Poeh Poehquote:
Tja, ander beleid he, er leiden meer wegen naar Rome, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Net zo min als een PSV-talent die door een topclub zou willen worden aangetrokken.....
het zijn geen jongens die opgegroeid zijn in het EIndhovense inderdaad, maar hoeveel geboren Amsterdammers/Rotterdammers spelen er dan bij Ajax of Feyenoord?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:57 schreef fransie102 het volgende:
Tsja, PSV heeft zelden jeugdtalenten, maar wel topscouts die nieuw talenten naar Eindhoven halen. Minstens even knap, alleen minder 'romantisch'.
Weinig, wat ook logisch is. Scouts scouten voor jeugdspelers namelijk in een groter gebied om de stad heen. Anders zou het aantal talenten natuurlijk maar beperkt zijn. Maar dat geeft nog wel een iets romantischer idee, dan spelers uit andere continenten halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het zijn geen jongens die opgegroeid zijn in het EIndhovense inderdaad, maar hoeveel geboren Amsterdammers/Rotterdammers spelen er dan bij Ajax of Feyenoord?
Met Nederlanders of regiogenoten heb je uiteraard meer dan met een Maxwell, Park of een Kalou natuurlijk. Misschien moeten we maar fan worden van Athletico Bilbaoquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Weinig, wat ook logisch is. Scouts scouten voor jeugdspelers namelijk in een groter gebied om de stad heen. Maar dat geeft nog wel een iets romantischer idee, dan spelers uit andere continenten halen.
Brus en zijn palmares bestaat uit het bijna kapot maken van FC Den Bosch en een kampioenschap met Schijndel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef fransie102 het volgende:
De huidige voorzitter van RKSV Schijndel. Wie is dat en wat heeft ie met Feyenoord? Op 6 augustus speelt Feyenoord ook een wedstrijd tegen die club.
Nee, alleen Basken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:12 schreef Staanplaats het volgende:
Bilbao? Voetballen daar al die Rotterdamse straatschoffies dan? aahh! Goeie tip man!
Je bent in ieder geval geen afhankelijke club, zoals PSVquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met Nederlanders of regiogenoten heb je uiteraard meer dan met een Maxwell, Park of een Kalou natuurlijk. Misschien moeten we maar fan worden van Athletico Bilbao
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen afhankelijke club, zoals PSV
Ik doel op de jeugdopleiding, dat bijv. Ajax met spelers als Maduro, Sneijder, Heitinga etc. nog best een redelijk tot goed elftal kunnen opstellen. Maar ik kan van PSV geen redelijk elftal maken met spelers uit de eigen jeugd. PSV is daarom afhankelijk van spelers die moeten worden gekocht, waardoor PSV als club een stuk afhankelijker van transfers is dan Ajax en dan wel niet Feyenoord.quote:
Geen ambities om CL te bereiken, heren?quote:De NOS bereikte daarnaast tevens een akkoord met Feyenoord over de uitzendrechten van alle thuiswedstrijden in de UEFA Cup. De club uit de Kuip en de NOS sloten een contract af voor de komende vijf seizoenen.
Er stond mij inderdaad iets bij dat ie Den Bosch ooit geld voorgeschoten heeft, maar blijkbaar als ik jou zo hoor, was het meer dan datquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Brus en zijn palmares bestaat uit het bijna kapot maken van FC Den Bosch en een kampioenschap met Schijndel.
Heef geen link met Feyenoord volgens mij.
Vreemde zin inderdaad. Maar met dat contract bedoelen ze alleen áls Feyenoord UEFA cup speelt dan heeft de NOS de rechten. Hoe zou het dan met de CL-wedstrijden zitten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Geen ambities om CL te bereiken, heren?
Ook gewoon bij de NOS, die hebben volgens mij nog de rechtenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:30 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Vreemde zin inderdaad. Maar met dat contract bedoelen ze alleen áls Feyenoord UEFA cup speelt dan heeft de NOS de rechten. Hoe zou het dan met de CL-wedstrijden zitten?
PSV met alleen eigen jeugd zou meedraaien in de eerste divisie inderdaad, de jeugdopleiding hoorde er altijd maar bij, maar dat is ook verweven met de clubhistorie en het marketing/commerciele/sportieve beleid.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik doel op de jeugdopleiding, dat bijv. Ajax met spelers als Maduro, Sneijder, Heitinga etc. nog best een redelijk tot goed elftal kunnen opstellen. Maar ik kan van PSV geen redelijk elftal maken met spelers uit de eigen jeugd. PSV is daarom afhankelijk van spelers die moeten worden gekocht, waardoor PSV als club een stuk afhankelijker van transfers is dan Ajax en dan wel niet Feyenoord.
Dat idee is in het water gevallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waar is eigenlijk dat idee gebleven om het nieuwe Feyenoord stadion in het water te bouwen?
Die Belg Derijck schijnt behoorlijk goed te zijn, dus die moet sowieso op de bank.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:46 schreef Dorus_ het volgende:
Niet om nou allemaal met opstellingen te komen maar even om aan te geven hoe (heeeel misschien) het er volgend jaar uitziet. Stel dat deze aankopen erbij komen (Daerden en Landzaat, en Kalou gaat weg) dan zou het er evt. zo uit kunnen zien... Dan doe je toch helemaal niet ver onder voor PSV en ajaks?
Daerden als een soort Goor, Ono diepe middenvelder, Landzaat daar omheen en Ghaly ruimt alles op. Die kan Snoyl ondersteunen als het moet, evt. kan Greene daar spelen en dan Bahia naast Saidi. Of als het geld er is gewoon een goede centrale verdediger kopen. Het belangrijkste is trouwens dat er een goed team van gesmeden wordt en daar zie ik Koeman wel tot in staat. Blijft leuk die opstellingkjes maken ;-)
---------------------------Kuyt-------------------------
---------------------------------------------Castelen--
--Dearden--------------Ono--------------------------
---------------------------------------Landzaat--------
-------------------------Ghaly--------------------------
---Snoyl--------Greene--------Saidi------Ostlund--
------------------------Lodewijks---------------------
Bank: Aerts, Vincken, Lazovic, Owoeri, Bahia, Bosschaart, Hofs, Schreuder en de Guzman
Tja een paieren elftal kan boven zichzelf uitstijgen (PSV) of ondermaats presteren (Ajax), het zegt vrij weinig, aan de coach en de spelers om er een machine van te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:46 schreef Dorus_ het volgende:
Niet om nou allemaal met opstellingen te komen maar even om aan te geven hoe (heeeel misschien) het er volgend jaar uitziet. Stel dat deze aankopen erbij komen (Daerden en Landzaat, en Kalou gaat weg) dan zou het er evt. zo uit kunnen zien... Dan doe je toch helemaal niet ver onder voor PSV en ajaks?
Daerden als een soort Goor, Ono diepe middenvelder, Landzaat daar omheen en Ghaly ruimt alles op. Die kan Snoyl ondersteunen als het moet, evt. kan Greene daar spelen en dan Bahia naast Saidi. Of als het geld er is gewoon een goede centrale verdediger kopen. Het belangrijkste is trouwens dat er een goed team van gesmeden wordt en daar zie ik Koeman wel tot in staat. Blijft leuk die opstellingkjes maken![]()
---------------------------Kuyt-------------------------
---------------------------------------------Castelen-
--Dearden--------------Ono-------------------------
---------------------------------------Landzaat-------
-------------------------Ghaly--------------------------
---Snoyl-----Greene--------Saidi------Ostlund-
------------------------Lodewijks---------------------
Bank: Aerts, Vincken, Lazovic, Owoeri, Bahia, Bosschaart, Hofs, Schreuder en de Guzman
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:47 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat idee is in het water gevallen
Tjah maar dat is amper haalbaar voor een nieuw stadion... Tijdens Sensation zei een gast in de wachtrij "Best mooi die ArenA", ik: "Hij is best lelijk", gast "Ben je niet bang voor de Ajacieden om je heen" ik: "Ben er zelf een..."quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef Dorus_ het volgende:
Het mooiste aan dat hele idee was om er "gewoon" een voetbalstadion van te maken. Dus niet een of ander multifunctionele galazaal maar gewoon met echt gras en regen als t regent...
Boeie, Kalou moet gewoon niet naar PSV. Laat hem maar lekker op de tirbune zitten. In De Kuip.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Sloggi het volgende:
Ze kunnen Kalou ook ruilen voor Lucius + 12 miljoen. Een goede verdediger kunnen we nog wel gebruiken.
Ben ik het ook niet mee eens, maar die 'klanten' betalen net zoveel voor een kaartje als jullie, en hebben dus (helaas) net zoveel recht van spreken. Meer recht zelfs, want die mensen zijn veel intressanter voor Feyenoord dan iemand die 'gewoon' komt om z'n team aan te moedigen, omdat ze veel meer geld in het laatje brengen. Zulk volk is ook nodig om Feyenoord laten te bestaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
't zijn ook de eisen van de nieuwe 'klanten'..
Die willen niet nat worden, die willen het niet koud hebben in de winter, die moet lekker de ruimte hebben op hun stoeltje, hebben een hekel aan staan, doelpunten moeten ze dertig keer herhaald hebben op een scherm, en liefst discussieren anderhalf uur over de herhaling van dat ene buitenspel gevalletje...
Nee hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ben ik het ook niet mee eens, maar die 'klanten' betalen net zoveel voor een kaartje als jullie,
Ik ben vorige week woensdag in dequote:Op woensdag 20 juli 2005 18:03 schreef Dorus_ het volgende:
Ik ben 1 keer in de arena geweest en pas in het gelredome tijdens coldplay maar wat een lelijke stadions zijn dat zeg, mag toch hopen dat Feyenoord hier van geleerd heeft en ook een beetje kijkt naar wat t oog wil.
Bosschaart?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit de ploeg gaat worden:
Lodewijks
Östlund - Saïdi (Bahia) - Greene - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Paauwe (Ono)
Castelen - Kuijt - Kalou (Owoeri)
Zou jij graag zien he, deze ploegquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit de ploeg gaat worden:
Lodewijks
Östlund - Saïdi (Bahia) - Greene - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Paauwe (Ono)
Castelen - Kuijt - Kalou (Owoeri)
Er schijnen externe geldschieters te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
En voor Landzaat ontbreekt het geld momenteel.
Een goeie welquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Sloggi het volgende:
Ze kunnen Kalou ook ruilen voor Lucius + 12 miljoen. Een goede verdediger kunnen we nog wel gebruiken.
Neej dat is slim, we laten een externe partij mee betalen.. PSV kreeg er iig veel gezeik mee...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:16 schreef fransie102 het volgende:
Hangt er vanaf welke Bundesliga-club?
Landzaat moet deels gefinancieerd gaan worden door een extern iemand, was de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |