quote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat jij nou tot half 1 in je bed blijft liggen, en ondertussen allemaal beloftes maakt en ze vervolgens allemaal niet nakomt.![]()
.
Nee hoor, één of andere 20tiger naaien om z'n auto is beterquote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen maagd.
Ten tweede lijkt mij maagd beter dan één of andere 20tiger naaien om z'n auto.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, één of andere 20tiger naaien om z'n auto is beter!
Krijg je vaak he, na 3 komt 4.quote:
Ja msn is de shit.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens wil dat niet zeggen dat ik dat ooit heb gedaan.
Ik ging hem daten zonder dat ik wist hoe ie woonde, wat voor een auto ie reed en hoe ie eruit zag.
.
Iedereen uit GCSC komt hier naar toe dus dan pas ik de TT een beetje aan.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Iedereen doet netjes #(nummer) en jij doet een heel gelul.
Kom jij daar ook vandaan?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iedereen uit GCSC komt hier naar toe dus dan pas ik de TT een beetje aan.![]()
![]()
Dan doe ik dat liever met Listerine.quote:
Schrok jij even.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar ik kende hem wel via via![]()
.
Dus ik verwachtte sowieso geen opa.
Hij wil de eer denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef koninghay het volgende:
zeg TS waarom wou jij nou PER SE dit topic openen?
Ik dacht dat je een toffe OP had klaar liggen
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef koninghay het volgende:
zeg TS waarom wou jij nou PER SE dit topic openen?
Ik dacht dat je een toffe OP had klaar liggen
Ik ben veel toffer want ik heb deel 1 geopend!quote:
Volgens mij ook. Zit al de hele tijd te katten.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef Mattt het volgende:
Tonks slecht geslapen ofzo ?
Nee hoor heerlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef Mattt het volgende:
Tonks slecht geslapen ofzo ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor heerlijk.
Bedankt dat je het vraagt Mattt
Je doet te aardig, hier zit iets achterquote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor heerlijk.
Bedankt dat je het vraagt Mattt
Dat gaat hij leuk vinden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
tonks heeft een knuffel nodig!
GROUPSHUG!!!!!!!!!!!!
Midlife crisis.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zit al de hele tijd te katten.![]()
Ik ben een neger.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Enigste knuffel die ik wil is van jou en ijsmeis in een trio.
Oké liefiepiefiewiefie!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Enigste knuffel die ik wil is van jou en ijsmeis in een trio.
*goatse.cx nadoet.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké liefiepiefiewiefie!
* ijsmeis neemt een aanloop en springt bovenop tonks om hem eens te knuffelen
Oi!
HIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIIHIHIIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIIHquote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké liefiepiefiewiefie!
* ijsmeis neemt een aanloop en springt bovenop tonks om hem eens te knuffelen
Oi!
alweerquote:
Bij mij gaan ze ook maar tot 7.quote:
Ook goedemorgenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef Brechtje het volgende:
omg..ik kom vanavond op action radio, kom ik net pas achter.
Het word ook opgenomen he zodat mensen het op hun mp3 spelers kunnen luisterenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef Brechtje het volgende:
Nee, niet luisteren allemaal!
Ik klink echt zo raar.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Het word ook opgenomen he zodat mensen het op hun mp3 spelers kunnen luisteren
Hier is 'ie nog snel hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Fok! doet traag!
Hier is ie ook gewoon snel.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Fok! doet traag!
Ik ga toch maar luisterenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik klink echt heel raar bij Fok! radio, er komt dan een soort intervieuw, en het kan zijn dat ik in de lach kan schieteb, bij het gedachte dat er veel mensen luisteren.
Help!
Op de radio klink je inderdaad heel anders. Dat heb ik ook al vrij vaak ondervonden.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik klink echt heel raar bij Fok! radio, er komt dan een soort intervieuw, en het kan zijn dat ik in de lach kan schieteb, bij het gedachte dat er veel mensen luisteren.
Help!
Gewoon doen joh, het loopt wel los.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |