Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha nou, dát je zo muzikaal bent is gewoon heel leuk! Gewoon oefenen, maar dat doe je vast wel!! Achtung baby is erg moeilijk om te spelen, eigenlijk is alleen One echt te doen voor iemand als ik. Pop is helemaal kansloos op een basisgitaar, maar dat boek heb ik ook meer voor de heb gekocht. Oohhh ik wil die boeken écht!! Weer lekker de gitaar erbij pakken en letterlijk en figuurlijk de draad weer oppakken
Ja die heb ik ook weleens geprobeerd, maar hij is wel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:38 schreef no1uknow het volgende:
Sunday Bloody Sunday op gitaar spelen is echt
Is dat jouw visie op Fair Tradequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebbenAlleen, kon ik hem in geeneen winkel vinden..
Dus heb ik de kaft (met daarop het beveiligings ding) er in de bieb afgescheurd![]()
En nu ligt 'ie kaftloos op de piano![]()
Mag ik een kopietje??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geachte BUG80,
Hierbij wil ik u hartelijk danken voor de ondersteuning die u mij gegeven heeft. Hoewel mijn vrees dat één en ander falikant zou mislukken groot was, is het omzetten van de betreffende bestanden naar behoeven geresulteerd. Mede dankzij uw advies heb ik de mogelijkheid diverse concerten op de wat betere apparatuur af te spelen, en kan ik derden van een opname voorzien.
Nogmaals mijn dank, die recht uit het hart komt! Daarbij hoop ik dat bovenstaande link niet onder de noemer warez valt. Mocht u onverhoopt gebanned worden door slechts een goedbedoelde tip, dan neem ik hiervoor graag de schuld op mij.
Zo, dat doe je goed, naar beide concerten geweest?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ziezo.. vers uit Milaan in Davos.
Alleen naar het eerste. Het tweede heb ik alleen van buiten het stadion gehoord. Heb wel nog een stukje Vertigo2 gezien toen iedereen op het einde alsnog naar binnen mochtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:58 schreef Murray het volgende:
[..]
Zo, dat doe je goed, naar beide concerten geweest?![]()
Meen je dat nou? ik heb em net binnen gehaald maar vind em eigenlijk niet zo goed... Het pubiek erbij geeft het juist een extra dimensie naar mijn idee Ook dat doffe geluid van de OKMIIR>A3>M1 release vind ik niet prettig... Bij Zoo Station mis je dan bijvoorbeeld enorm het lekkere gitaarspel van Edgequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:45 schreef Murray het volgende:
Ok, jullie kunnen allemaal opnieuw beginnen met downloaden, want die laatste ("U2 2005-07-16 Amsterdam (OKMIIR>A3>M1)") is als je het mij vraagt absoluut het beste.
Veel minder publiek te horen.
Ik ben verder niet bekend met dBpoweramp, maar op hun site zie ik dat je een uitbreiding voor FLAC kunt downloaden: http://www.dbpoweramp.com/codec-central-flac.htmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, hij herkend de FLAC's niet
ik had al ge-editquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:30 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik ben verder niet bekend met dBpoweramp, maar op hun site zie ik dat je een uitbreiding voor FLAC kunt downloaden: http://www.dbpoweramp.com/codec-central-flac.htm
Als een audio CD branden je enige doel is, raad ik nog steeds aan om dat gewoon met Nero te doen. De plugin voor Nero kun je hier vinden: http://neroplugins.cd-rw.org/
Succes!
precies, das ook geen concert, das een gast optredenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik weet het maar een minuut per concert kan ie nog wel achter zijn carriere plakken.
een vriendendienstquote:Op zondag 24 juli 2005 01:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
precies, das ook geen concert, das een gast optreden![]()
Weet wel iets aan z'n rug...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In Zondagsnieuws stond een verslagje over het U2-concert. De verslaggever meldt daar dat Larry Mullen Jr. gezondheidsproblemen zou hebben.
Waar heeft Larry last van dan?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:55 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ik zag een keer een heel mooi U2-bladmuziek boek in de bieb die ik heel graag wilde hebbenAlleen, kon ik hem in geeneen winkel vinden..
Dus heb ik de kaft (met daarop het beveiligings ding) er in de bieb afgescheurd![]()
En nu ligt 'ie kaftloos op de piano![]()
joepie! veel klachten!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Luni het volgende:
Heb gisteren een brief ontvangen van Mojo dat ze mijn brief ontvangen hebben en de klacht zullen behandelen. Dat kan nog wel even gaan duren aangezien ze veel klachten ontvangen hebben.
Nee dat niet. Maar ze weten wel, of zouden moeten weten dat het geluid daar gewoon kut is en beter kan.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alsof het aan mojo ligt dat de Arena zo n slecht geluid heeft.
uiteindelijk levert 3 keer arena meer op dan 3 keer kuip en dat is het belangrijkste... daar mag je gerust een brief over schrijvenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ze weten wel, of zouden moeten weten dat het geluid daar gewoon kut is en beter kan.
je hebt gelijk het scheelt maar een paar honderd man in capaciteit.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou 3 keer arena meer opleveren? Volgens mij kunnen er in de kuip zelfs meer mensen. Alleen qua catering zou je misschien iets minder verdienen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. In de Kuip kan je ook best eten en drinken maken en verkopen
Dus jij steeds bakken en braden...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou 3 keer arena meer opleveren? Volgens mij kunnen er in de kuip zelfs meer mensen. Alleen qua catering zou je misschien iets minder verdienen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. In de Kuip kan je ook best eten en drinken maken en verkopen
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Luni het volgende:
Heb gisteren een brief ontvangen van Mojo dat ze mijn brief ontvangen hebben en de klacht zullen behandelen. Dat kan nog wel even gaan duren aangezien ze veel klachten ontvangen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |