het zijn geen jongens die opgegroeid zijn in het EIndhovense inderdaad, maar hoeveel geboren Amsterdammers/Rotterdammers spelen er dan bij Ajax of Feyenoord?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:57 schreef fransie102 het volgende:
Tsja, PSV heeft zelden jeugdtalenten, maar wel topscouts die nieuw talenten naar Eindhoven halen. Minstens even knap, alleen minder 'romantisch'.
Weinig, wat ook logisch is. Scouts scouten voor jeugdspelers namelijk in een groter gebied om de stad heen. Anders zou het aantal talenten natuurlijk maar beperkt zijn. Maar dat geeft nog wel een iets romantischer idee, dan spelers uit andere continenten halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het zijn geen jongens die opgegroeid zijn in het EIndhovense inderdaad, maar hoeveel geboren Amsterdammers/Rotterdammers spelen er dan bij Ajax of Feyenoord?
Met Nederlanders of regiogenoten heb je uiteraard meer dan met een Maxwell, Park of een Kalou natuurlijk. Misschien moeten we maar fan worden van Athletico Bilbaoquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Weinig, wat ook logisch is. Scouts scouten voor jeugdspelers namelijk in een groter gebied om de stad heen. Maar dat geeft nog wel een iets romantischer idee, dan spelers uit andere continenten halen.
Brus en zijn palmares bestaat uit het bijna kapot maken van FC Den Bosch en een kampioenschap met Schijndel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef fransie102 het volgende:
De huidige voorzitter van RKSV Schijndel. Wie is dat en wat heeft ie met Feyenoord? Op 6 augustus speelt Feyenoord ook een wedstrijd tegen die club.
Nee, alleen Basken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:12 schreef Staanplaats het volgende:
Bilbao? Voetballen daar al die Rotterdamse straatschoffies dan? aahh! Goeie tip man!
Je bent in ieder geval geen afhankelijke club, zoals PSVquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met Nederlanders of regiogenoten heb je uiteraard meer dan met een Maxwell, Park of een Kalou natuurlijk. Misschien moeten we maar fan worden van Athletico Bilbao
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen afhankelijke club, zoals PSV
Ik doel op de jeugdopleiding, dat bijv. Ajax met spelers als Maduro, Sneijder, Heitinga etc. nog best een redelijk tot goed elftal kunnen opstellen. Maar ik kan van PSV geen redelijk elftal maken met spelers uit de eigen jeugd. PSV is daarom afhankelijk van spelers die moeten worden gekocht, waardoor PSV als club een stuk afhankelijker van transfers is dan Ajax en dan wel niet Feyenoord.quote:
Geen ambities om CL te bereiken, heren?quote:De NOS bereikte daarnaast tevens een akkoord met Feyenoord over de uitzendrechten van alle thuiswedstrijden in de UEFA Cup. De club uit de Kuip en de NOS sloten een contract af voor de komende vijf seizoenen.
Er stond mij inderdaad iets bij dat ie Den Bosch ooit geld voorgeschoten heeft, maar blijkbaar als ik jou zo hoor, was het meer dan datquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Brus en zijn palmares bestaat uit het bijna kapot maken van FC Den Bosch en een kampioenschap met Schijndel.
Heef geen link met Feyenoord volgens mij.
Vreemde zin inderdaad. Maar met dat contract bedoelen ze alleen áls Feyenoord UEFA cup speelt dan heeft de NOS de rechten. Hoe zou het dan met de CL-wedstrijden zitten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Geen ambities om CL te bereiken, heren?
Ook gewoon bij de NOS, die hebben volgens mij nog de rechtenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:30 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Vreemde zin inderdaad. Maar met dat contract bedoelen ze alleen áls Feyenoord UEFA cup speelt dan heeft de NOS de rechten. Hoe zou het dan met de CL-wedstrijden zitten?
PSV met alleen eigen jeugd zou meedraaien in de eerste divisie inderdaad, de jeugdopleiding hoorde er altijd maar bij, maar dat is ook verweven met de clubhistorie en het marketing/commerciele/sportieve beleid.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik doel op de jeugdopleiding, dat bijv. Ajax met spelers als Maduro, Sneijder, Heitinga etc. nog best een redelijk tot goed elftal kunnen opstellen. Maar ik kan van PSV geen redelijk elftal maken met spelers uit de eigen jeugd. PSV is daarom afhankelijk van spelers die moeten worden gekocht, waardoor PSV als club een stuk afhankelijker van transfers is dan Ajax en dan wel niet Feyenoord.
Dat idee is in het water gevallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waar is eigenlijk dat idee gebleven om het nieuwe Feyenoord stadion in het water te bouwen?
Die Belg Derijck schijnt behoorlijk goed te zijn, dus die moet sowieso op de bank.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:46 schreef Dorus_ het volgende:
Niet om nou allemaal met opstellingen te komen maar even om aan te geven hoe (heeeel misschien) het er volgend jaar uitziet. Stel dat deze aankopen erbij komen (Daerden en Landzaat, en Kalou gaat weg) dan zou het er evt. zo uit kunnen zien... Dan doe je toch helemaal niet ver onder voor PSV en ajaks?
Daerden als een soort Goor, Ono diepe middenvelder, Landzaat daar omheen en Ghaly ruimt alles op. Die kan Snoyl ondersteunen als het moet, evt. kan Greene daar spelen en dan Bahia naast Saidi. Of als het geld er is gewoon een goede centrale verdediger kopen. Het belangrijkste is trouwens dat er een goed team van gesmeden wordt en daar zie ik Koeman wel tot in staat. Blijft leuk die opstellingkjes maken ;-)
---------------------------Kuyt-------------------------
---------------------------------------------Castelen--
--Dearden--------------Ono--------------------------
---------------------------------------Landzaat--------
-------------------------Ghaly--------------------------
---Snoyl--------Greene--------Saidi------Ostlund--
------------------------Lodewijks---------------------
Bank: Aerts, Vincken, Lazovic, Owoeri, Bahia, Bosschaart, Hofs, Schreuder en de Guzman
Tja een paieren elftal kan boven zichzelf uitstijgen (PSV) of ondermaats presteren (Ajax), het zegt vrij weinig, aan de coach en de spelers om er een machine van te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:46 schreef Dorus_ het volgende:
Niet om nou allemaal met opstellingen te komen maar even om aan te geven hoe (heeeel misschien) het er volgend jaar uitziet. Stel dat deze aankopen erbij komen (Daerden en Landzaat, en Kalou gaat weg) dan zou het er evt. zo uit kunnen zien... Dan doe je toch helemaal niet ver onder voor PSV en ajaks?
Daerden als een soort Goor, Ono diepe middenvelder, Landzaat daar omheen en Ghaly ruimt alles op. Die kan Snoyl ondersteunen als het moet, evt. kan Greene daar spelen en dan Bahia naast Saidi. Of als het geld er is gewoon een goede centrale verdediger kopen. Het belangrijkste is trouwens dat er een goed team van gesmeden wordt en daar zie ik Koeman wel tot in staat. Blijft leuk die opstellingkjes maken![]()
---------------------------Kuyt-------------------------
---------------------------------------------Castelen-
--Dearden--------------Ono-------------------------
---------------------------------------Landzaat-------
-------------------------Ghaly--------------------------
---Snoyl-----Greene--------Saidi------Ostlund-
------------------------Lodewijks---------------------
Bank: Aerts, Vincken, Lazovic, Owoeri, Bahia, Bosschaart, Hofs, Schreuder en de Guzman
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:47 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat idee is in het water gevallen
Tjah maar dat is amper haalbaar voor een nieuw stadion... Tijdens Sensation zei een gast in de wachtrij "Best mooi die ArenA", ik: "Hij is best lelijk", gast "Ben je niet bang voor de Ajacieden om je heen" ik: "Ben er zelf een..."quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef Dorus_ het volgende:
Het mooiste aan dat hele idee was om er "gewoon" een voetbalstadion van te maken. Dus niet een of ander multifunctionele galazaal maar gewoon met echt gras en regen als t regent...
Boeie, Kalou moet gewoon niet naar PSV. Laat hem maar lekker op de tirbune zitten. In De Kuip.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Sloggi het volgende:
Ze kunnen Kalou ook ruilen voor Lucius + 12 miljoen. Een goede verdediger kunnen we nog wel gebruiken.
Ben ik het ook niet mee eens, maar die 'klanten' betalen net zoveel voor een kaartje als jullie, en hebben dus (helaas) net zoveel recht van spreken. Meer recht zelfs, want die mensen zijn veel intressanter voor Feyenoord dan iemand die 'gewoon' komt om z'n team aan te moedigen, omdat ze veel meer geld in het laatje brengen. Zulk volk is ook nodig om Feyenoord laten te bestaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
't zijn ook de eisen van de nieuwe 'klanten'..
Die willen niet nat worden, die willen het niet koud hebben in de winter, die moet lekker de ruimte hebben op hun stoeltje, hebben een hekel aan staan, doelpunten moeten ze dertig keer herhaald hebben op een scherm, en liefst discussieren anderhalf uur over de herhaling van dat ene buitenspel gevalletje...
Nee hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ben ik het ook niet mee eens, maar die 'klanten' betalen net zoveel voor een kaartje als jullie,
Ik ben vorige week woensdag in dequote:Op woensdag 20 juli 2005 18:03 schreef Dorus_ het volgende:
Ik ben 1 keer in de arena geweest en pas in het gelredome tijdens coldplay maar wat een lelijke stadions zijn dat zeg, mag toch hopen dat Feyenoord hier van geleerd heeft en ook een beetje kijkt naar wat t oog wil.
Bosschaart?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit de ploeg gaat worden:
Lodewijks
Östlund - Saïdi (Bahia) - Greene - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Paauwe (Ono)
Castelen - Kuijt - Kalou (Owoeri)
Zou jij graag zien he, deze ploegquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit de ploeg gaat worden:
Lodewijks
Östlund - Saïdi (Bahia) - Greene - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Paauwe (Ono)
Castelen - Kuijt - Kalou (Owoeri)
Er schijnen externe geldschieters te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
En voor Landzaat ontbreekt het geld momenteel.
Een goeie welquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Sloggi het volgende:
Ze kunnen Kalou ook ruilen voor Lucius + 12 miljoen. Een goede verdediger kunnen we nog wel gebruiken.
Neej dat is slim, we laten een externe partij mee betalen.. PSV kreeg er iig veel gezeik mee...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:16 schreef fransie102 het volgende:
Hangt er vanaf welke Bundesliga-club?
Landzaat moet deels gefinancieerd gaan worden door een extern iemand, was de bedoeling.
Beter dan steeds prutsers blijven kopen en in een neerwaartste spiraal terecht komen. Dat geld dat je leent kun je terug verdienen in de CL. Om mee te kunnen draaien, moet je eerst investeren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej dat is slim, we laten een externe partij mee betalen..
Verklaar u nader?quote:PSV kreeg er iig veel gezeik mee...
Kezman enzo dacht ik. De externe partij dwong PSV tot verkoop.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Beter dan steeds prutsers blijven kopen en in een neerwaartste spiraal terecht komen. Dat geld dat je leent kun je terug verdienen in de CL. Om mee te kunnen draaien, moet je eerst investeren.
[..]
Verklaar u nader?
Copy/paste eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor de werkelozen onder ons (en mensen met Inet op de werkvloer)
Vrijdag middag rond een uurtje of 1-2 kun je Feyenoord live checken op een of ander Chinees kanaal, staat op Lunatic News.
Ben te lui om te copy/paste!
Maar hij schoot PSV wel de CL in met 30 goals.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kezman enzo dacht ik. De externe partij dwong PSV tot verkoop.
En dat heeft weinig met zijn financiering te maken. 6mln lijkt me iets te prijzig voor iemand nog ouder dan simons...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:05 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar hij schoot PSV wel de CL in met 30 goals.
quote:In dat kader heeft de Zuid-Amerikaan André Bahia Koeman tot nog toe het meest aangenaam verrast. Terwijl zijn ploeggenoten eind juni genoten van hun laatste week vakantie, verbleef de 21-jarige Bahia in zijn eentje in een voormalig nonnenklooster in Vught. De voetballer onderging er een intensieve cursus Nederlands. Een week lang werd hij van 's morgens negen uur tot 's avonds acht uur gedrild door drie verschillende leraren. Eten en overnachten deed Bahia in het kloosterhotel.
quote:,,Ik zat er samen met de vrouw van Mark van Bommel'', vertelt Bahia. ,,Zij volgde een spoedcursus Spaans.''
quote:Zelf meerdere zinnen Nederlands spreken, zal voor Bahia nog wel een tijdje lastig blijven. Maar nu Erwin Koeman de eisen op taalgebied heeft opgeschroefd, kan Bahia de trainers tenminste verstaan. Met zijn inspanningen heeft hij bovendien zijn belangrijkste medespelers gecharmeerd.
Waar zijn collega-Brazilianen Leonardo en Magrao door de 'harde kern' al een tijdje niet meer werden gepruimd, laten bepalende spelers als Kuyt, Lodewijks en Scheuder merken dat ze in Bahia willen investeren. ,,Ik hoop dat ik komend seizoen definitief het vertrouwen van de mensen hier kan winnen'', zegt Bahia zelf.
quote:Vanaf nu zal hij nog vier keer per week op de club Nederlands studeren. Als extraatje kijkt Bahia thuis ook vaker Nederlandse tv. ,,Ik heb het meest aan Sesamstraat'', merkt hij lachend op.
VI.nlquote:'Collen mag gratis weg bij Feyenoord'
Feyenoord wil af van Pieter Collen. Ondanks een doorlopend contract mag de Belgische back daarom transfervrij De Kuip verlaten, aldus het AD.
Collen (25) komt niet voor in de plannen van trainer Erwin Koeman. De verdediger, die de afgelopen tweeënhalf seizoen was verhuurd aan NAC Breda, is niet opgenomen in de a-selectie.
Van der Laan is gewoon een debiel kutwijfquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat is wel netjes wat Bahia laat zienHelaas moet de NPS er mee stoppen, en gaat ook Sesamstraat van de buis
![]()
Misschien dat het Legioen zich nu geroepen voelt te demonstreren bij staatssecretaris Van Der Laan
Ja, als de huidige Kuip verdwijnt verdwijnt ook de laatste echte grote voetbaltempel uit Nederland, een stadion dat voetbal uitademt ipv een commerciele multifunctionele kooi, waar de grasmat ondergeschikt is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
't zijn ook de eisen van de nieuwe 'klanten'..
Die willen niet nat worden, die willen het niet koud hebben in de winter, die moet lekker de ruimte hebben op hun stoeltje, hebben een hekel aan staan, doelpunten moeten ze dertig keer herhaald hebben op een scherm, en liefst discussieren anderhalf uur over de herhaling van dat ene buitenspel gevalletje...
Mijn vader heeft in Vught ook de talen wat bijgespijkerd, is een zeer goede instantie als je snel een andere taal onder de knie wilt krijgen en het toont wel de ambitie en de professionaliteit van Bahia itt een Song of Leonardo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:13 schreef Sloggi het volgende:
Leuk artikel over de Nederlandse lessen van Bahia in 't AD.
Paar fragmenten:
[..]
[..]
[..]
[..]Sesamstraat
Maar dat kan toch gewoon samen gaan? Dat gebeurt nu ook al. De business seats en de units kunnen ze toch ook gewoon in het nieuwe stadion bouwen? Ik zie het probleem niet. Een dak is bullshit. Het enige voordeel van een dak is dat je tijdens een concert niet nat wordt... Nou, in al die jaren dat de kuip er staat zijn er volgens mij zat goede concerten gehouden (springsteen, MJ, Tina turner, Pink Floyd, weet ik t allemaal) dus dat was toen ook geen probleem. Wedstrijen worden nu in de kuip ook zelden afgelast dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Zie echt het nut van een dak niet...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, als de huidige Kuip verdwijnt verdwijnt ook de laatste echte grote voetbaltempel uit Nederland, een stadion dat voetbal uitademt ipv een commerciele multifunctionele kooi, waar de grasmat ondergeschikt is.
Maar de snobs zorgen er ook voor dat de club vooruit kan op financieel gebied en dat de seizoenkaarten qua prijs niet de pan uit rijzen, het heeft ook een keerzijde dus.
Vraag me alleen af waarom het principieel onmogelijk is om dergelijke redelijke/goede programma's te maken zonder NPS, maar goed dat is offtopic.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van der Laan is gewoon een debiel kutwijfNova weg, Netwerk weg, Prem weg, Buitenhof weg, Sesamstraat weg
De concertgangers worden steeds veeleisender he, vind ik ook niet raar met de immer stijgende prijzen van kaartjes..quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:02 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Maar dat kan toch gewoon samen gaan? Dat gebeurt nu ook al. De business seats en de units kunnen ze toch ook gewoon in het nieuwe stadion bouwen? Ik zie het probleem niet. Een dak is bullshit. Het enige voordeel van een dak is dat je tijdens een concert niet nat wordt... Nou, in al die jaren dat de kuip er staat zijn er volgens mij zat goede concerten gehouden (springsteen, MJ, Tina turner, Pink Floyd, weet ik t allemaal) dus dat was toen ook geen probleem. Wedstrijen worden nu in de kuip ook zelden afgelast dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Zie echt het nut van een dak niet...
Maar dat geeft toch niet? Ik ben de afgelopen keer bij Bruce Springsteen geweest in de Kuip en beide keren bij Marco Borsato. Iedereen heeft het daar naar zijn zin hoor, echt iedereen. De Rolling Stones waren ook fantastisch heb ik van horen zeggen. Dus ondanks dat ze veeleisend zijn worden de concerten in de kuip gewoon als heel goed ervaren. Ze moeten alleen in de zomer want dan heb je de minste kans op regen. Nouja, dat is dan zo... weegt voor mij niet op tegen zo'n afgrijselijk dak. Het enige dat dan wel handig is, is dat het gras een stukkie naar beneden kan en dat daar iets overheen wordt geplaatst zodat niet iedereen het gras kapot trapt...quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De concertgangers worden steeds veeleisender he, vind ik ook niet raar met de immer stijgende prijzen van kaartjes..
Weer en wind horen bij een concert imo, maar niet iedereen denkt er zo over.
Werden er nog maar wat meer concerten gehouden. Maar nee, dat moet tegenwoordig allemaal in die godvergeten %^&*$# k*nker arena. Wat een tyfusgeluid daar zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:02 schreef Dorus_ het volgende:
Nou, in al die jaren dat de kuip er staat zijn er volgens mij zat goede concerten gehouden (springsteen, MJ, Tina turner, Pink Floyd, weet ik t allemaal)
Voor mij hoeft er ook niet per se een dak op het stadion, liever zonder natuurlijk, maar met het oog op het WK 2018, wat best eens in Nederland plaats zou kunnen vinden gaan we de komende jaren meer nieuwe stadions zien om de Fifa te imponeren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:09 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Maar dat geeft toch niet? Ik ben de afgelopen keer bij Bruce Springsteen geweest in de Kuip en beide keren bij Marco Borsato. Iedereen heeft het daar naar zijn zin hoor, echt iedereen. De Rolling Stones waren ook fantastisch heb ik van horen zeggen. Dus ondanks dat ze veeleisend zijn worden de concerten in de kuip gewoon als heel goed ervaren. Ze moeten alleen in de zomer want dan heb je de minste kans op regen. Nouja, dat is dan zo... weegt voor mij niet op tegen zo'n afgrijselijk dak. Het enige dat dan wel handig is, is dat het gras een stukkie naar beneden kan en dat daar iets overheen wordt geplaatst zodat niet iedereen het gras kapot trapt...
Maar dan blijft de vraag:quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voor mij hoeft er ook niet per se een dak op het stadion, liever zonder natuurlijk, maar met het oog op het WK 2018, wat best eens in Nederland plaats zou kunnen vinden gaan we de komende jaren meer nieuwe stadions zien om de Fifa te imponeren.
Maar misschien wordt het ook gesteund door de nieuwe huurders op Feyenoord na. Ajax had ook niet zoveel te vertellen over de Arena, zie nu het resultaat.
Bovendien moet er ook een constructie mogelijk zijn vind ik, waarbij er wel een dak op zit, maar dat uiteraard open kan en op die manier waarop het lijkt alsof het een open stadion is, een enorm schuifdak dus.
Het zou ook gewoon beter zijn als het stadion gewoon van Feyenoord is, en niet dat ze het moeten huren enzo. Feyenoord mist nu ook de inkomsten van de horeca en die concerten enzo. Is toch zonde...quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voor mij hoeft er ook niet per se een dak op het stadion, liever zonder natuurlijk, maar met het oog op het WK 2018, wat best eens in Nederland plaats zou kunnen vinden gaan we de komende jaren meer nieuwe stadions zien om de Fifa te imponeren.
Maar misschien wordt het ook gesteund door de nieuwe huurders op Feyenoord na. Ajax had ook niet zoveel te vertellen over de Arena, zie nu het resultaat.
Bovendien moet er ook een constructie mogelijk zijn vind ik, waarbij er wel een dak op zit, maar dat uiteraard open kan en op die manier waarop het lijkt alsof het een open stadion is, een enorm schuifdak dus.
Maar met de aankoop van een stadion ben je in een klap ook een flinke schuld rijker en aangezien het een multifunctioneel stadion wordt zal het eenzelfde constructie zijn als Arena/Gelredome denk ik, maar een eigen stadion heeft wel wat ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Het zou ook gewoon beter zijn als het stadion gewoon van Feyenoord is, en niet dat ze het moeten huren enzo. Feyenoord mist nu ook de inkomsten van de horeca en die concerten enzo. Is toch zonde...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:09 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ik ben ... beide keren bij Marco Borsato.
Goed geluid is het belangrijkste.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De concertgangers worden steeds veeleisender he, vind ik ook niet raar met de immer stijgende prijzen van kaartjes..
Weer en wind horen bij een concert imo, maar niet iedereen denkt er zo over.
We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:45 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat de ontwikkeling toch gaat richting stadions mét dak, en mét kunstgras. Er zijn zoveel commerciële belangen mee gemoeid, men zal op den duur niet meer afhankelijk willen zijn van het weer, en ook hartje februari gewoon wedstrijden willen kunnen voetballen.
Ik vind vooral kunstgras een crime. Júist het onvoorspelbare van een polletje of een hobbel in het gras, maakt voetbal mede leuk. Dat steriele zaalvoetbalgedoe.
Hopelijk gaat het een paar keer goed mis bij Heracles dit seizoen. Want dat is de proeftuin, aua kunstgras.
Over 10 jaar krijgen we allemaal medische rapporten met 'nieuwe blessures' let maar op, maar het is wel de toekomst vrees ik en niet te stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........![]()
Kijk ik ben absoluut een voorstander van echt gras, maar zoals ik al zei voor onze amateurclub is het een uitkomst, omdat er op het veld 6 dagen per week word getraind / gespeeld, na een maand was zo'n beetje al het gras er al af. In de Eredivisie vind het het not done!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Over 10 jaar krijgen we allemaal medische rapporten met 'nieuwe blessures' let maar op, maar het is wel de toekomst vrees ik en niet te stoppen.
Dat is op amateurniveau.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........![]()
Inderdaad helemaal mee eens! Anders hadden we nooit het polletje van Van Breukelen gehadquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is op amateurniveau.
Maar als je bij de bouw van een stadion rekening houdt met de grasmat, dus niet zo'n protserig mislukt stadion als de arena bouwt, (waar de twee belangrijkste zaken niet deugen, namelijk grasmat en geluid, sukkels) en als je de mat goed verzorgt, dan hoeft er echt geen zandvlakte te ontstaan.
Ik wil lange slidings zien. Ik wil een bal door zien glijden omdat het veld nat is. Ik wil een speler over een bal zien maaien door een pol, of een bal juist ongenadig hard in de kruising zien jagen omdat de bal dankzij een modderklont nét twee centimeter van de grond los was toen hij schoot.
Kortom: het is imo zonde om alles tot in de puntjes te willen regelen in het voetbal. Het hoeft van mij niet nog meer een cleane geldmachine te worden dan het toch al is.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Kun je leuke spandoeken mee maken.. Sesamstraat groet Bahia etc.
hahahahahahaha ik zie 't al voor me, over de hele noordzijde een groot spandoekquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Kun je leuke spandoeken mee maken.. Sesamstraat groet Bahia etc.
Je kan veel zeggen over Marco Borsato, maar het is wel knap dat je 5 of 6 keer achter elkaar de Kuip vol krijgt. Daarbij is het gewoon gezellig en prachtig om de grasmat van de kuip te staan in een stadion waar iedereen het naar z'n zin heeft...quote:
quote:Koen Daerden staat het hoogst genoteerd op het verlanglijstje van Erwin Koeman, dat is inmiddels uit de verschillende berichten wel duidelijk geworden. De Rotterdammers zouden zelfs al een officieel bod hebben neergelegd bij zijn club RC Genk. Genk wil zijn middenvelder het liefst behouden, maar zal niet tegenwerken als Feyenoord met een goed bod komt van minstens 'een paar miljoen'. Dat melden verschillende Belgische media vandaag.
Daerden zelf is blij met de interesse van Feyenoord. "Ik weet van de belangstelling van Feyenoord en dat zo'n grote en mooie club als Feyenoord mij wil hebben, streelt mij enorm", aldus Koen Daerden. "Ik ben 23 jaar, speel in de nationale ploeg, dus voor mijn ontwikkeling zou Feyenoord een goede stap vooruit zijn." Veel meer kon Daerden nog niet zeggen. Wel hoopt hij dat er deze week meer duidelijkheid over zijn toekomst komt.
Wij hebben er geen gezeik mee gehad, het waren die inversteerders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej dat is slim, we laten een externe partij mee betalen.. PSV kreeg er iig veel gezeik mee...
Gooien ze hem uit de helicopter boven de Kuip!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Als het een beetje normaal weer is, ga ik wel ff een kijkje nemen. Misschien komt Goor nog wel afscheid nemen van het Legioen![]()
en belandt ie aan de verkeerde kant van het hek...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gooien ze hem uit de helicopter boven de Kuip!
http://www.soccernews.nl/news/2828quote:Transfer Daerden naar Feyenoord deze week rondGepost op 21-07-2005 12:26 door Dafey
De overgang van Koen Daerden naar Feyenoord kan elk moment afgerond worden. Racing Genk, de huidige club van de middenvelder, gaf aan de speler graag te willen behouden, maar zal de transfer niet tegenwerken bij een goed bod van Feyenoord.
Vandaag heeft Feyenoord zich officieel gemeld bij de Belgische club en heeft het een bod van zo'n 3 miljoen euro gedaan. De club wil de speler graag volgende week woensdag op de Open Dag van de club al presenteren.
De vijfvoudig international wil zelf ook graag de overstap maken naar de Rotterdammers. 'Ik ben 23 jaar,speel in de nationale ploeg ,dus voor mijn ontwikkeling zou Feyenoord een goede stap zijn. Als Genk en ik er beter van worden, wat zou een overgang dan nog in de weg staan', aldus Daerden.
Tsja, ik heb toch geen reet te doen...misschien moet ik maar eens een baantje gaan zoeken:)quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Luni het volgende:
Mij te druk, kan trouwens geen vrij nemen ook.
Ik ook, zelfs Hertha lijkt me wel een geinige wedstrijd.quote:Begin wel weer zin in het seizoen te krijgen!
Wat heeft Goor jullie in godsnaam gedaan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Als het een beetje normaal weer is, ga ik wel ff een kijkje nemen. Misschien komt Goor nog wel afscheid nemen van het Legioen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |