quote:
ging net de hond uitlaten... "mwa... paar spatjes, ik laat het lekker hangen.."quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef just me het volgende:
Hier is het nog droog!!
1 ribje doet nog vervelend zeurderig pijn. De andere twee die pijn deden voel ik niet meer.quote:
Hier niet in Utregquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier niet in Utreg
Hard windje en schraal zonnetje
Zeg ik tegen een mevrouw die een pen wil pakken om de afspraak op te schrijven, doe maar rustig aan, zegt ze, ik kan niet anders want ik heb geen benen
En ik ben er zo melig van dat ik bijna wilde vragen komt u voor uw versleten knieeënquote:
Tja.. de vraag was of het mogelijk was om het beter te maken (daarop kon ik 'Ja' antwoorden)quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef clauwheee het volgende:
Golfer!!
Sientje, dat mag? Ocerdragen? Dan komt het vast wel goed joh!
Bos zo is het maar net
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier niet in Utreg
Hard windje en schraal zonnetje
Zeg ik tegen een mevrouw die een pen wil pakken om de afspraak op te schrijven, doe maar rustig aan, zegt ze, ik kan niet anders want ik heb geen benen
ik denk het niet. Alleen het noorden kreeg buienquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie, dan krijgen we dat hier straks ook nog.
De lucht is niet zo helder, er zou nog wat kunnen komen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk het niet. Alleen het noorden kreeg buien
hier dus ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:14 schreef DeTolk het volgende:
Hier is het winderig , maar nu wel droog
geen id..quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hier dus ook.
Weet iemand wanneer de voetbal manager weer van start gaat
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
geen id..
Heb me hier wel al ingeschreven