Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:03 schreef rezjeh het volgende:
ik zou krachttraining gaan doen, je wordt er zwaarder en breder van
Je bedoelt zeker te weinig testosteronquote:Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef BertV het volgende:
[..]
Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.
7-10 liter water per week drinken, regelmatig eten, sochtends smiddags savonds, absoluut geen vettigheid eten. En een klein beetje bewegen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef WooZ het volgende:
7-10 liter bier per week drinken, regelmatig kant-en-klare pizza/ kilo lasagna / macdonalds naar binnen werken en vooral NIET bewegen
weet iemand ook hoe je er 10 kilo afkrijgt
Mjah, dat heb ik poosje geprobeerd .. vlak voor het slapen gaan veel eten. Maar dat is toch niet gezond?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:35 schreef Type-R het volgende:
3 uur voordat je gaat slapen veel eten.
die energie wordt tijdens het slapen niet goed verbrandt en zet zich om in vet
(paar dagen geleden gehoord bij de tv dokter op rtl4)
Ah, daar hebben we de oorzaak al, je doet veel energievretende sporten. Probeer veel koolhydraat en eiwitrijk voedsel in te nemen. Daarnaast is krachttraining een goed idee om je spiermassa te doen groeien en dus aan te komen op een goede manier. Veel vette troep eten heeft bij mensen zoals jij niet veel zin omdat het geen bruikbare caloriën zijn voor het lichaam. Denk meer aan pasta, brinta, rijst en bruin brood en eventueel een koolhydraatsupplement (dat laatste alleen als het echt niet anders kan). Voor de eiwitten ben je aangewezen op magere kwark, eieren en kip (veel kip) dat barst van de eiwitten. Ook voor je eiwitten kun je een supplement gebruiken, maar alleen als aanvulling, niet in plaats van. Deze eiwitten zorgen voor de groei van de spiermassa. Als je niet voldoende eiwit tot je neemt kun je trainen tot je een ons weegt (letterlijk) maar spiermassa opbouwen doe je dan dus niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik ben zelfs al wel 66 kg max geweest! in een periode van niet bewegen en vet vet vet eten. Alleen daar gaat je conditie en je lichaam als een baksteen van achteruit. Ik ben nu in redelijke topconditie, hardloop/fiets veel en werk ook redelijk veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |