abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29038277
Sunday Bloody Sunday op gitaar spelen is echt
pi_29038769
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hahaha nou, dát je zo muzikaal bent is gewoon heel leuk! Gewoon oefenen, maar dat doe je vast wel!! Achtung baby is erg moeilijk om te spelen, eigenlijk is alleen One echt te doen voor iemand als ik. Pop is helemaal kansloos op een basisgitaar, maar dat boek heb ik ook meer voor de heb gekocht. Oohhh ik wil die boeken écht!! Weer lekker de gitaar erbij pakken en letterlijk en figuurlijk de draad weer oppakken
Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebben Alleen, kon ik hem in geeneen winkel vinden..
Dus heb ik de kaft (met daarop het beveiligings ding) er in de bieb afgescheurd
En nu ligt 'ie kaftloos op de piano
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_29038947
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:38 schreef no1uknow het volgende:
Sunday Bloody Sunday op gitaar spelen is echt
Ja die heb ik ook weleens geprobeerd, maar hij is wel moeilijk hoor
Ik heb hier ook zo'n boek om gitaar te leren spelen, maar ik heb daar eigenlijk helemaal het geduld niet voor, dus zoek ik altijd maar een beetje op internet naar tabs, jeweetwel, dat zijn gewoon van die lijntjes waarop heel simpel wordt aangegeven welke fret en welke snaar je moet hebben enzo. Maar dat lukt ook niet altijd, bij sommige grepen (noem je dat zo?) heb ik echt geen flauw idee hoe je ze moet doen, dan zijn ze zo ingewikkeld Ik kan nu het begin van Bad, een heel klein stukje van With or Without You, en nog wel wat meer. Maarja Bad bijvoorbeeld klinkt eigenlijk voor geen meter omdat mijn versterker geen effecten ofzo heeft.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:05:05 #244
71333 BUG80
Stop making sense
pi_29039072
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebben Alleen, kon ik hem in geeneen winkel vinden..
Is dat jouw visie op Fair Trade
pi_29039882
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Geachte BUG80,

Hierbij wil ik u hartelijk danken voor de ondersteuning die u mij gegeven heeft. Hoewel mijn vrees dat één en ander falikant zou mislukken groot was, is het omzetten van de betreffende bestanden naar behoeven geresulteerd. Mede dankzij uw advies heb ik de mogelijkheid diverse concerten op de wat betere apparatuur af te spelen, en kan ik derden van een opname voorzien.

Nogmaals mijn dank, die recht uit het hart komt! Daarbij hoop ik dat bovenstaande link niet onder de noemer warez valt. Mocht u onverhoopt gebanned worden door slechts een goedbedoelde tip, dan neem ik hiervoor graag de schuld op mij.

Mag ik een kopietje??
pi_29041436
Vandaag een brief van Mojo gekregen dat ze mijn klachten over het geluid bij U2 in ieder geval in behandeling nemen.
pi_29045139
ziezo.. vers uit Milaan in Davos.

San Siro is andere koek dan de Arena. Niet alleen veel groter maar ook veel mooier. Alleen de veiligheid. Bij de ingang wordt netjes gewaarschuwd dat je geen wapens naar binnen mogen. Zelfs bommen mogen niet naar binnen. Vervolgens wordt niemand gefouilleerd. De Italianen moeten niet gaan huilen als er een aanslag plaats vindt binnenkort. De metro is namelijk precies hetzelfde. Geen controle, geen politie, veel mensen.

We hadden 4 tribunekaarten te verkopen toen we bij het stadion rond 5en aankwamen. Alleen waren we zo stom om ze meteen te verkopen. 4 kaarten van 50 euro voor 50 euro. Het leek namelijk wanhopig omdat rond 17.00 er een heleboel verkopers van kaarten stonden. Wij wilden niet langer wachten. Niet wetende dat veel verkopers van kaarten valse kaarten hadden en dat echte kaarten dus veel meer waard waren.

Gisteren bij het tweede concert dachten we dus nog wel kaarten te krijgen. We gingen rond negenen. Geen verkopers meer te zien. Wel veel mensen die nog kaarten wilden.

We hadden het dus precies verkeerd gedaan.

Eigenlijk hadden we net zoveel lol buiten het stadion als in het stadion. Het geluid buiten was verrassend goed en met bier op de grond zitten heb je in feite een best leuke party. Alleen is Heineken voor vier euro een beetje duur.

Het concert op 20 juli verschilde nauwelijks met dat van de 21ste. Zelfde liedjes. Zelfde niveau ook als in Amsterdam met een even uitzinnig publiek. Alleen werden de Italianen natuurlijk helemaal gek bij Miss Sarajevo toen Bono het stuk van Pavarotti zong. Had gehoopt dat ie speciaal voor de dvd opname gekomen was maar dit had ook wel wat. 60.000 Italianen die meezongen.

Het geluid zal niet beter zijn geweest als in andere grote stadions. In Amsterdam stond ik hoog recht voor het podium. Nu zat ik aan de zijkant en het geluid was voor bij ASH en FEEDER erg slecht. Nadeel van San Siro is dat je zomaar tegen een hek op kan kijken als je pech hebt met plaatsen. Nou ja plaatsen. In Italie regelen ze alles niet zo goed als in Nederland. Vrije plaatsen dus en dat leverde een hoop gezeik op voor de mensen die laat binnenkwamen.. die moesten over mensen heen gaan klimmen enzo omdat de toegangswegen naar de slechtste plaatsen (die vanzelfsprekend als laatste bezet waren) waren geblokkeerd. En van security of plaatsaanwijzers hoef je niks te verwachten. Die waren bezopen of corrupt.

De show was wel veel mooier opgezet als in Amsterdam. Meer schermen (aan de zijkant), het podium dat aan de lange kant van het veld stond, het publiek van de bovenste ringen die bij de show betrokken werden door rood en witte papieren vellen tijdens een nummer omhoog te houden zodat de schuine strepen van de cdhoes zichtbaar werden etc.

Verder zijn die Italianen qua mensen erg.. wat een zeikerds zitten er tussen. Maar dat weet elke Hollander wel die in Italie op vakantie gaat

[ Bericht 13% gewijzigd door Toffe_Ellende op 22-07-2005 17:43:54 ]
pi_29046661
Bootleg 16/7 aan het downloaden
pi_29046708
vorige week rond deze tijd kwam ik aan bij de Arena, zucht
pi_29049966
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ziezo.. vers uit Milaan in Davos.
Zo, dat doe je goed, naar beide concerten geweest?
pi_29050835
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:58 schreef Murray het volgende:

[..]

Zo, dat doe je goed, naar beide concerten geweest?
Alleen naar het eerste. Het tweede heb ik alleen van buiten het stadion gehoord. Heb wel nog een stukje Vertigo2 gezien toen iedereen op het einde alsnog naar binnen mocht
pi_29050918
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:45 schreef Murray het volgende:
Ok, jullie kunnen allemaal opnieuw beginnen met downloaden, want die laatste ("U2 2005-07-16 Amsterdam (OKMIIR>A3>M1)") is als je het mij vraagt absoluut het beste.

Veel minder publiek te horen.
Meen je dat nou? ik heb em net binnen gehaald maar vind em eigenlijk niet zo goed... Het pubiek erbij geeft het juist een extra dimensie naar mijn idee Ook dat doffe geluid van de OKMIIR>A3>M1 release vind ik niet prettig... Bij Zoo Station mis je dan bijvoorbeeld enorm het lekkere gitaarspel van Edge

Maar goed, ieder z'n smaak natuurlijk he... laten we dat voorop stellen
  Moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 11:27:23 #253
18653 crew  D.
pi_29058800
edit
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:30:23 #254
71333 BUG80
Stop making sense
pi_29058851
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:27 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet, hij herkend de FLAC's niet
Ik ben verder niet bekend met dBpoweramp, maar op hun site zie ik dat je een uitbreiding voor FLAC kunt downloaden: http://www.dbpoweramp.com/codec-central-flac.htm

Als een audio CD branden je enige doel is, raad ik nog steeds aan om dat gewoon met Nero te doen. De plugin voor Nero kun je hier vinden: http://neroplugins.cd-rw.org/

Succes!
  Moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 11:32:19 #255
18653 crew  D.
pi_29058890
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:30 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ik ben verder niet bekend met dBpoweramp, maar op hun site zie ik dat je een uitbreiding voor FLAC kunt downloaden: http://www.dbpoweramp.com/codec-central-flac.htm

Als een audio CD branden je enige doel is, raad ik nog steeds aan om dat gewoon met Nero te doen. De plugin voor Nero kun je hier vinden: http://neroplugins.cd-rw.org/

Succes!
ik had al ge-edit
Na ff speuren een codec voor Flac gevonden, dus nu moet het lukken
  Moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 11:48:07 #256
18653 crew  D.
pi_29059218
ergens is iets niet goed gegaan, hele cd is nu 4,5 GB

weer een edit: nogmaals ge-convert, en ditmaal gecomprimeerd

[ Bericht 38% gewijzigd door D. op 23-07-2005 11:53:43 ]
pi_29074137
Miss Sarajevo is vanavond weer gespeeld

Ik heb toch liever Runnig to Stand Still na Bullet the Blue Sky
pi_29074165
dat nummer hadden ze alleen in Italie moeten spelen en dan met Pavarotti...
pi_29074234
Pavarotti is gestopt met concerten geven ...

(of hij is nog bezig met stoppen )
pi_29074278
Ik weet het maar een minuut per concert kan ie nog wel achter zijn carriere plakken.
  zondag 24 juli 2005 @ 01:39:25 #261
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29076153
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik weet het maar een minuut per concert kan ie nog wel achter zijn carriere plakken.
precies, das ook geen concert, das een gast optreden
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  Moderator zondag 24 juli 2005 @ 09:19:53 #262
18653 crew  D.
pi_29079076
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:39 schreef Dandelion het volgende:

[..]

precies, das ook geen concert, das een gast optreden
een vriendendienst
pi_29080860
Hij gaat nog door met stoppen tot 2006
Dan had 'ie inderdaad moeten langskomen in Italië

Ik ben trouwens nooit te weten gekomen hoe ze dat met dat concert in Sarajevo deden. Was 'ie toch gewoon op dat scherm te zien?
  zondag 24 juli 2005 @ 15:10:04 #264
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_29085404
In Zondagsnieuws stond een verslagje over het U2-concert. De verslaggever meldt daar dat Larry Mullen Jr. gezondheidsproblemen zou hebben.

Waar heeft Larry last van dan?
.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:15:21 #265
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_29085515
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:

In Zondagsnieuws stond een verslagje over het U2-concert. De verslaggever meldt daar dat Larry Mullen Jr. gezondheidsproblemen zou hebben.

Waar heeft Larry last van dan?
Weet wel iets aan z'n rug...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_29086326
hoe heet het intronummer van deze tour eigenlijk? was dit nu arcade fire of zo?
  zondag 24 juli 2005 @ 16:03:35 #267
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29086617
bandje heet arcade fire, nr heet wake up
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_29087494
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Dat je dat durft!!!

Bij mij zou elk akkoord een traan van schuldgevoel en wrok zijn... Ik ben veel te braaf... misschien...
pi_29094491
Heb gisteren een brief ontvangen van Mojo dat ze mijn brief ontvangen hebben en de klacht zullen behandelen. Dat kan nog wel even gaan duren aangezien ze veel klachten ontvangen hebben.
pi_29094603
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Luni het volgende:
Heb gisteren een brief ontvangen van Mojo dat ze mijn brief ontvangen hebben en de klacht zullen behandelen. Dat kan nog wel even gaan duren aangezien ze veel klachten ontvangen hebben.
joepie! veel klachten!
pi_29095905
alsof het aan mojo ligt dat de Arena zo n slecht geluid heeft. San Siro is echt niet beter. U2 heeft gewoon voor een stadiontour gekozen en dan heeft Mojo niet veel te kiezen. Misschien de volgende keer de kuip of zo.
pi_29096218
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alsof het aan mojo ligt dat de Arena zo n slecht geluid heeft.
Nee dat niet. Maar ze weten wel, of zouden moeten weten dat het geluid daar gewoon kut is en beter kan.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:48:19 #273
100496 H.Flick
Turn-based
pi_29096328
De laatste avond maakte Bono nog allerlei opmerkingen over de geluidskwaliteit in de ArenA. En als er iemand ervaring heeft met het geluid in verschillende stadions is het Bono wel .

De Kuip heeft bijvoorbeeld al stukken beter geluid, en ik denk dat een open dak ook al heel wat zou schelen.
pi_29096587
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee dat niet. Maar ze weten wel, of zouden moeten weten dat het geluid daar gewoon kut is en beter kan.
uiteindelijk levert 3 keer arena meer op dan 3 keer kuip en dat is het belangrijkste... daar mag je gerust een brief over schrijven
  zondag 24 juli 2005 @ 22:05:44 #275
100496 H.Flick
Turn-based
pi_29096817
Waarom zou 3 keer arena meer opleveren? Volgens mij kunnen er in de kuip zelfs meer mensen. Alleen qua catering zou je misschien iets minder verdienen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. In de Kuip kan je ook best eten en drinken maken en verkopen
pi_29096989
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou 3 keer arena meer opleveren? Volgens mij kunnen er in de kuip zelfs meer mensen. Alleen qua catering zou je misschien iets minder verdienen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. In de Kuip kan je ook best eten en drinken maken en verkopen
je hebt gelijk het scheelt maar een paar honderd man in capaciteit.
pi_29097009
Bootleg van 16e
pi_29097042
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Dus jij steeds bakken en braden...
pi_29097792
Gaan we nou nog een meet houden?
  Moderator maandag 25 juli 2005 @ 00:01:00 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29100293
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Luni het volgende:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')