abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:47:42 #151
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_28938572
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat het heel erg klikt en het een leuke bijzonder groep is, maar je kunt toch niet ontkennen dat het wel iets zegt over iemands onvermogen om zijn eigen omgeving vrienden te maken?
In dit gat waar ik woon (als we het daar over omgeving hebben) heb ik nooit echt vrienden gehad (hoewel, 1). Na de middelbare school had wilde ik gewoon niet buiten schooltijd omgaan met die mensen. Nu ik studeer valt dat best wel mee, ik ontmoet vrij veel mensen via mijn studie vereniging en daar zitten we dan ook regelmatig mee in de kroeg. Tsja, het is niet de onkunde om vrienden te maken maar gewoon een erg scherp selectie beleid.

En zoals het nu gaat, gaat het prima.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:47:57 #152
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28938581
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:44 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jawel. En laten de meeste studenten daar nou net hun vrienden ontmoeten.
mwa...overdrijven is ook een vak
imagination is more important than knowledge
pi_28938582
quote:

[..]

Ik vind het prima dat het heel erg klikt en het een leuke bijzonder groep is, maar je kunt toch niet ontkennen dat het wel iets zegt over iemands onvermogen om zijn eigen omgeving vrienden te maken?
Gelul.

Wat is er anders danwel minder aan vrienden maken via een forum dan bijvoorbeeld op een clubje ? Ik ken veel van de mensen hier uit het Muziekforum. Wat is er anders aan een muziekforum vergeleken met mensen leren kennen tijdens een concert of een muziekbeurs ?

Ik leerde Anthraxx kennen via #muziek, en toen zijn we met een groepje samen in Zwolle naar het Bevrijdingsfestifal geweest. En dat was harstikke leuk. Maar wie weet, als ik in mijn eentje was gegaan had ik naast ze gestaan en waren we aan de praat geraakt en waren we ook vrienden geworden.

Wie ben jij dan om het een over het andere te waarderen ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_28938590
quote:

[..]

Dat kan ik prima. Als je bijvoorbeeld interesses hebt die iets minder voorkomen dan "eeey! zuipen! Ibiza! auto's! wijven! voetbal!", dan is het best mogelijk dat je weinig mensen in je omgeving hebt waar je die interesses mee kan delen. Er is niets mis met daar wat ruimer naar kunnen zoeken (door bijv. internet) en er vervolgens achter komen dat je het verder ook goed met die mensen kan vinden. Op geen enkele wijze kanslozer of -rijker dan avond aan avond in de kroeg zitten om maar mensen te leren kennen, en een stuk efficiënter .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_28938594
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:45 schreef Tranceptor het volgende:

Maar dat is nog wel even anders op zich omdat het vaak mensen zijn die wel degelijk vrienden hebben in hun eigen geboortedorp of stad, maar een heel end er vanaf in een 'nieuwe' wereld komen en daar een tijd moeten leven.
en als je via internet vrienden leert kennen, wil het zeggen dat je daarbuiten geen vrienden kent ?

trouwens, ben je een slechter, kanslozer mens als je geen dozijnen vrienden hebt
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28938605
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:46 schreef akkien het volgende:

Maar ik heb ook nioet gezegd dat vrienden maken via internet zielig is....dus tsja
Ik ook niet, je hele vriendengroep van internet halen en dus blijkbaar zelf geen vrienden hebben of kunnen maken op een andere manier vind ik dus wel iets zeggen.

Er is niks mis met contacten via Internet of vrienden daarop doen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:49:12 #157
13783 Anthraxx
pi_28938620
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef akkien het volgende:

[..]

mwa...overdrijven is ook een vak
Net als de andere reacties daarboven dus ook.
pi_28938622
Ff rustig, zo snel kan ik niet reageren
pi_28938646
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Maar dat is nog wel even anders op zich omdat het vaak mensen zijn die wel degelijk vrienden hebben in hun eigen geboortedorp of stad, maar een heel end er vanaf in een 'nieuwe' wereld komen en daar een tijd moeten leven.
Mijn volledige middelbare schoolklas is naar Groningen verhuisd, met andere woorden: op dit moment voor mij op 2,5 uur reisafstand. Is het dan heel gek dat ik geen contact meer met ze heb ? Ik heb daarentegen een stel geweldige nieuwe mensen gevonden bij mijn studentenvereniging.

* AudreyHepburn moet dan nu wel een ultieme losert zijn.
pi_28938647
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:48 schreef petitlapin het volgende:
trouwens, ben je een slechter, kanslozer mens als je geen dozijnen vrienden hebt
Dat is een geheel ander onderwerp en daar komen we zeker nog op terug .
pi_28938657
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:48 schreef Tranceptor het volgende:

Ik ook niet, je hele vriendengroep van internet halen en dus blijkbaar zelf geen vrienden hebben of kunnen maken op een andere manier vind ik dus wel iets zeggen.

wat is er 'gemakkelijker' aan een hechte vriendschap opbouwen met iemand die je via het net hebt leren kennen ???
pi_28938658
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Tot op heden hebben wij geen flauw idee. Ik heb Vincent ook nog niet kunnen spreken .
GODVER.

Nu schiet ik dus in de stress he.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:50:38 #163
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28938663
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

kan 2 dingen zeggen:
1: of er wonen echt geen leuke mensen bij jou in de buurt
2: je vermogens om contact te maken met die leuke mensen zijn niet ver genoeg ontwikkeld, tijd om daar iets aan te doen dus.

Maar zielig vind ik t niet.
pi_28938673
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:48 schreef petitlapin het volgende:

Soms heb ik het idee hier of ergens wel.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:51:45 #165
13783 Anthraxx
pi_28938693
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
Ff rustig, zo snel kan ik niet reageren
Boehoehoe.
quote:

Dat zegt niets. Je kent mij niet en je oordeelt er wel over? Lekker makkelijk vanachter je toetsenbord. Of ik nu mensen leer kennen in de kroeg, bij een concert, op een festival of op een internetforum er zit echt geen verschil tussen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:52:14 #166
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28938705
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:44 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jawel. En laten de meeste studenten daar nou net hun vrienden ontmoeten.

Meeste studenten ontmoeten niet daar hun vrienden hoor... Meeste studenten zijn niet eens lid van een vereniging...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:52:44 #167
13783 Anthraxx
pi_28938721
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:50 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

GODVER.

Nu schiet ik dus in de stress he.
Whoops sorry. Dat was niet mijn bedoeling. Maar erg leuk vind ik het ook niet. Ik heb werkelijk geen idee waar hij zit, maar het zal wel bij zijn ouders zijn
pi_28938723
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat is er 'gemakkelijker' aan een hechte vriendschap opbouwen met iemand die je via het net hebt leren kennen ???
Niks.

Het is heel gemakkelijk om een 'Hoi-doei'-relatie te hebben en die persoon alleen online te spreken. Maar als het klikt met mensen omdat je dezelfde interesses hebt enzo, dan kost het gewoon net zoveel moeite als een conventionele vriendschap.

Maar ik wil graag horen waarom het "gemakkelijk" is inderdaad.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:52:49 #169
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28938725
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef Anthraxx het volgende:

Dat zegt niets. Je kent mij niet en je oordeelt er wel over? Lekker makkelijk vanachter je toetsenbord. Of ik nu mensen leer kennen in de kroeg, bij een concert, op een festival of op een internetforum er zit echt geen verschil tussen.
jawel...via een internetforum is er namelijk geen enkele verbale capaciteit voor nodig, de andere manieren allemaal wel
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:54:01 #170
13783 Anthraxx
pi_28938756
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef akkien het volgende:

[..]

jawel...via een internetforum is er namelijk geen enkele verbale capaciteit voor nodig, de andere manieren allemaal wel
Wacht maar tot je ze opeens IRL moet gaan zien. Dan kan het nog zo leuk zijn online, als je IRL dan een communicatie stoornis hebt dan zie je elkaar daarna wellicht nooit meer.
pi_28938770
quote:

[..]

Wat versta jij precies onder "verbale capaciteit" ?

En bovendien, de mensen die ik leerde kennen ben ik ook gaan mailen, en ik spreek ze op IRC dus enige normale sociaal-menselijke interactievermogens lijken me noodzakelijk.
pi_28938787
quote:

als je afspreekt met iemand die je kent van het net dan moet je - als je een goede vriendschap wil- toch ook je 'verbale capaciteiten' gebruiken ?

en gebruik ik op dit forum mijn verbale capaciteiten niet ???
pi_28938794
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Niks.

Het is heel gemakkelijk om een 'Hoi-doei'-relatie te hebben en die persoon alleen online te spreken. Maar als het klikt met mensen omdat je dezelfde interesses hebt enzo, dan kost het gewoon net zoveel moeite als een conventionele vriendschap.

Maar ik wil graag horen waarom het "gemakkelijk" is inderdaad.
Ik denk dat een vriendschap die via internet is ontstaan niet makkelijker is. Je moet er net zoveel tijd en energie insteken als een andere vriendschap.
pi_28938797
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wacht maar tot je ze opeens IRL moet gaan zien. Dan kan het nog zo leuk zijn online, als je IRL dan een communicatie stoornis hebt dan zie je elkaar daarna wellicht nooit meer.
* * KUCH * * Faithy. * * HOEST * *
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:55:44 #175
13783 Anthraxx
pi_28938810
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

* * KUCH * * Faithy. * * HOEST * *
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:55:47 #176
88139 JoeyT
pi_28938813
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Soms heb ik het idee hier of ergens wel.
Ik heb dat idee ook wel eens...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:56:12 #177
13783 Anthraxx
pi_28938831
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik denk dat een vriendschap die via internet is ontstaan niet makkelijker is. Je moet er net zoveel tijd en energie insteken als een andere vriendschap.
Precies
pi_28938842
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28938845
quote:

[..]

[edit]Ja, dit heeft iedereen die minder traag is dan ik ondertussen allang beter uitgelegd.[/edit]
pi_28938856
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb dat idee ook wel eens...
Jij hebt toch een dozijn vrienden dus jij bent toch een supermens?
pi_28938860
quote:

[..]

Ja precies.

Misschien is het tot op een zeker niveau makkelijker, als je elkaar alleen 'spreekt' in het Fotoboek ofzo. Dat bedoelde ik met hoi-doei. Maar daarna is het net de echte wereld... .
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:57:14 #182
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28938865
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef petitlapin het volgende:
dat is toch het beeld dat de nederlanders van de belgen hebben, dat we dom zijn ...
Da's algemeen bekend

Had het meer over de Franse arrogantie . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:57:20 #183
13783 Anthraxx
pi_28938869
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:56 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ja precies.

Misschien is het tot op een zeker niveau makkelijker, als je elkaar alleen 'spreekt' in het Fotoboek ofzo. Dat bedoelde ik met hoi-doei. Maar daarna is het net de echte wereld... .
Fotoboek vriendschappen zijn overrated.
pi_28938870
quote:

idd
pi_28938874
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh, ik vond haar online ook al niet leuk trouwens.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:57:50 #186
13783 Anthraxx
pi_28938881
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Oh, ik vond haar online ook al niet leuk trouwens.
Wie wel.
pi_28938882
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

In dit gat waar ik woon (als we het daar over omgeving hebben) heb ik nooit echt vrienden gehad (hoewel, 1). Na de middelbare school had wilde ik gewoon niet buiten schooltijd omgaan met die mensen. Nu ik studeer valt dat best wel mee, ik ontmoet vrij veel mensen via mijn studie vereniging en daar zitten we dan ook regelmatig mee in de kroeg. Tsja, het is niet de onkunde om vrienden te maken maar gewoon een erg scherp selectie beleid.

En zoals het nu gaat, gaat het prima.
Aap --> mouw, meneer is selectief zonder waarschijnlijk veel reden. Stelt hoge eisen aan mensen, maar kan niet tegen de hoge eisen die vrouwen aan hem stellen. Het is dus wel degelijk onkunde vrienden te maken omdat je niet open staat voor mensen die niet precies in je plaatje passen.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef AudreyHepburn het volgende:

Gelul.

Wat is er anders danwel minder aan vrienden maken via een forum dan bijvoorbeeld op een clubje ? Ik ken veel van de mensen hier uit het Muziekforum. Wat is er anders aan een muziekforum vergeleken met mensen leren kennen tijdens een concert of een muziekbeurs ?

Ik leerde Anthraxx kennen via #muziek, en toen zijn we met een groepje samen in Zwolle naar het Bevrijdingsfestifal geweest. En dat was harstikke leuk. Maar wie weet, als ik in mijn eentje was gegaan had ik naast ze gestaan en waren we aan de praat geraakt en waren we ook vrienden geworden.

Wie ben jij dan om het een over het andere te waarderen ?
Punt 1; een andermans mening of argumentatie gelul noemen is geen vorm van debatteren waar je verder mee komt

Ik zeg niet dat er iets mis is met via internet mensen leren kennen, dan zou ik aan mezelf ook iets mis moeten vinden. Lees nog een keer wat ik zei.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat kan ik prima. Als je bijvoorbeeld interesses hebt die iets minder voorkomen dan "eeey! zuipen! Ibiza! auto's! wijven! voetbal!", dan is het best mogelijk dat je weinig mensen in je omgeving hebt waar je die interesses mee kan delen. Er is niets mis met daar wat ruimer naar kunnen zoeken (door bijv. internet) en er vervolgens achter komen dat je het verder ook goed met die mensen kan vinden. Op geen enkele wijze kanslozer of -rijker dan avond aan avond in de kroeg zitten om maar mensen te leren kennen, en een stuk efficiënter .
In een wereld waarin iedereen anders wil zijn is iedereen hetzelfde.

Ik ken zat mensen die over auto's en wijven praten en daarnaast ook over de wat 'verhevenere' zaken in het leven kunnen spreken.

Punt van mij was dat als je je hele vriendengroep van internet hebt, dat in zekere zin veel zegt over je initiele situatie en insteek. Aan de andere kant is het net zo 'sneu' (wat dan een rekbaar begrip is) als mensen die week in week uit in dezelfde kroeg hangen. Ik zou dat niet willen ZELF, als een ander dat tof vind, PRIMA

Ik geef mijn mening, niets meer en niets minder. Als ik iets kansloos noem, dan is dat mijn mening. Het is toch opmerkelijk hoeveel mensen op een DISCUSSIEFORUM moeite hebben met een andere mening.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:57:51 #188
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28938884
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 10:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoi Singles

Stomme interne besprekingen.
Hoi

Tell me about it, ik zorg dat ik of ziek ben of in de file sta . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:58:45 #189
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28938905
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:54 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Wat versta jij precies onder "verbale capaciteit" ?

En bovendien, de mensen die ik leerde kennen ben ik ook gaan mailen, en ik spreek ze op IRC dus enige normale sociaal-menselijke interactievermogens lijken me noodzakelijk.
ok misschien is mijn woordkeuze niet echt optimaal. Ik bedoel meer dat er interactie is. En interactie tussen 2 mensen die irl praten is toch anders dan op internet. JE kunt hier veel langer nadenken over wta je gaat zeggen, je zegt veel makkelijker allerlei dingen omdat mensen jou toch niet kennen.

Ik praat denk ik veel makkelijker via msn dan irl (nouja tegen mensen die ik maar half ken), tegen goeie vrienden niet natuurlijk.
pi_28938910
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hoi

Tell me about it, ik zorg dat ik of ziek ben of in de file sta . . .
Het was niet eens de bedoeling dat ik erbij zou zitten.
pi_28938912
quote:

[..]

er is wel verbale capaciteit nodig, alleen is het minder eng, omdat de ander je niet ziet, het anoniemer is, plus je maakt van de ander dat wat jij graag ziet en niet dat wat de ander werkelijk is.

het kan dus zomaar zijn, dat je, miocht je elkaar gaan bellen of later zien, dat 1 vd 2 compleet stil valt ineens, of beide.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28938914
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Fotoboek vriendschappen zijn overrated.
Je hebt een reactie .
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:59:14 #193
88139 JoeyT
pi_28938918
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:56 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Jij hebt toch een dozijn vrienden dus jij bent toch een supermens?
Dat bedoel ik dus ook

Ach je kan t zien zoals je wilt zien, maar als je geen vrienden hebt wijst t wel op een bepaald onvermogen. Wat betreft vrienden op internet ontmoeten---> Niet mijn ding, maar daarom niet minder waard. Goeie manier voor de wat meer verlegen mens
pi_28938940
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Boehoehoe.
[..]

Van mijn part zit je te schijten op de camping en valt de zijwand eruit en raak je in gesprek met degene naast je.

Ik geef mijn mening, deal with it or don't.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:00:42 #195
13783 Anthraxx
pi_28938963
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Aap --> mouw, meneer is selectief zonder waarschijnlijk veel reden. Stelt hoge eisen aan mensen, maar kan niet tegen de hoge eisen die vrouwen aan hem stellen. Het is dus wel degelijk onkunde vrienden te maken omdat je niet open staat voor mensen die niet precies in je plaatje passen.
[..]
Bullshit. De enige eis die ik aan mijn vrienden stel is dat ze prettig gestoord zijn. En verder zal het mij aan mijn reet roesten. Als je mijn vriendengroep ziet heeft iedereen andere interesses. Twee daarvan leren voor geschiedenis leraar, 1 daarvan kookt erg graag, de muzieksmaak varieert van Klassieke Muziek tot Metal, weer een ander verdiept zich graag in technische zooi en zo kan ik wel meer dingen opnoemen. Ik heb echt geen andere eisen aan vrienden dan de meeste mensen hoor.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:01:05 #196
88139 JoeyT
pi_28938974
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:56 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ja precies.

Ben ik t niet mee eens... Als je elkaar op msn spreekt, forum etc dan is t toch heel wat anders dan wanneer je mekaar face to face spreekt...
pi_28938975
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:

Wat betreft vrienden op internet ontmoeten---> Niet mijn ding, maar daarom niet minder waard. Goeie manier voor de wat meer verlegen mens
dat is toch zo'n onzin hé, je moet elkaar dan ook nog in het echt spreken om een echte vriendschap op te bouwen ...
pi_28938980
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Ik geef mijn mening, niets meer en niets minder. Als ik iets kansloos noem, dan is dat mijn mening. Het is toch opmerkelijk hoeveel mensen op een DISCUSSIEFORUM moeite hebben met een andere mening.
Op het moment dat je een DISCUSSIE wil houden, dan is het wel zo prettig als een mening GEFUNDEERD wordt geplaatst natuurlijk .
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:01:28 #199
13783 Anthraxx
pi_28938983
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]
Ik geef mijn mening, deal with it or don't.
Dan mag je ook wel eens de mening van iemand anders respecteren, uwe hoogheid.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:01:54 #200
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28938994
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef milagro het volgende:

[..]

er is wel verbale capaciteit nodig, alleen is het minder eng, omdat de ander je niet ziet, het anoniemer is, plus je maakt van de ander dat wat jij graag ziet en niet dat wat de ander werkelijk is.

het kan dus zomaar zijn, dat je, miocht je elkaar gaan bellen of later zien, dat 1 vd 2 compleet stil valt ineens, of beide.
en op dat punt ben je opeens wel irl met elkaar bezig, en dat is best goed. En dan gaat t idd makkelijker omdat je elkaar al een beetje kent en iets hebt om over te praten.

Nogmaals ik vind het niet triest, t is gewoon een extreem eenvoudige manier om vrienden te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')