Wat moet je dan met die jongen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
LazovicAls Koeman daarmee de competitie wil starten dan is ie mijn vertrouwen gelijk al kwijt
quote:20/7/2005 - Hiddink valt Wotte aan: wel bod gedaan; Beasley weer genoemd.
Guus Hiddink reageerde in de papieren uitgave van Voetbal International fel op de uitlatingen van Mark Wotte dat PSV zich niet aan de regels zou houden inzake Kalou. "Als Mark Wotte doet alsof wij niet volgens de regels handelen, dan liegt hij" aldus Hiddink. "Ik kan je zo laten zien dat wij een bod hebben neergelegd en de interesse al lang kenbaar hebben gemaakt aan Feyenoord."
VI meldt dat PSV zo'n 10 miljoen euro over zou hebben voor Kalou, een percentage bij doorverkoop en DaMarcus Beasley
Je moest eens weten wat voor spandoek er komt te hangen 27 juli. Er loop op het Feyenoord forum zelfs een poll over hoe lang die er zal hangen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:43 schreef Gert het volgende:
Er is geen enkele reden voor Kalou om naar ajax te gaan.
Kalou moet gewoon zijn smoel dichthouden vanaf nu, en ook geen opgestoken duimpje meer laten zien als een verslaggever de naam "psv" laat vallen.
Dan komt alles goed, mag Kalou in Eindhoven gaan ballen en strijkt Feyenoord een smak geld op die het mogelijk maakt nog even wat kwaliteit in te kopen.
Ik verheug me nu al op het striemende fluitconcert als Kalou het veld betreedt tegen Feyenoord, en het luide gejuich zodra de flying tackle zijn knieschijf raakt.
In deze tijd moet je niemands woord serieus nemen, ook bij die van Hiddink moet je twijfels zetten, alleen doet hij jier een bewering die natuurlijk makkelijk te staven is..quote:
quote:Voetbalweekblad Voetbal International meldt vandaag in haar papieren uitgave dat De Belg Koen Daerden deze week meer duidelijkheid verwacht omtrent een eventuele transfer van Racing genk naar Feyenoord.
Het blad meldt ook dat Feyenoord nog steeds bezig is met Landzaat. De international zou nu 6 miljoen euro moeten kosten. Getracht wordt om dat bedrag bij elkaar te halen met behulp van een externe financier. Volgens het voetbalblad zou dat gaat om de huidige voorzitter van RKSV Schijndel. In dat verband zou dan ook de oefenwedstrijd die onlangs werd toegevoegd, gezien moeten worden.
Als hij echt zo goed is als ik hoor, en met Landzaat erbij, dan krijgt Feyenoord in ieder geval een flinke kwaliteits-injectie dan.quote:
Dat dacht men bij van Persie en van der Vaart ook, hebben beide toch moeiteloos een andere club gevonden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor spandoek er komt te hangen 27 juli. Er loop op het Feyenoord forum zelfs een poll over hoe lang die er zal hangen.
Maar ik vind dat Feyenoord Kalou moet verkopen voor 15 miljoen. Geen cent minder. Hij zal toch zijn best blijven doen onder Feyenoord, want als hij hogerop wil, zal die zich moeten laten zien en vooral professioneel opstellen. Er is geen enkele club die hem wil hebben als hij express die 2 jaar als een natte krant gaat spelen.
Ja, ik zou er graag een mening over hebben maar ik heb echt nooit op die gozer gelet, zoals ik eigenlijk op geen enkele speler let die niet in het rood-wit loopt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In deze tijd moet je niemands woord serieus nemen, ook bij die van Hiddink moet je twijfels zetten, alleen doet hij jier een bewering die natuurlijk makkelijk te staven is..
Maar de soap continues, wat vinden jullei Feyenoorders van Damarcus?
Hij heeft niet het fysiek van de gemiddelde Feyenoorder, maar kan op veel posities uit de voeten voorin en is gewoon retesnel.
Die konden naar het buitenland. Kalou niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat dacht men bij van Persie en van der Vaart ook, hebben beide toch moeiteloos een andere club gevonden.
Het lijkt me gevraarlijk om daar op te gokken.
Kalou ook, maar dan kan ie Oranje vergeten, das wat anders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:59 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Die konden naar het buitenland. Kalou niet.
Let jij nooit op spelers van andere clubs, jij hebt nooit op Romario gelet? (jammer, dan heb je veel moois gemist).quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:58 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou er graag een mening over hebben maar ik heb echt nooit op die gozer gelet, zoals ik eigenlijk op geen enkele speler let die niet in het rood-wit loopt...
Het enige waar ik aan zit te denken is dat ik niet snap dat psv m weg doet. Dan zal het toch wel niet zoveel zijn![]()
Ach, niet op letten. Ik zie ze natuurlijk wel voetballen... Maar over Beasley zou ik echt geen zinnig woord kunnen zeggen. Maar vandaar dat ik ook zo twijfel; het is dus geen speler die echt is opgevallen in positieve zin. Vandaar mijn wantrouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Let jij nooit op spelers van andere clubs, jij hebt nooit op Romario gelet? (jammer, dan heb je veel moois gemist).
Ik vind het ook raar dat PSV hem weg wil doen, hij speelt pas 1 jaar in Eindhoven en bleek in elk geval over de potentie te beschikken om basisspeler te worden mits hij constanter presteert.
Is nooit écht een vaste kracht geworden doordat de voorhoede meestal uit Vennegoor, Park en Farfan bestond en ik vind dat hij wat sterker moet worden. Voor Feyenoord is het absoluut een aanwinst denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ach, niet op letten. Ik zie ze natuurlijk wel voetballen... Maar over Beasley zou ik echt geen zinnig woord kunnen zeggen. Maar vandaar dat ik ook zo twijfel; het is dus geen speler die echt is opgevallen in positieve zin. Vandaar mijn wantrouwen.
Pff, twee meen ik, eentje tegen Rosenborg dacht ik en 1 tegen Panathinaikos.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:10 schreef fransie102 het volgende:
Heeft Beasley nog belangerijke CL-goals gemaakt? Helemaal vergeten eigenlijk
Mee eens.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef Gert het volgende:
En het wordt hoog tijd dat Feyenoord weer eens een serieuze concurrent wordt.
Niet echt moeilijk, dat had Sibon ofzo ook wel gekundquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Pff, twee meen ik, eentje tegen Rosenborg dacht ik en 1 tegen Panathinaikos.
Hij was er wel verdraaid snel bij, dat had Sibon niet gekund...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niet echt moeilijk, dat had Sibon ofzo ook wel gekund
Was wel een typische Wotte-miskoop geweest jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij was er wel verdraaid snel bij, dat had Sibon niet gekund...
is dat niet iets voor jullie, Sibon?
Haha leuke vraag...quote:
Best een aardige voetballer, maar wij hoeven geen overbodige speler van P$V, we willen gewoon keiharde ¤ 's voor Kalou!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In deze tijd moet je niemands woord serieus nemen, ook bij die van Hiddink moet je twijfels zetten, alleen doet hij jier een bewering die natuurlijk makkelijk te staven is..
Maar de soap continues, wat vinden jullei Feyenoorders van Damarcus?
Hij heeft niet het fysiek van de gemiddelde Feyenoorder, maar kan op veel posities uit de voeten voorin en is gewoon retesnel.
Ik ook, om te breken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:44 schreef fransie102 het volgende:
Dat duimpje vind ik nog wel humor opzich
Goh wat een humor. Ze zouden hem beide duimen moeten breken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:44 schreef fransie102 het volgende:
Dat duimpje vind ik nog wel humor opzich
het zou je sieren om PSV normaal te schrijven, maar Kalou is natuurlijk een moeilijk geval om te beoordelen qua prijs ivm zijn mogelijke nederlanderschap.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Best een aardige voetballer, maar wij hoeven geen overbodige speler van P$V, we willen gewoon keiharde ¤ 's voor Kalou!
Kunnen we die eerste wedstrijd fijn met commentaar van Reitsma volgen, ipv in de Kuip...quote:20-07-2005: Uefa Cup wedstrijden van Feyenoord nog 5 jaar bij Nos
[Bron: Feyenoord.nl]
De Uefa Cup thuiswedstrijden van Feyenoord blijven de komende 5 jaar bij de Nos. Alle thuis wedstrijden die Feyenoord in de Uefa Cup afwerkt worden uitgezonden op Nederland 2. Talpa was de andere kandidaat om de rechten van Feyenoord.
De Nos heeft de verlenging van de overeenkomst vandaag tijdens een persconferentie meegedeeld. 'We hebben al meer dan tien jaar een uitstekende relatie met de Nos en vonden dat die op enigerlei wijze in stand gehouden moest worden', aldus commercieel directeur Sjaak Troost op Feyenoord.nl. 'De aanbieding van de Nos voor de UEFA-cuprechten was goed. Dat maakte de beslissing makkelijk.'
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zelfs al blijft ie in Zuid, na al zijn uitspraken en zeker ook die duimpjes, mogen ze hem wat mij betreft op de eerste de beste beren bananenboot naar Afrika terugzetten.
niet meer dan logisch...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van de constructie dat Feyenoord meedeelt in de transfersom die PSV er voor vangt als ze hem verkopen?
Stoere praat weerquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goh wat een humor. Ze zouden hem beide duimen moeten breken.
Wat een respectloze HIV neger is die Kalou, ik heb echt geen goed woord meer over voor die teringlijer! Zelfs al blijft ie in Zuid, na al zijn uitspraken en zeker ook die duimpjes, mogen ze hem wat mij betreft op de eerste de beste berenboot naar Afrika terugzetten.
Van publieklieveling naar public enemy no. 1. TRIEST!
Niet meer dan logisch dat daar dan ook een gelimiteerde transfersom aanhangt dus.quote:
Tuurlijk. Zonder percentage bij doorverkoop kom je op minstens 15 miljoen uit. Met percentage kan daar een paar miljoen vanaf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch dat daar dan ook een gelimiteerde transfersom aanhangt dus.
Heeft nix met stoere praat te maken.quote:
Ik vind het ook belachelijk dat iemand die 1 jaar goed speelt al zó hoog van de toren blaast en dat je met andere clubs flirt buiten medeweten van je baas om, maar als zo iemand bij PSV zou vertrekken zou ik dat ook erg vinden en me bekocht voelen, maar zo is de wereld nu eenmaal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heeft nix met stoere praat te maken.
Zoals ik al eerder heb gezegd, gaat het mij niet om het feit dat ie naar psv wilt, integendeel is nog wel begrijpelijk. Maar de manier waarop, en het feit dat ie pas 1 jaar in de hoofdmacht speelt.
Zou jou wel eens willen horen als een van je jonge talenten op zo'n manier met je cluppie zou omgaan!
Ik zou ook kwaad worden maar om meteen weer te gaan schreeuwen dat er allerlei botten gebroken moeten worden en het een HIV neger is vind ik weer typisch stoere feyenoordpraat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, gaat het mij niet om het feit dat ie naar psv wilt, integendeel is nog wel begrijpelijk. Maar de manier waarop, en het feit dat ie pas 1 jaar in de hoofdmacht speelt.
Zou jou wel eens willen horen als een van je jonge talenten op zo'n manier met je cluppie zou omgaan!
Wij zijn nu eenmaal een stuk stoerder dan gemiddelde voetbalsupporter!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef PyTh het volgende:
Ik zou ook kwaad worden maar om meteen weer te gaan schreeuwen dat er allerlei botten gebroken moeten worden en het een HIV neger is vind ik weer typisch stoere feyenoordpraat.
Dan had ik jou wel eens willen horen als je PSV steeds verder af zag glijden, en Feyenoord 1e stond, en Alex had gezegd : "Doei ik ga lekker naar Feyenoord, want die zijn een stuk beter".quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zou ook kwaad worden maar om meteen weer te gaan schreeuwen dat er allerlei botten gebroken moeten worden en het een HIV neger is vind ik weer typisch stoere feyenoordpraat.
Na zijn eerste jaar bij PSV uiteraard!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef fransie102 het volgende:
Dan had ik jou wel eens willen horen als je PSV steeds verder af zag glijden, en Feyenoord 1e stond, en Alex had gezegd : "Doei ik ga lekker naar Feyenoord, want die zijn een stuk beter".
Dat is lang geleden en dus ook erg moeilijk om voor te stellenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef fransie102 het volgende:
[..]
en Feyenoord 1e stond, en Alex had gezegd : "Doei ik ga lekker naar Feyenoord, want die zijn een stuk beter".
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is lang geleden en dus ook erg moeilijk om voor te stellen
Inderdaad, echt te walgelijk voor woorden gewoon.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gaan ze er vanuit dat Feyenoord 5 jaar achter elkaar UEFA cup speel ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kunnen we die eerste wedstrijd fijn met commentaar van Reitsma volgen, ipv in de Kuip...
Is een behoorlijke inschatting denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Gaan ze er vanuit dat Feyenoord 5 jaar achter elkaar UEFA cup speel ofzo?![]()
Net zo min als een PSV-talent die door een topclub zou willen worden aangetrokken.....quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is lang geleden en dus ook erg moeilijk om voor te stellen
Touché.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef aldostuta het volgende:
Net zo min als een PSV-talent die door een topclub zou willen worden aangetrokken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |