quote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat jij nou tot half 1 in je bed blijft liggen, en ondertussen allemaal beloftes maakt en ze vervolgens allemaal niet nakomt.![]()
.
Nee hoor, één of andere 20tiger naaien om z'n auto is beterquote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen maagd.
Ten tweede lijkt mij maagd beter dan één of andere 20tiger naaien om z'n auto.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, één of andere 20tiger naaien om z'n auto is beter!
Krijg je vaak he, na 3 komt 4.quote:
Ja msn is de shit.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens wil dat niet zeggen dat ik dat ooit heb gedaan.
Ik ging hem daten zonder dat ik wist hoe ie woonde, wat voor een auto ie reed en hoe ie eruit zag.
.
Iedereen uit GCSC komt hier naar toe dus dan pas ik de TT een beetje aan.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Iedereen doet netjes #(nummer) en jij doet een heel gelul.
Kom jij daar ook vandaan?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iedereen uit GCSC komt hier naar toe dus dan pas ik de TT een beetje aan.![]()
![]()
Dan doe ik dat liever met Listerine.quote:
Schrok jij even.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar ik kende hem wel via via![]()
.
Dus ik verwachtte sowieso geen opa.
Hij wil de eer denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef koninghay het volgende:
zeg TS waarom wou jij nou PER SE dit topic openen?
Ik dacht dat je een toffe OP had klaar liggen
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef koninghay het volgende:
zeg TS waarom wou jij nou PER SE dit topic openen?
Ik dacht dat je een toffe OP had klaar liggen
Ik ben veel toffer want ik heb deel 1 geopend!quote:
Volgens mij ook. Zit al de hele tijd te katten.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef Mattt het volgende:
Tonks slecht geslapen ofzo ?
Nee hoor heerlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef Mattt het volgende:
Tonks slecht geslapen ofzo ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor heerlijk.
Bedankt dat je het vraagt Mattt
Je doet te aardig, hier zit iets achterquote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor heerlijk.
Bedankt dat je het vraagt Mattt
Dat gaat hij leuk vinden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
tonks heeft een knuffel nodig!
GROUPSHUG!!!!!!!!!!!!
Midlife crisis.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zit al de hele tijd te katten.![]()
Ik ben een neger.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Enigste knuffel die ik wil is van jou en ijsmeis in een trio.
Oké liefiepiefiewiefie!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Enigste knuffel die ik wil is van jou en ijsmeis in een trio.
*goatse.cx nadoet.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké liefiepiefiewiefie!
* ijsmeis neemt een aanloop en springt bovenop tonks om hem eens te knuffelen
Oi!
HIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIIHIHIIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIIHquote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké liefiepiefiewiefie!
* ijsmeis neemt een aanloop en springt bovenop tonks om hem eens te knuffelen
Oi!
alweerquote:
Bij mij gaan ze ook maar tot 7.quote:
Ook goedemorgenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef Brechtje het volgende:
omg..ik kom vanavond op action radio, kom ik net pas achter.
Het word ook opgenomen he zodat mensen het op hun mp3 spelers kunnen luisterenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef Brechtje het volgende:
Nee, niet luisteren allemaal!
Ik klink echt zo raar.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Het word ook opgenomen he zodat mensen het op hun mp3 spelers kunnen luisteren
Hier is 'ie nog snel hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Fok! doet traag!
Hier is ie ook gewoon snel.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Fok! doet traag!
Ik ga toch maar luisterenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik klink echt heel raar bij Fok! radio, er komt dan een soort intervieuw, en het kan zijn dat ik in de lach kan schieteb, bij het gedachte dat er veel mensen luisteren.
Help!
Op de radio klink je inderdaad heel anders. Dat heb ik ook al vrij vaak ondervonden.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik klink echt heel raar bij Fok! radio, er komt dan een soort intervieuw, en het kan zijn dat ik in de lach kan schieteb, bij het gedachte dat er veel mensen luisteren.
Help!
Gewoon doen joh, het loopt wel los.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Help!
Vast meenstriem.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
Greenday draaien ze nu, wel goed. Net draaiden ze me toch een baggernummer....
Greendayquote:Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
Greenday draaien ze nu, wel goed. Net draaiden ze me toch een baggernummer....
quote:
Code #125quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/crew/8451 doet t niet![]()
geilquote:Op maandag 18 juli 2005 15:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Ook ff nix zeggen op msn.
Staat die cam nog aan.
quote:
Klopt, stond ie ook na 1 seconde, je was me alleen te snel af.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ik je zeg!
Alleen, dat smilietje moet onder je kwoot
Werk je bij de AH Korenbeurs?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ik je zeg!
Alleen, dat smilietje moet onder je kwoot
Hell noquote:
Welke grootgrutter dan?quote:
Als je me adres wil weten kan je ook gewoon via de site van SIDN kijken hoor...quote:
Maar maar maar maarquote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je me adres wil weten kan je ook gewoon via de site van SIDN kijken hoor...![]()
Zakquote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet het altijd goed, registreren op het adres van je ouders.![]()
Me vader werkt in Assen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar maar maar
Je woont toch in assen![]()
In dat mooie gebouw tegenover het gemeentehuis.quote:
Gefeliciteerd hequote:Op maandag 18 juli 2005 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In dat mooie gebouw tegenover het gemeentehuis.![]()
Ik dacht dat je wel wat mensen kende in Assen die ik kenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In dat mooie gebouw tegenover het gemeentehuis.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wat mensen kende in Assen die ik ken![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:50 schreef Jaguarized het volgende:
Moby - Why does my heart feel so bad?
Supermooi nummer!.![]()
heb ik ook op de computer staanquote:Op maandag 18 juli 2005 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb nu Dire Straits - so far away from me.
De top 1000van Veronica![]()
Lekkere buffersquote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
Klikko hiero als je mee wilt luisteren.
Bufffffer maar doorquote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
Klikko hiero als je mee wilt luisteren.
Hmm ff kijken of ik dat kan fixen.quote:
beterquote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
Nu dan?
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:09 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik zal maar niet mee gaan luisteren want dan komen de buffers weer:P
Hij is er weer..quote:
Hanze wil ik over 3 jaar ook heenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
Radio Blikkie @ Hanze University Groningen: Tune In For Good Music
Now Playing: Conjure One - Tears from the moon
Ik zit nog bij Moby-Goquote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
Radio Blikkie @ Hanze University Groningen: Tune In For Good Music
Now Playing: Conjure One - Tears from the moon
Owhquote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Moby kwam na Conjure One. Shoutcast vertraagt het om de een of andere reden.
Wat een briljante ingeving.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:28 schreef BObNL het volgende:
tje ik loop alweer achter . Je maaidt het gras even en die pubers zijn 3 topics verder
Kutpubers hequote:Op maandag 18 juli 2005 16:28 schreef BObNL het volgende:
tje ik loop alweer achter . Je maait het gras even en die pubers zijn 3 topics verder
Poeh he!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:28 schreef BObNL het volgende:
tje ik loop alweer achter . Je maaid het gras even en die pubers zijn 3 topics verder
ouders zijn juist blij als die kotters aant fokken zijn en eindelijk hun bek houdenquote:
Aan 'tquote:Op maandag 18 juli 2005 16:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
ouders zijn juist blij als die kotters aant fokken zijn en eindelijk hun bek houden![]()
Wat worden ze toch grootquote:Op maandag 18 juli 2005 16:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
ouders zijn juist blij als die kotters aan het vrijen zijn en eindelijk hun bek vol hebben![]()
Dit is het puber forum niet .Kijk ik ben een nerd en gebruik overal correct nederlands. stumperquote:
de jeugd van tegenwoordig schijnt niet goed te kunnen spellen!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dit is het puber forum niet .Kijk ik ben een nerd en gebruik overal correct nederlands. stumper![]()
ben er nooit goed in geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef cyberrobin het volgende:
BObNL bij welk pak koffie heb jij je cursus nederlands gehad?
Dit is het puber forum wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dit is het puber forum niet .Kijk ik ben een nerd en gebruik overal correct nederlands. stumper![]()
Kijk ik ben een nerd en ik kan niet eens Nederlandsquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Kijk ik ben een nerd en ik kan niet eens Nederlands![]()
![]()
uhm , mijn shift werkt niet naar behorenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
BObNL, je weet toch dat je na een punt, een nieuwe zin begint met een hoofdletter?
Gebruik andere shift, of CapsLock!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
uhm , mijn shift werkt niet naar behoren![]()
Ook geen punt aan het einde van je zin.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
uhm , mijn shift werkt niet naar behoren![]()
gebruik van smileys na een punt is verbodenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook geen punt aan het einde van je zin.![]()
Ehmm.. Computer en wat er allemaal bij hoort, wat spellen, rotzooi (snoeppapier enzo), cola, een knuffelbeertjequote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef BObNL het volgende:
Wat heeft de puber hier eiegnlijk op zen bureau staan ? , bij zijn luchtjes deo enzo.
Diesel red
Diesel green
Amandel oli (etos)
Axe air
Axe touch groot
Axe touch klein
Mobiele tel houder ernaast
pepier,quote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef BObNL het volgende:
Wat heeft de puber hier eiegnlijk op zen bureau staan ? , bij zijn luchtjes deo enzo.
Diesel red
Diesel green
Amandel oli (etos)
Axe air
Axe touch groot
Axe touch klein
Mobiele tel houder ernaast
Prullenbak op je bureau ?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
pepier, pennen, potloden, liniaal, fototoestel, glazen, flessen, computerbeeldscherm ,boxjes, kleren ,vliegenmepper, zonnebril, mobieletelefoon, prullenbak, deo en nog wat meer
oeps![]()
Das ook niet veelquote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef Dark_Killah het volgende:
vlnr dan maar:
papierwerk van netwerk vsp
headset
telefoon
zakdoek
toetsenbord
webcam
borden en schaaltjes![]()
muis
lavalamp
joystick
gameding
cd kastje
radio
dvds / cds
7up fles
scheerapparaat
en nog meer borden
scheerapparaatquote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef Dark_Killah het volgende:
vlnr dan maar:
papierwerk van netwerk vsp
headset
telefoon
zakdoek
toetsenbord
webcam
borden en schaaltjes![]()
muis
lavalamp
joystick
gameding
cd kastje
radio
dvds / cds
7up fles
scheerapparaat
en nog meer borden
quote:
Whehehe....quote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
aan de andere kant van mijn kamer heb ik geen plekminibar enzo
![]()
Minibar?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
aan de andere kant van mijn kamer heb ik geen plekminibar enzo
![]()
Welke clan?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
Hehe ik ga binnekort weer q3 spelen . ben zomaal als co ingedeeld weer 100 zeikende members aan men kop![]()
ik word nooit zo warm van anthems, veel gedoe erom heen met stemmen en opbouwende beats van 3 minuten.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
Sensation - Anthem 2003 draait hier nu. Dit vind ik toch wel de beste anthem tot nu toe. Heb 2005 nog niet gehoord.
Serenity is anders een best aardig nummer hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef Dark_Killah het volgende:
2005 is volgens mij wat minder.
idd,,quote:
ben al 18 hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon lege flessen.![]()
![]()
?? Is wiskeyquote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik herken van links naar rechts:
Pisang Ambon
Safari
??
Bacardi Breezer
Malibu
Boswandeling
Johnny Walker Red Label?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef Petertjuhh het volgende:
Bij hoeveel posts moet er eigenlijk een nieuw deel ?
Dat zeggen ze allemaal!quote:
300 en dan sluit ie vanzelf. Ik heb deel 5 alweer klaar staan.quote:
Ja smaakt beter dan spa clear jah!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
grr ik wil makenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
300 en dan sluit ie vanzelf. Ik heb deel 5 alweer klaar staan.![]()
Niks mis met Spa hoor.quote:
Zijn gewoon ccfl's van alternate vandaan. Stroom komt van men computerquote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hoe heb je die gekleurde lichten eigenlijk gedaan?
Ik had zo'n leuk idee voor deel 5.quote:
Oke doe dan maarquote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had zo'n leuk idee voor deel 5.![]()
![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
*start limewire op*quote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef Jaguarized het volgende:
Phats & Small - Turn Around
Oeh!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kut dingen, krijg je alleen koppijn vanquote:Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef BObNL het volgende:
ga trouwen nieuwe strobo kopen vind gewoon zulke toffe dingen http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=5830![]()
Nee die is voor de lol. Een vriend van me wel die mag hem dan wel lenen geloof dat die nog geen normale strobo hadquote:Op maandag 18 juli 2005 17:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Draai jij zelf ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |