quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe maar!!!!![]()
Misschien een lijst maken ter ondertekening, erbij?
Als het geluid goed is, dan zou er nog meer geld in die business om kunnen gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:06 schreef fembol het volgende:
Denk alleen niet dat Mojo er iets mee doet, er gaat veel te veel geld om in die business!!
Heb ik 2 dagen geleden ook gedaan, nog geen antwoord ontvangen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb een mail naar de fanclub van U2 Nederland gestuurd, om te informeren of zij het U2-management nog gaan benaderen met klachten over het geluid. En dat als er een lijst of handtekeningen nodig zijn, ik dan een bijdrage wil leveren. Ik zal het antwoord hier wel posten.
Zijn deze fotos van zaterdag?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://u2amsterdam.roelonline.net.
Er valt niet meer geld te verdienden als het stadion uitverkocht is toch??quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als het geluid goed is, dan zou er nog meer geld in die business om kunnen gaan
Meer geld verdienen is altijd wel een goed argument om veranderingen door te voeren.
Met dure catering wel. En dat is in nieuwere stadions beter geregeld...quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef fembol het volgende:
[..]
Er valt niet meer geld te verdienden als het stadion uitverkocht is toch??
De concerten in A'dam waren niet uitverkochtquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef fembol het volgende:
Er valt niet meer geld te verdienden als het stadion uitverkocht is toch??
Zie 1 van mijn vorige posts..... een verslag van m'n U2 "week"quote:
Neen. Je zult er echt een Audio CD van moeten maken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaaaarrrrr dvd-spelers, pakken die .flac bestanden??
Zo zeg, jou mogen ze wel een echte fan noemen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts..... een verslag van m'n U2 "week"
Het zijn foto's van alle 3 de concerten + foto's van het opwachten van Bono bij het Amstel Hotel
"Neen"quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Neen. Je zult er echt een Audio CD van moeten maken.
Een hoop mensen proberen FLAC onder de aandacht te brengen van fabrikanten van hardware, maar dat is een lang proces. De Rio Karma is bijvoorbeeld een van de weinige MP3 spelers met FLAC ondersteuning, zoniet de enige.
Ik heet wel geen BUG80, maar met dBPowerAmp Musicconverter kun je FLAC bestanden omzetten naar WAV-files, die je vervolgens zonder problemen op een cd kunt branden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Neen"![]()
Maar eerwaarde heer BUG80,
Gaarne verzoek ik u met als mijn emoties, met heel mijn hart en tere ziel, of u weet, en zo ja hoe, alstublieft, hoe maak ik van dergelijke .flac bestanden op een eenvoudige manier muziekbestanden die wél als dusdanig door de hier aanwezige audioapparatuur herkend worden?
Ik ben én met Nero én dat andere bezigquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:57 schreef merino het volgende:
lamaar
Neuh, setlist wordt wel vaker op u2.com geplaatst voordat het concert afgelopen is..quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef calvobbes het volgende:
Tenzij de U2 site uitgebreide voorkennis heeft, hebben ze daar in Italie nog geen 2 uur gespeeld, of zijn ze erg vroeg begonnen.
Op U2.com staat nu (22.49) de setlist al te lezen terwijl ze om 21.10 zijn begonnen. Of ligt Milaan in een ander tijdzone?
Ze zullen wel aangekondigd hebben hetzelfde als gisteren te spelen, maar dan is 't raar om over 'played' te spreken. Wacht dan dat half uur ook evenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef calvobbes het volgende:
Tenzij de U2 site uitgebreide voorkennis heeft, hebben ze daar in Italie nog geen 2 uur gespeeld, of zijn ze erg vroeg begonnen.
Op U2.com staat nu (22.49) de setlist al te lezen terwijl ze om 21.10 zijn begonnen. Of ligt Milaan in een ander tijdzone?
Joh, alleen volslagen nerds hebben zoiets door.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen wel aangekondigd hebben hetzelfde als gisteren te spelen, maar dan is 't raar om over 'played' te spreken. Wacht dan dat half uur ook even.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, alleen volslagen nerds hebben zoiets door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |