Ja idd, maar waarom staat hij hier?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:45 schreef MrAli het volgende:
Dat plaatje ken ik ergens van, kan dat? Al eens gepost (Hier of @ Cel 4?)?
Die ja,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bart Loos?
Ben jij uitgenodigd?.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:27 schreef errrrr het volgende:
En vooral: ga je heen?
edit - gaat wel weer een nieuw topic maken... net terug van werken btw
Feliciteer hem maar maar ff van me, als je wil.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die ja,
en ja, ik ben uitgenodigd voor vanavond bij paal 17.
[..]
Ja, ik ga erheen. Hij heeft mij uitgenodigd.d'oh.
- Niels W.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:49 schreef DearPrudence het volgende:
Wie waren er eigenlijk allemaalop die LAN?
Nee, ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Had Kees die niet al eens gepost?
Altijd met volleybal lachen en vriendelijk doen, geeft ie een feest, nodigt hij me niet eens uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die ja,
en ja, ik ben uitgenodigd voor vanavond bij paal 17.
Nee, wil ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Feliciteer hem maar maar ff van me, als je wil.
Ooh, oke.quote:
Jij scheld hem uit als hij iets verkeerds doet en je komt achteraf zeiken bij ons.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Altijd met volleybal lachen en vriendelijk doen, geeft ie een feest, nodigt hij me niet eens uit!.
Nouja, veel plezier maar bij de zeilclub.
Ja, komt nog, dat is eventjes uitgesteld, maar dat komt nog. Jullie krijgen een uitnodiging, ruim van tevoren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
Danku.
Gaf jij nou nog een feestje? Of heb je dat al gevierd met je homies enzo?![]()
Alvast bedankt.quote:
Net zo ruim van tevoren als bij de vorige poging?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, komt nog, dat is eventjes uitgesteld, maar dat komt nog. Jullie krijgen een uitnodiging, ruim van tevoren.
Bel Witte ff, hij is nu eten halen, dus kan ik het niet vragen, en hij is het beste op de hoogte.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef NerdoNielso het volgende:
Moest ik eigenlijk nog broodjes mee oid
Maar m'n beltegoed is zo goed als op.. Oh wacht, ik zit thuisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Bel Witte ff, hij is nu eten halen, dus kan ik het niet vragen, en hij is het beste op de hoogte.
Je bent nu aan het bellen met Leon slimmerik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Maar m'n beltegoed is zo goed als op.. Oh wacht, ik zit thuis![]()
Niels hier: waarmee?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je bent nu aan het bellen met Leon slimmerik.
Maar heb je er nou echt zo'n moeite mee?
Niels had zich dus wel vermaakt op het strand... jij dus ook?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:31 schreef DearPrudence het volgende:
welterusten.
Ja hier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Uitgewerkt.
Zeg Hans/Ali/Niels ? Ik kan morgen misschien een gratis (enigszins verouderde) pc voor jullie scoren, wie wil? First come, first served, maar kan niets garanderen.
Wat is dat precies?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, wie gaan er allemaal eigenlijk zaterdag naar dat Samba-strand dinges?
Normaliter had ik gezegd: freefilebox.com, maar de internetnazigestapo heeft de url gekaapt en er een commerciëel knipperlicht van gemaakt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:08 schreef DearPrudence het volgende:
Weet iemand nog een goede site waar je veel foto's in een keer kunt uploaden en aan iedereen kan laten zien, en waar er dus veel foto's op kunnen? (want msn.groups is stom)
Ik weet niet, vorig jaar was het wel enorm druk, maar vooral wat oudere mensen (25 +), en het is uiteraard ook vrij duur, dacht ik tenminste.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens, wie gaan er allemaal eigenlijk zaterdag naar dat Samba-strand dinges?
Je ne sais pas, maar ik kan je dus ook niet garanderen dat ik hem meekrijg. Hoe gaan we dat doen met transport? Als ik hem bij Hans of Niels even kan dumpen na werk ofzo zou handig zijn,quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja hier.
Kom maar op, een betere server kan geen kwaad, en daar heb jij ook nog wat aan.
Wat is het precies?
Maak een gratis Lycos-accountje aan ofzo, of iets anders waar je gratis webspace heb.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:08 schreef DearPrudence het volgende:
Weet iemand nog een goede site waar je veel foto's in een keer kunt uploaden en aan iedereen kan laten zien, en waar er dus veel foto's op kunnen? (want msn.groups is stom)
Als het alleen een systeemkast is, waar ik vanuit ga, uh, dan kan ik vast wel wat regelen ofzo, en desnoods neem ik hem op de fiets mee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je ne sais pas, maar ik kan je dus ook niet garanderen dat ik hem meekrijg. Hoe gaan we dat doen met transport? Als ik hem bij Hans of Niels even kan dumpen na werk ofzo zou handig zijn,.
geen 2 jaar, maar ook geen 10 jaar, ik denk tussen de 8 en de 5. Misschien moet je dan wel wat dingen zoals de moederkaart of processor vervangen (verbeteren) maar dan zou hij waarschijnlijk prima als servertje kunnen fungeren. Ik zal morgen iig het even navragen aan de systeembeheerder.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als het alleen een systeemkast is, waar ik vanuit ga, uh, dan kan ik vast wel wat regelen ofzo, en desnoods neem ik hem op de fiets mee.
Maar enig id hoe oud? Moet je dan denken aan 1 / 2 jaar of aan een jaar of 10? Of weet je dat ook niet?
Ik heb hier nog wel een bakkie staan, alleen daar mankeert het een en ander aan. Maar van alles bij elkaar moet ik wel iets werkends kunnen maken wat sneller is als wat ik nu heb. (En een grotere opslagcapaciteit, ook zeer gewenst.)quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
geen 2 jaar, maar ook geen 10 jaar, ik denk tussen de 8 en de 5. Misschien moet je dan wel wat dingen zoals de moederkaart of processor vervangen (verbeteren) maar dan zou hij waarschijnlijk prima als servertje kunnen fungeren. Ik zal morgen iig het even navragen aan de systeembeheerder.
ehmmm daar ben ik het helemaal niet mee eens Ali... maargoed ik steek liever ff wat meer tijd in een rip als jouwquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:28 schreef MrAli het volgende:
Net The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring gekeken. Ik had ze op de LAN van Hans geript, gewoon met DVDShrink, een uurtje per DVD (including fikken). En de kwaliteit is prima, iig een veel betere kwaliteit- / tijdverhouding als de Marcus-manier.
i know i know...quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:03 schreef MrAli het volgende:
Ik zei toch al:
Ik moet 6 dvd's rippen, 6 x 12 uur is me teveel.
(Het waren er eerst 12, maar zijn er nu 6 geworden.)
Bij mij werkt het nu wel goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 04:31 schreef MrAli het volgende:
Ook als je niet op een LAN bent kan het laat worden als je thuis achter je pc zit.
Vooral als je nog even met Serious Samurize bezig bent, dat kost namelijk vrij veel tijd als je het goed en uitgebreid wil doen.
Maffen,.
[upd] Mogelijk weer aanslagen in Londenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:12 schreef DearPrudence het volgende:
Wat is er in Londen?
Nouja, wat ik begrijp is het dus of niet gelukt, of het waren een stelletje grappenmakers... gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
[upd] Mogelijk weer aanslagen in Londen
Het is niet te hopen dat de het grote aantal zelfmoordaanslagen van het Midden-Oosten zich naar Europa gaan verplaatsen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, wat ik begrijp is het dus of niet gelukt, of het waren een stelletje grappenmakers... gelukkig maar.
Nou, ik weet niet wat jij denkt wat er in Madrid en Londen is gebeurd, maar dat waren weldegelijk zelfmoordaanslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat de zelfmoordaanslagen van het Midden-Oosten zich naar Europa gaan verplaatsen.Maar daar lijkt het idd gelukkig nog niet op.
Ik doelde meer op het grote aantal daarvan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jij denkt wat er in Madrid en Londen is gebeurd, maar dat waren weldegelijk zelfmoordaanslagen.
Post eens een screenshot.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nu wel goedIk zie mijn desktop helaas nauwelijks, altijd wel iets open
quote:- -- Wtf, weer iets in Londen????
En Ali, paas me die Live8 dingen ook even
Dat is wat er op de dvd's staat, voor belangstellenden wil ik wel een ftp open gooien, hou er wel rekening mee dat het even duurt.quote:Live 8
DVD 1/4
Intro
U2
Coldplay
Dido
R.E.M.
Good Charlotte
Duran Duran
Keane
Travis
Bob Geldof
Black Eyed Peas
UB40
DVD 2/4
Intro
Green Day
Snoop Dog
Madonna
The Killers
Brain Wilson
Will Smith
Scissor Sisters
DVD 3/4
Intro
Robbie Williams
Bon Jovi
Maroon 5
Kaiser Chiefs
A-Ha
Bryan Adams
Linkin Park
DVD 4/4
Intro
Pink Floyd
Paul McCartney
Edinburgh Intro
Snow Patrol
Travis
The Corrs & Bono
James Brown
Dan moet je je posts eens wat duidelijker op gaan stellen, want dat bleek er absoluut niet uit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het grote aantal daarvan.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Post eens een screenshot.
Btw, bij mij werkt tot nu toe ook bijna alles goed, alleen het grafiekje van mijn netwerkverkeer (internetverkeer) is een constante rechte lijn, dat klopt niet. Maar in de edittor doet ie het wel goed.
[..]
[..]
Dat is wat er op de dvd's staat, voor belangstellenden wil ik wel een ftp open gooien, hou er wel rekening mee dat het even duurt.
nog 10 dagen!!!! Whoooo!!!!quote:
Hij is online, en het staat in z'n nickquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
nog... euhm, Ali, help me out on this one.
quote:
quote:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/countdown.phpquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
nog... euhm, Ali, help me out on this one.
Hey, je moet je nick updatenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/countdown.php
164 dagen!
Right! Nog 164 dagen dus!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/countdown.php
164 dagen!
Nope. Mijn ouders gaan naar Friesland en daar heb ik absoluut geen zin in. Ik zou misschien wel ruig ergens wat van de wereld willen zien, maar dan sowieso naar het noorden. Warmte vind ik niet echt prettig, en niemand gaat dus naar het noorden, dus blijf ik hier. Kan ik sowieso extra geld verdienen voor van de winter, wil nog een nieuwe boardbroek + boardbag kopen, dus wat geld is nooit weg.quote:
Me 2.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
boksen.
houd ik niet vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
boksen.
had je die film nog nooit gezien??? (dacht namelijk van wel)quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
houd ik niet van
Even bureaustoel bij Niels (B) ophalen, dan Fight Club kijken
Had ik wel gezien, maar wil hem nog wel een keer zien. En ik had 'm pa op dvd gegeven, gaan we nu dus kijken...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:04 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
had je die film nog nooit gezien??? (dacht namelijk van wel)
Ik ga zodrekt dvd2 van Band of Brothers kijken
Fight club Cel 4quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:12 schreef MrAli het volgende:
Boksen was leuk, intensief en nuttig.
Volgende week dus weer, het liefst zo vaak mogelijk.
Mijn ma vond het ook wel een goed id om regelmatig naar de sportschool te gaan, alleen vond ze het jammer dat het dan boksen moest zijn, maarja, had ik wel van mijn moeder verwacht.
Mag ik even heel hard lachen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:46 schreef errrrr het volgende:
Nou, Lord of the Rings is redelijk standaard actiefilm, wel erg goed enzo. Fight Club is meer.
Net een kwartier met m'n tante aan de lijn gehangen, die wilde een nieuwe emailaccount instellen... helemaal doorheen gepraat, blijken gebruikersnaam en wachtwoord niet te kloppen. Nu gaat ze toch maar met planet bellen
'adventure met een hele berg actie' dan...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mag ik even heel hard lachen?![]()
LotR is absoluut geen actiefilm, en al helemaal niet standaard!
Als iets standaard is wil het zeggen dat er meerdere vergelijkbare, in dit geval, films zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
'adventure met een hele berg actie' dan...
En het is idd geen super-standaard film, maar niet erg bijzonder. Zeker niet omdat het verhaal er al was.
Indiana Jones, The Last Samurai, Braveheart. (recommendations van IMDb is heel handig)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als iets standaard is wil het zeggen dat er meerdere vergelijkbare, in dit geval, films zijn.
Noem er eens een.
LotR is fictie trouwens, en het is niet opeens niet-origineel als je een boek verfilmt.
Heb je het boek btw überhaupt wel eens gelezen?
Die recommendations zijn niet hetzelfde als: lijkt op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Indiana Jones, The Last Samurai, Braveheart. (recommendations van IMDb is heel handig)
Jij noemt het eerst 'een redelijk standaard actiefilm', vervolgens 'adventure met een hele berg actie'.quote:En kan het niet standaard zijn als het fictie is ofzo? Wat wil je daarmee zeggen?
Er zijn wel dingen anders, en die zou je opvallen als je goed zou opletten en het boek goed gelezen zou hebben..quote:
En tuurlijk heb ik het boek gelezen, en dan is er niet veel nieuws in de film.
Je heb er nog niet een kunnen noemen.quote:'Gewoon' een verfilming. Wel goed gedaan, het zijn goede films. Maar er zijn meer films zoals dat.
Met je eens, maar daarmee is ie nog niet beter.quote:Fight Club is een film waarbij je het einde totaal niet verwacht, en dat vind ik erg leuk
Kijk, eindelijk iemand met verstand en waar ik mee kan praten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vind LOTR nou geen standaard film.![]()
Zozo, dat heb je goed gedaan.quote:Zo, helemaal uitgewerkt. Mijn briefjes zal ik maar zo moeten wegbrengen. Ik kreeg nog een cadeaubon van 20 euro, ze vonden het heel leuk om met mij te werken, en ze vroegen of ze me nog eens mochten bellen als ze iemand nodig hadden.Leuk.
Op het gemeentehuis zijn ze niet zo slim.quote:Ook vonden ze dat ik heel snel had gewerkt, want ze dachten dat er voor het invoeren op de pc 3 weken nodig was, en dat had ik in 4 dagen af, en het scannen dachten ze een week nodig te hebben, maar dat had ik ook in 4 dagen af. hehe![]()
Nog 163 dagen.quote:nog 4!!! dagen! AAAAH, ik begin erg nerveus te worden.
Zo kan je het zien, maar het is geen unieke film. Ik vind het niet veel verschillen van Indiana Jones, een heldengroepje gaat op een queste, en slaagt daar uiteindelijk in. De Gladiator heb ik nooit genoemt...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die recommendations zijn niet hetzelfde als: lijkt op.
Indiana Jones en The Gladiator lijken niet echt op LotR, die kan je totaal niet met elkaar vergelijken.
Ja, dat laatste bedoelde ik dus. Nou, het is een adventure en er zit een berg actie in, dus?quote:[..]
Jij noemt het eerst 'een redelijk standaard actiefilm', vervolgens 'adventure met een hele berg actie'.
Allebei klopt dit niet echt.
vielen me ook op, maar niets revolutionairs.quote:[..]
Er zijn wel dingen anders, en die zou je opvallen als je goed zou opletten en het boek goed gelezen zou hebben..
Eens, dat is ook geen negatief punt voor een film, maar daardoor vond ik het minder 'speciaal' dan Fight Club, omdat dat me verraste.quote:Maar als je een boek verfilmt is het natuurlijk niet de bedoeling dat alles gelijk heel anders wordt, dan is het geen verfilming meer.
[..]
Ik heb er drie genoemt...quote:Je heb er nog niet een kunnen noemen.
Ik vind dus van wel, maar dat is een mening. Buiten kijf staat dat LotR ook gewone zeer goede films zijn.quote:[..]
Met je eens, maar daarmee is ie nog niet beter.![]()
Zo kan je het zien, het is wel een unieke film, die titels die jij noemt slaan compleet nergens op. Lijken in de verste verte niet op LotR.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, maar het is geen unieke film. Ik vind het niet veel verschillen van Indiana Jones, een heldengroepje gaat op een queste, en slaagt daar uiteindelijk in. De Gladiator heb ik nooit genoemt...
Dat is toch niet de basis van de film idioot!quote:[..]
Ja, dat laatste bedoelde ik dus. Nou, het is een adventure en er zit een berg actie in, dus?
Dat is ook niet de bedoeling, als dat wel het geval was geweest was de film alleen maar minder geweest.quote:[..]
vielen me ook op, maar niets revolutionairs.
LotR verraste je op geen enkel punt? Geloof ik helemaal niets van. Geen argument dus.quote:[..]
Eens, dat is ook geen negatief punt voor een film, maar daardoor vond ik het minder 'speciaal' dan Fight Club, omdat dat me verraste.
Ja, op zo'n manier passen Finding Nemo en Jungle Book er ook nog wel tussen.quote:[..]
Ik heb er drie genoemt...
Met jou valt echt niet te praten.quote:[..]
Ik vind dus van wel, maar dat is een mening. Buiten kijf staat dat LotR ook gewone zeer goede films zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef errrrr het volgende:
Zo, bureaustoel even opgehaald bij Niels, gelijk 80 euro gevangen voor het werk op de teso
Verder is zijn super-bedrijfs-pc alweer kaduuk, de voeding
Lees de topic eens door luilakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Waar gaat die discussie over?
Ehm.. misschien omdat dit toch echt een heel ander soort situatie is?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog 163 dagen.
Maar waarom nerveus? Naar dat soort dingen kijk ik altijd (ver van te voren) uit, en naarmate het dichterbij komt wordt ik blij en soms wat hyper, maar niet nerveus ofzo.
Dat snap ik, maarja, daar kan ik me geen voorstelling bij maken, ik heb nooit op Sint Maarten gewoond.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm.. misschien omdat dit toch echt een heel ander soort situatie is?![]()
Ja, héy, wat verwacht je wel niet van me?quote:
Dat valt best mee, maar het ging erover welke film beter was, The Lord of the Rings of Fight Club.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, héy, wat verwacht je wel niet van me?
Dat is veel te veel gequote daaro, daar begin ik niet aan!
LotR en Fight Club zijn beide heel erg goed, alleen niet echt te vergelijken, compleet verschillende films.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar het ging erover welke film beter was, The Lord of the Rings of Fight Club.
Maar Hanske kwam met een zooi troepargumenten aanzetten zodat je bijna zou denken dat ie die hele films niet gezien had.
bingo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
LotR en Fight Club zijn beide heel erg goed, alleen niet echt te vergelijken, compleet verschillende films.
In mijn lijstje zou LotR wel hoger staan dan Fight Club.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
LotR en Fight Club zijn beide heel erg goed, alleen niet echt te vergelijken, compleet verschillende films.
Kan het niet laten om het ook eens binnen te trekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ik had dit al een heel tijd op mijn pc zien staan (mijn zus wrs. gedownload) maar luister er nu pas echt naar, klinkt best goed: Absynthe Minded.
Qua verfilming vind ik LotR beterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
In mijn lijstje zou LotR wel hoger staan dan Fight Club.
Ja, als Ali naast me gaat fietsen en me vol in Thomas trapt wil ik nog wel eens een slippertje maken ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:43 schreef MrAli het volgende:
Terug van de Koog, niet bijzonder.
Maar Ruben die grandioos op z'n bek ging op de terugweg, en Hans die nog nooit op een racefiets gezeten heeft maar na 2 Tour-etappes op tv gezien te hebben al allles over wielrennen denkt te weten maakten het toch een gedenkwaardige avond.
Als jij het zo wilt zien...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:43 schreef MrAli het volgende:
Terug van de Koog, niet bijzonder.
Maar Ruben die grandioos op z'n bek ging op de terugweg, en Hans die nog nooit op een racefiets gezeten heeft maar na 2 Tour-etappes op tv gezien te hebben al allles over wielrennen denkt te weten maakten het toch een gedenkwaardige avond.
Het was niet vol 'in Thomas' trappen, ik gaf je een zetje tegen je schouder. En dat jou voorwiel nou tegen Thomas' achterwiel kwam, tsja, dat was pech voor jou.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, als Ali naast me gaat fietsen en me vol in Thomas trapt wil ik nog wel eens een slippertje maken ja.
Eikel.
Ik ben niet eng.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:02 schreef DearPrudence het volgende:
Ali, jij rijd altijd gewoon heel gevaarlijk. Engerd.
Wow, hoe komt je desktop zo leegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:48 schreef MrAli het volgende:
Mijn desktop, met de sicke Serious Samurize skills:
[afbeelding]
hoezo laatste keer?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, laatste keer naar Claudia geweest, ging goed.
Oeh, was het leuk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home.
quote:
Echt geweldig. Heel gaaf.quote:
??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heet geen Niels Boom.quote:
Niet al te veel problemen dus?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Lijkt me echt gaaf om zoiets ook een keer te doen, maarja, eerst dan maar eens mijn motorrijbewijs halen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home.
Top Gear heb je zeker gemist, maar zondag weer een kans, met de allmighty BMW M5!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heb ik overigens verder veel gemist hier?
Edit: Behalve Top Gear natuurlijk..
Was nog een beetje aan het kijken naar een donkerrode mercedes, maar niets kunnen zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:47 schreef DearPrudence het volgende:
Was wel grappig, op de terug weg zag ik je nog fietsen, terwijl ik relaxed in the mercedes zat. teehee!
Heb je mijn papa dan ook gezien?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Was nog een beetje aan het kijken naar een donkerrode mercedes, maar niets kunnen zien.
Wel alle Deppes op één dag gezien, kwartet!.
Ja die stond op de boot op jullie te wachten, even hoi gezegd toen ik langsfietste.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heb je mijn papa dan ook gezien?
Zo kan ie wel weer hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.st-maarten-inf(...)rten_IslandInfo.html
http://wf014.lerelaisinternet.com/kitesurf/index.asp
damnit, idd kwartet dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja die stond op de boot op jullie te wachten, even hoi gezegd toen ik langsfietste.
Het is ook heel tof. Zit ook te twijfelen wat ik eerst zal halen: m'n motorrijbewijs of m'n autorijbewijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf om zoiets ook een keer te doen, maarja, eerst dan maar eens mijn motorrijbewijs halen.
Dat ziet er niet verkeerd uit, alleen jammer dat het wat ver weg is..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ik zou voor auto gaan, daar heb je namelijk wel meer aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is ook heel tof. Zit ook te twijfelen wat ik eerst zal halen: m'n motorrijbewijs of m'n autorijbewijs.
motorrijbewijs natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is ook heel tof. Zit ook te twijfelen wat ik eerst zal halen: m'n motorrijbewijs of m'n autorijbewijs.
Damn, blader net een photo gallery door...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ja man, net moesten we even Robert op halen, die heeft een broertje Bas, die heeft nog nooit een brommer of wat dan ook gehad -> motorrijbewijs -> Kawasaki Ninjaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
voor mij over 3 dagen niet meer! mwuahahahahaha!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit, alleen jammer dat het wat ver weg is..
Pittig dingetje, daar mag je op je 18e vast nog niet op rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja man, net moesten we even Robert op halen, die heeft een broertje Bas, die heeft nog nooit een brommer of wat dan ook gehad -> motorrijbewijs -> Kawasaki Ninja
[afbeelding].
haha, nee, heb geen zin om jou overal heen te sjouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Damn, blader net een photo gallery door...
Maaruh, ik ben niet de grootste, dus heb je zegmaar niet nog een plaatje vrij bij/in je bagage?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja man, net moesten we even Robert op halen, die heeft een broertje Bas, die heeft nog nooit een brommer of wat dan ook gehad -> motorrijbewijs -> Kawasaki Ninja
[afbeelding].
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Pittig dingetje, daar mag je op je 18e vast nog niet op rijden.
Alleen voor het vliegtuig in en uit etc, daar kan ik zelf wel lopen hoor, maar andersom mag ook hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
haha, nee, heb geen zin om jou overal heen te sjouwen.
Trouwens, op Orient Bay waren wij het meest te vinden.![]()
nu-uh.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Alleen voor het vliegtuig in en uit etc, daar kan ik zelf wel lopen hoor, maar andersom mag ook hoor.
Je mag pas vanaf je 21e, of na 2 jaar ervaring, rijden op motoren van 500 cc (?? ik dacht 500 ??) of meer, en ik neem aan dat deze dat wel heeft.quote:
Mwa, voor je 23e ofzo niet zo heel veel. Een eigen auto is toch te duur als student, dus dan kun je meer met een motor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zou voor auto gaan, daar heb je namelijk wel meer aan.
Jammer, was te proberen natuurlijk.quote:
Voor je 21e moet je nog op motoren met minder dan 25kw, maar met 34 pk op een paar honderd kilo kom je op zich ook wel vooruit hoor. Hard zat voor een beginner iig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf je 21e, of na 2 jaar ervaring, rijden op motoren van 500 cc (?? ik dacht 500 ??) of meer, en ik neem aan dat deze dat wel heeft.
Ik ben geen specialist, maar ik kan me niet voorstellen dat een motor zoveel goedkoper is dat je die als student wel kan betalen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Mwa, voor je 23e ofzo niet zo heel veel. Een eigen auto is toch te duur als student, dus dan kun je meer met een motor.
CNN breaking newsquote:
Hehe, was wel dom toeval dat jij daar reed trouwensquote:Ik zag jullie al rijden, en er kwam niets anders aan, en toch maakten de remlichten overuren, toen wist ik genoeg. Gewoon altijd als je het busje van de Catering ziet rijden kan je er op wachten totdat de auto plotseling stopt, er iemand uit springt, de achterklep open gooit, de auto overhoop haalt en weer naar binnen springt om vervolgens weer verder te scheuren.
Er is iig zo'n soort iets idd, ik dacht dat het in cc's ging, maar ik ben zoals gezegd geen specialist dus daar kan ik ook best wel naast zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Voor je 21e moet je nog op motoren met minder dan 25kw, maar met 34 pk op een paar honderd kilo kom je op zich ook wel vooruit hoor. Hard zat voor een beginner iig.
Begrenzen op de 22 (?) kW is niet geweldig idd, al kan je op een mooie japanner nog wel boven de 140 km/uur komenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Pittig dingetje, daar mag je op je 18e vast nog niet op rijden.
Hell no, je wil toch niet op een of andere american style copper achtige benzine zuipende olie verbrandende roestbak rijden?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[afbeelding]
doe mij zo eentje maar.
ziet er altijd veel relaxter uit.
Wrongquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf je 21e, of na 2 jaar ervaring, rijden op motoren van 500 cc (?? ik dacht 500 ??) of meer, en ik neem aan dat deze dat wel heeft.
Hehe, een wit hansje op het strand *gniffel*quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jammer, was te proberen natuurlijk.
Tsja, als ik eens een rustig momentje heb op de haven, en ik wat lig te dobberen zal ik wel eens denken aan Esmé die op het witte strand, aan een blauwe zee bruin ligt te worden, en aan de Italië / Griekenland-gangers, en niet te vergeten aan Vlietstra die bovenop een bergtop van het uitzicht staat te genieten...
Vraag m'n broer maar eens of hij een rondje met je wil... Het is nog steeds gaafquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er is iig zo'n soort iets idd, ik dacht dat het in cc's ging, maar ik ben zoals gezegd geen specialist dus daar kan ik ook best wel naast zitten.
Maar 25 kW (34 pk) is wel erg weinig hoor...
Dat schiet natuurlijk niet op, dat hou ik op de fiets ook nog wel bij!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Begrenzen op de 22 (?) kW is niet geweldig idd, al kan je op een mooie japanner nog wel boven de 140 km/uur komen![]()
Zal wel, eerst mijn autorijbewijs, hopelijk nog voor Kerst.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wrong
Gaat niet om cilinder inhoud, puur op vermogen, begrens je de toeren van een 2L moter tot onder de 22 kW oid dan mag het... Na 2 jaar mag die begrenzing er dan vanaf
Nee jij bent bruin.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, een wit hansje op het strand *gniffel*
Zal ik eens doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Vraag m'n broer maar eens of hij een rondje met je wil... Het is nog steeds gaaf![]()
Ik, ga met Joost vanaf de haven om 12 uur. De rest gaat om 10.30 meen ik al.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, wie zijn er morgen @ autocross te vinden?
en: wie gaan er vanavond uit...
Het is echt schitterend daar!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:54 schreef DearPrudence het volgende:
Prachtige foto's! Vooral die laatste, met de schaduw van die wolk.
Autocross was gewoon coolquote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
hihi, Autocross was leuk. Ik vond het heel gaaf om te zien, alleen na 3 uurtje is het wel weer genoeg.
Maar ben wel blij dat ik mee was geweest.
Ik vond het wel leuk om te zien, zo als er bekenden meedoen. Anders zat ik maar wat te kijken, niet echt boeiend. Dat werd het op het laatst een beetje. Ach, ik ben ook geen autoliefhebber ofzoquote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
hihi, Autocross was leuk. Ik vond het heel gaaf om te zien, alleen na 3 uurtje is het wel weer genoeg.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Commentaar Thomas: "Op vier wielen rijden is voor MIETJES!"
Hij had het niet echt makkelijk in de finale, werd vlak na het begin in de spin getikt, maar hij had er nog zo'n 6 of 7 ingehaald.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]hehe.
Hoe eindigde Thomas eigenlijk?
zeer schon dan, lijkt mij zo.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij had het niet echt makkelijk in de finale, werd vlak na het begin in de spin getikt, maar hij had er nog zo'n 6 of 7 ingehaald.
Aan z'n stuurmanskunsten lag het iig niet.
Het was wel heel anders als vroeger, maar wel leuk.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ja is goedquote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
Ow Niels, jij werkt toch in Oudeschild? Zou je die handdoek mss even bij mij willen droppen?
Morgen zit je rond deze tijd al in het vliegtuig?quote:
om 12.40 vertrekt de vliegtuig, dus rond deze tijd morgen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Morgen zit je rond deze tijd al in het vliegtuig?
Niet verkeerd.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
om 12.40 vertrekt de vliegtuig, dus rond deze tijd morgen.
8 heures.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niet verkeerd.Hoe lang is het vliegen?
Das de moeite, vond dat uurtje vliegen naar Londen wel weer lang genoeg eigenlijk. Maar goed, na 8 uur ben je dan ook wel ergens..quote:
Ja tuurlijk, ik heb ook een doorlopende reisverzekering. Ik zou je ouders maar 's gaan vragen!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Griekse consulaat gebeld en volgens hen was zo'n written authorisation voor Griekenland niet nodig.
Overigens, moet er nog een reisverzekering of iets dergelijks afgesloten worden?
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik heb ook een doorlopende reisverzekering. Ik zou je ouders maar 's gaan vragen!
Esmé, alles al ingepakt en nu gestrest aan het wachten? Veel plezier iig
En Niels, als je mij vertelt waar dat MAB voor staat mag je ze van mij gebruiken(kan je er niet even zo'n cool 'made by Hans' watermerk inzetten?
)
en nu al in een giechelstemmingquote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef DearPrudence het volgende:
Hihi, ik heb trouwens al een een afspraak dat ik woensdag naar bamboo Bernies ga met een groep mensen. Hoera!Ladiesnight.
Dit wordt leuk.
Hoe raad je dat zo?quote:
quote:Maar dat plezier hebben zal dus wel lukken
Even daar en meteen al mannelijke strippers bekijken, drukke planning danquote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef DearPrudence het volgende:
Hihi, ik heb trouwens al een een afspraak dat ik woensdag naar bamboo Bernies ga met een groep mensen. Hoera!Ladiesnight.
Dit wordt leuk.
Hoe kom je op die mannelijke strippers?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Even daar en meteen al mannelijke strippers bekijken, drukke planning dan.
Ladies Night, get realquote:Op maandag 25 juli 2005 17:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoe kom je op die mannelijke strippers?![]()
Das niet verkeerdquote:Op maandag 25 juli 2005 17:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]het houd alleen gratis entree en drankjes in hoor.
Nou, we zien wel, volgens mij staat Stevige Stripper Steve straks gewoon voor jullie heen en weer te wiegen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:52 schreef DearPrudence het volgende:
Succesquote:Op maandag 25 juli 2005 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Erik Le Roux belde me net btw, of ik zin had vanavond nog even te volleyballen in de Cocksdorp, nou, prima. Ik word zelfs opgehaald,.
Mannen moet betalen, dat is altijd zo, vrouwen komen vaak gratis binnen, want daar komen de mannen op af zeg maar.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Das niet verkeerd
Maar dus alleen de mannen moeten betalen ofzo? Ze moeten toch wel winst maken neem ik aan... maar Ladies Night is toch meestal manloos?
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, we zien wel, volgens mij staat Stevige Stripper Steve straks gewoon voor jullie heen en weer te wiegen..
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mannen moet betalen, dat is altijd zo, vrouwen komen vaak gratis binnen, want daar komen de mannen op af zeg maar.
Niks voor jou?quote:[..]
Dus niet eh!
![]()
De MAB is de vereniging die de autocross organiseert.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik heb ook een doorlopende reisverzekering. Ik zou je ouders maar 's gaan vragen!
Esmé, alles al ingepakt en nu gestrest aan het wachten? Veel plezier iig
En Niels, als je mij vertelt waar dat MAB voor staat mag je ze van mij gebruiken(kan je er niet even zo'n cool 'made by Hans' watermerk inzetten?
)
Met een stel (oude) vriendinnen van daar?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef DearPrudence het volgende:
Dit wordt leuk.
Zozo.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:52 schreef DearPrudence het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:24 schreef errrrr het volgende:
Zo, 'Ringu' gezien, de Japanse 'The Ring'. Best leuk
Ik heb een Win XP 64 die niet geactiveerd hoeft te worden, scheeld hoop ellendequote:Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
Moet btw maar eens mijn desktop opnieuw installeren, alles crashed hier bij het leven momenteel, en daar heeft Esmé vanmiddag het allereerste begin al van ondervonden.
Kan ik meteen Win XP 64 opnieuw installeren, die zeikt dat ik moet activeren, en als ik dat wil doen zegt ie dat het al gebeurd is, maar kan niet inloggen, en meteen Gentoo 64 er achteraan.
Nu eten @ paps!
Heel veel plezier en vertel ons al je ervaringenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga zo maar naar bed, zal morgen geen tijd meer hebben om op de pc te gaan, dus hierbij zeg ik voorlopig "dag", en ik bezoek jullie hier mss nog wel eens in de vakantie.
Fijne vakantie, werk ze, en gedraag je!
Liefs!
Inmiddels zal je vliegtuig precies vertrekken, tenminste, als alles precies optijd gaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga zo maar naar bed, zal morgen geen tijd meer hebben om op de pc te gaan, dus hierbij zeg ik voorlopig "dag", en ik bezoek jullie hier mss nog wel eens in de vakantie.
Fijne vakantie, werk ze, en gedraag je!
Liefs!
Nee kan niet en zie Aliquote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef errrrr het volgende:
)
LAdies Night is soms tot 00.00 alleen vrouwen en dan hopen ze dat de vrouwen binnen blijven en er een stormloop van mannen komtquote:Op maandag 25 juli 2005 17:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Das niet verkeerd
Maar dus alleen de mannen moeten betalen ofzo? Ze moeten toch wel winst maken neem ik aan... maar Ladies Night is toch meestal manloos?
Nu maar weer zo'n nek-koptelefoon, 1,4 meter lang, dat is genoeg, maar helaas wel weer een stuk duurder.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Stelletje beunhazen bij de Expert, koop je een nieuwe set oordopjes, zeg je nog: "Ik neem aan dat hij lang genoeg is voor mp3?" "Ja ja, natuurlijk, ze zijn allemaal anderhalf meter lang", en wat krijg je? Een dwerglengte!.
Meteen maar weer even terug dan maar.
Maar geen korte broeken mee hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er voor komende zondag uit. Lekker warm iig.
Op een zwembroek na inderdaad niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Op een zwembroek na inderdaad niet.
Goed, misschien twee zwembroeken.quote:
Zolang je maar voorzichtig doetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed, misschien twee zwembroeken.
Ben nog aan het twijfelen of ik nog iets van slippers of sandalen aan moet schaffen, die DC Shoes zijn niet heel erg geschikt geloof ik.quote:
Ik ga ergens komende week richting Den Burg, nog wat spulletjse kopen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ben nog aan het twijfelen of ik nog iets van slippers of sandalen aan moet schaffen, die DC Shoes zijn niet heel erg geschikt geloof ik.
Heb ik eigenlijk niet zoveel zin in, als het echt nodig is kun je het daar vast ook wel kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik ga ergens komende week richting Den Burg, nog wat spulletjse kopen...
Kees, wat is het italiaanse woord voor nagelknipper?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet zoveel zin in, als het echt nodig is kun je het daar vast ook wel kopen.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet zoveel zin in, als het echt nodig is kun je het daar vast ook wel kopen.
lima del chiodo is een nagelvijl, lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kees, wat is het italiaanse woord voor nagelknipper?.
Goed, en nu: "Snel, ik heb medische hulp nodig want na het eten van de pimpelpaarse zuidbimbwabeense dingo heb ik volgens mij een acute aanval van schruftpumpvoedselvergiftiging!"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
lima del chiodo is een nagelvijl, lijkt me voldoende.
Das een tikkeltje lastiger, maar in het kort komt het op het volgende neer:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, en nu: "Snel, ik heb medische hulp nodig want na het eten van de pimpelpaarse zuidbimbwabeense dingo heb ik volgens mij een acute aanval van schruftpumpvoedselvergiftiging!".
Ok, m'n complimenten, maar neem je die online vertaalmachine dan ook mee op zak?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Das een tikkeltje lastiger, maar in het kort komt het op het volgende neer:
"Veloce, ho sussidio medico necessario perché dopo il consumo dello zuidbimbwabeense del pimpelpaarse ho dingo secondo me un attacco acuto di schruftpumpvoedselvergiftiging!"
Goed, dat wordt inderdaad lastiger, maar ik heb die nagelschaar en nagelvijl even in m'n Taalgids Italiaans opgezocht en dat is toch iets anders:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ok, m'n complimenten, maar neem je die online vertaalmachine dan ook mee op zak?.
Goed, dat stelt me weer enigszins gerustquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed, dat wordt inderdaad lastiger, maar ik heb die nagelschaar en nagelvijl even in m'n Taalgids Italiaans opgezocht en dat is toch iets anders:
nagelschaartje - il tagliaunghie
nagelvijltje - la limetta per le unghie
Als het echt nodig is zou ik jouw zin ook met dat boekje kunnen vertalen, op het pimpelpaars en zimbabwaans na dan.
We zullen er op letten geen pimpelpaarse zuidbimbwabeense dingo's te eten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, dat stelt me weer enigszins gerust.
Voorkomen is immers beter dan genezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
We zullen er op letten geen pimpelpaarse zuidbimbwabeense dingo's te eten.
Deze?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nu maar weer zo'n nek-koptelefoon, 1,4 meter lang, dat is genoeg, maar helaas wel weer een stuk duurder.
Nouja, dat moet dan maar.
Voel je je wel lekker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Op een zwembroek na inderdaad niet.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, die Thomas, Ruben en jij ook hebben ja.
Neuh, eigenlijk niet. Maar heb broeken met behoorlijk dunne spijkerstof, dus dat is best fijn spul.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Voel je je wel lekker?
Ik loop al vanaf maart in korte broeken rond, en dan ga je naar Italië en dan neem je op je zwembroek(en) na geen korte broek(en) mee?
Ik zoek eigenlijk ook nog andere dopjes dan die standaard Creative dingen, alleen dus wel echt dopjes en inderdaad niet met een draadje van 30 cm.quote:
Jij liever dan ik, ik zou het geen minuut volhouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet. Maar heb broeken met behoorlijk dunne spijkerstof, dus dat is best fijn spul.
Die Sennheiser PMX 60 is echt een aanrader als je een goede prijs/kwaliteit-verhouding wil. Het zijn alleen geen oordopjes, wel wat groter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk ook nog andere dopjes dan die standaard Creative dingen, alleen dus wel echt dopjes en inderdaad niet met een draadje van 30 cm.
Liefst wel oordopjes, alleen ik ben dus altijd bang dat dat niet gaat passen of dat ze er voortdurend uit gaan vallen. Gebeurt nog weleens namelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die Sennheiser PMX 60 is echt een aanrader als je een goede prijs/kwaliteit-verhouding wil. Het zijn alleen geen oordopjes, wel wat groter.
Anders heb je hier een aantal oordopjes.
Dat probleem heb je met de PMX 60 totaal niet, en daar komt nog beter geluid uit ook. Maarja, wel wat groter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Liefst wel oordopjes, alleen ik ben dus altijd bang dat dat niet gaat passen of dat ze er voortdurend uit gaan vallen. Gebeurt nog weleens namelijk.
Sennheiser MX400, ik blijf het zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Liefst wel oordopjes, alleen ik ben dus altijd bang dat dat niet gaat passen of dat ze er voortdurend uit gaan vallen. Gebeurt nog weleens namelijk.
Die van mij doen het niet meer nadat ik dacht een spoedoperatie uit te voeren aan de plug. Nu is die helemaal geamputeerd,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Sennheiser MX400, ik blijf het zeggen
Ze zijn best goed, zitten best goed, leven nu al meer dan een jaar en kosten maar 15 euro. Zeker de beste in dat prijssegment.
Fysio of huisarts lijkt me inderdaad aan te raden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Pijn in schouders?
Topic van mij, denk dat ik binnekort maar echt naar de dokter moet gaan, was maandag echt niet fijn.
Ja dat dacht ik dus al langer, maar 1. Ik heb er nu helemaal geen last meer van, maar dat is nie echt een argument meer omdat ik er toch wel een aardige tijd last van heb en weer zal krijgen. En met name 2. Ik ben bang dat hij zal zeggen dat ik rust moet houden, dat kan ik echt niet zo vlak voor het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Fysio of huisarts lijkt me inderdaad aan te raden.
Tijdens of na het volleyballen heb je er vaker last van, dus das inderdaad geen argument. Het is sowieso niet gezegd dát je rust moet houden en ook niet dat dat eindeloos moet gaan duren. Bovendien kun je beter nu nog even rust houden vóór het nieuwe seizoen dan in het seizoen zelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus al langer, maar 1. Ik heb er nu helemaal geen last meer van, maar dat is nie echt een argument meer omdat ik er toch wel een aardige tijd last van heb en weer zal krijgen. En met name 2. Ik ben bang dat hij zal zeggen dat ik rust moet houden, dat kan ik echt niet zo vlak voor het nieuwe seizoen.
Nee, ik moet in vorm zijn bij het begin van het nieuwe seizoen, nouja, ik maak wel een afspraak bij de dokter, dan zie ik wel wat hij ervan zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tijdens of na het volleyballen heb je er vaker last van, dus das inderdaad geen argument. Het is sowieso niet gezegd dát je rust moet houden en ook niet dat dat eindeloos moet gaan duren. Bovendien kun je beter nu nog even rust houden vóór het nieuwe seizoen dan in het seizoen zelf.
Lijkt me wel zo verstandig, loopt ook nog niet echt storm zie ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ik moet in vorm zijn bij het begin van het nieuwe seizoen, nouja, ik maak wel een afspraak bij de dokter, dan zie ik wel wat hij ervan zegt.
Huh? Jij had toch andere dopjes? En het zijn volgens mij de standaarddopjesvorm, niks raars aan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die van mij doen het niet meer nadat ik dacht een spoedoperatie uit te voeren aan de plug. Nu is die helemaal geamputeerd,.
Afgezien van het feit dat ze er vrij apart uitzien zijn het prima dingen.
Ik dacht dat je die headphones bedoelde, die hug0rzquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Huh? Jij had toch andere dopjes? En het zijn volgens mij de standaarddopjesvorm, niks raars aan...
[afbeelding]
(je moet die donsen dingetjes dus niet gebruiken, das kut)
Keesje hoeft toch niet op vrouwenjachtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het komt er vast nog wel een keer van.. ooit.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Keesje hoeft toch niet op vrouwenjacht
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Met geld in je hand kom je nog is wat te weten![]()
Goed, duidelijk is anders, maar ik heb dus weer een vriendin.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:11 schreef errrrr het volgende:
Kees en Niels die weer 's over vage dingen lullen
Leuk. Dezelfde of anders: wie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed, duidelijk is anders, maar ik heb dus weer een vriendin.
Jep,quote:
Vandaag ook naar de kapper geweest, waren m'n ouders het niet zo mee eens, maar ik had geen zin 3 weken daarmee te wachten.quote:Ben trouwens net onder de tondeuse doorgeweest, dat is dus ook weer gebeurt
Toevallig zeg, ik ben vandaag óók naar de kapper geweestquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jep,.
[..]
Vandaag ook naar de kapper geweest, waren m'n ouders het niet zo mee eens, maar ik had geen zin 3 weken daarmee te wachten.
Bij mij had het ook wel wat korter gemogen, nu had het eigenlijk niet zoveel zin. Alleen beetje lullig om als ze uitgeknipt zijn en de spiegel erbij houden te zeggen dat er nog wel wat af mag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik ben vandaag óók naar de kapper geweest.
Ik zeg nog tegen haar: Ik zou graag alles op dezelfde lengte willen, en wat doet ze? Weer boven en bovenzijkant even lang en dan steeds korter.
Ngggh. Maargoed, iig wel korter.
Ik heb gister de band of brothers serie bij hem geleend, toen zag hij er nog behoorlijk alive 'n kickin' uit. Heb nu t/m deel 4 gekeken, legendaryquote:
Ah, nou das mooi. Hij is alleen opeens wat stilletjes, meer niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb gister de band of brothers serie bij hem geleend, toen zag hij er nog behoorlijk alive 'n kickin' uit. Heb nu t/m deel 4 gekeken, legendary.
sorry, t/m deel 5, gooi 6 er nu in.
Congrats.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed, duidelijk is anders, maar ik heb dus weer een vriendin.
Uiteraard leef ik nog!quote:
Gast, ik kwam net onder de douche vandaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb gister de band of brothers serie bij hem geleend, toen zag hij er nog behoorlijk alive 'n kickin' uit. Heb nu t/m deel 4 gekeken, legendary.
sorry, t/m deel 5, gooi 6 er nu in.
Ik begrijp.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Congrats.
[..]
Uiteraard leef ik nog!![]()
Ik werk alleen 8 tot 9 uur per dag, dat vereist een hoop tijd en energie. En mijn moeder is ook nog eens niet thuis dus moet ik zelf voor eten zorgen, de katten verzorgen en het verdere huishouden doen.
quote:Owja, het is natuurlijk ook een stuk minder leuk zonder Esmé.![]()
Dat noemen we 'spam'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
'Je hebt een e-mailbericht ontvangen van Sophie Sletje'
Edit: This invitation was sent to kees_olthof@hotmail.com on behalf of Sophie (tsntsntsn@hotmail.com).
Volgens mij zit Jelle daar achter, of niet soms?
Die was van Hi5, maar dat e-mail adres is dus niet van Sophie, voor zover ik weet.quote:
Dat ken ik ja, ik heb al ontiegelijk veel van dat soort mailtjes gehad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die was van Hi5, maar dat e-mail adres is dus niet van Sophie, voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |