Geweldig boekquote:Op zondag 17 juli 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in bed waarschijnlijk The Da Vinci Code uitlezen
heb jij ook nog stro in je haar van de specials klasse van vandaag, heb namelijk ff tv gekekenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef pascalheister het volgende:
Zwarte Cross was geweldig
Hans van den Haar, Tim bakens en Huntelaar reden ook nog mee in de artiestenklasse van de crosslater deden ze nog mee met de zevendronk op het poduim met jovink
Op Nat Geographic heb je nu een docu over de Da Vinci Codequote:Op zondag 17 juli 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in bed waarschijnlijk The Da Vinci Code uitlezen
ik was vanmiddag gedeeltelijk zeiknat jaquote:Op zondag 17 juli 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij ook nog stro in je haar van de specials klasse van vandaag, heb namelijk ff tv gekeken![]()
verdomme gemistquote:Op zondag 17 juli 2005 22:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op Nat Geographic heb je nu een docu over de Da Vinci Code
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik was vanmiddag gedeeltelijk zeiknat ja
eerste keer door die ambulance, stro heb ik nog kunnen ontwijken, toen door de brandweer en later nog door die jupilerwagen
uit een van de wagens kwam iig zeepsop, we bleven gewoon op de plek staan, veel sprongen er wel weg jaquote:Op zondag 17 juli 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]die mensen die onder dat stro zaten
, nog onder het blauwe water (of wat dat blauwe ook mocht zijn) gestaan, daarvoor vluchte namelijk iedereen toen kanon open ging?
k neem aan dat je ook Omroep Gelderland aan hebt gezet, ze zenden t steeds uit. Jammer dat Katja niet meereedquote:Op zondag 17 juli 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
uit een van de wagens kwam iig zeepsop, we bleven gewoon op de plek staan, veel sprongen er wel weg ja
op de mobiel wel wat, ff zien wat dat is geworden.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo PH is ook terug..nog foto's gemaakt ??
De foto's zagen erg gisteren leuk uit
Is goedquote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op de mobiel wel wat, ff zien wat dat is geworden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |