quote:
Derdejaars werkendquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste, tweede, derdejaars?
Iedereen?
Laatste jaarsquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
nooitmeerjaarsquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
Ik ga beginnen in de 1e week van september volgens mijquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen?
Mijn opdracht afkrijgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Sientje wat doe je de resterende weken bij de TROS?
Hopen dat je het vanavond een beetje mooi weer is, bij het Muziekfeest
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.quote:
Ow ok, lukt wel dus!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn opdracht afkrijgen
Dus nog wat laatste programmeer werk enzo
Vanzelfsprekend. Nooit uitgeleerd enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weten we dat ook weer .. maar iedereen begint dus 1 september ?
Ok danquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
dat kan je bijna niet uitsluiten iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik niet uitsluit om later via het werk weer in de studieboeken te duiken.
Geen idee.. maar goed ik kan hem toch niet laten zien tijdens mijn presentatie en anders draag ik het gewoon over aan de andere stagiares...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ok, lukt wel dus!
Irritant dat TdF pas zo laat begint op tv
Precies, altijd het beste uit jezelf proberen te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Nooit uitgeleerd enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |