Het is echt schitterend daar!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:54 schreef DearPrudence het volgende:
Prachtige foto's! Vooral die laatste, met de schaduw van die wolk.
Autocross was gewoon coolquote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
hihi, Autocross was leuk. Ik vond het heel gaaf om te zien, alleen na 3 uurtje is het wel weer genoeg.
Maar ben wel blij dat ik mee was geweest.
Ik vond het wel leuk om te zien, zo als er bekenden meedoen. Anders zat ik maar wat te kijken, niet echt boeiend. Dat werd het op het laatst een beetje. Ach, ik ben ook geen autoliefhebber ofzoquote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
hihi, Autocross was leuk. Ik vond het heel gaaf om te zien, alleen na 3 uurtje is het wel weer genoeg.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Commentaar Thomas: "Op vier wielen rijden is voor MIETJES!"
Hij had het niet echt makkelijk in de finale, werd vlak na het begin in de spin getikt, maar hij had er nog zo'n 6 of 7 ingehaald.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]hehe.
Hoe eindigde Thomas eigenlijk?
zeer schon dan, lijkt mij zo.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij had het niet echt makkelijk in de finale, werd vlak na het begin in de spin getikt, maar hij had er nog zo'n 6 of 7 ingehaald.
Aan z'n stuurmanskunsten lag het iig niet.
Het was wel heel anders als vroeger, maar wel leuk.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ja is goedquote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
Ow Niels, jij werkt toch in Oudeschild? Zou je die handdoek mss even bij mij willen droppen?
Morgen zit je rond deze tijd al in het vliegtuig?quote:
om 12.40 vertrekt de vliegtuig, dus rond deze tijd morgen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Morgen zit je rond deze tijd al in het vliegtuig?
Niet verkeerd.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
om 12.40 vertrekt de vliegtuig, dus rond deze tijd morgen.
8 heures.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niet verkeerd.Hoe lang is het vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |