quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:09 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ik ben ... beide keren bij Marco Borsato.
Goed geluid is het belangrijkste.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De concertgangers worden steeds veeleisender he, vind ik ook niet raar met de immer stijgende prijzen van kaartjes..
Weer en wind horen bij een concert imo, maar niet iedereen denkt er zo over.
We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:45 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat de ontwikkeling toch gaat richting stadions mét dak, en mét kunstgras. Er zijn zoveel commerciële belangen mee gemoeid, men zal op den duur niet meer afhankelijk willen zijn van het weer, en ook hartje februari gewoon wedstrijden willen kunnen voetballen.
Ik vind vooral kunstgras een crime. Júist het onvoorspelbare van een polletje of een hobbel in het gras, maakt voetbal mede leuk. Dat steriele zaalvoetbalgedoe.
Hopelijk gaat het een paar keer goed mis bij Heracles dit seizoen. Want dat is de proeftuin, aua kunstgras.
Over 10 jaar krijgen we allemaal medische rapporten met 'nieuwe blessures' let maar op, maar het is wel de toekomst vrees ik en niet te stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........![]()
Kijk ik ben absoluut een voorstander van echt gras, maar zoals ik al zei voor onze amateurclub is het een uitkomst, omdat er op het veld 6 dagen per week word getraind / gespeeld, na een maand was zo'n beetje al het gras er al af. In de Eredivisie vind het het not done!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Over 10 jaar krijgen we allemaal medische rapporten met 'nieuwe blessures' let maar op, maar het is wel de toekomst vrees ik en niet te stoppen.
Dat is op amateurniveau.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........![]()
Inderdaad helemaal mee eens! Anders hadden we nooit het polletje van Van Breukelen gehadquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is op amateurniveau.
Maar als je bij de bouw van een stadion rekening houdt met de grasmat, dus niet zo'n protserig mislukt stadion als de arena bouwt, (waar de twee belangrijkste zaken niet deugen, namelijk grasmat en geluid, sukkels) en als je de mat goed verzorgt, dan hoeft er echt geen zandvlakte te ontstaan.
Ik wil lange slidings zien. Ik wil een bal door zien glijden omdat het veld nat is. Ik wil een speler over een bal zien maaien door een pol, of een bal juist ongenadig hard in de kruising zien jagen omdat de bal dankzij een modderklont nét twee centimeter van de grond los was toen hij schoot.
Kortom: het is imo zonde om alles tot in de puntjes te willen regelen in het voetbal. Het hoeft van mij niet nog meer een cleane geldmachine te worden dan het toch al is.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Kun je leuke spandoeken mee maken.. Sesamstraat groet Bahia etc.
hahahahahahaha ik zie 't al voor me, over de hele noordzijde een groot spandoekquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Kun je leuke spandoeken mee maken.. Sesamstraat groet Bahia etc.
Je kan veel zeggen over Marco Borsato, maar het is wel knap dat je 5 of 6 keer achter elkaar de Kuip vol krijgt. Daarbij is het gewoon gezellig en prachtig om de grasmat van de kuip te staan in een stadion waar iedereen het naar z'n zin heeft...quote:
quote:Koen Daerden staat het hoogst genoteerd op het verlanglijstje van Erwin Koeman, dat is inmiddels uit de verschillende berichten wel duidelijk geworden. De Rotterdammers zouden zelfs al een officieel bod hebben neergelegd bij zijn club RC Genk. Genk wil zijn middenvelder het liefst behouden, maar zal niet tegenwerken als Feyenoord met een goed bod komt van minstens 'een paar miljoen'. Dat melden verschillende Belgische media vandaag.
Daerden zelf is blij met de interesse van Feyenoord. "Ik weet van de belangstelling van Feyenoord en dat zo'n grote en mooie club als Feyenoord mij wil hebben, streelt mij enorm", aldus Koen Daerden. "Ik ben 23 jaar, speel in de nationale ploeg, dus voor mijn ontwikkeling zou Feyenoord een goede stap vooruit zijn." Veel meer kon Daerden nog niet zeggen. Wel hoopt hij dat er deze week meer duidelijkheid over zijn toekomst komt.
Wij hebben er geen gezeik mee gehad, het waren die inversteerders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej dat is slim, we laten een externe partij mee betalen.. PSV kreeg er iig veel gezeik mee...
Gooien ze hem uit de helicopter boven de Kuip!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Als het een beetje normaal weer is, ga ik wel ff een kijkje nemen. Misschien komt Goor nog wel afscheid nemen van het Legioen![]()
en belandt ie aan de verkeerde kant van het hek...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gooien ze hem uit de helicopter boven de Kuip!
http://www.soccernews.nl/news/2828quote:Transfer Daerden naar Feyenoord deze week rondGepost op 21-07-2005 12:26 door Dafey
De overgang van Koen Daerden naar Feyenoord kan elk moment afgerond worden. Racing Genk, de huidige club van de middenvelder, gaf aan de speler graag te willen behouden, maar zal de transfer niet tegenwerken bij een goed bod van Feyenoord.
Vandaag heeft Feyenoord zich officieel gemeld bij de Belgische club en heeft het een bod van zo'n 3 miljoen euro gedaan. De club wil de speler graag volgende week woensdag op de Open Dag van de club al presenteren.
De vijfvoudig international wil zelf ook graag de overstap maken naar de Rotterdammers. 'Ik ben 23 jaar,speel in de nationale ploeg ,dus voor mijn ontwikkeling zou Feyenoord een goede stap zijn. Als Genk en ik er beter van worden, wat zou een overgang dan nog in de weg staan', aldus Daerden.
Tsja, ik heb toch geen reet te doen...misschien moet ik maar eens een baantje gaan zoeken:)quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Luni het volgende:
Mij te druk, kan trouwens geen vrij nemen ook.
Ik ook, zelfs Hertha lijkt me wel een geinige wedstrijd.quote:Begin wel weer zin in het seizoen te krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |