SPAMMERTquote:
Als jullie daar behoefte aan hebben en dat leuk vinden, wie ben ik dan om dat tegen te houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef Sloggi het volgende:
Kunnen we hier geen google earth stadion topic openen hier in VBL? Kunnen we een mooi lijstje maken met de coördinaten en screens van stadions van grote clubs.
Ok nou Sloggiquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jullie daar behoefte aan hebben en dat leuk vinden, wie ben ik dan om dat tegen te houden?
De mod van dit zooitje ongeregeld hiero in VBL?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jullie daar behoefte aan hebben en dat leuk vinden, wie ben ik dan om dat tegen te houden?
Anders installeer je het ook even moet toch lukken met je cursusquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
Hoe verzin je die toppictitel ? Briljant.
Kunne jullie stoppen met dat google gedsoe, voel me zo buitengesloten
Ik ook, daarom ga ik maar naar bedquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
Vanmidfdag nog geweest en ik erger me aan die zuiplap onderaan de roltrap maar het oude mannetje met z'n krantje mis ik wel.quote:
We gaan in één of meerdere andere topics daarover verderquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
Ik even niet trouwens, bed roeptquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
We gaan in één of meerdere andere topics daarover verder
Even wat aantrekken, scheur je het dan van m'n lijf ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik maar naar bed
Ga je mee dan ?
Volgende week zondag mag jij met je invalidenkaart weer gebruik maken van een roltrap omhoog.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef tong80 het volgende:
Vanmidfdag nog geweest en ik erger me aan die zuiplap onderaan de roltrap maar het oude mannetje met z'n krantje mis ik wel.
'Dalzozenkrant daklozenkrant', schaam je je dan niet ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende week zondag mag jij met je invalidenkaart weer gebruik maken van een roltrap omhoog.
Ik schaam me nooit voor jou hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef tong80 het volgende:
'Dalzozenkrant daklozenkrant', schaam je je dan niet ?
Postkantoor zit in Delft tegenwoordig in de kroeg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef just me het volgende:
* just me ging heel even ergens een brief afgeven en is 3 biertjes later weer terug
Help je meeduimen voor haar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
bluezz leuk dat je donderdag terug mag komen
Ik heb de boys net gemaild (hint Tong) om misschien ergens van te voren een drankje/hapje te doen, dus wie weet kunnen de 'de vijand' ook nog even ontmoeten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik blij dat ik jullie volgende week dan niet tegenkom
Ik geloof dat de wedstrijd van Arsenal om 18.30 begint dus op zijn vroegst ben ik er een uur voor de wedstrijd en ben gelijk na de wedstrijd van Arsenal weer wegquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de boys net gemaild (hint Tong) om misschien ergens van te voren een drankje/hapje te doen, dus wie weet kunnen de 'de vijand' ook nog even ontmoeten?
DG houdt niet van etenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de boys net gemaild (hint Tong) om misschien ergens van te voren een drankje/hapje te doen, dus wie weet kunnen de 'de vijand' ook nog even ontmoeten?
ik zal donderdag in de kerk een kaarsje opstekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Help je meeduimen voor haar?
Ik geloof dat ze die baan erg graag wil hebben en het scheelt haar zoveel dagelijkse reistijd.
Ik wil Arsenal ook zien dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Indeed, sir, indeed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef Bjoro het volgende:
Hoi pipeloi
het wachten is op de "ik heb trek"-kreetjes van Maudje, zodat ik haar uit bed kan halen, aan moeder d'r tepel kan hangen en vervolgens zelf proberen de slaap te vatten !
Maar, in the mean while, let's have a drink !
2-talig opvoeden is helmaal van deze tijd he
Je gaat een bank overvallen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:28 schreef pascalheister het volgende:
zo leuk koffertje gekocht
[afbeelding]
de hele wereld is niet makkelijk, dus kun je haar het beste er zo vroeg mogelijk op voorbereidenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Tweetalig, je maakt het dat kleine meisje er niet makkelijker op. Wil je ook dadpa genoemd worden?
http://digitaalaltaar.kro.nl/altaar.asp?altaar=594quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zal donderdag in de kerk een kaarsje opsteken
1e deel van The Matrix (ook de enigste goede van de 3)quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:31 schreef Bjoro het volgende:
welke dvd's zitten daar in Pascal ?
Dan kan je haar het beste tegenwoordig maar alvast Arabisch leren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Bjoro het volgende:
de hele wereld is niet makkelijk, dus kun je haar het beste er zo vroeg mogelijk op voorbereiden
Ontmoeten we elkaar toch eerder, kan best om 16.00 uur in een leuk eetcaféquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof dat de wedstrijd van Arsenal om 18.30 begint dus op zijn vroegst ben ik er een uur voor de wedstrijd en ben gelijk na de wedstrijd van Arsenal weer weg
zoow je moet er wat voor over hebben natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
1e deel van The Matrix (ook de enigste goede van de 3)
zie review: http://www.skullface.com/review04.html
denk je dat ik haar van de week al kan laten besnijdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je haar het beste tegenwoordig maar alvast Arabisch leren.
Uiteraard, vraag maar even aan Hirshi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:37 schreef Bjoro het volgende:
denk je dat ik haar van de week al kan laten besnijden
er komt geen "meet"quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ontmoeten we elkaar toch eerder, kan best om 16.00 uur in een leuk eetcafé
Een maat van me wilde vanavond even zijn fantastische schwalbe laten zien, rolde hij over de enige hondendrol die er op het veldje lag.quote:
Dan niet.quote:
en jij had natuurlijk geen camera bij jequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een maat van me wilde vanavond even zijn fantastische schwalbe laten zien, rolde hij over de enige hondendrol die er op het veldje lag.![]()
Nee, helaas...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jij had natuurlijk geen camera bij je![]()
Tja...zo heeft iedereen z'n zwakke kantenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ok geen excuus, maar HVC uit die periode is niet mijn beste tijd kwa herinnering.
geinig topic Sloggi !quote:
Sorry, net voor mijn interessetijd in voetbal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:07 schreef Bjoro het volgende:
seizoen 58/59 HVC ..... als ik een plaatje post van Napoleon weet je toch ook wie dat is, is toch ook voor jouw tijd...geen excuus
Trusteh Nijntje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vind het tijd om richting hol te waggelen, welterusten!
Picture this:quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:12 schreef Bjoro het volgende:
en ja hoor het whe he he he heeft uit de kamer hiernaast geklonken.
Maud ligt aan de borst en pappa gaat ernaast liggenoat moarn
Liefst welquote:
Maar je kan tenminste op internetquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:28 schreef Bluezz het volgende:
Op tijd op nieuw plekkie...
niet leuk dat nieuwe plekkie, gelukkig is het maar voor 1 dag in de week
heerlijk Vomquote:
* Vom schenkt nog een koffie inquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:49 schreef Lionheaad het volgende:
en ikke dan??
Morgen,quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
Mogguh!
Ja sorry, komt van het bier van gisterenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:45 schreef DeTolk het volgende:
Winderig hier.
Gister nog een poging ondernomen om het alfabet op te boeren. kwam niet verder dan de Hquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja sorry, komt van het bier van gisteren![]()
Ik had gisteren ook een mooie: Hell yeah babyquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gister nog een poging ondernomen om het alfabet op te boeren. kwam niet verder dan de H![]()
allang....quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:43 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk een keertje klaar lionhead?
Hoi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 06:19 schreef JaWi het volgende:
Hoooooooooooi.
Quelle nuit.
We gingen eerst een paar kroegjes af, toen zijn we in de escape waar een asianparty was.
Veel knappe spleetogen gezien, ze bestaan.
GroetjeS!
Hey bloem!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:53 schreef Blumchen het volgende:hallo lieve hools
Nou kreeg ik een smsje van eendje dat jullie me aan het missen warendus kom ik nu maar even hallo zeggen
Mijn pc word momenteel even gemaakt, dus vandaar dat ik er ook even niet ben enzo.. Maar ik denk zeker aan jullie
Verder gaat het wel goed, ik ben druk met werken.. K werk 5 daagjes van 5 uur tot 4 uur in de nacht, dus t zijn een beetje rare tijden.. en ook heb ik nog eenvriendje
die ik graag tussendoor nog zie enzo
Hoe is het met jullie??
Dikkevoor jullie en een warme knuff voor Maud
en spaans dan ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Rondje trouwens op kosten van Flecha?
Ow en Studio Sport gaat op zaterdag- en zondagavond voornamelijk Engels en Italiaans voetbal laten zien
hey blumz, goed om te horen dat het goed gaatquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:53 schreef Blumchen het volgende:hallo lieve hools
Nou kreeg ik een smsje van eendje dat jullie me aan het missen warendus kom ik nu maar even hallo zeggen
Mijn pc word momenteel even gemaakt, dus vandaar dat ik er ook even niet ben enzo.. Maar ik denk zeker aan jullie
Verder gaat het wel goed, ik ben druk met werken.. K werk 5 daagjes van 5 uur tot 4 uur in de nacht, dus t zijn een beetje rare tijden.. en ook heb ik nog eenvriendje
die ik graag tussendoor nog zie enzo
Hoe is het met jullie??
Dikkevoor jullie en een warme knuff voor Maud
Volgens mij zeiden ze op het nieuws net 'voornamelijk Engels en Italiaans voetbal'. Spaans heb ik niet gehoord, maar kan best.quote:
écht niet!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Thee is voor mietjes
oow dat is mooi zeg. Vooral Engels voetbal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Rondje trouwens op kosten van Flecha?
Ow en Studio Sport gaat op zaterdag- en zondagavond voornamelijk Engels en Italiaans voetbal laten zien
Dat zuigt.quote:
euh wat gehoord??quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef clauwheee het volgende:
Hadden jullie het nog niet gehoord? Het is elk uur op het nieuws
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef clauwheee het volgende:
Hadden jullie het nog niet gehoord? Het is elk uur op het nieuws
alleen kijken of ook kopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:44 schreef just me het volgende:
zo.. voor 27 euro aan statiegeld teruggekregen en vanmiddag toch maar even naar Ikea met dochterlief om naar die tafel en stoelen te kijken
ben bang dat het kopen gaat wordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen kijken of ook kopen
moet volgende week ook eens rond gaan snuffelen voor een nieuw buro
eind augustus ongeveerquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer begint meestal een nieuw studiejaar
1 september toch?
1 septemberquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer begint meestal een nieuw studiejaar
1 september toch?
29 Augustus moet ik weer heenquote:
laat me raden.. Queen ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:51 schreef Lionheaad het volgende:
zo, alles weg hier op kantoor.
effe de muziek iets harder zetten!!!
quote:
Derdejaars werkendquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste, tweede, derdejaars?
Iedereen?
Laatste jaarsquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
nooitmeerjaarsquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
Ik ga beginnen in de 1e week van september volgens mijquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
Mijn opdracht afkrijgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Sientje wat doe je de resterende weken bij de TROS?
Hopen dat je het vanavond een beetje mooi weer is, bij het Muziekfeest
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.quote:
Ow ok, lukt wel dus!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn opdracht afkrijgen
Dus nog wat laatste programmeer werk enzo
Vanzelfsprekend. Nooit uitgeleerd enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weten we dat ook weer .. maar iedereen begint dus 1 september ?
Ok danquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
dat kan je bijna niet uitsluiten iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.
Geen idee.. maar goed ik kan hem toch niet laten zien tijdens mijn presentatie en anders draag ik het gewoon over aan de andere stagiares...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ok, lukt wel dus!
Irritant dat TdF pas zo laat begint op tv
Precies, altijd het beste uit jezelf proberen te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Nooit uitgeleerd enzo
quote:
ging net de hond uitlaten... "mwa... paar spatjes, ik laat het lekker hangen.."quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef just me het volgende:
Hier is het nog droog!!
1 ribje doet nog vervelend zeurderig pijn. De andere twee die pijn deden voel ik niet meer.quote:
Hier niet in Utregquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier niet in Utreg
Hard windje en schraal zonnetje
Zeg ik tegen een mevrouw die een pen wil pakken om de afspraak op te schrijven, doe maar rustig aan, zegt ze, ik kan niet anders want ik heb geen benen
En ik ben er zo melig van dat ik bijna wilde vragen komt u voor uw versleten knieeënquote:
Tja.. de vraag was of het mogelijk was om het beter te maken (daarop kon ik 'Ja' antwoorden)quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef clauwheee het volgende:
Golfer!!
Sientje, dat mag? Ocerdragen? Dan komt het vast wel goed joh!
Bos zo is het maar net
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier niet in Utreg
Hard windje en schraal zonnetje
Zeg ik tegen een mevrouw die een pen wil pakken om de afspraak op te schrijven, doe maar rustig aan, zegt ze, ik kan niet anders want ik heb geen benen
ik denk het niet. Alleen het noorden kreeg buienquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie, dan krijgen we dat hier straks ook nog.
De lucht is niet zo helder, er zou nog wat kunnen komen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk het niet. Alleen het noorden kreeg buien
hier dus ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:14 schreef DeTolk het volgende:
Hier is het winderig , maar nu wel droog
geen id..quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hier dus ook.
Weet iemand wanneer de voetbal manager weer van start gaat
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
geen id..
Heb me hier wel al ingeschreven
www.coachvanhetjaar.net
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als er meer VBL'ers hier aan meedoen kunnen we wel subleague maken
Het kan enige tijd duren voordat het klassement van de subleague is bijgewerkt en het nieuwe lid in het klassement is opgenomen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
edit: Ik heb me aangemeld, moet je me nog ff toelaten
Klok kijken is niet je sterkste kant?quote:
Ja sorry, ik word nu pas wakker. Ik hoef namelijk niet te werken om 8.15 zoals Jawiquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Klok kijken is niet je sterkste kant?
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word nu pas wakker. Ik hoef namelijk niet te werken om 8.15 zoals Jawi![]()
[..]
Ja dat klopt wel, ze zijne er ook nog steeds mee bezig volgens mij, maar deze melding krijg je doorgaans standaard.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het kan enige tijd duren voordat het klassement van de subleague is bijgewerkt en het nieuwe lid in het klassement is opgenomen.
![]()
Een ouwe fles whiskey gevondenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leuke nacht gehad of niks bijzonders gedaan?
Coach van het Jaar (DVHN) 2005/06quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:39 schreef clauwheee het volgende:
Is er eigenlijk een topic over CvhJ?
Ja, best welquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een ouwe fles whiskey gevondenMaar verder niets bijzonders.
Vanavond weer oefenwedstrijd![]()
Jij wel zo te zien?![]()
¤4,- voor mij dus, wij hebben geen abo op NHD, wij krijgen het Paroolquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
3 of 4 euro maar. voor een heel seizoen
hehehequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, best wel
Zou eerst met Jawi meegaan naar Mokum maar heb ik maar laten schieten, heb het toen bij een vriend thuis maar gezellig gemaakt![]()
Ik ben ook geen lid (meer ) van NHD. Maar dat eurootjequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
¤4,- voor mij dus, wij hebben geen abo op NHD, wij krijgen het Parool
nee = gay, doe die hondenkop maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan deze nieuwe avatar er een beetje mee door trouwens of herkennen jullie me niet meer zo?
Begin volgende week zit ik in Playa d'Aro van de zon en nog veel meer te genietenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehehe![]()
Ik ben trouwens begin volgende week alweer in 020
Don Vito Corleone is niet gayquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
nee = gay, doe die hondenkop maar![]()
Oo ben jij hetquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan deze nieuwe avatar er een beetje mee door trouwens of herkennen jullie me niet meer zo?
Wie is Uquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan hou je een Miss Wet T-shirt verkiezingquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop dat het vanavond een beetje droog wordt in Dordrecht.. anders kan ik in de regen foto's gaan maken..
Eehmm... Clau... ik heb je per ongeluk verwijderd (ik klikte op het kruisjequote:
Tja ik moet die avond foto's makenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan hou je een Miss Wet T-shirt verkiezing
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eehmm... Clau... ik heb je per ongeluk verwijderd (ik klikte op het kruisje)
meld je aub ff opnieuw aan
Sorry....![]()
quote:Je bent afgemeld voor deze subleague
De beheerder van de subleague heeft je uit deze subleague verwijderd.
Dus wel voornamelijk Ita en Engquote:HILVERSUM Studio Sport zendt komend
seizoen veel buitenlands voetbal uit,
vooral van de Engelse en Italiaanse
competitie.De NOS verloor de rechten
voor het Nederlandse voetbal aan Talpa.
Naast voetbal zal Studio Sport ook veel
aandacht besteden aan zaalsporten.
hahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is Home Alone
Al twee dagen maaltijdsalade gegeten!
Bij de vorige afleveringen was het ook al zulk weerquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop dat het vanavond een beetje droog wordt in Dordrecht.. anders kan ik in de regen foto's gaan maken..
Ja idd nu je het zegt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Bij de vorige afleveringen was het ook al zulk weer![]()
en dan hangen de zwaarste buien nog boven zee op dit moment....quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Het is hier pikzwart, en de lampen zijn nog niet aangesloten
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar we hebben als het goed is de Heineken Honcho bij ons
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Wat moet je in Dordt doen appelsientje? Woon je er?
Die is multifunctioneel, goed dat je die meeneemt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd nu je het zegt...
Maar we hebben als het goed is de Heineken Honcho bij ons
Hopelijk dat die ook een beetje goed werkt en ik hem mee mag nemenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die is multifunctioneel, goed dat je die meeneemt!
De zwarte zeequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:55 schreef Againzender het volgende:
en dan hangen de zwaarste buien nog boven zee op dit moment....
Nu pas ??? tjonge jongequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:14 schreef golfer het volgende:
Firefox ook maar eens geinstalleerd om wat meer keuze en mogelijkheden te hebben dan alleen IE.
Zelfdequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Zo spullen gepakt.. ik ben er klaar voor
tot vanavond ... en fijne avond alvast
quote:
Die zonder TT?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:53 schreef Dos37 het volgende:
huh er staat een vaag topic in VBL
ja maar hij is al wegquote:
Niet die fok tools dingen installeren he, want dat mag niet meerquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:14 schreef golfer het volgende:
Firefox ook maar eens geinstalleerd om wat meer keuze en mogelijkheden te hebben dan alleen IE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |