bingo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
LotR en Fight Club zijn beide heel erg goed, alleen niet echt te vergelijken, compleet verschillende films.
In mijn lijstje zou LotR wel hoger staan dan Fight Club.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
LotR en Fight Club zijn beide heel erg goed, alleen niet echt te vergelijken, compleet verschillende films.
Kan het niet laten om het ook eens binnen te trekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ik had dit al een heel tijd op mijn pc zien staan (mijn zus wrs. gedownload) maar luister er nu pas echt naar, klinkt best goed: Absynthe Minded.
Qua verfilming vind ik LotR beterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
In mijn lijstje zou LotR wel hoger staan dan Fight Club.
Ja, als Ali naast me gaat fietsen en me vol in Thomas trapt wil ik nog wel eens een slippertje maken ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:43 schreef MrAli het volgende:
Terug van de Koog, niet bijzonder.
Maar Ruben die grandioos op z'n bek ging op de terugweg, en Hans die nog nooit op een racefiets gezeten heeft maar na 2 Tour-etappes op tv gezien te hebben al allles over wielrennen denkt te weten maakten het toch een gedenkwaardige avond.
Als jij het zo wilt zien...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:43 schreef MrAli het volgende:
Terug van de Koog, niet bijzonder.
Maar Ruben die grandioos op z'n bek ging op de terugweg, en Hans die nog nooit op een racefiets gezeten heeft maar na 2 Tour-etappes op tv gezien te hebben al allles over wielrennen denkt te weten maakten het toch een gedenkwaardige avond.
Het was niet vol 'in Thomas' trappen, ik gaf je een zetje tegen je schouder. En dat jou voorwiel nou tegen Thomas' achterwiel kwam, tsja, dat was pech voor jou.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, als Ali naast me gaat fietsen en me vol in Thomas trapt wil ik nog wel eens een slippertje maken ja.
Eikel.
Ik ben niet eng.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:02 schreef DearPrudence het volgende:
Ali, jij rijd altijd gewoon heel gevaarlijk. Engerd.
Wow, hoe komt je desktop zo leegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:48 schreef MrAli het volgende:
Mijn desktop, met de sicke Serious Samurize skills:
[afbeelding]
hoezo laatste keer?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, laatste keer naar Claudia geweest, ging goed.
Oeh, was het leuk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home.
quote:
Echt geweldig. Heel gaaf.quote:
??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heet geen Niels Boom.quote:
Niet al te veel problemen dus?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Lijkt me echt gaaf om zoiets ook een keer te doen, maarja, eerst dan maar eens mijn motorrijbewijs halen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home.
Top Gear heb je zeker gemist, maar zondag weer een kans, met de allmighty BMW M5!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heb ik overigens verder veel gemist hier?
Edit: Behalve Top Gear natuurlijk..
Was nog een beetje aan het kijken naar een donkerrode mercedes, maar niets kunnen zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:47 schreef DearPrudence het volgende:
Was wel grappig, op de terug weg zag ik je nog fietsen, terwijl ik relaxed in the mercedes zat. teehee!
Heb je mijn papa dan ook gezien?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Was nog een beetje aan het kijken naar een donkerrode mercedes, maar niets kunnen zien.
Wel alle Deppes op één dag gezien, kwartet!.
Ja die stond op de boot op jullie te wachten, even hoi gezegd toen ik langsfietste.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heb je mijn papa dan ook gezien?
Zo kan ie wel weer hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.st-maarten-inf(...)rten_IslandInfo.html
http://wf014.lerelaisinternet.com/kitesurf/index.asp
damnit, idd kwartet dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja die stond op de boot op jullie te wachten, even hoi gezegd toen ik langsfietste.
Het is ook heel tof. Zit ook te twijfelen wat ik eerst zal halen: m'n motorrijbewijs of m'n autorijbewijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf om zoiets ook een keer te doen, maarja, eerst dan maar eens mijn motorrijbewijs halen.
Dat ziet er niet verkeerd uit, alleen jammer dat het wat ver weg is..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ik zou voor auto gaan, daar heb je namelijk wel meer aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is ook heel tof. Zit ook te twijfelen wat ik eerst zal halen: m'n motorrijbewijs of m'n autorijbewijs.
motorrijbewijs natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is ook heel tof. Zit ook te twijfelen wat ik eerst zal halen: m'n motorrijbewijs of m'n autorijbewijs.
Damn, blader net een photo gallery door...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ja man, net moesten we even Robert op halen, die heeft een broertje Bas, die heeft nog nooit een brommer of wat dan ook gehad -> motorrijbewijs -> Kawasaki Ninjaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
voor mij over 3 dagen niet meer! mwuahahahahaha!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit, alleen jammer dat het wat ver weg is..
Pittig dingetje, daar mag je op je 18e vast nog niet op rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja man, net moesten we even Robert op halen, die heeft een broertje Bas, die heeft nog nooit een brommer of wat dan ook gehad -> motorrijbewijs -> Kawasaki Ninja
[afbeelding].
haha, nee, heb geen zin om jou overal heen te sjouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Damn, blader net een photo gallery door...
Maaruh, ik ben niet de grootste, dus heb je zegmaar niet nog een plaatje vrij bij/in je bagage?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |