abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28991426
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Neej dat is slim, we laten een externe partij mee betalen..
Beter dan steeds prutsers blijven kopen en in een neerwaartste spiraal terecht komen. Dat geld dat je leent kun je terug verdienen in de CL. Om mee te kunnen draaien, moet je eerst investeren.
quote:
PSV kreeg er iig veel gezeik mee...
Verklaar u nader?
pi_28995216
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Beter dan steeds prutsers blijven kopen en in een neerwaartste spiraal terecht komen. Dat geld dat je leent kun je terug verdienen in de CL. Om mee te kunnen draaien, moet je eerst investeren.
[..]

Verklaar u nader?
Kezman enzo dacht ik. De externe partij dwong PSV tot verkoop.
pi_28995236
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor de werkelozen onder ons (en mensen met Inet op de werkvloer)

Vrijdag middag rond een uurtje of 1-2 kun je Feyenoord live checken op een of ander Chinees kanaal, staat op Lunatic News.

Ben te lui om te copy/paste!
Copy/paste eens
pi_28995281
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Kezman enzo dacht ik. De externe partij dwong PSV tot verkoop.
Maar hij schoot PSV wel de CL in met 30 goals.
pi_28995572
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:05 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Maar hij schoot PSV wel de CL in met 30 goals.
En dat heeft weinig met zijn financiering te maken. 6mln lijkt me iets te prijzig voor iemand nog ouder dan simons...
pi_29002257
Leuk artikel over de Nederlandse lessen van Bahia in 't AD.

Paar fragmenten:
quote:
In dat kader heeft de Zuid-Amerikaan André Bahia Koeman tot nog toe het meest aangenaam verrast. Terwijl zijn ploeggenoten eind juni genoten van hun laatste week vakantie, verbleef de 21-jarige Bahia in zijn eentje in een voormalig nonnenklooster in Vught. De voetballer onderging er een intensieve cursus Nederlands. Een week lang werd hij van 's morgens negen uur tot 's avonds acht uur gedrild door drie verschillende leraren. Eten en overnachten deed Bahia in het kloosterhotel.
quote:
,,Ik zat er samen met de vrouw van Mark van Bommel'', vertelt Bahia. ,,Zij volgde een spoedcursus Spaans.''
quote:
Zelf meerdere zinnen Nederlands spreken, zal voor Bahia nog wel een tijdje lastig blijven. Maar nu Erwin Koeman de eisen op taalgebied heeft opgeschroefd, kan Bahia de trainers tenminste verstaan. Met zijn inspanningen heeft hij bovendien zijn belangrijkste medespelers gecharmeerd.

Waar zijn collega-Brazilianen Leonardo en Magrao door de 'harde kern' al een tijdje niet meer werden gepruimd, laten bepalende spelers als Kuyt, Lodewijks en Scheuder merken dat ze in Bahia willen investeren. ,,Ik hoop dat ik komend seizoen definitief het vertrouwen van de mensen hier kan winnen'', zegt Bahia zelf.
quote:
Vanaf nu zal hij nog vier keer per week op de club Nederlands studeren. Als extraatje kijkt Bahia thuis ook vaker Nederlandse tv. ,,Ik heb het meest aan Sesamstraat'', merkt hij lachend op.
Sesamstraat

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2005 10:13:55 ]
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:19:29 #257
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29002380
Bahia!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29002602
Veel non-europese voetballers leren de taal erg slecht. Song sprak na 2 seizoenen nog geen woord NL. Bahia levert er zelfs vakantie voor in. Dat is de mentaliteit die we willen zien. Nu alleen nog een goede linksback en we hebben een degelijke verdediging.
pi_29002688
Dat is wel netjes wat Bahia laat zien Helaas moet de NPS er mee stoppen, en gaat ook Sesamstraat van de buis

Misschien dat het Legioen zich nu geroepen voelt te demonstreren bij staatssecretaris Van Der Laan
pi_29002710
quote:
'Collen mag gratis weg bij Feyenoord'

Feyenoord wil af van Pieter Collen. Ondanks een doorlopend contract mag de Belgische back daarom transfervrij De Kuip verlaten, aldus het AD.
Collen (25) komt niet voor in de plannen van trainer Erwin Koeman. De verdediger, die de afgelopen tweeënhalf seizoen was verhuurd aan NAC Breda, is niet opgenomen in de a-selectie.
VI.nl

Houdoe
pi_29002754
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat is wel netjes wat Bahia laat zien Helaas moet de NPS er mee stoppen, en gaat ook Sesamstraat van de buis

Misschien dat het Legioen zich nu geroepen voelt te demonstreren bij staatssecretaris Van Der Laan
Van der Laan is gewoon een debiel kutwijf Nova weg, Netwerk weg, Prem weg, Buitenhof weg, Sesamstraat weg
pi_29003054
Goede zaak van Bahia, goede instelling!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:58:31 #263
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29003382
Dit is inderdaad wel positief ja.

Heb sowieso het gevoel dat er een beetje een omslag is sinds Koeman en Jansen zijn begonen. Of je doet mee en gaat er voor de volle 100% voor of je hebt daar geen zin in en je kan move... Ook spelsr laten vertrekken waar je toch niets aan hebt is een prima zaak, geef je tenminste een duidelijk signaal af.
Even geen signature.
pi_29003383
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
't zijn ook de eisen van de nieuwe 'klanten'..

Die willen niet nat worden, die willen het niet koud hebben in de winter, die moet lekker de ruimte hebben op hun stoeltje, hebben een hekel aan staan, doelpunten moeten ze dertig keer herhaald hebben op een scherm, en liefst discussieren anderhalf uur over de herhaling van dat ene buitenspel gevalletje...
Ja, als de huidige Kuip verdwijnt verdwijnt ook de laatste echte grote voetbaltempel uit Nederland, een stadion dat voetbal uitademt ipv een commerciele multifunctionele kooi, waar de grasmat ondergeschikt is.
Maar de snobs zorgen er ook voor dat de club vooruit kan op financieel gebied en dat de seizoenkaarten qua prijs niet de pan uit rijzen, het heeft ook een keerzijde dus.
Yeah baby Yeah!
pi_29003478
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:13 schreef Sloggi het volgende:
Leuk artikel over de Nederlandse lessen van Bahia in 't AD.

Paar fragmenten:
[..]

[..]

[..]

[..]

Sesamstraat
Mijn vader heeft in Vught ook de talen wat bijgespijkerd, is een zeer goede instantie als je snel een andere taal onder de knie wilt krijgen en het toont wel de ambitie en de professionaliteit van Bahia itt een Song of Leonardo.
Heel netjes!
Yeah baby Yeah!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:02:22 #266
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29003489
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, als de huidige Kuip verdwijnt verdwijnt ook de laatste echte grote voetbaltempel uit Nederland, een stadion dat voetbal uitademt ipv een commerciele multifunctionele kooi, waar de grasmat ondergeschikt is.
Maar de snobs zorgen er ook voor dat de club vooruit kan op financieel gebied en dat de seizoenkaarten qua prijs niet de pan uit rijzen, het heeft ook een keerzijde dus.
Maar dat kan toch gewoon samen gaan? Dat gebeurt nu ook al. De business seats en de units kunnen ze toch ook gewoon in het nieuwe stadion bouwen? Ik zie het probleem niet. Een dak is bullshit. Het enige voordeel van een dak is dat je tijdens een concert niet nat wordt... Nou, in al die jaren dat de kuip er staat zijn er volgens mij zat goede concerten gehouden (springsteen, MJ, Tina turner, Pink Floyd, weet ik t allemaal) dus dat was toen ook geen probleem. Wedstrijen worden nu in de kuip ook zelden afgelast dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Zie echt het nut van een dak niet...
Even geen signature.
pi_29003525
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Van der Laan is gewoon een debiel kutwijf Nova weg, Netwerk weg, Prem weg, Buitenhof weg, Sesamstraat weg
Vraag me alleen af waarom het principieel onmogelijk is om dergelijke redelijke/goede programma's te maken zonder NPS, maar goed dat is offtopic.
Ik denk dat Koeman een goede trainer is voor Feyenoord, wat denken jullie?
Yeah baby Yeah!
pi_29003570
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:02 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Maar dat kan toch gewoon samen gaan? Dat gebeurt nu ook al. De business seats en de units kunnen ze toch ook gewoon in het nieuwe stadion bouwen? Ik zie het probleem niet. Een dak is bullshit. Het enige voordeel van een dak is dat je tijdens een concert niet nat wordt... Nou, in al die jaren dat de kuip er staat zijn er volgens mij zat goede concerten gehouden (springsteen, MJ, Tina turner, Pink Floyd, weet ik t allemaal) dus dat was toen ook geen probleem. Wedstrijen worden nu in de kuip ook zelden afgelast dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Zie echt het nut van een dak niet...
De concertgangers worden steeds veeleisender he, vind ik ook niet raar met de immer stijgende prijzen van kaartjes..
Weer en wind horen bij een concert imo, maar niet iedereen denkt er zo over.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:09:27 #269
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29003663
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De concertgangers worden steeds veeleisender he, vind ik ook niet raar met de immer stijgende prijzen van kaartjes..
Maar dat geeft toch niet? Ik ben de afgelopen keer bij Bruce Springsteen geweest in de Kuip en beide keren bij Marco Borsato. Iedereen heeft het daar naar zijn zin hoor, echt iedereen. De Rolling Stones waren ook fantastisch heb ik van horen zeggen. Dus ondanks dat ze veeleisend zijn worden de concerten in de kuip gewoon als heel goed ervaren. Ze moeten alleen in de zomer want dan heb je de minste kans op regen. Nouja, dat is dan zo... weegt voor mij niet op tegen zo'n afgrijselijk dak. Het enige dat dan wel handig is, is dat het gras een stukkie naar beneden kan en dat daar iets overheen wordt geplaatst zodat niet iedereen het gras kapot trapt...
Even geen signature.
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 11:12:51 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29003751
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:02 schreef Dorus_ het volgende:
Nou, in al die jaren dat de kuip er staat zijn er volgens mij zat goede concerten gehouden (springsteen, MJ, Tina turner, Pink Floyd, weet ik t allemaal)
Werden er nog maar wat meer concerten gehouden. Maar nee, dat moet tegenwoordig allemaal in die godvergeten %^&*$# k*nker arena. Wat een tyfusgeluid daar zeg.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_29003830
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:09 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Maar dat geeft toch niet? Ik ben de afgelopen keer bij Bruce Springsteen geweest in de Kuip en beide keren bij Marco Borsato. Iedereen heeft het daar naar zijn zin hoor, echt iedereen. De Rolling Stones waren ook fantastisch heb ik van horen zeggen. Dus ondanks dat ze veeleisend zijn worden de concerten in de kuip gewoon als heel goed ervaren. Ze moeten alleen in de zomer want dan heb je de minste kans op regen. Nouja, dat is dan zo... weegt voor mij niet op tegen zo'n afgrijselijk dak. Het enige dat dan wel handig is, is dat het gras een stukkie naar beneden kan en dat daar iets overheen wordt geplaatst zodat niet iedereen het gras kapot trapt...
Voor mij hoeft er ook niet per se een dak op het stadion, liever zonder natuurlijk, maar met het oog op het WK 2018, wat best eens in Nederland plaats zou kunnen vinden gaan we de komende jaren meer nieuwe stadions zien om de Fifa te imponeren.
Maar misschien wordt het ook gesteund door de nieuwe huurders op Feyenoord na. Ajax had ook niet zoveel te vertellen over de Arena, zie nu het resultaat.
Bovendien moet er ook een constructie mogelijk zijn vind ik, waarbij er wel een dak op zit, maar dat uiteraard open kan en op die manier waarop het lijkt alsof het een open stadion is, een enorm schuifdak dus.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:20:48 #272
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29003982
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Voor mij hoeft er ook niet per se een dak op het stadion, liever zonder natuurlijk, maar met het oog op het WK 2018, wat best eens in Nederland plaats zou kunnen vinden gaan we de komende jaren meer nieuwe stadions zien om de Fifa te imponeren.
Maar misschien wordt het ook gesteund door de nieuwe huurders op Feyenoord na. Ajax had ook niet zoveel te vertellen over de Arena, zie nu het resultaat.
Bovendien moet er ook een constructie mogelijk zijn vind ik, waarbij er wel een dak op zit, maar dat uiteraard open kan en op die manier waarop het lijkt alsof het een open stadion is, een enorm schuifdak dus.
Maar dan blijft de vraag:

Waar heb je een dak voor nodig?

Je kan toch ook een fantastisch mooi stadion bouwen (op de maas, helemaal super) zónder dak? Daar imponeer je de fifa ook wel mee hoor, wat heeft de fifa aan een dak? Voetbal is geen zaalsport... Volgens mij hecht de fifa veel meer waarde aan kleedkamers, persruimtes, ruimte voor pers op de vaken, cameraposities, parkeerfaciliteiten, bereikbaarheid, veiligheid etc. Niet aan een dak, als ze zelf maar droog zitten... en dat kan ook zonder een dak.
Even geen signature.
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:30:51 #273
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29004225
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het zou ook gewoon beter zijn als het stadion gewoon van Feyenoord is, en niet dat ze het moeten huren enzo. Feyenoord mist nu ook de inkomsten van de horeca en die concerten enzo. Is toch zonde...
Even geen signature.
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 11:45:29 #274
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29004598
Ik vrees dat de ontwikkeling toch gaat richting stadions mét dak, en mét kunstgras. Er zijn zoveel commerciële belangen mee gemoeid, men zal op den duur niet meer afhankelijk willen zijn van het weer, en ook hartje februari gewoon wedstrijden willen kunnen voetballen.
Ik vind vooral kunstgras een crime. Júist het onvoorspelbare van een polletje of een hobbel in het gras, maakt voetbal mede leuk. Dat steriele zaalvoetbalgedoe.
Hopelijk gaat het een paar keer goed mis bij Heracles dit seizoen. Want dat is de proeftuin, aua kunstgras.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_29004966
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Het zou ook gewoon beter zijn als het stadion gewoon van Feyenoord is, en niet dat ze het moeten huren enzo. Feyenoord mist nu ook de inkomsten van de horeca en die concerten enzo. Is toch zonde...
Maar met de aankoop van een stadion ben je in een klap ook een flinke schuld rijker en aangezien het een multifunctioneel stadion wordt zal het eenzelfde constructie zijn als Arena/Gelredome denk ik, maar een eigen stadion heeft wel wat ja.
Yeah baby Yeah!
pi_29005915
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:09 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Ik ben ... beide keren bij Marco Borsato.

Maar goed, die oplossing die dat bouwbedrijf had aangedragen klinkt wel goei. Speelveld in een bak, die bij concerten wordt opgelift zodat het een dak is.

Bahia was op het veld ook goed bezig en laat nu iig zien een prima instelling te hebben
pi_29006010
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Goed geluid is het belangrijkste.
pi_29006049
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Goed geluid is het belangrijkste.
Dat staat buiten kijf.
Yeah baby Yeah!
pi_29006069
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:45 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat de ontwikkeling toch gaat richting stadions mét dak, en mét kunstgras. Er zijn zoveel commerciële belangen mee gemoeid, men zal op den duur niet meer afhankelijk willen zijn van het weer, en ook hartje februari gewoon wedstrijden willen kunnen voetballen.
Ik vind vooral kunstgras een crime. Júist het onvoorspelbare van een polletje of een hobbel in het gras, maakt voetbal mede leuk. Dat steriele zaalvoetbalgedoe.
Hopelijk gaat het een paar keer goed mis bij Heracles dit seizoen. Want dat is de proeftuin, aua kunstgras.
We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........
pi_29006117
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef Luni het volgende:

[..]

We zijn bij onze amateurclub toch erg blij met het kunstgrasveld wat in de zomerstop is aangelegd. Nu stond er op het "grasveld" zogoed als geen gras.........
Over 10 jaar krijgen we allemaal medische rapporten met 'nieuwe blessures' let maar op, maar het is wel de toekomst vrees ik en niet te stoppen.
Yeah baby Yeah!
pi_29006301
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Over 10 jaar krijgen we allemaal medische rapporten met 'nieuwe blessures' let maar op, maar het is wel de toekomst vrees ik en niet te stoppen.
Kijk ik ben absoluut een voorstander van echt gras, maar zoals ik al zei voor onze amateurclub is het een uitkomst, omdat er op het veld 6 dagen per week word getraind / gespeeld, na een maand was zo'n beetje al het gras er al af. In de Eredivisie vind het het not done!
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 12:49:03 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29006332
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat is op amateurniveau.
Maar als je bij de bouw van een stadion rekening houdt met de grasmat, dus niet zo'n protserig mislukt stadion als de arena bouwt, (waar de twee belangrijkste zaken niet deugen, namelijk grasmat en geluid, sukkels) en als je de mat goed verzorgt, dan hoeft er echt geen zandvlakte te ontstaan.
Ik wil lange slidings zien. Ik wil een bal door zien glijden omdat het veld nat is. Ik wil een speler over een bal zien maaien door een pol, of een bal juist ongenadig hard in de kruising zien jagen omdat de bal dankzij een modderklont nét twee centimeter van de grond los was toen hij schoot.
Kortom: het is imo zonde om alles tot in de puntjes te willen regelen in het voetbal. Het hoeft van mij niet nog meer een cleane geldmachine te worden dan het toch al is.
pi_29006427
Kun je leuke spandoeken mee maken.. Sesamstraat groet Bahia etc.
pi_29006440
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is op amateurniveau.
Maar als je bij de bouw van een stadion rekening houdt met de grasmat, dus niet zo'n protserig mislukt stadion als de arena bouwt, (waar de twee belangrijkste zaken niet deugen, namelijk grasmat en geluid, sukkels) en als je de mat goed verzorgt, dan hoeft er echt geen zandvlakte te ontstaan.
Ik wil lange slidings zien. Ik wil een bal door zien glijden omdat het veld nat is. Ik wil een speler over een bal zien maaien door een pol, of een bal juist ongenadig hard in de kruising zien jagen omdat de bal dankzij een modderklont nét twee centimeter van de grond los was toen hij schoot.
Kortom: het is imo zonde om alles tot in de puntjes te willen regelen in het voetbal. Het hoeft van mij niet nog meer een cleane geldmachine te worden dan het toch al is.
Inderdaad helemaal mee eens! Anders hadden we nooit het polletje van Van Breukelen gehad en blijft de bal nooit meer op de lijn liggen door de bagger.
pi_29006649
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef jpzegthallo het volgende:

En de groeten van Tommie
pi_29007138
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef jpzegthallo het volgende:
hahahahahahaha ik zie 't al voor me, over de hele noordzijde een groot spandoek
maar goed dat hij tenminste moeite doet om NL te leren.

Ik heb zin in 't nieuwe seizoen, ookal wordt het hoogstwaarschijnlijk bagger. Gelukkig doe je 't nooit helemaal zeker weten, dus er is nog steeds een pieipklein beetje hoop op een seizoen over.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_29007161
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:31 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Marco is ok!
pi_29007278
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:15 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Marco is ok!
Nee hoor
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:47:27 #289
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29008164
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee hoor
Je kan veel zeggen over Marco Borsato, maar het is wel knap dat je 5 of 6 keer achter elkaar de Kuip vol krijgt. Daarbij is het gewoon gezellig en prachtig om de grasmat van de kuip te staan in een stadion waar iedereen het naar z'n zin heeft...

Heb verder geen cd's ofzo maar als er een concert in de kuip is (en ik kan, en vindt het niet té verschrikkelijk), ga ik er heen.
Even geen signature.
pi_29008196
quote:
Koen Daerden staat het hoogst genoteerd op het verlanglijstje van Erwin Koeman, dat is inmiddels uit de verschillende berichten wel duidelijk geworden. De Rotterdammers zouden zelfs al een officieel bod hebben neergelegd bij zijn club RC Genk. Genk wil zijn middenvelder het liefst behouden, maar zal niet tegenwerken als Feyenoord met een goed bod komt van minstens 'een paar miljoen'. Dat melden verschillende Belgische media vandaag.

Daerden zelf is blij met de interesse van Feyenoord. "Ik weet van de belangstelling van Feyenoord en dat zo'n grote en mooie club als Feyenoord mij wil hebben, streelt mij enorm", aldus Koen Daerden. "Ik ben 23 jaar, speel in de nationale ploeg, dus voor mijn ontwikkeling zou Feyenoord een goede stap vooruit zijn." Veel meer kon Daerden nog niet zeggen. Wel hoopt hij dat er deze week meer duidelijkheid over zijn toekomst komt.
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:52:53 #291
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29008363
Weet niet of het al eerder is genoemd maar dit is een link van RTV Rijnmond. Jan Dirk Stouten is in China en volgt Feyenoord daar. Elke dag werkt ie z'n dagboek bij en er staan ook alemaal geluidsfragmenten van interviews die hij heeft gehouden. O.a. ook het interview met Kuyt waarin hij zegt dat Kalou volgens hem blijft...

http://www.rijnmond.nl/Ho(...)l/Feyenoord_in_China
Even geen signature.
pi_29009717
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Neej dat is slim, we laten een externe partij mee betalen.. PSV kreeg er iig veel gezeik mee...
Wij hebben er geen gezeik mee gehad, het waren die inversteerders.

Voor Kezza was geloof ik 25 miljoen gulden ofzo betaald, door inderdaad externe financiers die dachten er winst op te maken. Echter bleek Kezza dus niet echt aantrekkelijk voor buitelandse clubs en op een gegeven moment konden we er hooguit 3 miljoen euro ofzo voor krijgen, en zouden die investeerder dus dik verlies maken Uiteindelijk is ie nog voor 8,5 verkocht maar dus wel wat verlies als ik me niet vergis

PSV kreeg der dus niet echt gezeik mee, die inversteerders waren niet echt blij
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:06:15 #293
73091 Vom
de Cowboy
pi_29010904
Zeg wie van jullie gaat er naar de open dag, de wedstrijd tegen Atletico Ananas?
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_29011185
Als het een beetje normaal weer is, ga ik wel ff een kijkje nemen. Misschien komt Goor nog wel afscheid nemen van het Legioen
pi_29011330
Mij te druk, kan trouwens geen vrij nemen ook.

Begin wel weer zin in het seizoen te krijgen!
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:30:46 #296
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29011677
Nope, deze keer niet. Heb t nu wel gezien... Ben wel benieuwd wat er gebeurt als Kalou, mocht ie er nog zijn, het veld betreed of onder de pet van Ali B vandaan komt.
Even geen signature.
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:31:07 #297
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29011693
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Als het een beetje normaal weer is, ga ik wel ff een kijkje nemen. Misschien komt Goor nog wel afscheid nemen van het Legioen
Gooien ze hem uit de helicopter boven de Kuip!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29011789
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Gooien ze hem uit de helicopter boven de Kuip!
en belandt ie aan de verkeerde kant van het hek...
Yeah baby Yeah!
pi_29011886
quote:
Transfer Daerden naar Feyenoord deze week rondGepost op 21-07-2005 12:26 door Dafey

De overgang van Koen Daerden naar Feyenoord kan elk moment afgerond worden. Racing Genk, de huidige club van de middenvelder, gaf aan de speler graag te willen behouden, maar zal de transfer niet tegenwerken bij een goed bod van Feyenoord.

Vandaag heeft Feyenoord zich officieel gemeld bij de Belgische club en heeft het een bod van zo'n 3 miljoen euro gedaan. De club wil de speler graag volgende week woensdag op de Open Dag van de club al presenteren.

De vijfvoudig international wil zelf ook graag de overstap maken naar de Rotterdammers. 'Ik ben 23 jaar,speel in de nationale ploeg ,dus voor mijn ontwikkeling zou Feyenoord een goede stap zijn. Als Genk en ik er beter van worden, wat zou een overgang dan nog in de weg staan', aldus Daerden.
http://www.soccernews.nl/news/2828

Begint redelijk serieus te worden nu.
pi_29011905
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Luni het volgende:
Mij te druk, kan trouwens geen vrij nemen ook.
Tsja, ik heb toch geen reet te doen...misschien moet ik maar eens een baantje gaan zoeken:)
quote:
Begin wel weer zin in het seizoen te krijgen!
Ik ook, zelfs Hertha lijkt me wel een geinige wedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')