breed en er zit vrijwel altijd wel iets moois tussen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:14 schreef bupatH het volgende:
Ben niet zo heel veel veranderd in der tjidwat ik bedoelde was:
dat dus dan de smaak van die mensen iedere zomer en winter met de mode mee zou veranderen, en dat lijkt me sterk
Die van mexx gewoon zwart en wit zitten ook erg goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:19 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik heb persoonlijk vaak gewoon zwarte of witte G-Star shirts aan en ik ben nog geen goedkope shirts tegengekomen die zo lekker zitten en er zo goed uit zien.![]()
Ik heb 70 euro neergelegd voor een lacoste polo, beetje te veel geld eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:20 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Na, ik ga weleens met een vriendin shoppen, en dan lijkt t toch echt alsof bijvoorbeeld een vergelijkbare polo bij vrouwen gewoon 20 euro goedkoper is. Een vriendin van me wilde een strakke Lacoste polo kopen, was 80 euro volgens mij, voor mij is die 100.
Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef taart het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro neergelegd voor een lacoste polo, beetje te veel geld eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef avotar het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk
Als jij dat vindt johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef avotar het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk
omdat het gewoon pure geldverspilling is wellicht..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Robar het volgende:
Goh mensen die merkkleding kopen zijn dus achterlijk?
Zou het niet misschien kunnen dat iemand die een shirt van 70 euro koopt en er staat een lacoste logootje op, dat die persoon het misschien ook mooi zou vinden?
En er zijn nog meer redenen voor dure merkkleding hoor.
Ik koop bijvoorbeeld over het algemeen broeken van Pall Mall of Gapstar, deze broeken kosten zo tussn de 85 en 100 euro. Ik koop ze omdat ik deze het lekkerste vind zitten en omdat deze merken over het algemeen goed vertegenwoordigd zijn in de lengtemaat 36, iets wat je van andere merken niet snel kunt zeggen. Daarbij vallen deze broeken ruim en dat is gunstig voor mijn bovenbenen, die nogal groot van omvang zijn. Het kan dus ook puur om het model gaan om zoiets te kopen. Daarbij, als je het geld kan missen, waarom zou je dan nietgewoon kopen wat je mooi vind, al is het aan de dure kant?
Laat hem lekker in z'n waarde wil je?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
omdat het gewoon pure geldverspilling is wellicht..
enneh.. jij kan mij echt niet wijs maken dat puur en alleen om jij dan toevallig een dikzak bent met dikke bovenbenen, dat je daarom dure broeken moet kopen..
steek je geld in een liposuctie loser..![]()
Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef taart het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro neergelegd voor een lacoste polo, beetje te veel geld eigenlijk
Waar staat het dan voor :S srry hoor maar ik vind dat niet echt positief waar het voorstaat zeker als je bedenkt dat zoveel procent van ieder lonsdale product na en anti-rasicme beweging gaat jah lekker stoer doen met je lonsdale vooral doen je hebt er nog niet es verstand van bleh ik kots op mensen zoals jouquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:04 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
[..]
Waarom....? Ik vind ze gewoon mooi.. en ook zeker waar het tegenwoordig voor staat![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
enneh.. jij kan mij echt niet wijs maken dat puur en alleen om jij dan toevallig een dikzak bent met dikke bovenbenen, dat je daarom dure broeken moet kopen..
Je mag best discussieren hier, da's alleen maar goed maar doe een beetje normaal. Peuterforum komt nog...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar staat het dan voor :S srry hoor maar ik vind dat niet echt positief waar het voorstaat zeker als je bedenkt dat zoveel procent van ieder lonsdale product na en anti-rasicme beweging gaat jah lekker stoer doen met je lonsdale vooral doen je hebt er nog niet es verstand van bleh ik kots op mensen zoals jou![]()
OMG!!! €300 Dit is echt te gek gewoon voor woorden mensen!!! DRIEHONDERDEURO... ik vind €50 al duur voor een degelijke broek. Maar om dan op die manier te laten zien dat je geld hebt (of je ouders) en zo een beetje "aanzien" te verkrijgen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
![]()
![]()
die 2 van 100,- zijn dan ook de "specials" heb je bv paar horizontale strepen er op staan. (betaal je 25 pleuries meer voor)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...
Tsss...........daar kan die jongen ook niets aan doen! Als hij weet dat dat merk goed zit, dan is het toch enigszins logisch dat ie die blijft kopen? Bij mij net zo; ik heb lengte 30 en alleen de broeken van Cars zitten me daarin goed!! Ik koop eigenlijk altijd Cars broeken, puur omdat ze me goed zitten!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid achterlijke tering mongool die je er bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
oh ja.. ik zit in PUB bij die zielige onzekere kindjes.... maar wees maar niet bang hoor Robar.. ik zeg dit in het dagelijks leven ook tegen jouw soort mannetjes..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik voorspel je dat als je in het echte leven ook dat soort dingen zegt, dat je erg snel tussen 6 planken ligt. . . Nu zit je in je veilige kamertje met 6 muren bekleed met kussens, maar irl loop je zo echt nog wel tegen de lamp.
Ik ben ook meer dan jou.. want ik heb geen merkkleding nodig om me te profileren.quote:Dat jij mensen die merkkleding kopen veracht is jouw probleem (erg groot probleem naar mijn mening). Ik veracht mensen zoals jij. Omdat jij denkt meer te zijn dan ik, omdat je zogenaamd bewuster je geld aan kleding besteed . . . . .
Je bent een erg zielig figuur en ik heb erg veel medelijden met jouw omgeving.
kleine zielig vatsig onzeker mannetje....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:15 schreef Robar het volgende:
vuile tyfusnicht?
Zoals ik al zei, blijf jij maar in de waan dat ik vatsig en onzeker ben, dan blijf ik wel gewoon denken dat jij het zielige figuurtje hier bent. Ik ben niet degene die met zo een KUT-reactie op de proppen komt. Jij had het idee mij uit te moeten dagen. Daarbij vertel ik net dat ik koop wat ik mooi vind, merk of niet. Ik heb dus geen merkkleding nodig om mezelf te profileren, want dan zou ik het wel consequent kopen, denk je niet? Maar waarschijnlijk heb je nog een leesprobleem ook, want dat stukje quote je nu net niet. Jij hebt het idee jezelf te moeten profileren door anderen de grond in te trappen, daar heb ik nog wel heel wat minder respect voor, dan voor iemand die daar merkkleding voor nodig heeft. Die is daarmee namelijk anderen niet tot last, jij wel. Hoe voelt dat nou, zo een grote bek hebben tegen anderen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef avotar het volgende:
[..]
oh ja.. ik zit in PUB bij die zielige onzekere kindjes.... maar wees maar niet bang hoor Robar.. ik zeg dit in het dagelijks leven ook tegen jouw soort mannetjes..
[..]
Ik ben ook meer dan jou.. want ik heb geen merkkleding nodig om me te profileren.
En het feit dat jij je nu zo makkelijk en op deze manier op de kast laat jagen zegt denk ik nog het meeste over jou.
kleine zielig vatsig onzeker mannetje....
Er staat toch echt 1,96m in mijn paspport hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef avotar het volgende:
kleine zielig vatsig onzeker mannetje....
In Turkije ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...
gast... doe relax...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid achterlijke tering mongool die je er bent.
[..]
Ooit over nagedacht vuile tyfusnicht? Dat jij nou zo kortzichtig bent dat je gelijk aan dikke mensen moet denken en dat je daarbij ook nog eens rillingen over die behaarde kromme schurftrug van je krijgt!
Laat mensen toch in hun waarde,
[..]
Je bent een erg zielig figuur en ik heb erg veel medelijden met jouw omgeving.
maar of de kwaliteit dan ook echt beter is.... heb een g-star broek die binnen een maand geen zakken meer had omdat ze uitgescheurd waren, blousje waar de knoopjes erbij het leven af vallen terwijl een simpel we blousje een jaar later nog nergens last van heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mensen vinden het een statussymbool omdat het duur is, en als ze dat niet vinden is het grootste argument toch wel kwaliteit. Ik geef ook liever wat meer geld uit aan kleding waarvan ik weet dat het niet binnen een maand een gat heeft of anderszins stuk is. Merkkleding zit meestal gewoon beter, en blijft langer goed. Goedkope dingen hebben vaak echte standaartmodellen en die zitten bij mij nooit goed, en erg origineel zijn ze meestal ook niet. Dan koop ik liever wat minder vaak kleding maar wel goede als ik het koop.
Ben al afgekoeld, maar ik laat mensen alleen in hun waarde als ze dat andersom ook doen.quote:
G-Star valt dan ook niet echt onder "merkkleding", he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef Rixxx het volgende:
[..]
maar of de kwaliteit dan ook echt beter is.... heb een g-star broek die binnen een maand geen zakken meer had omdat ze uitgescheurd waren, blousje waar de knoopjes erbij het leven af vallen terwijl een simpel we blousje een jaar later nog nergens last van heeft.
Zo hoorde ik laatst nog meiden op school praten over "dure" kleren, met prijzen waarbij ik het nog een koopje zou vinden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
-1: On-zin, kortzichtig, en gewoon dom...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef bupatH het volgende:
[..]
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vind
want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
Avotar, wat ben jij een zielig persoon zeg.. Verschrikkelijk..
wat je zegt, net als Ronaldson.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..
Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
zit je ook op hockey?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde![]()
Goedkope merkloze kleding is voor paupers, ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
![]()
en dan dat plaatjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde![]()
Goedkope merkloze kleding is voor paupers, ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
![]()
Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezienquote:
(Dirk) Bikkembergs maakt mooie kleding, maar met dat plaatje vraag je om zulke opmerkingenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezien![]()
Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat je zegt, net als Ronaldson.
Volgens mij weten de mensen die hier lopen te schelden/flamen/afkraken dit maar al te goed.
Ik heb altijd geleerd dat kleding naast voedsel en onderdak een van de eerste levensbehoeften is, daar mag je best wel wat geld aan uitgeven. Ik wed dat de personen die hier lomp lopen te doen er niet voor terug zouden deinzen een mooi huis te kopen als ze er geld voor hebben.
ik kan de eerste reactie al bedenken: ''Kleding heb je idd nodig, maar dit hoeft geen dure merkkleding te zijn bla bla bla etc.''
Ga jij dan maar lekker soep eten en in een ranzig bed slapen bij de daklozenopvang, onderdak en eten, voor een euro!!!!![]()
ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..
Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
Dat is zo'n grote onzin. Het enige wat vaak ontbreekt is het merkje..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef WalfredGeesink het volgende:
Merkkleding heeft trouwens over het algemeen een betere kwaliteit.
esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef avotar het volgende:
[..]
Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...
en nee.. een schoon bed is iets heel anders dan een broek van 180 euro.
nou, wij toetsen het aan verschillende theorieen en daar zit ons meningsverschil.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.
Waarschijnlijk heeft 90% van de mensen in dit topic mij al niet meer gevolgd na de eerste zin, waar ik met mijn eerdere post op doelde was het systeem van primaire en secundaire levensbehoeften dat iedereen leert op de middelbare school.
ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef Modwire het volgende:
Als jij begint met flamen is dat jouw verantwoordelijkheid, niet die van de mensen die er zogenaamd niet mee om kunnen gaan.
De eerste zin die je postte in dit topic was: "Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk". In de volgende post noem je hem gelijk een dikzak en een loser die z'n geld in liposuctie moet steken, in plaats van in kleren...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef avotar het volgende:
[..]
ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....
nee.. dat vind ik niet proportioneel.. maar goed... aan de andere kant zitten we in pub natuurlijk..
anyone?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?![]()
![]()
er is niets mis met Nike. Het maakt goede kleding en schoenen wat sporten betreft, heb zelf veel Nike in de kast liggen, maar draag het uiteraard alleen tijdens het sporten, of als ik een dag alleen/ziek thuis zit in mn lekkere trainingsbroekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Modwire het volgende:
Nike is uit.
Nee je bent het gewoon ontgroeitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Modwire het volgende:
Nike is uit.
My words exactlyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Modwire het volgende:
[..]
De eerste zin die je postte in dit topic was: "Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk". In de volgende post noem je hem gelijk een dikzak en een loser die z'n geld in liposuctie moet steken, in plaats van in kleren...
Dus ga eerst eens bij jezelf te rade voordat je anderen hier in PUB onzekere zielige kindjes gaat noemen.
Geloof me, er zullen daadwerkelijk mensen zijn die dat mooi vinden, is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:07 schreef Uncle het volgende:
. . . .
Ik geloof ok wel dat mensen het mooi vinden. Alleen dat komt dus WEL door een groepsdruk, of net waar de rest in loopt. Want over 5 of 10 jaar vind iedereen het afschuwelijk. Ik bedoel, tijdens de topdagen van de hardcore vond iedereen een Australian en een kale kop mooiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Geloof me, er zullen daadwerkelijk mensen zijn die dat mooi vinden, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Dat blijft grappig hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:27 schreef kippiej het volgende:
Laatst kwam een vriendin van me naa me toe.
joowwww vette t shirt man waar heb je die gekocht!??!!
* Euh.. bij de bijenkorf
Zow man hee was die in de aanbieding !?
*Geen idee, ik pakte at random een t-shirt wat er leuk uitzag
Jow wtfmaar McGregor is een hardstiikke duur en patser merk en bladieblabla
* jeah![]()
Ik denk ook dat veel mensen onder druk van de "mode" kleding aanschaffen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik geloof ok wel dat mensen het mooi vinden. Alleen dat komt dus WEL door een groepsdruk, of net waar de rest in loopt. Want over 5 of 10 jaar vind iedereen het afschuwelijk. Ik bedoel, tijdens de topdagen van de hardcore vond iedereen een Australian en een kale kop mooi, maar nu lachen ze je er om uit. Dus kon iedereen dat wel mooi vinden, maar dat is natuurlijk niet geheel toevallig dat iedereen het tegelijk mooi vind, en tegelijk weer niet mooi, dat bedoelde ik ermee te zeggen.
hey een moraalridder..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Modwire het volgende:
[..]
De eerste zin die je postte in dit topic was: "Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk". In de volgende post noem je hem gelijk een dikzak en een loser die z'n geld in liposuctie moet steken, in plaats van in kleren...
Dus ga eerst eens bij jezelf te rade voordat je anderen hier in PUB onzekere zielige kindjes gaat noemen.
Het "kan" zijn dat ze er nog niemand mee hebben gezien, maar daarnaast: what's the difference?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:57 schreef Uncle het volgende:
(het ultieme argument van iedere meeloper ja: toen ik het kocht had nog niemand het :S
Het niet eens zijn en toch normaal kunnen discussierenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Het "kan" zijn dat ze er nog niemand mee hebben gezien, maar daarnaast: what's the difference?
Je loopt ermee en je bent niet de enige . . . feit.
Alleen ik vind nog steeds dat je niet zo maar iedereen als meeloper mag bestempelen, omdat je denkt dat diegene het puur daarvoor gekocht heeft. Ik geloof nog steeds dat genoeg mensen iets kopen, gewoon omdat ze het mooi vinden. Dat het dan merkkleding is dat ook nog eens door veel anderen wordt gedragen, soi!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef McFarmer het volgende:
Ik draag vaak lonsdale, niet echt bij nagedacht dat dat ook een 'merkje' is eigenlijk. Al is het niet eens zo duur ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |