ouders zijn juist blij als die kotters aant fokken zijn en eindelijk hun bek houdenquote:
Aan 'tquote:Op maandag 18 juli 2005 16:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
ouders zijn juist blij als die kotters aant fokken zijn en eindelijk hun bek houden![]()
Wat worden ze toch grootquote:Op maandag 18 juli 2005 16:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
ouders zijn juist blij als die kotters aan het vrijen zijn en eindelijk hun bek vol hebben![]()
Dit is het puber forum niet .Kijk ik ben een nerd en gebruik overal correct nederlands. stumperquote:
de jeugd van tegenwoordig schijnt niet goed te kunnen spellen!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dit is het puber forum niet .Kijk ik ben een nerd en gebruik overal correct nederlands. stumper![]()
ben er nooit goed in geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef cyberrobin het volgende:
BObNL bij welk pak koffie heb jij je cursus nederlands gehad?
Dit is het puber forum wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dit is het puber forum niet .Kijk ik ben een nerd en gebruik overal correct nederlands. stumper![]()
Kijk ik ben een nerd en ik kan niet eens Nederlandsquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Kijk ik ben een nerd en ik kan niet eens Nederlands![]()
![]()
uhm , mijn shift werkt niet naar behorenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
BObNL, je weet toch dat je na een punt, een nieuwe zin begint met een hoofdletter?
Gebruik andere shift, of CapsLock!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
uhm , mijn shift werkt niet naar behoren![]()
Ook geen punt aan het einde van je zin.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
uhm , mijn shift werkt niet naar behoren![]()
gebruik van smileys na een punt is verbodenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook geen punt aan het einde van je zin.![]()
Ehmm.. Computer en wat er allemaal bij hoort, wat spellen, rotzooi (snoeppapier enzo), cola, een knuffelbeertjequote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef BObNL het volgende:
Wat heeft de puber hier eiegnlijk op zen bureau staan ? , bij zijn luchtjes deo enzo.
Diesel red
Diesel green
Amandel oli (etos)
Axe air
Axe touch groot
Axe touch klein
Mobiele tel houder ernaast
pepier,quote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef BObNL het volgende:
Wat heeft de puber hier eiegnlijk op zen bureau staan ? , bij zijn luchtjes deo enzo.
Diesel red
Diesel green
Amandel oli (etos)
Axe air
Axe touch groot
Axe touch klein
Mobiele tel houder ernaast
Prullenbak op je bureau ?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
pepier, pennen, potloden, liniaal, fototoestel, glazen, flessen, computerbeeldscherm ,boxjes, kleren ,vliegenmepper, zonnebril, mobieletelefoon, prullenbak, deo en nog wat meer
oeps![]()
Das ook niet veelquote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef Dark_Killah het volgende:
vlnr dan maar:
papierwerk van netwerk vsp
headset
telefoon
zakdoek
toetsenbord
webcam
borden en schaaltjes![]()
muis
lavalamp
joystick
gameding
cd kastje
radio
dvds / cds
7up fles
scheerapparaat
en nog meer borden
scheerapparaatquote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef Dark_Killah het volgende:
vlnr dan maar:
papierwerk van netwerk vsp
headset
telefoon
zakdoek
toetsenbord
webcam
borden en schaaltjes![]()
muis
lavalamp
joystick
gameding