Dat durf ik tegen te spreken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:59 schreef MrX1982 het volgende:
Oh wacht het medium wat we nu gebruiken is ook Amerikaans.
Waag het nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef kLowJow het volgende:
Dat durf ik tegen te spreken.
De mogelijkheden van dat land hebben geleid tot google en vele andere fantastische uitvindingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Half Russisch.
Met daadkracht, realisme, en vooral het vermogen om uitdagingen onder ogen te zien. Tot zover de cursus managersesperanto.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
Met liberals moet je niet praten.
Die moet je publiekelijk belachelijk maken met hun eigen woorden
quote:Mijn ziel, mijn penis voor Monidique
Net zoals Islambashers.quote:
Een klein voorbeeldjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Met daadkracht, realisme, en vooral het vermogen om uitdagingen onder ogen te zien. Tot zover de cursus managersesperanto.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:32 schreef Sidekick het volgende:
Net zoals Islambashers.
quote:
quote:The most notorius picture of Vlad is a woodblock print from one of these pamphlets depicting Vlad eating his dinner on a grassy hill surrounded by a forest of dead Turks. True to his name, most of the victims were impaled.
Ja, echt te stompzinnig voor woorden, zo'n uitspraak he?quote:
Die aflevering op national geographic was wel stoer. Met die Duitser die gister ook de spontane ontbranding bij mensen onderzocht.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
O'Reilly is typisch een van die figuren die voldoen aan de omschrijving van Thucydides;
'For reckless audacity was considered loyal courage; cautious hesitation was specious cowardice; moderation was the cloak of unmanliness; universal wisdom was general ineffectiveness'.
Managersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Sidekick het volgende:
Ja, echt te stompzinnig voor woorden, zo'n uitspraak he?
Dat soort momenten heb ik ook soms, zoals zonet toen een of andere manager op cursus iets zei over afgunst ofzo...
Wat heeft een tamelijk beperkte kankeraar met Athene te maken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:51 schreef MrX1982 het volgende:
Daarom heb ik zoveel woorden over de staat gesproken; ik wilde aantonen, dat voor ons meer op het spel staat dan voor anderen die deze voorechten niet in dezelfde maten hebben.
(Lijkrede van Perikles; Thucydides 11,42)
Ach je hebt gewoon geen humorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat heeft een tamelijk beperkte kankeraar met Athene te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |