Oh ja, die hadden we nog niet gehad vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:56 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
ik ben dr meestal ook pas 's avonds, maar mn brood was op. Vanavond ga ik weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee vandaag nog niet, maar het is wel m'n vaste supermarkt en zo tegen de avond kom ik er even langs.Blijkbaar was de gok dat jij daar ook komt goed.
![]()
[..]
Hmm hard to get...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee niet omdat je kritiek op mij hebt. Ik wil gewoon niet met je uiteten.
Kijk misschien val ik je te hard aan en kan je dat niet hebben. Maar jij moet eens wat vaker naar jezelf kijken ipv anderen de schuld te geven... Doe wat aan je situatie!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het ligt wel aan jou, alleen denk ik dat het voor een deel veroorzaakt wordt door factoren waar jij weinig tot geen invloed op hebt. Je bent immers zoals je bent en dat kun je niet helemaal veranderen.
Een echte singles boodschappenlijst heb jijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
* Anthraxx is terug van boodschappen doen met een bak verse aardbeien, een stokbrood en een croissant![]()
ik heb aardbeien en waldkornbrood....ook lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
* Anthraxx is terug van boodschappen doen met een bak verse aardbeien, een stokbrood en een croissant![]()
Who needs those peoplequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden we nog niet gehad vandaag.
Nee Pheno, de eisen worden lager en lager, dit topic ging over het maken van vrienden.
You gotta love it...quote:
zekerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef akkien het volgende:
[..]
ik heb aardbeien en waldkornbrood....ook lekker
En waar komt dat dan door? Als je daar je vinger achter kunt krijgen ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.
Vraag het me over een maand nog eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:56 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Praten over kontpalen is the key. Daar maak je vrienden meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach zit er toch een rode draad door het verhaal. IRL en op internet lukt het me niet.
Ha relnicht, ook weer in het land?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef TGT het volgende:
[..]
Praten over kontpalen is the key. Daar maak je vrienden mee![]()
Ze heeft geen tafelmanieren dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En waar komt dat dan door? Als je daar je vinger achter kunt krijgen ben je al een heel eind.
Ik moet op een man en/of hond flikkeren? Nah, geen zin in.quote:
Je houdt toch niet je vork in je rechter- en je mes in je linkerhand Sabrina?quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
Om de discussie in leven te houden ben ik het met niemand eens
Jij. Jij bent mijn halve favo fokker.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je houdt toch niet je vork in je rechter- en je mes in je linkerhand Sabrina?![]()
Het is op geen enkele wijzen aanvallend of beledigend bedoeld, maar mij valt op dat je altijd overal serieus op ingaat en zelden inziet dat iemand een geintje maakt of gewoon dom aan het lullen is. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.
Gezellig he!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef PieterCK het volgende:
Hoi hoi![]()
Ben er weer, begrijp dat de sfeer hier nog altijd top is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |