quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe maar!!!!![]()
Misschien een lijst maken ter ondertekening, erbij?
Als het geluid goed is, dan zou er nog meer geld in die business om kunnen gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:06 schreef fembol het volgende:
Denk alleen niet dat Mojo er iets mee doet, er gaat veel te veel geld om in die business!!
Heb ik 2 dagen geleden ook gedaan, nog geen antwoord ontvangen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb een mail naar de fanclub van U2 Nederland gestuurd, om te informeren of zij het U2-management nog gaan benaderen met klachten over het geluid. En dat als er een lijst of handtekeningen nodig zijn, ik dan een bijdrage wil leveren. Ik zal het antwoord hier wel posten.
Zijn deze fotos van zaterdag?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://u2amsterdam.roelonline.net.
Er valt niet meer geld te verdienden als het stadion uitverkocht is toch??quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als het geluid goed is, dan zou er nog meer geld in die business om kunnen gaan
Meer geld verdienen is altijd wel een goed argument om veranderingen door te voeren.
Met dure catering wel. En dat is in nieuwere stadions beter geregeld...quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef fembol het volgende:
[..]
Er valt niet meer geld te verdienden als het stadion uitverkocht is toch??
De concerten in A'dam waren niet uitverkochtquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef fembol het volgende:
Er valt niet meer geld te verdienden als het stadion uitverkocht is toch??
Zie 1 van mijn vorige posts..... een verslag van m'n U2 "week"quote:
Neen. Je zult er echt een Audio CD van moeten maken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaaaarrrrr dvd-spelers, pakken die .flac bestanden??
Zo zeg, jou mogen ze wel een echte fan noemen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts..... een verslag van m'n U2 "week"
Het zijn foto's van alle 3 de concerten + foto's van het opwachten van Bono bij het Amstel Hotel
"Neen"quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Neen. Je zult er echt een Audio CD van moeten maken.
Een hoop mensen proberen FLAC onder de aandacht te brengen van fabrikanten van hardware, maar dat is een lang proces. De Rio Karma is bijvoorbeeld een van de weinige MP3 spelers met FLAC ondersteuning, zoniet de enige.
Ik heet wel geen BUG80, maar met dBPowerAmp Musicconverter kun je FLAC bestanden omzetten naar WAV-files, die je vervolgens zonder problemen op een cd kunt branden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Neen"![]()
Maar eerwaarde heer BUG80,
Gaarne verzoek ik u met als mijn emoties, met heel mijn hart en tere ziel, of u weet, en zo ja hoe, alstublieft, hoe maak ik van dergelijke .flac bestanden op een eenvoudige manier muziekbestanden die wél als dusdanig door de hier aanwezige audioapparatuur herkend worden?
Ik ben én met Nero én dat andere bezigquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:57 schreef merino het volgende:
lamaar
Neuh, setlist wordt wel vaker op u2.com geplaatst voordat het concert afgelopen is..quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef calvobbes het volgende:
Tenzij de U2 site uitgebreide voorkennis heeft, hebben ze daar in Italie nog geen 2 uur gespeeld, of zijn ze erg vroeg begonnen.
Op U2.com staat nu (22.49) de setlist al te lezen terwijl ze om 21.10 zijn begonnen. Of ligt Milaan in een ander tijdzone?
Ze zullen wel aangekondigd hebben hetzelfde als gisteren te spelen, maar dan is 't raar om over 'played' te spreken. Wacht dan dat half uur ook evenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef calvobbes het volgende:
Tenzij de U2 site uitgebreide voorkennis heeft, hebben ze daar in Italie nog geen 2 uur gespeeld, of zijn ze erg vroeg begonnen.
Op U2.com staat nu (22.49) de setlist al te lezen terwijl ze om 21.10 zijn begonnen. Of ligt Milaan in een ander tijdzone?
Joh, alleen volslagen nerds hebben zoiets door.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen wel aangekondigd hebben hetzelfde als gisteren te spelen, maar dan is 't raar om over 'played' te spreken. Wacht dan dat half uur ook even.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, alleen volslagen nerds hebben zoiets door.
quote:Vertigo
I Will Follow
The Electric Co.
Elevation (Das Stadion kocht bald über. Bono macht ein Photo vom Publikum.)
New Year's Day
Beautiful Day (Bono holt einen Ball aus dem Publikum und schießt diesen zurück in die Menge. Nach dem Song redet Bono über die DVD Aufzeichnung.)
I Still Haven't Found What I'm Looking For
All I Want Is You (Bono holt ein Mädchen auf die Bühne und tanzt mit ihr.)
City Of Blinding Lights
Miracle Drug (Mit neuer Video-Animation auf der riesigen Leinwand.)
Sometimes You Can't Make It On Your Own
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky / When Johnny Comes Marching Home (Snippet) / Please (Snippet) / The Hands That Built America (Snippet)
Miss Sarajevo (Ohne Special Guest!)
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
One (Bono erzählt von seinem Treffen mit Papst Johannes Paul II. und wie er einen Rosenkranz geschenkt bekam und Bono dem Papst seine Sonnenbrille überreichte.)
Zugabe(n):
Zoo Station
The Fly
With Or Without You (Bono zieht ein Shirt von einem Fan an, auf dem "Underground" steht.)
Original Of The Species (Wieder in Begleitung von 20 Streichern auf den beiden B-Stages.)
All Because Of You
Yahweh
Vertigo
Nou... ik ben niet zo'n goede drummer... ik ben meer een klassiek slagwerker.. maar... drums doe ik soms wel voor de grap ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het oudere werk is wel beter op een doorsnee gitaar te doen volgens mijIk ga eens zoeken of ik ze ergens kan vinden, die boeken!
Kun jij het concert-begin van Vertigo drummen??![]()
En trouwens, h-o-e-v-e-e-l instrumenten bespeel jij wel niet??Echt cool!
![]()
Knettergaaf!!
taper: maarten909quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:25 schreef Murray het volgende:
Ehm, er zijn een stuk of 5 bootlegs van de 16e. Iemand enig idee wat de beste is?
Ik ga niet 5 keer 800 mb downloaden...
Edit: * hele topic gelezen heeft * ik hoef dus geen links ofzo.
Gewoon de naam van de taper.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:23 schreef BUG80 het volgende:
Geachte Waxxer
U kunt inderdaad de FLAC frontend of dBpoweramp gebruiken om de boel te converten, echter in een eerdere post in dit topic verwees ik u al naar de geneugten van de Nero flac plugin die u via http://neroplugins.cd-rw.org/ kunt downloaden. Dat scheelt een conversiestap, aangezien Nero uw weledele flac bestanden tijdens het branden zelf converteert.
Ik wens u alle succes toe.
Hahaha nou, dát je zo muzikaal bent is gewoon heel leuk! Gewoon oefenen, maar dat doe je vast wel!! Achtung baby is erg moeilijk om te spelen, eigenlijk is alleen One echt te doen voor iemand als ik. Pop is helemaal kansloos op een basisgitaar, maar dat boek heb ik ook meer voor de heb gekocht. Oohhh ik wil die boeken écht!! Weer lekker de gitaar erbij pakken en letterlijk en figuurlijk de draad weer oppakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:10 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Nou... ik ben niet zo'n goede drummer... ik ben meer een klassiek slagwerker.. maar... drums doe ik soms wel voor de grap ofzo
Maar.. als goed luister, en een beetje ongeveer kan ik wel iets pruttelen wat in jouw oren er op lijkt
En verder ben ik eigenlijk het beste in piano... en trombone en sax doe ik een beetje aankutten
Maar Running to Stand Still is echt perfect pianowerk
En met With or Without You kan je ook echt helemaal uit je dag kaan op de piano
Geachte BUG80,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:23 schreef BUG80 het volgende:
Geachte Waxxer
U kunt inderdaad de FLAC frontend of dBpoweramp gebruiken om de boel te converten, echter in een eerdere post in dit topic verwees ik u al naar de geneugten van de Nero flac plugin die u via http://neroplugins.cd-rw.org/ kunt downloaden. Dat scheelt een conversiestap, aangezien Nero uw weledele flac bestanden tijdens het branden zelf converteert.
Ik wens u alle succes toe.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geachte BUG80,
Hierbij wil ik u hartelijk danken voor de ondersteuning die u mij gegeven heeft. Hoewel mijn vrees dat één en ander falikant zou mislukken groot was, is het omzetten van de betreffende bestanden naar behoeven geresulteerd. Mede dankzij uw advies heb ik de mogelijkheid diverse concerten op de wat betere apparatuur af te spelen, en kan ik derden van een opname voorzien.
Nogmaals mijn dank, die recht uit het hart komt! Daarbij hoop ik dat bovenstaande link niet onder de noemer warez valt. Mocht u onverhoopt gebanned worden door slechts een goedbedoelde tip, dan neem ik hiervoor graag de schuld op mij.
Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha nou, dát je zo muzikaal bent is gewoon heel leuk! Gewoon oefenen, maar dat doe je vast wel!! Achtung baby is erg moeilijk om te spelen, eigenlijk is alleen One echt te doen voor iemand als ik. Pop is helemaal kansloos op een basisgitaar, maar dat boek heb ik ook meer voor de heb gekocht. Oohhh ik wil die boeken écht!! Weer lekker de gitaar erbij pakken en letterlijk en figuurlijk de draad weer oppakken
Ja die heb ik ook weleens geprobeerd, maar hij is wel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:38 schreef no1uknow het volgende:
Sunday Bloody Sunday op gitaar spelen is echt
Is dat jouw visie op Fair Tradequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebbenAlleen, kon ik hem in geeneen winkel vinden..
Dus heb ik de kaft (met daarop het beveiligings ding) er in de bieb afgescheurd![]()
En nu ligt 'ie kaftloos op de piano![]()
Mag ik een kopietje??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geachte BUG80,
Hierbij wil ik u hartelijk danken voor de ondersteuning die u mij gegeven heeft. Hoewel mijn vrees dat één en ander falikant zou mislukken groot was, is het omzetten van de betreffende bestanden naar behoeven geresulteerd. Mede dankzij uw advies heb ik de mogelijkheid diverse concerten op de wat betere apparatuur af te spelen, en kan ik derden van een opname voorzien.
Nogmaals mijn dank, die recht uit het hart komt! Daarbij hoop ik dat bovenstaande link niet onder de noemer warez valt. Mocht u onverhoopt gebanned worden door slechts een goedbedoelde tip, dan neem ik hiervoor graag de schuld op mij.
Zo, dat doe je goed, naar beide concerten geweest?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ziezo.. vers uit Milaan in Davos.
Alleen naar het eerste. Het tweede heb ik alleen van buiten het stadion gehoord. Heb wel nog een stukje Vertigo2 gezien toen iedereen op het einde alsnog naar binnen mochtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:58 schreef Murray het volgende:
[..]
Zo, dat doe je goed, naar beide concerten geweest?![]()
Meen je dat nou? ik heb em net binnen gehaald maar vind em eigenlijk niet zo goed... Het pubiek erbij geeft het juist een extra dimensie naar mijn idee Ook dat doffe geluid van de OKMIIR>A3>M1 release vind ik niet prettig... Bij Zoo Station mis je dan bijvoorbeeld enorm het lekkere gitaarspel van Edgequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:45 schreef Murray het volgende:
Ok, jullie kunnen allemaal opnieuw beginnen met downloaden, want die laatste ("U2 2005-07-16 Amsterdam (OKMIIR>A3>M1)") is als je het mij vraagt absoluut het beste.
Veel minder publiek te horen.
Ik ben verder niet bekend met dBpoweramp, maar op hun site zie ik dat je een uitbreiding voor FLAC kunt downloaden: http://www.dbpoweramp.com/codec-central-flac.htmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, hij herkend de FLAC's niet
ik had al ge-editquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:30 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik ben verder niet bekend met dBpoweramp, maar op hun site zie ik dat je een uitbreiding voor FLAC kunt downloaden: http://www.dbpoweramp.com/codec-central-flac.htm
Als een audio CD branden je enige doel is, raad ik nog steeds aan om dat gewoon met Nero te doen. De plugin voor Nero kun je hier vinden: http://neroplugins.cd-rw.org/
Succes!
precies, das ook geen concert, das een gast optredenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik weet het maar een minuut per concert kan ie nog wel achter zijn carriere plakken.
een vriendendienstquote:Op zondag 24 juli 2005 01:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
precies, das ook geen concert, das een gast optreden![]()
Weet wel iets aan z'n rug...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In Zondagsnieuws stond een verslagje over het U2-concert. De verslaggever meldt daar dat Larry Mullen Jr. gezondheidsproblemen zou hebben.
Waar heeft Larry last van dan?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebbenAlleen, kon ik hem in geeneen winkel vinden..
Dus heb ik de kaft (met daarop het beveiligings ding) er in de bieb afgescheurd![]()
En nu ligt 'ie kaftloos op de piano![]()
joepie! veel klachten!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Luni het volgende:
Heb gisteren een brief ontvangen van Mojo dat ze mijn brief ontvangen hebben en de klacht zullen behandelen. Dat kan nog wel even gaan duren aangezien ze veel klachten ontvangen hebben.
Nee dat niet. Maar ze weten wel, of zouden moeten weten dat het geluid daar gewoon kut is en beter kan.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alsof het aan mojo ligt dat de Arena zo n slecht geluid heeft.
uiteindelijk levert 3 keer arena meer op dan 3 keer kuip en dat is het belangrijkste... daar mag je gerust een brief over schrijvenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ze weten wel, of zouden moeten weten dat het geluid daar gewoon kut is en beter kan.
je hebt gelijk het scheelt maar een paar honderd man in capaciteit.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou 3 keer arena meer opleveren? Volgens mij kunnen er in de kuip zelfs meer mensen. Alleen qua catering zou je misschien iets minder verdienen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. In de Kuip kan je ook best eten en drinken maken en verkopen
Dus jij steeds bakken en braden...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou 3 keer arena meer opleveren? Volgens mij kunnen er in de kuip zelfs meer mensen. Alleen qua catering zou je misschien iets minder verdienen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. In de Kuip kan je ook best eten en drinken maken en verkopen
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Luni het volgende:
Heb gisteren een brief ontvangen van Mojo dat ze mijn brief ontvangen hebben en de klacht zullen behandelen. Dat kan nog wel even gaan duren aangezien ze veel klachten ontvangen hebben.
Jij hebt daar dan al een hele stapel van thuisliggen?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:42 schreef no1uknow het volgende:
Ach die brieven van Mojo zijn gewoon standaard dingen
Nee, maar iedereen die z'n klachtenbrief heeft gestuurd krijgt gewoon zn standaart brief terug.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij hebt daar dan al een hele stapel van thuisliggen?
Klinkt weinig overtuigend dat ze dat ook altijd doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:53 schreef no1uknow het volgende:
Nee, maar iedereen die z'n klachtenbrief heeft gestuurd krijgt gewoon zn standaart brief terug.
Ik heb er 1 gestuurd, en kreeg een brief terug, vriend van mij heefter ook 1 gestuurd en kreeg dezelfde terug als mij
Van chagerijn-isme...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In Zondagsnieuws stond een verslagje over het U2-concert. De verslaggever meldt daar dat Larry Mullen Jr. gezondheidsproblemen zou hebben.
Waar heeft Larry last van dan?
concentratiequote:
Hij schijnt ook een hekel aan camera's te hebben.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
concentratie
Ik vind het altijd zo mooi om te zien: hij kijk echt als de heer ende meester rond over het podium "Ja dat doen de jongens weer aardig".
Tsja, zo kan je het misschien ook interpreteren, ik vind Larry chagerijnig.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
concentratie
Ik vind het altijd zo mooi om te zien: hij kijk echt als de heer ende meester rond over het podium "Ja dat doen de jongens weer aardig".
Dat lijkt me sterk omdat dat het laatste concert van de tour was. En Larry lijkt me wel slim genoeg om dat ook te weten.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:13 schreef BUG80 het volgende:
Op de Slane Castle DVD zie je 'm een paar keer glimlachen, dat komt doordat ze 'm hadden verteld dat dit alleen een proefopname zou worden, het échte filmen zou een dag later gebeuren, of zoiets.![]()
Mja, daar zou ik niet zoveel waarde aan hechten. Lijkt me gewoon een actie van een vakman die alles perfect wil hebben.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Op 13-07 stond ik vlakbij de B-stage waar Larry en Bono hun drumroffel ten gehore brachten tijdens LAPOE, de drum verschoof iets tijdens Larry's deel en de roadie's kregen de volle laag, terwijl er weinig tot niks aan de hand was. Je had Larry's kop toen moeten zien, Grumpy himself...
Inderdaad, muzikanten op dat niveau spelen vaak in een soort roes (net als topsporters eigenlijk) en kunnen aardig uit hun slof schieten als het fout gaat, omdat ze dan niet de prestatie kunnen leveren die ze op dat moment graag willen leveren. Op de Boston DVD zie je The Edge ook boos een gitaar van het podium smijten, omdat een bepaalde song niet lekker liep. Zo'n agressief persoon lijkt het me niet verder.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, daar zou ik niet zoveel waarde aan hechten. Lijkt me gewoon een actie van een vakman die alles perfect wil hebben.
Zo hoorde ik gister ook verhalen dat Lance Armstrong maniakale neigingen heeft bij zijn voorbereidingen van de tour, maar als mens ziet er er oke uit.
Het is ook een gerucht, volgens mij heb ik het op een of ander U2 forum gelezen, ooit.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk omdat dat het laatste concert van de tour was. En Larry lijkt me wel slim genoeg om dat ook te weten.
Ik ook niet, denk niet dat die nog gaat komen ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:21 schreef Gert het volgende:
Van de U2-fanclub heb ik nog niets teruggehoord overigens.
dat denk ik ook niet eigenlijk...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk niet dat die nog gaat komen ook.
Euh......quote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet eigenlijk...
Hoe actief is de fanclub eigenlijk..?
Als ze maar niet dezelfde fout maken als bij die Boston DVD (One weglatenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij is die DVD samengesteld uit twee concerten, net als de Boston DVD.
Dit ging over Slane Castle en daarop hebben ze die fout inderdaad niet gemaaktquote:Op maandag 25 juli 2005 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ze maar niet dezelfde fout maken als bij die Boston DVD (One weglaten[afbeelding] ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |