Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:03 schreef rezjeh het volgende:
ik zou krachttraining gaan doen, je wordt er zwaarder en breder van
Je bedoelt zeker te weinig testosteronquote:Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef BertV het volgende:
[..]
Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.
7-10 liter water per week drinken, regelmatig eten, sochtends smiddags savonds, absoluut geen vettigheid eten. En een klein beetje bewegen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef WooZ het volgende:
7-10 liter bier per week drinken, regelmatig kant-en-klare pizza/ kilo lasagna / macdonalds naar binnen werken en vooral NIET bewegen
weet iemand ook hoe je er 10 kilo afkrijgt
Mjah, dat heb ik poosje geprobeerd .. vlak voor het slapen gaan veel eten. Maar dat is toch niet gezond?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:35 schreef Type-R het volgende:
3 uur voordat je gaat slapen veel eten.
die energie wordt tijdens het slapen niet goed verbrandt en zet zich om in vet
(paar dagen geleden gehoord bij de tv dokter op rtl4)
Ah, daar hebben we de oorzaak al, je doet veel energievretende sporten. Probeer veel koolhydraat en eiwitrijk voedsel in te nemen. Daarnaast is krachttraining een goed idee om je spiermassa te doen groeien en dus aan te komen op een goede manier. Veel vette troep eten heeft bij mensen zoals jij niet veel zin omdat het geen bruikbare caloriën zijn voor het lichaam. Denk meer aan pasta, brinta, rijst en bruin brood en eventueel een koolhydraatsupplement (dat laatste alleen als het echt niet anders kan). Voor de eiwitten ben je aangewezen op magere kwark, eieren en kip (veel kip) dat barst van de eiwitten. Ook voor je eiwitten kun je een supplement gebruiken, maar alleen als aanvulling, niet in plaats van. Deze eiwitten zorgen voor de groei van de spiermassa. Als je niet voldoende eiwit tot je neemt kun je trainen tot je een ons weegt (letterlijk) maar spiermassa opbouwen doe je dan dus niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik ben zelfs al wel 66 kg max geweest! in een periode van niet bewegen en vet vet vet eten. Alleen daar gaat je conditie en je lichaam als een baksteen van achteruit. Ik ben nu in redelijke topconditie, hardloop/fiets veel en werk ook redelijk veel.
* aansluitquote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef erodome het volgende:
Ik zou naar een sportwinkel gaan en daar shakes halen voor massa, gaat erg snel, combineer het met een goede training zodat je spiermassa goed toeneemt en je niet blubbervet wordt.
Misschien moest je lichaam gewoon even wennen aan gezond voedsel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef MissPeppertje het volgende:
Wat hierboven staat, patat, bier, pizza kan je doen, maar helpt niks. Als ik zoiets doe voel ik me alleen maar zwaar beroerd en ik val gewoon af.
Ik eet juist altijd gezondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Misschien moest je lichaam gewoon even wennen aan gezond voedsel?
Bier, friet, pizza, peuken en koffie zijn de hoeksteen van elke gezonde maaltijd ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:17 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Ik eet juist altijd gezond
Maar omdat ik helemaal hopeloos was en echt aan wilde komen begon ik dus ongezond te eten..daardoor alleen maar afgevallen en zat kut in mijn vel...
Van peuken val je juist af!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Bier, friet, pizza, peuken en koffie zijn de hoeksteen van elke gezonde maaltijd ja.![]()
Zo kan je het zien idd, de sporten die jij doet/beoefent, daar verlies je onwijs veel koolhydraten mee en zal je spieren (gewicht) niet in massa (gaan) omzetten op die manier. Dus of minderen met fietsen, hardlopen ed of combineren met veel eten (en/of gecombineerd met een weight gainer of whey) en een krachtsport of sporten erbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef sitting_elfling het volgende:
hoe moet ik me dat voorstellen. Dat ik na lang sporten, dat drink en dan zwaarder wordt? En dus moet minderen met 'fietsen' maar meer met 'echte' kracht bezig gaan?
Geloof jij helemaal niet in eiwitshakes en dergelijke? Naast mijn dagelijkse hoeveelheden brood, brinta, kwark en pasta neem ik dus ook nog koolhydraten en eiwitshakes als aanvulling. Is er een reden voor dat je geen supplement gebruikt of heb je het gewoon niet nodig?. Zelf ben ik de trotse bezitter van een enorm snelle verbranding (quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:55 schreef Mr.J het volgende:
Geen cardio, minmaal 5x zoveel binnenkrijgen aan voeding dan die miezerige 10 broodjes per dag en wat met gewichten slepen.
Niet naar een dietiste gaan, en je voeding vnl. proberen te halen uit dingen als rijst, havermout, kip, vis, kwark ed., niet eerder genoemde shakes.
Ik heb dus shakes, wat ik deed ik 3 keer per dag een glas melk met shake nemen(lekker bananensmaak, was niet vies), dit geeft een basis voor de rest van de dag, zie het als een soort van onderlaag die je alvast legt, al het eten wat je tot je neemt is daar bovenop en zet aan, maar dat spul zorgt er vooral voor dat je spiermassa sneller groeit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, ik fiets/wielren wel vaak gecombineerd met hardlopen. Ik zie er qua conditie en gespierd dan ook wel redelijk uit. Qua armspieren, zijn het 2 luciferstokjes lol. En mn ribbenkast is ook zeer goed te zienmaar zoals erodome zei, die shakes.. voor massa? .. hoe moet ik me dat voorstellen. Dat ik na lang sporten, dat drink en dan zwaarder wordt? En dus moet minderen met 'fietsen' maar meer met 'echte' kracht bezig gaan?
Kijk, dit soort adviezen zijn erg leuk he, maar ik krijg gewoon niet meer dan 10 boterhammen op een dag weg en dan ook nog ander eten, dat kan ik gewoon op mijn buik schrijven...quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:55 schreef Mr.J het volgende:
Geen cardio, minmaal 5x zoveel binnenkrijgen aan voeding dan die miezerige 10 broodjes per dag en wat met gewichten slepen.
Niet naar een dietiste gaan, en je voeding vnl. proberen te halen uit dingen als rijst, havermout, kip, vis, kwark ed., niet eerder genoemde shakes.
Opbouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijk, dit soort adviezen zijn erg leuk he, maar ik krijg gewoon niet meer dan 10 boterhammen op een dag weg en dan ook nog ander eten, dat kan ik gewoon op mijn buik schrijven...
Wat zeg ik 10 boterhammen gaat al een probleem worden, zeker als ik verder ook nog gewoon moet eten.
Bedenk je ook eens dat je niet meer dan 7 keer op een dag mag eten en/of drinken, anders is het beroerd slecht voor je gebit.
Ik heb die shakes nodig als basis omdat ik de rest gewoon niet bij kan eten en geloof me ik at best wel heel veel, eet nogsteeds best veel.
Volgens mij wilt hij wat spiermassa aankomen, niet een dik varken worden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:48 schreef Sessy het volgende:
Als je wilt aankomen moet je van wit meel gebakken vet voedsel eten met veel suiker erop. Allerlei banketbakdingen dus, cakejes, dat soort dingen.
Als je maag groot is is je honger groot, je behoefte naar eten groter...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:23 schreef Mr.J het volgende:
Zo snel rekt je maag niet mee hoor. En waarom ben je dan het bokkie?
Cardio + wat carbs laten vallen + eiwitten & vetten iets omhoog gooien en je valt weer af hoor.
Gewoon even naar een sportwinkel lopen en even vragen of ze iets voor massa hebben...(heb geen zin om helemaal naar beneden te lopen om te lezen wat er op de bus staat), ben je zo'n 40 euro armer, doe je(met volledig gebruik, dus 3 keer per dag) een maand mee ofzo, maar ik zou rustig aan beginnen met 1 keer per dag, evt omhoog gaan als dat geen resultaten oplevert.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zulke eetschema's zijn natuurlijk leuk, maar goed ik heb daar geen tijd voor (school, werk). En als ik tijd heb een kipfileetje klaar te maken lukt ook niet altijd. Als ik zo'n shake wil gaan gebruiken welke raaden jullie me dan aan?
Wat aan 'zo snel wordt hij niet groter' begrijp je precies niet?!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je maag groot is is je honger groot, je behoefte naar eten groter...
En dat verkleind zich niet heel makkelijker meer(zie al die enorm te dikke mensen maar, die een enormeling van een maag hebben en daarom niet meer goed echt af kunnen vallen, puur omdat ze continu behoefte hebben aan veel eten).
Als je niet meer intensief traint neemt ook de energiebehoefte af. En als hij echt zo fanatiek is zal hij vast wel weten hoe hij zijn voeding af moet bouwen.quote:Ik zie het ook aan mijn broer, doet body building, wat die naar binnen werkt is gewoonweg niet normaal meer zoveel is het, er komt een moment dat hij niet meer zo intensief traint en dan gaat het heel snel met aanzetten....
Dat is dan hun eigen stomme schuld want dat hoeft niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
En wat ik van bodybuilders heb gezien is dat ze gewoon ontzettend vatsige luitjes worden als ze stoppen met zo intensief trainen,
De meeste wedstrijdatleten zitten off season op hoogstens 15% (uitzonderingen daar gelaten) dus om dat nu meteen vieze vetvellen te noemen.quote:tussen de wedstrijden door zijn ze al aardig vet te noemen, maar goed dat trainen ze er dan vlak voor een wedstrijd weer af, maar stoppen ze in het geheel dan worden het vieze vetvellen, brrrrrrrrr....
Ik vraag me af hoe ze zo snel naar een laag vetpercentage terug komen ? wat voor voedingsschema moet dat zijn..quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:22 schreef Mr.J het volgende:
De meeste wedstrijdatleten zitten off season op hoogstens 15% (uitzonderingen daar gelaten) dus om dat nu meteen vieze vetvellen te noemen.![]()
Misschien omdat je dat wilt lezen?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:16 schreef Italo het volgende:
waarom lees ik nou "manieren om snel klaar te komen"?![]()
Ontopic: geen idee![]()
Vergeet voor optimaal effect de insuline niet vlak voor je de MacD binnenstapt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef Cochise het volgende:
Of je gaat gewoon een paar maanden op McDonalds dieet........misschien niet gezond....maar je komt gegarandeerd aan
Ow......en dan wordt je ouder..........heb je minder tijd om te trainen.........wordt je spijsvertering trager........en krijg je al die kilos er bijna niet meer af. Dussuh weet wat je doet als je 20 kilo wilt aankomen.
Props als je daarmee aankomt, mij zou het niet lukken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:22 schreef Providentia het volgende:
Jemoet helemaal geen vet gaan eten, al die tips zijn de grootste bullshit die er zijn, je komt er amper van aan, en je krijgt zo een hartvervetting, dus volg die tips maar niet op.
Wat je kan doen is, gewoon 3 keer per dag goed eten
's Ochtends bruine boterham met boter en kaas, eventueel VOLLE melk erbij drinken of volle yoghurt.
Veel pastas eten, goed vezelrijk etene, dat is het belangrijkste
Dus geen extra vet gaan eten, dat is alleen maar slecht.
Dat lukt wel, als je het maar volhoudtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:20 schreef Fatality het volgende:
[..]
Props als je daarmee aankomt, mij zou het niet lukken.
euhm ja, whatever..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:33 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat lukt wel, als je het maar volhoudt
Des te vetter je gaat eten, des te slechter.
wat nou whatever? Dat is mij zelfs aangeraden door een dieetiste, en ja, die geven ook advies voor aankomen, en het hoeft niet 3 keer per dag te zijn, 5/6 keer is ook goed, als je maar gewoon gezond en vezelrijk eet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef Fatality het volgende:
[..]
euhm ja, whatever..
ik zou voor het 5 a 6 maal goed eten per dag gaan en sportschool
En die zijn zaligmakend?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef Providentia het volgende:
[..]
wat nou whatever? Dat is mij zelfs aangeraden door een dieetiste, en ja, die geven ook advies voor aankomen, en het hoeft niet 3 keer per dag te zijn, 5/6 keer is ook goed, als je maar gewoon gezond en vezelrijk eet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |