ehmmm daar ben ik het helemaal niet mee eens Ali... maargoed ik steek liever ff wat meer tijd in een rip als jouwquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:28 schreef MrAli het volgende:
Net The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring gekeken. Ik had ze op de LAN van Hans geript, gewoon met DVDShrink, een uurtje per DVD (including fikken). En de kwaliteit is prima, iig een veel betere kwaliteit- / tijdverhouding als de Marcus-manier.
i know i know...quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:03 schreef MrAli het volgende:
Ik zei toch al:
Ik moet 6 dvd's rippen, 6 x 12 uur is me teveel.
(Het waren er eerst 12, maar zijn er nu 6 geworden.)
Bij mij werkt het nu wel goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 04:31 schreef MrAli het volgende:
Ook als je niet op een LAN bent kan het laat worden als je thuis achter je pc zit.
Vooral als je nog even met Serious Samurize bezig bent, dat kost namelijk vrij veel tijd als je het goed en uitgebreid wil doen.
Maffen,.
[upd] Mogelijk weer aanslagen in Londenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:12 schreef DearPrudence het volgende:
Wat is er in Londen?
Nouja, wat ik begrijp is het dus of niet gelukt, of het waren een stelletje grappenmakers... gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
[upd] Mogelijk weer aanslagen in Londen
Het is niet te hopen dat de het grote aantal zelfmoordaanslagen van het Midden-Oosten zich naar Europa gaan verplaatsen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, wat ik begrijp is het dus of niet gelukt, of het waren een stelletje grappenmakers... gelukkig maar.
Nou, ik weet niet wat jij denkt wat er in Madrid en Londen is gebeurd, maar dat waren weldegelijk zelfmoordaanslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat de zelfmoordaanslagen van het Midden-Oosten zich naar Europa gaan verplaatsen.Maar daar lijkt het idd gelukkig nog niet op.
Ik doelde meer op het grote aantal daarvan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jij denkt wat er in Madrid en Londen is gebeurd, maar dat waren weldegelijk zelfmoordaanslagen.
Post eens een screenshot.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nu wel goedIk zie mijn desktop helaas nauwelijks, altijd wel iets open
quote:- -- Wtf, weer iets in Londen????
En Ali, paas me die Live8 dingen ook even
Dat is wat er op de dvd's staat, voor belangstellenden wil ik wel een ftp open gooien, hou er wel rekening mee dat het even duurt.quote:Live 8
DVD 1/4
Intro
U2
Coldplay
Dido
R.E.M.
Good Charlotte
Duran Duran
Keane
Travis
Bob Geldof
Black Eyed Peas
UB40
DVD 2/4
Intro
Green Day
Snoop Dog
Madonna
The Killers
Brain Wilson
Will Smith
Scissor Sisters
DVD 3/4
Intro
Robbie Williams
Bon Jovi
Maroon 5
Kaiser Chiefs
A-Ha
Bryan Adams
Linkin Park
DVD 4/4
Intro
Pink Floyd
Paul McCartney
Edinburgh Intro
Snow Patrol
Travis
The Corrs & Bono
James Brown
Dan moet je je posts eens wat duidelijker op gaan stellen, want dat bleek er absoluut niet uit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het grote aantal daarvan.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Post eens een screenshot.
Btw, bij mij werkt tot nu toe ook bijna alles goed, alleen het grafiekje van mijn netwerkverkeer (internetverkeer) is een constante rechte lijn, dat klopt niet. Maar in de edittor doet ie het wel goed.
[..]
[..]
Dat is wat er op de dvd's staat, voor belangstellenden wil ik wel een ftp open gooien, hou er wel rekening mee dat het even duurt.
nog 10 dagen!!!! Whoooo!!!!quote:
Hij is online, en het staat in z'n nickquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
nog... euhm, Ali, help me out on this one.
quote:
quote:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/countdown.phpquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
nog... euhm, Ali, help me out on this one.
Hey, je moet je nick updatenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/countdown.php
164 dagen!
Right! Nog 164 dagen dus!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/countdown.php
164 dagen!
Nope. Mijn ouders gaan naar Friesland en daar heb ik absoluut geen zin in. Ik zou misschien wel ruig ergens wat van de wereld willen zien, maar dan sowieso naar het noorden. Warmte vind ik niet echt prettig, en niemand gaat dus naar het noorden, dus blijf ik hier. Kan ik sowieso extra geld verdienen voor van de winter, wil nog een nieuwe boardbroek + boardbag kopen, dus wat geld is nooit weg.quote:
Me 2.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
boksen.
houd ik niet vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
boksen.
had je die film nog nooit gezien??? (dacht namelijk van wel)quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
houd ik niet van
Even bureaustoel bij Niels (B) ophalen, dan Fight Club kijken
Had ik wel gezien, maar wil hem nog wel een keer zien. En ik had 'm pa op dvd gegeven, gaan we nu dus kijken...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:04 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
had je die film nog nooit gezien??? (dacht namelijk van wel)
Ik ga zodrekt dvd2 van Band of Brothers kijken
Fight club Cel 4quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:12 schreef MrAli het volgende:
Boksen was leuk, intensief en nuttig.
Volgende week dus weer, het liefst zo vaak mogelijk.
Mijn ma vond het ook wel een goed id om regelmatig naar de sportschool te gaan, alleen vond ze het jammer dat het dan boksen moest zijn, maarja, had ik wel van mijn moeder verwacht.
Mag ik even heel hard lachen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:46 schreef errrrr het volgende:
Nou, Lord of the Rings is redelijk standaard actiefilm, wel erg goed enzo. Fight Club is meer.
Net een kwartier met m'n tante aan de lijn gehangen, die wilde een nieuwe emailaccount instellen... helemaal doorheen gepraat, blijken gebruikersnaam en wachtwoord niet te kloppen. Nu gaat ze toch maar met planet bellen
'adventure met een hele berg actie' dan...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mag ik even heel hard lachen?![]()
LotR is absoluut geen actiefilm, en al helemaal niet standaard!
Als iets standaard is wil het zeggen dat er meerdere vergelijkbare, in dit geval, films zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
'adventure met een hele berg actie' dan...
En het is idd geen super-standaard film, maar niet erg bijzonder. Zeker niet omdat het verhaal er al was.
Indiana Jones, The Last Samurai, Braveheart. (recommendations van IMDb is heel handig)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als iets standaard is wil het zeggen dat er meerdere vergelijkbare, in dit geval, films zijn.
Noem er eens een.
LotR is fictie trouwens, en het is niet opeens niet-origineel als je een boek verfilmt.
Heb je het boek btw überhaupt wel eens gelezen?
Die recommendations zijn niet hetzelfde als: lijkt op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Indiana Jones, The Last Samurai, Braveheart. (recommendations van IMDb is heel handig)
Jij noemt het eerst 'een redelijk standaard actiefilm', vervolgens 'adventure met een hele berg actie'.quote:En kan het niet standaard zijn als het fictie is ofzo? Wat wil je daarmee zeggen?
Er zijn wel dingen anders, en die zou je opvallen als je goed zou opletten en het boek goed gelezen zou hebben..quote:
En tuurlijk heb ik het boek gelezen, en dan is er niet veel nieuws in de film.
Je heb er nog niet een kunnen noemen.quote:'Gewoon' een verfilming. Wel goed gedaan, het zijn goede films. Maar er zijn meer films zoals dat.
Met je eens, maar daarmee is ie nog niet beter.quote:Fight Club is een film waarbij je het einde totaal niet verwacht, en dat vind ik erg leuk
Kijk, eindelijk iemand met verstand en waar ik mee kan praten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vind LOTR nou geen standaard film.![]()
Zozo, dat heb je goed gedaan.quote:Zo, helemaal uitgewerkt. Mijn briefjes zal ik maar zo moeten wegbrengen. Ik kreeg nog een cadeaubon van 20 euro, ze vonden het heel leuk om met mij te werken, en ze vroegen of ze me nog eens mochten bellen als ze iemand nodig hadden.Leuk.
Op het gemeentehuis zijn ze niet zo slim.quote:Ook vonden ze dat ik heel snel had gewerkt, want ze dachten dat er voor het invoeren op de pc 3 weken nodig was, en dat had ik in 4 dagen af, en het scannen dachten ze een week nodig te hebben, maar dat had ik ook in 4 dagen af. hehe![]()
Nog 163 dagen.quote:nog 4!!! dagen! AAAAH, ik begin erg nerveus te worden.
Zo kan je het zien, maar het is geen unieke film. Ik vind het niet veel verschillen van Indiana Jones, een heldengroepje gaat op een queste, en slaagt daar uiteindelijk in. De Gladiator heb ik nooit genoemt...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die recommendations zijn niet hetzelfde als: lijkt op.
Indiana Jones en The Gladiator lijken niet echt op LotR, die kan je totaal niet met elkaar vergelijken.
Ja, dat laatste bedoelde ik dus. Nou, het is een adventure en er zit een berg actie in, dus?quote:[..]
Jij noemt het eerst 'een redelijk standaard actiefilm', vervolgens 'adventure met een hele berg actie'.
Allebei klopt dit niet echt.
vielen me ook op, maar niets revolutionairs.quote:[..]
Er zijn wel dingen anders, en die zou je opvallen als je goed zou opletten en het boek goed gelezen zou hebben..
Eens, dat is ook geen negatief punt voor een film, maar daardoor vond ik het minder 'speciaal' dan Fight Club, omdat dat me verraste.quote:Maar als je een boek verfilmt is het natuurlijk niet de bedoeling dat alles gelijk heel anders wordt, dan is het geen verfilming meer.
[..]
Ik heb er drie genoemt...quote:Je heb er nog niet een kunnen noemen.
Ik vind dus van wel, maar dat is een mening. Buiten kijf staat dat LotR ook gewone zeer goede films zijn.quote:[..]
Met je eens, maar daarmee is ie nog niet beter.![]()
Zo kan je het zien, het is wel een unieke film, die titels die jij noemt slaan compleet nergens op. Lijken in de verste verte niet op LotR.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, maar het is geen unieke film. Ik vind het niet veel verschillen van Indiana Jones, een heldengroepje gaat op een queste, en slaagt daar uiteindelijk in. De Gladiator heb ik nooit genoemt...
Dat is toch niet de basis van de film idioot!quote:[..]
Ja, dat laatste bedoelde ik dus. Nou, het is een adventure en er zit een berg actie in, dus?
Dat is ook niet de bedoeling, als dat wel het geval was geweest was de film alleen maar minder geweest.quote:[..]
vielen me ook op, maar niets revolutionairs.
LotR verraste je op geen enkel punt? Geloof ik helemaal niets van. Geen argument dus.quote:[..]
Eens, dat is ook geen negatief punt voor een film, maar daardoor vond ik het minder 'speciaal' dan Fight Club, omdat dat me verraste.
Ja, op zo'n manier passen Finding Nemo en Jungle Book er ook nog wel tussen.quote:[..]
Ik heb er drie genoemt...
Met jou valt echt niet te praten.quote:[..]
Ik vind dus van wel, maar dat is een mening. Buiten kijf staat dat LotR ook gewone zeer goede films zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef errrrr het volgende:
Zo, bureaustoel even opgehaald bij Niels, gelijk 80 euro gevangen voor het werk op de teso
Verder is zijn super-bedrijfs-pc alweer kaduuk, de voeding
Lees de topic eens door luilakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Waar gaat die discussie over?
Ehm.. misschien omdat dit toch echt een heel ander soort situatie is?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog 163 dagen.
Maar waarom nerveus? Naar dat soort dingen kijk ik altijd (ver van te voren) uit, en naarmate het dichterbij komt wordt ik blij en soms wat hyper, maar niet nerveus ofzo.
Dat snap ik, maarja, daar kan ik me geen voorstelling bij maken, ik heb nooit op Sint Maarten gewoond.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm.. misschien omdat dit toch echt een heel ander soort situatie is?![]()
Ja, héy, wat verwacht je wel niet van me?quote:
Dat valt best mee, maar het ging erover welke film beter was, The Lord of the Rings of Fight Club.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, héy, wat verwacht je wel niet van me?
Dat is veel te veel gequote daaro, daar begin ik niet aan!
LotR en Fight Club zijn beide heel erg goed, alleen niet echt te vergelijken, compleet verschillende films.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar het ging erover welke film beter was, The Lord of the Rings of Fight Club.
Maar Hanske kwam met een zooi troepargumenten aanzetten zodat je bijna zou denken dat ie die hele films niet gezien had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |