Die gaat er weer komenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
hehe. Volgend seizoen een keer een FCDB-meet doen, kun je er een meenemen...
Nieuwsgierig isquote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sand wil wel even zeggen waarom ik er over begin, toch?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ik moest mijn decolletee dichthouden....
Hij zat er steeds in de loeren
van je troon gekukeldquote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef DutchGooner het volgende:die titel
Ik krijg nou toch echt de neiging om effe mijn modrechten te misbruiken
Dat kan je Eilanden de hand gaan schudden want die gaat op het eind van dit seizoen een kratje dokkenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, vooruit...
Weddenschap van twee jaar geleden toen ik ervan overtuigd was dat Kezman zou vertrekken halverwege het seizoen. Dus wilde ik best een kratje Grolsch zetten op Zlatan als topscorer van Nederland...
Ik vind het een beetje jammer dat als je verliefd bent geen tijd en zin meer hebt in anderen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft vakantie en is errug flieft geloof ik ja
Wat heeft die staand an?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kan je Eilanden de hand gaan schudden want die gaat op het eind van dit seizoen een kratje dokken
Tsja,vrouwen he?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat als je verliefd bent geen tijd en zin meer hebt in anderen.
En daar hoefde DD geen seconde over na te denken...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, vooruit...
Weddenschap van twee jaar geleden toen ik ervan overtuigd was dat Kezman zou vertrekken halverwege het seizoen. Dus wilde ik best een kratje Grolsch zetten op Zlatan als topscorer van Nederland...
Ik zeg dat de FC promoveert dit seizoen en hij zegt van niet,staat een kratje opquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En daar hoefde DD geen seconde over na te denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |