Niet met het tempo van dit topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:58 schreef akkien het volgende:
JE kunt hier veel langer nadenken over wta je gaat zeggen,
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Aap --> mouw, meneer is selectief zonder waarschijnlijk veel reden. Stelt hoge eisen aan mensen, maar kan niet tegen de hoge eisen die vrouwen aan hem stellen. Het is dus wel degelijk onkunde vrienden te maken omdat je niet open staat voor mensen die niet precies in je plaatje passen.![]()
Ik legde daaronder uit waarom ik jouw opmerking gelul vond. Waar jij vervolgens niet op in gaat.quote:Punt 1; een andermans mening of argumentatie gelul noemen is geen vorm van debatteren waar je verder mee komt
Het hele punt van een discussieforum is dat je moeite MAG hebben met andermans mening om daar vervolgens over te DISCUSSIEREN, waarbij je uitlegt waarom je dat hebt. Het is niet dat mijn tampon klem zit en ik even moet hyperventileren ofzo.quote:Ik geef mijn mening, niets meer en niets minder. Als ik iets kansloos noem, dan is dat mijn mening. Het is toch opmerkelijk hoeveel mensen op een DISCUSSIEFORUM moeite hebben met een andere mening.![]()
Ja, maar daar blijft het dus niet bij en ik noem mensen geen vrienden als ik ze nooit face to face heb gesproken. Het is alleen een makkelijke manier om de interesses en persoonlijkheid vast te peilen, altijd maar de gok om te zien of daar irl wat van over blijft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ben ik t niet mee eens... Als je elkaar op msn spreekt, forum etc dan is t toch heel wat anders dan wanneer je mekaar face to face spreekt...
Hij is absoluut gefundeerd, maar ik kan niet op 4 replies tegelijk reageren snel achter elkaar terwijl het topic doorstormt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het moment dat je een DISCUSSIE wil houden, dan is het wel zo prettig als een mening GEFUNDEERD wordt geplaatst natuurlijk.
Wat is nou precies onzin aan wat ik geschreven heb? Ik bedoelde: Het is een minder confronterende manier om mensen te ontmoeten, je kan nadenken over wat je zegt en uiteindelijk ontmoet je elkaar maar heb je wel al een redelijke basis.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is toch zo'n onzin hé, je moet elkaar dan ook nog in het echt spreken om een echte vriendschap op te bouwen ...![]()
quote:
Op het gevaar af teveel te muggenziften op je woorden, het is wat mij betreft een eenvoudige manier om mensen te leren kennen. Zonder irl contact erbij zullen het nooit vrienden worden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef akkien het volgende:
Nogmaals ik vind het niet triest, t is gewoon een extreem eenvoudige manier om vrienden te maken.
Ik herhaal enkel wat je zelf post, heb je het door?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bullshit. De enige eis die ik aan mijn vrienden stel is dat ze prettig gestoord zijn. En verder zal het mij aan mijn reet roesten. Als je mijn vriendengroep ziet heeft iedereen andere interesses. Twee daarvan leren voor geschiedenis leraar, 1 daarvan kookt erg graag, de muzieksmaak varieert van Klassieke Muziek tot Metal, weer een ander verdiept zich graag in technische zooi en zo kan ik wel meer dingen opnoemen. Ik heb echt geen andere eisen aan vrienden dan de meeste mensen hoor.
Dat klopt ook wel, maar dan moet je dat op het moment dat je elkaar ziet toch ook waar maken. Als dat niet lukt dan lukt het toch ook niet om een vriendschap te onderhouden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is nou precies onzin aan wat ik geschreven heb? Ik bedoelde: Het is een minder confronterende manier om mensen te ontmoeten, je kan nadenken over wat je zegt en uiteindelijk ontmoet je elkaar maar heb je wel al een redelijke basis.
Sorry hoor Tranceptor, maar als je alleen maar http://www.kansloos.nl als een bom in het topic gooit, dan had je best daar iets langer over kunnen tikken. Niet dat ik niet het gevoel voor humor heb om dat linkje een plaats te geven, maar de slachtofferrol hier past je ook niet echt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hij is absoluut gefundeerd, maar ik kan niet op 4 replies tegelijk reageren snel achter elkaar terwijl het topic doorstormt.![]()
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af teveel te muggenziften op je woorden, het is wat mij betreft een eenvoudige manier om mensen te leren kennen. Zonder irl contact erbij zullen het nooit vrienden worden wat mij betreft.
ja je hebt gelijk, maar dat is dus precies wat ik de hele tijd al probeer te zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af teveel te muggenziften op je woorden, het is wat mij betreft een eenvoudige manier om mensen te leren kennen. Zonder irl contact erbij zullen het nooit vrienden worden wat mij betreft.
Als je niet klikt met de meeste mensen dan zal een deel ook wel bij jezelf liggen IMHO.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als het niet klikt met bepaalde mensen dan klikt het niet. Dan kan je jezelf wel anders voor gaan doen en het wel gezellig met ze hebben, maar dat zoek je toch ook niet lijkt me.
[..]
Ik legde daaronder uit waarom ik jouw opmerking gelul vond. Waar jij vervolgens niet op in gaat.
[..]
Het hele punt van een discussieforum is dat je moeite MAG hebben met andermans mening om daar vervolgens over te DISCUSSIEREN, waarbij je uitlegt waarom je dat hebt. Het is niet dat mijn tampon klem zit en ik even moet hyperventileren ofzo..
Ik zeg toch al dat ik het een goede manier vind om mensen te ontmoeten. het is alleen niet mijn ding... Het is een gewoon iets veiligere manier en het valt me op dat het voornamelijk gebruikt wordt door de meer verlegen mens... En daar bedoel ik niets zlechts mee... Net als bijvoorbeeld Metro en zn internet dates. Waarschijnlijk is hij in het echt te verlegen om op een meisje af te stappen en doet hij t zo. Werkt prima voor hem, maar voor mij is t niets...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar daar blijft het dus niet bij en ik noem mensen geen vrienden als ik ze nooit face to face heb gesproken. Het is alleen een makkelijke manier om de interesses en persoonlijkheid vast te peilen, altijd maar de gok om te zien of daar irl wat van over blijft.
Er is ook niemand hier die dat gelijk stelt, behalve uiteraard sommigen die niet op dergelijke wijze communiceren en een manier zoeken om het af te kraken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef akkien het volgende:
sorry maar, je kunt toch niet spreken van vrienden als je elkaar nog nooit irl hebt gesproken hoor. Dan weet je niet wat echte vrienden zijn. Als je elkaar via internet hebt leren kennen, ok. Maar alleen via internet en dan msn een communicatiemiddel gelijk aan irl praten noemen, nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Er spelen ook nog dingen mee als een houding ed.
dan zijn we t daar in ieder geval over eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik zal iemand die ik niet minstens een paar keer gezien heb en waar ik geen daadwerkelijk compleet on-forumgerelateerde dingen mee gedaan heb nooit een vriend noemen.
Zoals ik al zei, topic was aan het doodbloeden. Dan start ik graag even de discussie om de onderbouwing dan geleidelijk te geven. Veelal krijg je anders van die reactie van ja, mee eens en nee, niet mee eens. Dan was het topic alsnog binnen de korste keren dood.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor Tranceptor, maar als je alleen maar http://www.kansloos.nl als een bom in het topic gooit, dan had je best daar iets langer over kunnen tikken. Niet dat ik niet het gevoel voor humor heb om dat linkje een plaats te geven, maar de slachtofferrol hier past je ook niet echt.
Je leest nie twat ik zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:01 schreef akkien het volgende:
[..]
en op dat punt ben je opeens wel irl met elkaar bezig, en dat is best goed. En dan gaat t idd makkelijker omdat je elkaar al een beetje kent en iets hebt om over te praten.
Nogmaals ik vind het niet triest, t is gewoon een extreem eenvoudige manier om vrienden te maken.
Volgens mij denk je dat ik anti-internetvrienden ben, maar ik ben t dus met je eens... Het is een goede manier, maar wel een veiligerequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar dan moet je dat op het moment dat je elkaar ziet toch ook waar maken. Als dat niet lukt dan lukt het toch ook niet om een vriendschap te onderhouden?
Dat is dan ook prima. Je suggereerde even dat het weer terugging naar alleen veilig van achter het eigen beeldschermpje kunnen communiceren en dat is pertinent niet waar. Zoals je hier ook al aangeeftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch al dat ik het een goede manier vind om mensen te ontmoeten. het is alleen niet mijn ding...
Ik schijn wel meer mensen verkeerd te begrijpen vandaag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat ik anti-internetvrienden ben, maar ik ben t dus met je eens... Het is een goede manier, maar wel een veiligere![]()
Mijn punt over Metro is dus ook, dat zegt iets over Metro dat het zo moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch al dat ik het een goede manier vind om mensen te ontmoeten. het is alleen niet mijn ding... Het is een gewoon iets veiligere manier en het valt me op dat het voornamelijk gebruikt wordt door de meer verlegen mens... En daar bedoel ik niets zlechts mee... Net als bijvoorbeeld Metro en zn internet dates. Waarschijnlijk is hij in het echt te verlegen om op een meisje af te stappen en doet hij t zo. Werkt prima voor hem, maar voor mij is t niets...
jawel ik had t wel gelezen, maar dit topic gaat zo snel dat ik alweer ergens anders op aan t reageren wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Je leest nie twat ik zeg.
Een goed internet contact is GEEN garantie voor een goed irl contact.
Gesprekken die op internet lekker lopen, kunnen irl compleet stilvallen, omdat de ander toch niet diegene blijkt te zijn, uiterlijk of innerlijk, die je dacht dat zij of hij was.
Iemand kan een vlotte prater op een forum zijn, een grote bek hebben en oh zo gevat, maar dat hoeft irl helemaal niet uit te komen zo.
Dat wordt ook wel gewaardeerd, alleen dat vervolgens op je strepen gaan staan dat je mening niet serieus wordt genomen kan maar beter onderdeel van de act zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, topic was aan het doodbloeden. Dan start ik graag even de discussie om de onderbouwing dan geleidelijk te geven. Veelal krijg je anders van die reactie van ja, mee eens en nee, niet mee eens. Dan was het topic alsnog binnen de korste keren dood.![]()
Ik ben het zowaar met tante Pollewop eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Je leest nie twat ik zeg.
Een goed internet contact is GEEN garantie voor een goed irl contact.
Gesprekken die op internet lekker lopen, kunnen irl compleet stilvallen, omdat de ander toch niet diegene blijkt te zijn, uiterlijk of innerlijk, die je dacht dat zij of hij was.
Iemand kan een vlotte prater op een forum zijn, een grote bek hebben en oh zo gevat, maar dat hoeft irl helemaal niet uit te komen zo.
metro stelde na 5 regels op msn ook al voor een keer af te sprekenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn punt over Metro is dus ook, dat zegt iets over Metro dat het zo moet.![]()
Zo'n beetje iedereen van alle kanten van deze discussie is het vermoedelijk op dit punt wel met tante Pollewop eensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met tante Pollewop eens.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel gewaardeerd, alleen dat vervolgens op je strepen gaan staan dat je mening niet serieus wordt genomen kan maar beter onderdeel van de act zijn.
Tuurlijk zegt t iets over zijn vermogen om meisjes in t echt aan te spreken. De angst voor die eerste stap. Maar dit is dan wel een geweldig alternatief...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn punt over Metro is dus ook, dat zegt iets over Metro dat het zo moet.![]()
geeft nietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef akkien het volgende:
[..]
jawel ik had t wel gelezen, maar dit topic gaat zo snel dat ik alweer ergens anders op aan t reageren wassorry
![]()
zeg dat nou niet, dan zijn we weer uitgeluldquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen van alle kanten van deze discussie is het vermoedelijk op dit punt wel met tante Pollewop eens.
ach t werd toch een beetje een welles nietes discussie, waarin iedereen probeerde hetzelfde op zn eigen manier te verwoordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, dan zijn we weer uitgeluld
Ik weet niet wat je gezegd hebt maar ik ben t absoluut niet met je eens...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Bitchfight!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
geeft niets
irl had je voor je bek geramd, natuurlijk, hier ben ik wat toegeeflijker
Zal ik jou ook ff voor je bek rammen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je spijt van krijgen, dus doe maar niet, je bent nog zo jong en een heel leven voor jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zal ik jou ook ff voor je bek rammen dan?![]()
Ja ik weet nu wel dat jij het onvermogend vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook![]()
Ach je kan t zien zoals je wilt zien, maar als je geen vrienden hebt wijst t wel op een bepaald onvermogen. Wat betreft vrienden op internet ontmoeten---> Niet mijn ding, maar daarom niet minder waard. Goeie manier voor de wat meer verlegen mens![]()
Mijn reden om het niet te doen was eigenlijk het idee dat je er eigenlijk alleen maar van kon opknappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je spijt van krijgen, dus doe maar niet, je bent nog zo jong en een heel leven voor je
Ik ben het met Godt eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Om de discussie in leven te houden ben ik het met niemand eens
Kunnen we misschien ff dieper op dit onderwerp ingaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Ga dr ff kontpalen, verzoekje van een andere user.
IK vind het niet alleen... Het IS zo...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik weet nu wel dat jij het onvermogend vind.
Jij moet je bek houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
IK vind het niet alleen... Het IS zo...
Ik vind sowieso dat sommige mensen veel te snel over vrienden spreken, iedereen die ze twee keer gesproken hebben is zo ongeveer een vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef akkien het volgende:
sorry maar, je kunt toch niet spreken van vrienden als je elkaar nog nooit irl hebt gesproken hoor. Dan weet je niet wat echte vrienden zijn.
Dus jij hebt een date met Metro, of snap ik dat niet goed?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:11 schreef akkien het volgende:
[..]
metro stelde na 5 regels op msn ook al voor een keer af te spreken![]()
Zie je zo bij de Hoogvliet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:23 schreef akkien het volgende:
toen was t hier stil...dan ga ik boodschappen doen
Het is inderdaad onvermogen, alleen wil dat niet zeggen dat je daar zelf voor de volle honderd procent schuld aan hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik weet nu wel dat jij het onvermogend vind.
Lieverd van mequote:
W8 jij nou maar.... Komt zo wel goed hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lieverd van me![]()
Rellen zit er hier volgens mij vandaag niet in...
Begint hier steeds liever en dus saaier te worden...
Nou ga even kletsen met Joe.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad onvermogen, alleen wil dat niet zeggen dat je daar zelf voor de volle honderd procent schuld aan hebt.
WTF doe je!!!!!!!!!!??????quote:
Al valt Pasen en Pinksteren op één dag, nog zou ik niet met je uiteten willen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
WTF doe je!!!!!!!!!!??????
Eeerst vraag je me mee uit en nu ben je t eens met die Homo van een TGT... Echt je mag nooit meer aan mn tepels sabbelen![]()
@ TGT: Baffen?
Scheer je het haar bij je tepels ook? Faggot!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
WTF doe je!!!!!!!!!!??????
Eeerst vraag je me mee uit en nu ben je t eens met die Homo van een TGT... Echt je mag nooit meer aan mn tepels sabbelen![]()
@ TGT: Baffen?
Dan zou je er in ieder geval achterkomen wie Joey is. Daar ik dat ook graag wil weten zou ik het zeer op prijs stellen indien je met hem zou gaan dineren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Al valt Pasen en Pinksteren op één dag, nog zou ik niet met je uiteten willen.
Zo word je natuurlijk nooit door een fatsoenlijke gast volgeblaft!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik plaats t misschien hard, maar onvermogen betekent gewoon iets dat je niet kan... En als het geen onvermogen is, wat is t dan wel?quote:
nee, geen date met metro.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een date met Metro, of snap ik dat niet goed?Heb namelijk een aantal delen niet gelezen en daarom kan het zijn dat ik iets gemist heb.
![]()
[..]
Zie je zo bij de Hoogvliet.![]()
Kumbàààààyàààààquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
Begint hier steeds liever en dus saaier te worden...
St. Juttemis dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Plato zegt het alleen anders. Het hoeft niet alleen maar aan mij te liggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik plaats t misschien hard, maar onvermogen betekent gewoon iets dat je niet kan... En als het geen onvermogen is, wat is t dan wel?
Alleen maar omdat ik kritiek op je heb? Het geeft niet meisje... Ik doe t om je te helpen... Ooit denk je van: DAMN HAD IK MAAR EERDER NAAR JOEY GELUISTERDquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee vandaag nog niet, maar het is wel m'n vaste supermarkt en zo tegen de avond kom ik er even langs.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef akkien het volgende:
Was jij ook bij de hoogvliet? Nou word ik steeds benieuwder![]()
Nee, het ligt wel aan jou, alleen denk ik dat het voor een deel veroorzaakt wordt door factoren waar jij weinig tot geen invloed op hebt. Je bent immers zoals je bent en dat kun je niet helemaal veranderen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
Plato zegt het alleen anders. Het hoeft niet alleen maar aan mij te liggen.
Nee niet omdat je kritiek op mij hebt. Ik wil gewoon niet met je uiteten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik kritiek op je heb? Het geeft niet meisje... Ik doe t om je te helpen... Ooit denk je van: DAMN HAD IK MAAR EERDER NAAR JOEY GELUISTERD![]()
Oh ja, die hadden we nog niet gehad vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:56 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
ik ben dr meestal ook pas 's avonds, maar mn brood was op. Vanavond ga ik weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee vandaag nog niet, maar het is wel m'n vaste supermarkt en zo tegen de avond kom ik er even langs.Blijkbaar was de gok dat jij daar ook komt goed.
![]()
[..]
Hmm hard to get...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee niet omdat je kritiek op mij hebt. Ik wil gewoon niet met je uiteten.
Kijk misschien val ik je te hard aan en kan je dat niet hebben. Maar jij moet eens wat vaker naar jezelf kijken ipv anderen de schuld te geven... Doe wat aan je situatie!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het ligt wel aan jou, alleen denk ik dat het voor een deel veroorzaakt wordt door factoren waar jij weinig tot geen invloed op hebt. Je bent immers zoals je bent en dat kun je niet helemaal veranderen.
Een echte singles boodschappenlijst heb jijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
* Anthraxx is terug van boodschappen doen met een bak verse aardbeien, een stokbrood en een croissant![]()
ik heb aardbeien en waldkornbrood....ook lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
* Anthraxx is terug van boodschappen doen met een bak verse aardbeien, een stokbrood en een croissant![]()
Who needs those peoplequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden we nog niet gehad vandaag.
Nee Pheno, de eisen worden lager en lager, dit topic ging over het maken van vrienden.
You gotta love it...quote:
zekerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef akkien het volgende:
[..]
ik heb aardbeien en waldkornbrood....ook lekker
En waar komt dat dan door? Als je daar je vinger achter kunt krijgen ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.
Vraag het me over een maand nog eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:56 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Praten over kontpalen is the key. Daar maak je vrienden meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.
Ha relnicht, ook weer in het land?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef TGT het volgende:
[..]
Praten over kontpalen is the key. Daar maak je vrienden mee![]()
Ze heeft geen tafelmanieren dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En waar komt dat dan door? Als je daar je vinger achter kunt krijgen ben je al een heel eind.
Ik moet op een man en/of hond flikkeren? Nah, geen zin in.quote:
Je houdt toch niet je vork in je rechter- en je mes in je linkerhand Sabrina?quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Om de discussie in leven te houden ben ik het met niemand eens
Jij. Jij bent mijn halve favo fokker.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je houdt toch niet je vork in je rechter- en je mes in je linkerhand Sabrina?![]()
Het is op geen enkele wijzen aanvallend of beledigend bedoeld, maar mij valt op dat je altijd overal serieus op ingaat en zelden inziet dat iemand een geintje maakt of gewoon dom aan het lullen is. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.
Gezellig he!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef PieterCK het volgende:
Hoi hoi![]()
Ben er weer, begrijp dat de sfeer hier nog altijd top is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |