Dat wordt ook wel gewaardeerd, alleen dat vervolgens op je strepen gaan staan dat je mening niet serieus wordt genomen kan maar beter onderdeel van de act zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, topic was aan het doodbloeden. Dan start ik graag even de discussie om de onderbouwing dan geleidelijk te geven. Veelal krijg je anders van die reactie van ja, mee eens en nee, niet mee eens. Dan was het topic alsnog binnen de korste keren dood.![]()

Ik ben het zowaar met tante Pollewop eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Je leest nie twat ik zeg.
Een goed internet contact is GEEN garantie voor een goed irl contact.
Gesprekken die op internet lekker lopen, kunnen irl compleet stilvallen, omdat de ander toch niet diegene blijkt te zijn, uiterlijk of innerlijk, die je dacht dat zij of hij was.
Iemand kan een vlotte prater op een forum zijn, een grote bek hebben en oh zo gevat, maar dat hoeft irl helemaal niet uit te komen zo.

metro stelde na 5 regels op msn ook al voor een keer af te sprekenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn punt over Metro is dus ook, dat zegt iets over Metro dat het zo moet.![]()

Zo'n beetje iedereen van alle kanten van deze discussie is het vermoedelijk op dit punt wel met tante Pollewop eensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met tante Pollewop eens.![]()
![]()

quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel gewaardeerd, alleen dat vervolgens op je strepen gaan staan dat je mening niet serieus wordt genomen kan maar beter onderdeel van de act zijn.

Tuurlijk zegt t iets over zijn vermogen om meisjes in t echt aan te spreken. De angst voor die eerste stap. Maar dit is dan wel een geweldig alternatief...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn punt over Metro is dus ook, dat zegt iets over Metro dat het zo moet.![]()

geeft nietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef akkien het volgende:
[..]
jawel ik had t wel gelezen, maar dit topic gaat zo snel dat ik alweer ergens anders op aan t reageren wassorry
![]()

zeg dat nou niet, dan zijn we weer uitgeluldquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen van alle kanten van deze discussie is het vermoedelijk op dit punt wel met tante Pollewop eens.

ach t werd toch een beetje een welles nietes discussie, waarin iedereen probeerde hetzelfde op zn eigen manier te verwoordenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, dan zijn we weer uitgeluld

Ik weet niet wat je gezegd hebt maar ik ben t absoluut niet met je eens...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]

Bitchfight!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
geeft niets
irl had je voor je bek geramd, natuurlijk, hier ben ik wat toegeeflijker

Zal ik jou ook ff voor je bek rammen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]

ga je spijt van krijgen, dus doe maar niet, je bent nog zo jong en een heel leven voor jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zal ik jou ook ff voor je bek rammen dan?![]()

Ja ik weet nu wel dat jij het onvermogend vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook![]()
Ach je kan t zien zoals je wilt zien, maar als je geen vrienden hebt wijst t wel op een bepaald onvermogen. Wat betreft vrienden op internet ontmoeten---> Niet mijn ding, maar daarom niet minder waard. Goeie manier voor de wat meer verlegen mens![]()

Mijn reden om het niet te doen was eigenlijk het idee dat je er eigenlijk alleen maar van kon opknappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je spijt van krijgen, dus doe maar niet, je bent nog zo jong en een heel leven voor je

Ik ben het met Godt eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Om de discussie in leven te houden ben ik het met niemand eens

Kunnen we misschien ff dieper op dit onderwerp ingaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Ga dr ff kontpalen, verzoekje van een andere user.

IK vind het niet alleen... Het IS zo...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik weet nu wel dat jij het onvermogend vind.

Jij moet je bek houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
IK vind het niet alleen... Het IS zo...

Ik vind sowieso dat sommige mensen veel te snel over vrienden spreken, iedereen die ze twee keer gesproken hebben is zo ongeveer een vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef akkien het volgende:
sorry maar, je kunt toch niet spreken van vrienden als je elkaar nog nooit irl hebt gesproken hoor. Dan weet je niet wat echte vrienden zijn.
Dus jij hebt een date met Metro, of snap ik dat niet goed?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:11 schreef akkien het volgende:
[..]
metro stelde na 5 regels op msn ook al voor een keer af te spreken![]()
Zie je zo bij de Hoogvliet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:23 schreef akkien het volgende:
toen was t hier stil...dan ga ik boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |