abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28939014
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:58 schreef akkien het volgende:
JE kunt hier veel langer nadenken over wta je gaat zeggen,
Niet met het tempo van dit topic.
pi_28939017
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Aap --> mouw, meneer is selectief zonder waarschijnlijk veel reden. Stelt hoge eisen aan mensen, maar kan niet tegen de hoge eisen die vrouwen aan hem stellen. Het is dus wel degelijk onkunde vrienden te maken omdat je niet open staat voor mensen die niet precies in je plaatje passen.

Als het niet klikt met bepaalde mensen dan klikt het niet. Dan kan je jezelf wel anders voor gaan doen en het wel gezellig met ze hebben, maar dat zoek je toch ook niet lijkt me.
quote:
Punt 1; een andermans mening of argumentatie gelul noemen is geen vorm van debatteren waar je verder mee komt
Ik legde daaronder uit waarom ik jouw opmerking gelul vond. Waar jij vervolgens niet op in gaat.
quote:
Ik geef mijn mening, niets meer en niets minder. Als ik iets kansloos noem, dan is dat mijn mening. Het is toch opmerkelijk hoeveel mensen op een DISCUSSIEFORUM moeite hebben met een andere mening.
Het hele punt van een discussieforum is dat je moeite MAG hebben met andermans mening om daar vervolgens over te DISCUSSIEREN, waarbij je uitlegt waarom je dat hebt. Het is niet dat mijn tampon klem zit en ik even moet hyperventileren ofzo. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_28939018
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ben ik t niet mee eens... Als je elkaar op msn spreekt, forum etc dan is t toch heel wat anders dan wanneer je mekaar face to face spreekt...
Ja, maar daar blijft het dus niet bij en ik noem mensen geen vrienden als ik ze nooit face to face heb gesproken. Het is alleen een makkelijke manier om de interesses en persoonlijkheid vast te peilen, altijd maar de gok om te zien of daar irl wat van over blijft.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_28939040
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Op het moment dat je een DISCUSSIE wil houden, dan is het wel zo prettig als een mening GEFUNDEERD wordt geplaatst natuurlijk .
Hij is absoluut gefundeerd, maar ik kan niet op 4 replies tegelijk reageren snel achter elkaar terwijl het topic doorstormt.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:03:37 #205
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28939044
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat is toch zo'n onzin hé, je moet elkaar dan ook nog in het echt spreken om een echte vriendschap op te bouwen ...
Wat is nou precies onzin aan wat ik geschreven heb? Ik bedoelde: Het is een minder confronterende manier om mensen te ontmoeten, je kan nadenken over wat je zegt en uiteindelijk ontmoet je elkaar maar heb je wel al een redelijke basis.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:03:58 #206
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939051
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Niet met het tempo van dit topic.

en t grappige is, volgens mij zijn de meeste t wel ongeveer met elkaar eens, alleen is er discussie over de wijze van omschrijving van t hele fenomeen
imagination is more important than knowledge
pi_28939061
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef akkien het volgende:
Nogmaals ik vind het niet triest, t is gewoon een extreem eenvoudige manier om vrienden te maken.
Op het gevaar af teveel te muggenziften op je woorden, het is wat mij betreft een eenvoudige manier om mensen te leren kennen. Zonder irl contact erbij zullen het nooit vrienden worden wat mij betreft.
pi_28939068
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bullshit. De enige eis die ik aan mijn vrienden stel is dat ze prettig gestoord zijn. En verder zal het mij aan mijn reet roesten. Als je mijn vriendengroep ziet heeft iedereen andere interesses. Twee daarvan leren voor geschiedenis leraar, 1 daarvan kookt erg graag, de muzieksmaak varieert van Klassieke Muziek tot Metal, weer een ander verdiept zich graag in technische zooi en zo kan ik wel meer dingen opnoemen. Ik heb echt geen andere eisen aan vrienden dan de meeste mensen hoor.
Ik herhaal enkel wat je zelf post, heb je het door?

En nu ga je weer uit een ander vaatje tappen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:04:55 #209
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_28939072
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat is nou precies onzin aan wat ik geschreven heb? Ik bedoelde: Het is een minder confronterende manier om mensen te ontmoeten, je kan nadenken over wat je zegt en uiteindelijk ontmoet je elkaar maar heb je wel al een redelijke basis.
Dat klopt ook wel, maar dan moet je dat op het moment dat je elkaar ziet toch ook waar maken. Als dat niet lukt dan lukt het toch ook niet om een vriendschap te onderhouden?
pi_28939091
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hij is absoluut gefundeerd, maar ik kan niet op 4 replies tegelijk reageren snel achter elkaar terwijl het topic doorstormt.
Sorry hoor Tranceptor, maar als je alleen maar http://www.kansloos.nl als een bom in het topic gooit, dan had je best daar iets langer over kunnen tikken. Niet dat ik niet het gevoel voor humor heb om dat linkje een plaats te geven, maar de slachtofferrol hier past je ook niet echt.
pi_28939098
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Op het gevaar af teveel te muggenziften op je woorden, het is wat mij betreft een eenvoudige manier om mensen te leren kennen. Zonder irl contact erbij zullen het nooit vrienden worden wat mij betreft.
Wat hij zegt.

Ik zal iemand die ik niet minstens een paar keer gezien heb en waar ik geen daadwerkelijk compleet on-forumgerelateerde dingen mee gedaan heb nooit een vriend noemen.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:05:56 #212
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939100
sorry maar, je kunt toch niet spreken van vrienden als je elkaar nog nooit irl hebt gesproken hoor. Dan weet je niet wat echte vrienden zijn. Als je elkaar via internet hebt leren kennen, ok. Maar alleen via internet en dan msn een communicatiemiddel gelijk aan irl praten noemen, nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Er spelen ook nog dingen mee als een houding ed.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:07:08 #213
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939133
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk, maar dat is dus precies wat ik de hele tijd al probeer te zeggen.
pi_28939135
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Als het niet klikt met bepaalde mensen dan klikt het niet. Dan kan je jezelf wel anders voor gaan doen en het wel gezellig met ze hebben, maar dat zoek je toch ook niet lijkt me.
[..]

Ik legde daaronder uit waarom ik jouw opmerking gelul vond. Waar jij vervolgens niet op in gaat.
[..]

Het hele punt van een discussieforum is dat je moeite MAG hebben met andermans mening om daar vervolgens over te DISCUSSIEREN, waarbij je uitlegt waarom je dat hebt. Het is niet dat mijn tampon klem zit en ik even moet hyperventileren ofzo. .
Als je niet klikt met de meeste mensen dan zal een deel ook wel bij jezelf liggen IMHO.

Ik ben daar wel degelijk op ingegaan, maar gezien nog 4 replies waar ik op wilde reageren... * Tranceptor veegt zweet van zijn voorhoofd

Je hoeft helemaal geen moeite te hebben, het zijn woorden op een forum van mensen die je over het algemeen niet kent.

Misschien moet je toch die tampon nog maar even checken.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:07:17 #215
88139 JoeyT
pi_28939138
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:02 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, maar daar blijft het dus niet bij en ik noem mensen geen vrienden als ik ze nooit face to face heb gesproken. Het is alleen een makkelijke manier om de interesses en persoonlijkheid vast te peilen, altijd maar de gok om te zien of daar irl wat van over blijft.
Ik zeg toch al dat ik het een goede manier vind om mensen te ontmoeten. het is alleen niet mijn ding... Het is een gewoon iets veiligere manier en het valt me op dat het voornamelijk gebruikt wordt door de meer verlegen mens... En daar bedoel ik niets zlechts mee... Net als bijvoorbeeld Metro en zn internet dates. Waarschijnlijk is hij in het echt te verlegen om op een meisje af te stappen en doet hij t zo. Werkt prima voor hem, maar voor mij is t niets...
pi_28939152
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef akkien het volgende:
sorry maar, je kunt toch niet spreken van vrienden als je elkaar nog nooit irl hebt gesproken hoor. Dan weet je niet wat echte vrienden zijn. Als je elkaar via internet hebt leren kennen, ok. Maar alleen via internet en dan msn een communicatiemiddel gelijk aan irl praten noemen, nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Er spelen ook nog dingen mee als een houding ed.
Er is ook niemand hier die dat gelijk stelt, behalve uiteraard sommigen die niet op dergelijke wijze communiceren en een manier zoeken om het af te kraken.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:08:19 #217
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939167
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Wat hij zegt.

Ik zal iemand die ik niet minstens een paar keer gezien heb en waar ik geen daadwerkelijk compleet on-forumgerelateerde dingen mee gedaan heb nooit een vriend noemen.
dan zijn we t daar in ieder geval over eens.
pi_28939172
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sorry hoor Tranceptor, maar als je alleen maar http://www.kansloos.nl als een bom in het topic gooit, dan had je best daar iets langer over kunnen tikken. Niet dat ik niet het gevoel voor humor heb om dat linkje een plaats te geven, maar de slachtofferrol hier past je ook niet echt.
Zoals ik al zei, topic was aan het doodbloeden. Dan start ik graag even de discussie om de onderbouwing dan geleidelijk te geven. Veelal krijg je anders van die reactie van ja, mee eens en nee, niet mee eens. Dan was het topic alsnog binnen de korste keren dood.
pi_28939180
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef akkien het volgende:

[..]

en op dat punt ben je opeens wel irl met elkaar bezig, en dat is best goed. En dan gaat t idd makkelijker omdat je elkaar al een beetje kent en iets hebt om over te praten.

Nogmaals ik vind het niet triest, t is gewoon een extreem eenvoudige manier om vrienden te maken.
Je leest nie twat ik zeg.
Een goed internet contact is GEEN garantie voor een goed irl contact.
Gesprekken die op internet lekker lopen, kunnen irl compleet stilvallen, omdat de ander toch niet diegene blijkt te zijn, uiterlijk of innerlijk, die je dacht dat zij of hij was.

Iemand kan een vlotte prater op een forum zijn, een grote bek hebben en oh zo gevat, maar dat hoeft irl helemaal niet uit te komen zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:08:50 #220
88139 JoeyT
pi_28939183
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, maar dan moet je dat op het moment dat je elkaar ziet toch ook waar maken. Als dat niet lukt dan lukt het toch ook niet om een vriendschap te onderhouden?
Volgens mij denk je dat ik anti-internetvrienden ben, maar ik ben t dus met je eens... Het is een goede manier, maar wel een veiligere
pi_28939191
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zeg toch al dat ik het een goede manier vind om mensen te ontmoeten. het is alleen niet mijn ding...
Dat is dan ook prima. Je suggereerde even dat het weer terugging naar alleen veilig van achter het eigen beeldschermpje kunnen communiceren en dat is pertinent niet waar. Zoals je hier ook al aangeeft .
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:09:15 #222
13783 Anthraxx
pi_28939192
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Volgens mij denk je dat ik anti-internetvrienden ben, maar ik ben t dus met je eens... Het is een goede manier, maar wel een veiligere
Ik schijn wel meer mensen verkeerd te begrijpen vandaag.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:10:04 #223
13783 Anthraxx
pi_28939222
Anyway, vanuit de krochten der Hel die Dante omschreven heeft ga ik mij maar eens richting de bakker en supermarkt begeven om te kijken of ze daar wel vriendjes met mij willen worden.

pi_28939223
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zeg toch al dat ik het een goede manier vind om mensen te ontmoeten. het is alleen niet mijn ding... Het is een gewoon iets veiligere manier en het valt me op dat het voornamelijk gebruikt wordt door de meer verlegen mens... En daar bedoel ik niets zlechts mee... Net als bijvoorbeeld Metro en zn internet dates. Waarschijnlijk is hij in het echt te verlegen om op een meisje af te stappen en doet hij t zo. Werkt prima voor hem, maar voor mij is t niets...
Mijn punt over Metro is dus ook, dat zegt iets over Metro dat het zo moet.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:10:18 #225
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939230
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Gesprekken die op internet lekker lopen, kunnen irl compleet stilvallen, omdat de ander toch niet diegene blijkt te zijn, uiterlijk of innerlijk, die je dacht dat zij of hij was.

Iemand kan een vlotte prater op een forum zijn, een grote bek hebben en oh zo gevat, maar dat hoeft irl helemaal niet uit te komen zo.
jawel ik had t wel gelezen, maar dit topic gaat zo snel dat ik alweer ergens anders op aan t reageren was sorry
pi_28939231
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, topic was aan het doodbloeden. Dan start ik graag even de discussie om de onderbouwing dan geleidelijk te geven. Veelal krijg je anders van die reactie van ja, mee eens en nee, niet mee eens. Dan was het topic alsnog binnen de korste keren dood.
Dat wordt ook wel gewaardeerd, alleen dat vervolgens op je strepen gaan staan dat je mening niet serieus wordt genomen kan maar beter onderdeel van de act zijn .
pi_28939239
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik ben het zowaar met tante Pollewop eens.

dinsdag 19 juli 2005 @ 12:11:26 #228
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939255
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

metro stelde na 5 regels op msn ook al voor een keer af te spreken
pi_28939277
quote:

[..]

Ik ben het zowaar met tante Pollewop eens.

Zo'n beetje iedereen van alle kanten van deze discussie is het vermoedelijk op dit punt wel met tante Pollewop eens .
pi_28939285
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat wordt ook wel gewaardeerd, alleen dat vervolgens op je strepen gaan staan dat je mening niet serieus wordt genomen kan maar beter onderdeel van de act zijn .

Nee het is niet zozeer dat mijn mening dan niet serieus genomen wordt, het is eerder dan mensen hier gaan posten op een discussieforum en het niet kunnen hebben dat andere mensen dan een mening formuleren die ook gevolgen voor henzelf heeft. Je HOEFT er niets mee, het is maar een mening...

Maar het is toch altijd wel weer lachen...

* Tranceptor denkt met weemoed terug aan R&P soms
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:13:19 #231
88139 JoeyT
pi_28939308
quote:

[..]

Tuurlijk zegt t iets over zijn vermogen om meisjes in t echt aan te spreken. De angst voor die eerste stap. Maar dit is dan wel een geweldig alternatief...
pi_28939310
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef akkien het volgende:

[..]

jawel ik had t wel gelezen, maar dit topic gaat zo snel dat ik alweer ergens anders op aan t reageren was sorry
geeft niets
irl had je voor je bek geramd, natuurlijk, hier ben ik wat toegeeflijker
pi_28939342
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedereen van alle kanten van deze discussie is het vermoedelijk op dit punt wel met tante Pollewop eens .
zeg dat nou niet, dan zijn we weer uitgeluld
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:16:27 #234
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939375
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ach t werd toch een beetje een welles nietes discussie, waarin iedereen probeerde hetzelfde op zn eigen manier te verwoorden
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:18:16 #235
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939430
ow zeggen jullie dan gelijk helemala niets meer, dat is ook best wel heel erg saai
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:18:31 #236
88139 JoeyT
pi_28939434
quote:

[..]

Ik weet niet wat je gezegd hebt maar ik ben t absoluut niet met je eens...

Kansloos zeg ik je... KANSLOOS!!!!!!!!!
pi_28939461
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef milagro het volgende:

[..]

geeft niets
irl had je voor je bek geramd, natuurlijk, hier ben ik wat toegeeflijker
Bitchfight!

* Tranceptor luidt de klok voor de eerste ronde
pi_28939517
quote:

[..]

Zal ik jou ook ff voor je bek rammen dan?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:23:59 #239
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28939571
toen was t hier stil...dan ga ik boodschappen doen
pi_28939627
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zal ik jou ook ff voor je bek rammen dan?
ga je spijt van krijgen, dus doe maar niet, je bent nog zo jong en een heel leven voor je
pi_28939807
Om de discussie in leven te houden ben ik het met niemand eens
pi_28939809
Ga dr ff kontpalen, verzoekje van een andere user.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28939813
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus ook

Ach je kan t zien zoals je wilt zien, maar als je geen vrienden hebt wijst t wel op een bepaald onvermogen. Wat betreft vrienden op internet ontmoeten---> Niet mijn ding, maar daarom niet minder waard. Goeie manier voor de wat meer verlegen mens
Ja ik weet nu wel dat jij het onvermogend vind.
pi_28939816
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:27 schreef milagro het volgende:

[..]

ga je spijt van krijgen, dus doe maar niet, je bent nog zo jong en een heel leven voor je
Mijn reden om het niet te doen was eigenlijk het idee dat je er eigenlijk alleen maar van kon opknappen.
pi_28939866
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben het met Godt eens.
pi_28939880
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Ga dr ff kontpalen, verzoekje van een andere user.
Kunnen we misschien ff dieper op dit onderwerp ingaan?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:40:04 #247
88139 JoeyT
pi_28939911
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:36 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

IK vind het niet alleen... Het IS zo...
pi_28939948
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

IK vind het niet alleen... Het IS zo...
Jij moet je bek houden
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:42:41 #249
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28939971
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef akkien het volgende:
sorry maar, je kunt toch niet spreken van vrienden als je elkaar nog nooit irl hebt gesproken hoor. Dan weet je niet wat echte vrienden zijn.
Ik vind sowieso dat sommige mensen veel te snel over vrienden spreken, iedereen die ze twee keer gesproken hebben is zo ongeveer een vriend.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:11 schreef akkien het volgende:

[..]

metro stelde na 5 regels op msn ook al voor een keer af te spreken
Dus jij hebt een date met Metro, of snap ik dat niet goed? Heb namelijk een aantal delen niet gelezen en daarom kan het zijn dat ik iets gemist heb.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:23 schreef akkien het volgende:
toen was t hier stil...dan ga ik boodschappen doen
Zie je zo bij de Hoogvliet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_28939978
F5
pi_28939991
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef TGT het volgende:

[..]

Jij moet je bek houden
Ja inderdaad.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:43:44 #252
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28940001
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:36 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Het is inderdaad onvermogen, alleen wil dat niet zeggen dat je daar zelf voor de volle honderd procent schuld aan hebt.
pi_28940014
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:43 schreef TGT het volgende:
F5
F6
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:45:16 #254
88139 JoeyT
pi_28940040
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef TGT het volgende:

[..]

Jij moet je bek houden
Lieverd van me

Rellen zit er hier volgens mij vandaag niet in...

Begint hier steeds liever en dus saaier te worden...
pi_28940041
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
Bijt van je af Sab! Die hufter moet op zn plaats worden gezet!
pi_28940069
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Lieverd van me

Rellen zit er hier volgens mij vandaag niet in...

W8 jij nou maar.... Komt zo wel goed hoor.
pi_28940084
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is inderdaad onvermogen, alleen wil dat niet zeggen dat je daar zelf voor de volle honderd procent schuld aan hebt.
Nou ga even kletsen met Joe.
pi_28940097
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

F6
delete, www.relatieplanet.nl, enter
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:48:08 #259
88139 JoeyT
pi_28940115
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
WTF doe je!!!!!!!!!!??????

Eeerst vraag je me mee uit en nu ben je t eens met die Homo van een TGT... Echt je mag nooit meer aan mn tepels sabbelen

@ TGT: Baffen?
pi_28940142
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Eeerst vraag je me mee uit en nu ben je t eens met die Homo van een TGT... Echt je mag nooit meer aan mn tepels sabbelen

Al valt Pasen en Pinksteren op één dag, nog zou ik niet met je uiteten willen.
pi_28940147
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Scheer je het haar bij je tepels ook? Faggot!

Ehm graag ja.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:50:23 #262
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28940173
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Dan zou je er in ieder geval achterkomen wie Joey is. Daar ik dat ook graag wil weten zou ik het zeer op prijs stellen indien je met hem zou gaan dineren.
pi_28940177
quote:

[..]

Zo word je natuurlijk nooit door een fatsoenlijke gast volgeblaft!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:50:44 #264
88139 JoeyT
pi_28940189
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:46 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou ga even kletsen met Joe.
Ik plaats t misschien hard, maar onvermogen betekent gewoon iets dat je niet kan... En als het geen onvermogen is, wat is t dan wel?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:51:17 #265
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28940205
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]
Dus jij hebt een date met Metro, of snap ik dat niet goed? Heb namelijk een aantal delen niet gelezen en daarom kan het zijn dat ik iets gemist heb.
[..]

Zie je zo bij de Hoogvliet.
nee, geen date met metro.
Was jij ook bij de hoogvliet? Nou word ik steeds benieuwder
pi_28940210
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
Kumbàààààyààààà .
pi_28940221
quote:

[..]

St. Juttemis dan?

Met mij wel?
pi_28940222
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik plaats t misschien hard, maar onvermogen betekent gewoon iets dat je niet kan... En als het geen onvermogen is, wat is t dan wel?
Plato zegt het alleen anders. Het hoeft niet alleen maar aan mij te liggen.

@ Plato: ga zelf met Joe uiteten.
pi_28940243
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

St. Juttemis dan?

Met mij wel?
Nee helaas ook niet met jou.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:52:57 #270
88139 JoeyT
pi_28940258
quote:

[..]

Alleen maar omdat ik kritiek op je heb? Het geeft niet meisje... Ik doe t om je te helpen... Ooit denk je van: DAMN HAD IK MAAR EERDER NAAR JOEY GELUISTERD
pi_28940259
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:52 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee helaas ook niet met jou.
Met mij dan?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:55:00 #272
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28940301
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef akkien het volgende:
Was jij ook bij de hoogvliet? Nou word ik steeds benieuwder
Nee vandaag nog niet, maar het is wel m'n vaste supermarkt en zo tegen de avond kom ik er even langs. Blijkbaar was de gok dat jij daar ook komt goed.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
Plato zegt het alleen anders. Het hoeft niet alleen maar aan mij te liggen.
Nee, het ligt wel aan jou, alleen denk ik dat het voor een deel veroorzaakt wordt door factoren waar jij weinig tot geen invloed op hebt. Je bent immers zoals je bent en dat kun je niet helemaal veranderen.
pi_28940345
En? Iemand al single af?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_28940354
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Alleen maar omdat ik kritiek op je heb? Het geeft niet meisje... Ik doe t om je te helpen... Ooit denk je van: DAMN HAD IK MAAR EERDER NAAR JOEY GELUISTERD
Nee niet omdat je kritiek op mij hebt. Ik wil gewoon niet met je uiteten.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:57:20 #275
13783 Anthraxx
pi_28940364
Hoi

* Anthraxx is terug van boodschappen doen met een bak verse aardbeien, een stokbrood en een croissant
pi_28940368
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:56 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Oh ja, die hadden we nog niet gehad vandaag .

Nee Pheno, de eisen worden lager en lager, dit topic ging over het maken van vrienden .
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:57:38 #277
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28940373
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:55 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee vandaag nog niet, maar het is wel m'n vaste supermarkt en zo tegen de avond kom ik er even langs. Blijkbaar was de gok dat jij daar ook komt goed.
[..]
ik ben dr meestal ook pas 's avonds, maar mn brood was op. Vanavond ga ik weer.
pi_28940389
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Hmm hard to get...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:58:16 #279
88139 JoeyT
pi_28940396
quote:

[..]

Kijk misschien val ik je te hard aan en kan je dat niet hebben. Maar jij moet eens wat vaker naar jezelf kijken ipv anderen de schuld te geven... Doe wat aan je situatie!
pi_28940404
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:55 schreef Plato1980 het volgende:

Nee, het ligt wel aan jou, alleen denk ik dat het voor een deel veroorzaakt wordt door factoren waar jij weinig tot geen invloed op hebt. Je bent immers zoals je bent en dat kun je niet helemaal veranderen.
Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.
pi_28940413
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi

* Anthraxx is terug van boodschappen doen met een bak verse aardbeien, een stokbrood en een croissant
Een echte singles boodschappenlijst heb jij
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:59:03 #282
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28940419
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi

ik heb aardbeien en waldkornbrood....ook lekker
pi_28940420
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh ja, die hadden we nog niet gehad vandaag .

Nee Pheno, de eisen worden lager en lager, dit topic ging over het maken van vrienden .
Who needs those people
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:59:25 #284
88139 JoeyT
pi_28940431
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef TGT het volgende:

[..]

Hmm hard to get...
You gotta love it...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:59:37 #285
13783 Anthraxx
pi_28940439
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef akkien het volgende:

[..]

ik heb aardbeien en waldkornbrood....ook lekker
zeker
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:59:43 #286
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28940443
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.
En waar komt dat dan door? Als je daar je vinger achter kunt krijgen ben je al een heel eind.
pi_28940450
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:56 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Vraag het me over een maand nog eens.
pi_28940457
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Praten over kontpalen is the key. Daar maak je vrienden mee
pi_28940480
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef TGT het volgende:

[..]

Praten over kontpalen is the key. Daar maak je vrienden mee
Ha relnicht, ook weer in het land?
pi_28940486
quote:

[..]

Ze heeft geen tafelmanieren dus.
pi_28940495
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ha relnicht, ook weer in het land?
Flikker op man hond
pi_28940507
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En waar komt dat dan door? Als je daar je vinger achter kunt krijgen ben je al een heel eind.
Ik heb werkelijk geen idee.
Het is namelijk niet zo dat ik oude contacten spreek en zeggen waar het aan lag.
pi_28940521
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef TGT het volgende:

[..]

Flikker op man hond
Ik moet op een man en/of hond flikkeren? Nah, geen zin in.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:02:18 #294
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28940524
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ze heeft geen tafelmanieren dus.
Je houdt toch niet je vork in je rechter- en je mes in je linkerhand Sabrina?
pi_28940533
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben het met je eens.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:02:44 #296
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_28940535
Hoi hoi

Ben er weer, begrijp dat de sfeer hier nog altijd top is
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_28940565
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je houdt toch niet je vork in je rechter- en je mes in je linkerhand Sabrina?
Jij. Jij bent mijn halve favo fokker.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:04:12 #298
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28940587
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.
Het is op geen enkele wijzen aanvallend of beledigend bedoeld, maar mij valt op dat je altijd overal serieus op ingaat en zelden inziet dat iemand een geintje maakt of gewoon dom aan het lullen is. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
pi_28940588
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.
Teefje elf, zoek eens terug en stop met het stelen van mijn opmerkingen.
pi_28940591
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef PieterCK het volgende:
Hoi hoi

Ben er weer, begrijp dat de sfeer hier nog altijd top is
Gezellig he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')