quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eilandje ik heb een sollgesprek donderdag, spannennddd
* just me gaat even naar Concordia en hopen dat de mensen snel oprotten zodat ik snel kan afsluitenquote:
@Eilandje: Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wow!
Klinkt goed!
Waar en voor wat voor functie?
ja afgezet, bij deze een staatsgreepquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef JaWi het volgende:
Afgezet?
Trouwens, eend, is het vanavond leuk in nijmegen?
Ooh ja, ik zie het al, ik was met de dames bezigquote:
van welke muziek hou je? Joris Ivensplein is Nederlandstalig, Matrixx is house (Brug meer club/trance ligt aan de DJ's) en Labyrinth is beuken. Valkhof is alternatiefquote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef JaWi het volgende:
Ah, die site is beter.
http://www.4daagsefeesten(...)n/programma/maandag/
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
@Eilandje: Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.
Ow en [afbeelding] we nog ff verder in de regen, het is wel verkoelend eigenlijk
Intercedente is helemaal geen verkeerde functie om in te beginnen. In die functie doe je ook veel contacten op om eventueel te netwerken. Sommige vrienden van me zijn zo begonnnen. Je moet alleen niet té lang in die functie blijven hangen als je verder wil in de Marcomquote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
@Eilandje: Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.
Intercedent is een leuke startersfunctie.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.
Gewoon goed je oren en ogen open houden. Ik merk dat het de laatste tijd een stuk beter gaat in de Marketing, zeker als je naar de hoeveelheid vacatures kijkt. Het is een tijdje drie keer niets geweest, maar beetje bij beetje begint het flink bij te trekkenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
Zo dacht ik dus ook Eilandje en Golfer. Ik had ook nog bij andere uitzendbureaus gesolliciteerd dus er staan sowieso nog een paar open als dit niks wordt.
Ik hoop inderdaad alleen wel dat ik in de toekomst verder kan in de marcom. Hoop stiekum nog steeds dat ze me toch nog van de gemeente vragen binnenkort, waar ik afgestudeerd ben. Het geld is daar alleen een probleem...
niet liegenquote:
2 stadions?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Best triest eigenlijk, de halve media lult over die zogenaamde super show van U2, maar nergens hoor je over de show die ID&T weg gaf in 2 stadions
Eerder een pimpin' wigger from the West-sidequote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lijk daar verdomme wel een breezahslet!
Ah dan klopt ie wel, ligt aan de hoek van de fotoquote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerder een pimpin' wigger from the West-side
Ik hoop het!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon goed je oren en ogen open houden. Ik merk dat het de laatste tijd een stuk beter gaat in de Marketing, zeker als je naar de hoeveelheid vacatures kijkt. Het is een tijdje drie keer niets geweest, maar beetje bij beetje begint het flink bij te trekken
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding] Mag ik dan ook de volgende regendans met jou?
wij nemen je zoals je bentquote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lijk daar verdomme wel een breezahslet!
Lee doet er het liefst 8 in één actiequote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten de schaar leren, 9 van de 10 profs beheersen dat niet eens
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lee doet er het liefst 8 in één actie
Nou inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2005 21:42 schreef Eilanden het volgende:
Nou nou Clau ... dat gezicht mag wel een beetje minder chagerijnig
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:44 schreef rubbereend het volgende:
regendans volgens google
[afbeelding]
Bassie
Zal ze haar op dr tanden hebben?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef appelsientje het volgende:
Oke op Ned2 ... een vrouw met baardgroei... jemig ...
Ze heeft eerder een baard dan jijquote:
Nee maar wel op d'r borstenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je heeft eerder een baard dan jij![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Haha die OP
Nog zin in een aapfotootjemetBluezz
Ja doe maarquote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Haha die OP
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja doe maar
Trouwens sientje, ook sneller dan dat ik 'm laat groeien hoor
Zal wel aan bier liggenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Vom het volgende:
[..]
ok sneller dan dat ik 'm laat groeien hoor
Duurt langquote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Haha die OP
Ik drink genoeg bierquote:
haha smerig aapjequote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ik moest mijn decolletee dichthouden....
Hij zat er steeds in de loeren
Snel.. gewoon ze moest om de dag scheren zeg maar... en ze had ook borst haar...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Bos81 het volgende:
Hoe snel groeit het bij haar dan? (geen tv aanstaan)
Mooie fotoquote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Gadverdammequote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel romantisch... kan je samen iedere ochtend scheren... .
Dan tank ik er nog wel een paar naar binnenquote:
quote:
Dat is inderdaad erg snel.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Snel.. gewoon ze moest om de dag scheren zeg maar... en ze had ook borst haar...
moet dat al op die leeftijd?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet jeje gaan scheren heb je wat te doen
Euh ja dat kan je wel zeggen ja...quote:
Zoooo uberschattigquote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Mooie foto
Doodshoofd (of was het nu kop) aapjes, Dat vind ik 1 van de mooiste apen
Eeuh je hebt het over Houten he...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is toch wel een avondwinkel in Houten?
Prima, nog iemand?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Eeuh je hebt het over Houten he...
Nou DD ik lust er wel 1tje van jou dan
Agh zo klein is Houten niet en anders ga je naar Utregquote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Eeuh je hebt het over Houten he...
Nou DD ik lust er wel 1tje van jou dan
Lekker, dank je Dylanquote:Op maandag 18 juli 2005 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Prima, nog iemand?
* Dylan Dog geeft Vom vast een Grolschje
Nu nog naar Utregquote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh zo klein is Houten niet en anders ga je naar Utreg
En DD doe mij er ook maar 2
Asje...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh zo klein is Houten niet en anders ga je naar Utreg
En DD doe mij er ook maar 2
Blumchenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand Blum hier nog wel eens gesignaleerd, ik ben dr kwijt...
Heb jij dr ook niet meer gesproken?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt wel of die van de aardbodem verdwenen is...
Mobiel ook niets?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt wel of die van de aardbodem verdwenen is...
Die gaat er weer komenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
hehe. Volgend seizoen een keer een FCDB-meet doen, kun je er een meenemen...
Nieuwsgierig isquote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sand wil wel even zeggen waarom ik er over begin, toch?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
van je troon gekukeldquote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef DutchGooner het volgende:die titel
Ik krijg nou toch echt de neiging om effe mijn modrechten te misbruiken
Dat kan je Eilanden de hand gaan schudden want die gaat op het eind van dit seizoen een kratje dokkenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, vooruit...
Weddenschap van twee jaar geleden toen ik ervan overtuigd was dat Kezman zou vertrekken halverwege het seizoen. Dus wilde ik best een kratje Grolsch zetten op Zlatan als topscorer van Nederland...
Ik vind het een beetje jammer dat als je verliefd bent geen tijd en zin meer hebt in anderen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft vakantie en is errug flieft geloof ik ja
Wat heeft die staand an?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kan je Eilanden de hand gaan schudden want die gaat op het eind van dit seizoen een kratje dokken
Tsja,vrouwen he?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat als je verliefd bent geen tijd en zin meer hebt in anderen.
En daar hoefde DD geen seconde over na te denken...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, vooruit...
Weddenschap van twee jaar geleden toen ik ervan overtuigd was dat Kezman zou vertrekken halverwege het seizoen. Dus wilde ik best een kratje Grolsch zetten op Zlatan als topscorer van Nederland...
Ik zeg dat de FC promoveert dit seizoen en hij zegt van niet,staat een kratje opquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En daar hoefde DD geen seconde over na te denken...
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kan je Eilanden de hand gaan schudden want die gaat op het eind van dit seizoen een kratje dokken
Kost je een kratje DGquote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zeg dat de FC promoveert dit seizoen en hij zegt van niet,staat een kratje op
gaat bloem ff smsenquote:
Klopt...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope, maar het is er behoorlijk los gegaan hoorde ik!
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope, maar het is er behoorlijk los gegaan hoorde ik!
Ik zou een weddenschap met DG afsluiten als ik jou wasquote:Op maandag 18 juli 2005 23:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben altijd te negatief.
Vooruit dan: kost je een kratje Eilanden
Die kan ik kruipend gaan halen jaquote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou een weddenschap met DG afsluiten als ik jou was
* Eilanden volgt Clau en Noca stilletjes... (wel andere slaapplaats uiteraardquote:
Weet je hoe ver het is naar Zeeland?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,een kilometertje of 7,8 is het nog wel
Zeelandquote:Op maandag 18 juli 2005 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Weet je hoe ver het is naar Zeeland?
Ja...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeeland
Dat verlengd stukje Belgie?
Neuh, komen nog leukere dagen van de week denk ik zo. En ook even geld uitsparen voor tripje richting duitsland dit weekendquote:Op maandag 18 juli 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
JaWi, toch niet naar Nijmegen gegaan?
klopt morgen goed vuurwerk, woensdag Marco Vquote:Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, komen nog leukere dagen van de week denk ik zo. En ook even geld uitsparen voor tripje richting duitsland dit weekend.
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef Bluezz het volgende:NoClauEiland.
Eend... er liep daar ook nog een rare eend rond... zal hem ff uppen, moest nog aan je denken
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Gaat lekker zo..
Ehm ik heb het een rare eend genoemd
k spuit andere kleurenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
eend ben je toch op zwarte cross onder die blauwe spuit geweest
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:25 schreef just me het volgende:
Ik ga zo slapen.. kijken of het gaat lukken dit keer
Bielefeld - Ajaxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef just me het volgende:
Hé DG zijn er eerdaags nog leuke buitenlandse wedstrijden ???
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]voor jm
nu moet het vast lukken![]()
Combinatie van even weg en voetbal kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:34 schreef Superheld het volgende:
Waarom naar engeland?
Ado den haag-West ham is er hier.![]()
Feyenoord ging trouwens volgens mij nog naar Engeland.![]()
Ik moet van mezelf nu naar bed want ik ouwe-hoer teveelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
* golfer mag van zichzelf vanavond nog 25 minuten opblijven.
Trusteh JM.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef just me het volgende:
Ik moet van mezelf nu naar bed want ik ouwe-hoer teveel
Hoer!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef just me het volgende:
Feijenoord is in dit geval een grote no-no
De enige hoer zonder klanten, maar ze blijft maar achter dat raam zitten.quote:
jawel. Zekers lang geleden, beetje druk, beetje andere dingen doen, maar af en toe nog steeds in Hools.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
he manny dat is lang geleden, alles goed?
ok dan, ja ben weer geweest, het was weer superquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:51 schreef manny het volgende:
[..]
jawel. Zekers lang geleden, beetje druk, beetje andere dingen doen, maar af en toe nog steeds in Hools.
Ik las dat je naar de Zwarte Cross bent geweest, ik kon dit jaar helaas niet
Hun bellen ook niet af. Laatste keer stond ik daar, was een heel gezeik om vrij te krijgen voor de tandarts, kom je binnen 'ja de tandarts is ziek, we zullen even een nieuwe afspraak maken'...quote:
GOD BLESS AMERICA!!!!! MY HOME SWEET HOME!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:29 schreef popolon het volgende:
Ga slapen.
valt het zo erg op??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:55 schreef BadRabbit het volgende:
TerroRobbie, verveel je je ofzo?![]()
Anyway.. laat ik ook maar eens me gezicht zien in Hools dan![]()
Eindelijk zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:06 schreef JaWi het volgende:
Godverdomme, ik schrik me net helemaal de grafpleuris.
Ik schrik wakker van een alarm wat afgaat, dus ik denk autoalarm ofzo. Doe mijn ogen open, zie een zwaailcht en besef me dat het het huisalarm is hierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eindelijk zeg, maar wat is er aan de hand?
Een spin op je plafond? Een kakkerlak onder je bed?
Niks, jij zei dat je zou komen buurtenquote:
Ik ben er tochquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, jij zei dat je zou komen buurtenEn vele biertjes, gezellige gesprekken in PUB en uurtjes later zit ik hier nog steeds
EN? Vals alarm?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik schrik wakker van een alarm wat afgaat, dus ik denk autoalarm ofzo. Doe mijn ogen open, zie een zwaailcht en besef me dat het het huisalarm is hier.
Ik heb (hier boven zit ook zo'n ding) hem afgezet, had geen zin in politiequote:
Sorry, ik liep even langsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb (hier boven zit ook zo'n ding) hem afgezet, had geen zin in politie. De lichtjes gaven we aan dat er beweging was.
Telefoon gepakt en een honkbalknuppel van mijn ouders gepakt en ben beneden gaan buurten,
kamer voor kamer. Maar goed, niets gevonden, of niet goed gekeken.
Misschien een spin die er overheen liep ofzo
Maar je schrikt je wel de pleuris, zeker omdat het keer in de 5 aar gebeurd ofzo.
Had je bijna een honkbalknuppel op je neus gehadquote:
Van een miertje gaat dat ding niet zomaar af, moet echt wel wat groters zijn geweest. Of storing, zal straks even kijken, is misschien wel zo handig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:16 schreef BadRabbit het volgende:
hier ook geen alarm gelukkig, zou wat zijn met al die rot mieren die hier overal schijnen te lopen![]()
Ach.. Genoeg andere beestjes die hier rondlopen.. lijkt soms wel een tehuis voor die dingen. Het is weer zomerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:18 schreef JaWi het volgende:
Van een miertje gaat dat ding niet zomaar af, moet echt wel wat groters zijn geweest. Of storing, zal straks even kijken, is misschien wel zo handig.
Beniewd hoeveel mensen er wakker zijn geworden.
In een mooit wit vrijstaand huis met alarmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:28 schreef TerroRobbie het volgende:
ECHT NIETBanaan woont al vlakbij een fucking molen! Waar moet Jawi dan wel niet wonen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Moet jij je niet eerst even voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |