abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28970299
Wat is er zo stoer aan merkkleding
Iedereen doet er maar stoer mee enzo maar wat is er mis met een gewone (niet) merkkleding broek of etc.
Ik draag soms ook wel merkkleding maar ik ga er niet stoer mee lopen doen ofzo!
En jullie?
pi_28970350
Alle kleding heeft toch wel een merk?
pi_28970374
Het is stoer omdat het duur is, dus status .. en het ziet er natuurlijk mooi uit. Replay broeken zijn heel mooi, Nudie enz. ook wel .. alleen veels te duur Sommige merkkleding is gewoon gemaakt om mee te patsen, zoals die Evisu broeken met over de hele broek de Evisu tekentjes heen.
pi_28970471
Mensen vinden het een statussymbool omdat het duur is, en als ze dat niet vinden is het grootste argument toch wel kwaliteit. Ik geef ook liever wat meer geld uit aan kleding waarvan ik weet dat het niet binnen een maand een gat heeft of anderszins stuk is. Merkkleding zit meestal gewoon beter, en blijft langer goed. Goedkope dingen hebben vaak echte standaartmodellen en die zitten bij mij nooit goed, en erg origineel zijn ze meestal ook niet. Dan koop ik liever wat minder vaak kleding maar wel goede als ik het koop.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_28970529
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef XiChico het volgende:
Het is stoer omdat het duur is, dus status .. en het ziet er natuurlijk mooi uit. Replay broeken zijn heel mooi, Nudie enz. ook wel .. alleen veels te duur Sommige merkkleding is gewoon gemaakt om mee te patsen, zoals die Evisu broeken met over de hele broek de Evisu tekentjes heen.
Ja daarom, ik vind het wel raar kbedoel ik ben wel dom als ik met een wibra broek show ofzo (bvb!!)

Maarja ik heb ook Cars broeken en zo maar ik ga niet stoer mee lopen doen
oke een evisu broek is ook wel een leuke broek maar die vallen zowieso op
en het is idd ook maar waar je het geld vandaan haalt
pi_28970592
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mensen vinden het een statussymbool omdat het duur is, en als ze dat niet vinden is het grootste argument toch wel kwaliteit. Ik geef ook liever wat meer geld uit aan kleding waarvan ik weet dat het niet binnen een maand een gat heeft of anderszins stuk is. Merkkleding zit meestal gewoon beter, en blijft langer goed. Goedkope dingen hebben vaak echte standaartmodellen en die zitten bij mij nooit goed, en erg origineel zijn ze meestal ook niet. Dan koop ik liever wat minder vaak kleding maar wel goede als ik het koop.
Ja dat heb ik ook wel dan koop ik in een keer een broek van 60 euro maar daar doe ik dan ook wel heel lang mee!
Maar ik heb ook wel gewoon wat goedkopere merkjes erbij zitten!
Ik ben niet zo iemand met alleen een kast vol merkkleding
ik koop gewoon af en toe wat en tja daar doe ik ook wel lang mee!
pi_28970640
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef XiChico het volgende:
Evisu
Dat dragen clownen toch ook tegenwoordig
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_28970828
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Evisu
Dat dragen clownen toch ook tegenwoordig
Clowns met te veel geld misschien . Ik ging een keer voor de grap naar zo'n dure winkel, was ik gewoon aan het rond kijken bij die broeken .. komt er zo'n verkoper op mij af .. ja mooie broek, nieuwe collectie van Evisu, kost maar ¤300.
pi_28970830
hahahaha!!
pi_28970848
Ik heb 2 broeken van Armani en ik vind mijn broeken van het merk Cars eigenlijk toch wel lekkerder zitten. En de kwaliteit is geen argument, moet je er maar zuinig op zijn.
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_28970864
kijk bij strings kan het nog wel ! dat zie je toch niet
kijk mijn string ook van : Von Dutch maarja wie ziet het merkje nou? : http://teemix.aufeminin.c(...)_dutch_H172011_L.jpg

Ga ook naar mijn topic : Strings
pi_28970897
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef XiChico het volgende:

[..]

Clowns met te veel geld misschien . Ik ging een keer voor de grap naar zo'n dure winkel, was ik gewoon aan het rond kijken bij die broeken .. komt er zo'n verkoper op mij af .. ja mooie broek, nieuwe collectie van Evisu, kost maar ¤300.
MAAR ¤300,- !!!!
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:10:11 #13
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_28970925
Ik draag op de een of andere manier altijd wel merkkleding, en dat koop ik niet omdat er een specifiek lebeltje aan hangt, maar omdat ik het mooi vind.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_28970971
Njah als ik met mijn pa ga shoppen kijk ik geeneens naar het prijskaartje !
gewoon even het geld opmaken van mijn pa en ik heb leuke merkkleerdjes
en mijn pa is blud
Maarja al moet ik zelf shoppen ofzo koop ik ook weleens bij wonderwomen broeken of bij v&d ofsow hoor!
pi_28971052
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef BananaGirl het volgende:
Njah als ik met mijn pa ga shoppen kijk ik geeneens naar het prijskaartje !
gewoon even het geld opmaken van mijn pa en ik heb leuke merkkleerdjes
en mijn pa is blud
Maarja al moet ik zelf shoppen ofzo koop ik ook weleens bij wonderwomen broeken of bij v&d ofsow hoor!
Blud met een d
pi_28971122
quote:

[..]

Maaarrrr dan heb je wel een mooie broek
Die broeken zijn nog kei-lelijk ook, en je word er ook niet veel beter op, want iedereen loopt in die nep evisu broeken
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:18:54 #17
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_28971227
Bijna alle merkkleding wordt gedragen om mee te patsen, zo van: Kijk wat mijn pappie allemaal kan betalen!
Wugh, merkkleding kan ook leuk zijn hoor, maar als ik nga shoppen is merk wel HET LAATSTE waar ik naar kijk. Hoewel: in merken als Gaastra, Tommie H en dat soort merken wens ik niet gezien te worden, vind k echt lelijk. (maar dat is weer persoonlijk).
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_28971253
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Blud met een d
pfft je weet wat ik bedoel
Ik kan niet zonder mijn msntaal hier
pi_28971297
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef descendent1 het volgende:
Bijna alle merkkleding wordt gedragen om mee te patsen, zo van: Kijk wat mijn pappie allemaal kan betalen!
Wugh, merkkleding kan ook leuk zijn hoor, maar als ik nga shoppen is merk wel HET LAATSTE waar ik naar kijk. Hoewel: in merken als Gaastra, Tommie H en dat soort merken wens ik niet gezien te worden, vind k echt lelijk. (maar dat is weer persoonlijk).
ik zeg ook niet dat mijn vader er altijd geld voor heeft maar ik bedoel er mee te zeggen dat als ik met hem ga shoppen hij aan het eind van de dag *BLUT* is omdat ik niet naar de prijskaartjes kijk
pi_28971306
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:18 schreef descendent1 het volgende:
Het zijn vaak wel mooie kleren, maar sommige dingen ook niet. Enkel de letters van het merk op een shirt is wel om mee te patsen

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymanNL op 20-07-2005 12:24:51 (wat een kutlopende zin was dat :o) ]
pi_28971330
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:21 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het is vaak wel mooi kleren, maar sommige dingen ook niet. Enkel de letters van het merk op een shirt is wel om mee te patsen
Ja eigenlijk bestwel lelijk he van die hele grote letters op je shirt!
pi_28971339
quote:

[..]

Haha Dat heb ik ook zo vaak. En dan maar nog het winkel uit zien te komen
pi_28971359
Hey maar ik ga nu naar de stad spullen kopen voor mijn nieuwe kamer!!
Ik ben er vanavond weer of zo praat gezellig door !

(K)(K)(K)
pi_28971656
het is gewoon mooier als niet merkkleding wat zo standaard is

slotje
pi_28971707
Het is alleen wel grappig dat negers enzo in de duurste merkkleding lopen maar ergens in een achterbuurt wonen met muren van spaanplaat en een doodgeschoten turk om elke hoek.

Doe mij dan maar iets minder merkkleding...
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:35:49 #26
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28971779
Mensen die principieel geen merkkleding dragen doen dat ook vaak als lifestyle, dus in dat opzicht zit er weinig verschil tussen.
Vampire Romance O+
pi_28972733
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef Brechtje het volgende:

[..]

Haha Dat heb ik ook zo vaak. En dan maar nog het winkel uit zien te komen
Hee, ik ga er even over nadenken en kom later wel terug.
pi_28972826
Ik heb wel aardig wat dingen van Esprit, maar dat komt vooral omdat het enigszins betaalbaar is MAAR vooral ook gewoon van goede kwaliteit is, lang meegaat en lekker zit..

Verder heb ik niets van Tommy (ok, alleen parfum) of Ralph Lauren.. nooit om gezeurd ook..
mn zusje daarentegen.. ALLEEN MAAR McGregor, Ralph, etc.. kraagje omhoog
Doei.
pi_28972830
Merkkleding laat alleen zien "Ik kan het betalen". Als je dat principe graag wil uitdragen moet je dat vooral doen, daar zal ik me niet aan storen. Maar ik heb liever drie broeken dan één broek waar ik grof geld moet betalen voor alleen maar die merknaam.
pi_28972912
Miss Etam heeft zulke lekker zittende linnen zomerbroeken!
heb er 4 ofzo..

goedkoop, zit goed, en ziet er goed uit..

wat wil je nog meer
Doei.
pi_28973001
Ik vind de Zara heel leuk (Is winkelketen niet echt een merk)
De broeken van G-star blijven heel lang mooi..
Verder heb ik het niet echt met merken..
pi_28973030
En ik wil nog wel een polo van Ralp Lauren maar die vind ik gewoon mooi

En sportschoenen zijn ook vaak van "een merk"
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:16:52 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_28973147
Weinig merk kleding hier
Alleen normale dingen als : Puma,Le Coq Sportif en Nike
Alleen mijn schoenen moeten van Nike zijn want dat zit het lekkerst
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:19:56 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28973260
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef Renmaestro het volgende:
Alle kleding heeft toch wel een merk?
meen je niet
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:53:32 #35
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_28974458
Lonsdale (Y)
kloon.. doodgewoon
pi_28974585
Trouwens ik draag G-Star, Gsus, J.C. Rags, Kuyichi en een paar kleinere merkjes.

Ik heb nog niks van Replay, binnenkort toch maar eens kopen
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:57:22 #37
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28974591
Ik draag ook alleen merkkleding eigenlijk. Vanalles en nog wat, van Replay tot RL. Maar meestal koop ik het dan wel in de uitverkoop, mijn broeken dan. 2 broeken voor 120 euro, ipv 370 die ze normaal zouden kosten, vind ik toch goede deal!!! Shirtjes ed koop ik wel gewoon normaal, niet in uitverkoop, want dan is t leuke al weg.
pi_28974664
Oja van Kuyichi heb ik ook 2 broeken
en van gsus replay diesel wel wat.. maar vind de h&m en de zara eig. leuker
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:00:02 #39
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_28974692
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Lonsdale (Y)
Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:00:44 #40
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28974713
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
pi_28974742
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
Dat valt echt wel mee hoor. Moet je maar eens bij de berskha, zara of h&m divided kijken !
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:04:41 #42
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_28974826
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef onderjas het volgende:

[..]

Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.
Waarom....? Ik vind ze gewoon mooi.. en ook zeker waar het tegenwoordig voor staat
kloon.. doodgewoon
pi_28975700
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:52 schreef BananaGirl het volgende:
Wat is er zo stoer aan merkkleding
Iedereen doet er maar stoer mee enzo maar wat is er mis met een gewone (niet) merkkleding broek of etc.
Ik draag soms ook wel merkkleding maar ik ga er niet stoer mee lopen doen ofzo!
En jullie?
Lekker kortzichtig weer. Iedereen die merkkleding draagt doet het om stoer te doen
Het grootste deel van de mensen die merkkleding draagt, draagt het om dezelfde reden als jij. Omdat ze het mooi vinden.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:35:16 #44
114283 bupatH
ondertitel
pi_28975822
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijken Want de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
pi_28976353
O'neill
pi_28977027
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef bupatH het volgende:
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijken Want de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
* Gesloten iets over smaak mompeld.
pi_28977091
Ik draag vaak lonsdale, niet echt bij nagedacht dat dat ook een 'merkje' is eigenlijk. Al is het niet eens zo duur ofzo.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:36:47 #48
114283 bupatH
ondertitel
pi_28977957
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Gesloten het volgende:

[..]

* Gesloten iets over smaak mompeld.
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vind
pi_28977993
Ik koop alleen dure merken om IJsmeis te versieren.
pi_28978160
Ik weet niet, ik pak altijd gewoon kleding uit de winkel rekken en dat is altijd merkkleding.. ik pik het er altijd gewoon uit

Verder koop ik niet veel kleding dus mag het van mijn ouders, en ik wil er niks mee bedoelen ik vind het gewoon mooie kleding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')