Maar je kan tenminste op internetquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:28 schreef Bluezz het volgende:
Op tijd op nieuw plekkie...
niet leuk dat nieuwe plekkie, gelukkig is het maar voor 1 dag in de week
heerlijk Vomquote:
* Vom schenkt nog een koffie inquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:49 schreef Lionheaad het volgende:
en ikke dan??
Morgen,quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
Mogguh!
Ja sorry, komt van het bier van gisterenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:45 schreef DeTolk het volgende:
Winderig hier.
Gister nog een poging ondernomen om het alfabet op te boeren. kwam niet verder dan de Hquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja sorry, komt van het bier van gisteren![]()
Ik had gisteren ook een mooie: Hell yeah babyquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gister nog een poging ondernomen om het alfabet op te boeren. kwam niet verder dan de H![]()
allang....quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:43 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk een keertje klaar lionhead?
Hoi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 06:19 schreef JaWi het volgende:
Hoooooooooooi.
Quelle nuit.
We gingen eerst een paar kroegjes af, toen zijn we in de escape waar een asianparty was.
Veel knappe spleetogen gezien, ze bestaan.
GroetjeS!
Hey bloem!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:53 schreef Blumchen het volgende:hallo lieve hools
Nou kreeg ik een smsje van eendje dat jullie me aan het missen warendus kom ik nu maar even hallo zeggen
Mijn pc word momenteel even gemaakt, dus vandaar dat ik er ook even niet ben enzo.. Maar ik denk zeker aan jullie
Verder gaat het wel goed, ik ben druk met werken.. K werk 5 daagjes van 5 uur tot 4 uur in de nacht, dus t zijn een beetje rare tijden.. en ook heb ik nog eenvriendje
die ik graag tussendoor nog zie enzo
Hoe is het met jullie??
Dikkevoor jullie en een warme knuff voor Maud
en spaans dan ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Rondje trouwens op kosten van Flecha?
Ow en Studio Sport gaat op zaterdag- en zondagavond voornamelijk Engels en Italiaans voetbal laten zien
hey blumz, goed om te horen dat het goed gaatquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:53 schreef Blumchen het volgende:hallo lieve hools
Nou kreeg ik een smsje van eendje dat jullie me aan het missen warendus kom ik nu maar even hallo zeggen
Mijn pc word momenteel even gemaakt, dus vandaar dat ik er ook even niet ben enzo.. Maar ik denk zeker aan jullie
Verder gaat het wel goed, ik ben druk met werken.. K werk 5 daagjes van 5 uur tot 4 uur in de nacht, dus t zijn een beetje rare tijden.. en ook heb ik nog eenvriendje
die ik graag tussendoor nog zie enzo
Hoe is het met jullie??
Dikkevoor jullie en een warme knuff voor Maud
Volgens mij zeiden ze op het nieuws net 'voornamelijk Engels en Italiaans voetbal'. Spaans heb ik niet gehoord, maar kan best.quote:
écht niet!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Thee is voor mietjes
oow dat is mooi zeg. Vooral Engels voetbal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Rondje trouwens op kosten van Flecha?
Ow en Studio Sport gaat op zaterdag- en zondagavond voornamelijk Engels en Italiaans voetbal laten zien
Dat zuigt.quote:
euh wat gehoord??quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef clauwheee het volgende:
Hadden jullie het nog niet gehoord? Het is elk uur op het nieuws
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef clauwheee het volgende:
Hadden jullie het nog niet gehoord? Het is elk uur op het nieuws
alleen kijken of ook kopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:44 schreef just me het volgende:
zo.. voor 27 euro aan statiegeld teruggekregen en vanmiddag toch maar even naar Ikea met dochterlief om naar die tafel en stoelen te kijken
ben bang dat het kopen gaat wordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen kijken of ook kopen
moet volgende week ook eens rond gaan snuffelen voor een nieuw buro
eind augustus ongeveerquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer begint meestal een nieuw studiejaar
1 september toch?
1 septemberquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer begint meestal een nieuw studiejaar
1 september toch?
29 Augustus moet ik weer heenquote:
laat me raden.. Queen ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:51 schreef Lionheaad het volgende:
zo, alles weg hier op kantoor.
effe de muziek iets harder zetten!!!
quote:
Derdejaars werkendquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste, tweede, derdejaars?
Iedereen?
Laatste jaarsquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
nooitmeerjaarsquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
Ik ga beginnen in de 1e week van september volgens mijquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
Mijn opdracht afkrijgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Sientje wat doe je de resterende weken bij de TROS?
Hopen dat je het vanavond een beetje mooi weer is, bij het Muziekfeest
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.quote:
Ow ok, lukt wel dus!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn opdracht afkrijgen
Dus nog wat laatste programmeer werk enzo
Vanzelfsprekend. Nooit uitgeleerd enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weten we dat ook weer .. maar iedereen begint dus 1 september ?
Ok danquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
dat kan je bijna niet uitsluiten iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.
Geen idee.. maar goed ik kan hem toch niet laten zien tijdens mijn presentatie en anders draag ik het gewoon over aan de andere stagiares...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ok, lukt wel dus!
Irritant dat TdF pas zo laat begint op tv
Precies, altijd het beste uit jezelf proberen te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Nooit uitgeleerd enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |