alweerquote:
Bij mij gaan ze ook maar tot 7.quote:
Ook goedemorgenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef Brechtje het volgende:
omg..ik kom vanavond op action radio, kom ik net pas achter.
Het word ook opgenomen he zodat mensen het op hun mp3 spelers kunnen luisterenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef Brechtje het volgende:
Nee, niet luisteren allemaal!
Ik klink echt zo raar.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Het word ook opgenomen he zodat mensen het op hun mp3 spelers kunnen luisteren
Hier is 'ie nog snel hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Fok! doet traag!
Hier is ie ook gewoon snel.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Fok! doet traag!
Ik ga toch maar luisterenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik klink echt heel raar bij Fok! radio, er komt dan een soort intervieuw, en het kan zijn dat ik in de lach kan schieteb, bij het gedachte dat er veel mensen luisteren.
Help!
Op de radio klink je inderdaad heel anders. Dat heb ik ook al vrij vaak ondervonden.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik klink echt heel raar bij Fok! radio, er komt dan een soort intervieuw, en het kan zijn dat ik in de lach kan schieteb, bij het gedachte dat er veel mensen luisteren.
Help!
Gewoon doen joh, het loopt wel los.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
Help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |