abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28908622
Hmm, ik zat hier al poosje over te twijfelen om zon topic te openen. Maar ben nu toch wel redelijk radeloos, ik ben 58.6 kg maar ongeveer 1.86 lang. Ik heb vanalles wel geprobeerd maar erg veel dikker wordt ik niet :/, beetje irritant, niet dat het zo van mn lichaam af te lezen valt, op mn ribben na dan die zijn redelijk te tellen. Daarbij komt ook nog dat mn vetgehalte nihil is!.. al heb ik wel eens geprobeerd bijna elke dag in de week vettig spul te 'vr'eten. Sporten helpt wel om zwaarder te worden, maar daar wordt je in het begin ook alleen maar dunner van, dat duurt zo lang.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 18 juli 2005 @ 13:56:28 #2
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_28908799
Who je bent wel erg licht voor een man ja, hoe oud ben je?

Ik ben 1.94 en 78 kg, dat vind ik al te licht eigenlijk.

Maar goed, neem een kantoorbaan, eet veel frituur, drink veel bier.
Nadelen hiervan is dat je alleen je buik hiervan aankomt, das ook niet de bedoeling denk ik.
Het kan ook gewoon aan je bouw liggen. Probeer iig met regelmaat veel te eten, veel boterhammen tussen de middag, veel warm eten 's avonds, en gewoon tussendoortjes blijven eten.
Tranendal
pi_28908917
21. En sjah, ik probeer ook minstens 10 boterhammen per dag te eten. En qua tussendoortjes per dag blijft het vaak bij paar pakjes sultana.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 18 juli 2005 @ 14:01:43 #4
37248 BertV
Klei indiaan
pi_28908955
hoe oud ben je?

k, 21, wacht maar een paar jaar voordat je vet gaat eten.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  maandag 18 juli 2005 @ 14:01:51 #5
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28908959
Naar de sportschool en spieren kweken!
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_28908991
snel aankomen?
waarom niet gewoon geledielijk langzaam. en je hoeft niet alleen vette troep te eten, gewoon je eetpatroon veranderen, langzaam wat meer eten enz.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 juli 2005 @ 14:03:36 #7
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_28909013
ik zou krachttraining gaan doen, je wordt er zwaarder en breder van
  maandag 18 juli 2005 @ 14:05:09 #8
37248 BertV
Klei indiaan
pi_28909072
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:03 schreef rezjeh het volgende:
ik zou krachttraining gaan doen, je wordt er zwaarder en breder van
Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.
En dat de TS geen aanleg heeft staat zwart op wit met zijn gewicht.

Ik was met 21 ook een lichtgewicht, drie jaar later moest ik uitkijken om niet te zwaar te worden.
pi_28909090
vriend, ga fitnessen man
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  maandag 18 juli 2005 @ 14:07:00 #10
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_28909127
ik 18, 1m87 en rond de 82 kilo, vind het wel prima, ga volgend jaar weer lekker naar de sportschool om wat breder te worden

maar toch, spieren staan beter dan een dikke buik imho
  maandag 18 juli 2005 @ 14:07:46 #11
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28909153
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef BertV het volgende:

[..]

Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.
Je bedoelt zeker te weinig testosteron
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  maandag 18 juli 2005 @ 14:17:55 #12
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_28909438
Ik ben 1.80m, 24 en ik weeg 74.
Ik train nu 3 maanden redelijk tot hard en het is zeker te zien, ook al heb ik niet erg veel aanleg om gespierd te worden, ik eet veel kip met rijst en groenten, veel vis, vooral na het sporten een blikje tonijn voor de eiwitten. Creatine wil ook goed helpen om wat extra's te geven aan kracht zodat je wat sneller vooruit gaat.

Goed eten en veel sporten dan wordt je wel zwaarder, zeker met creatine omdat dat extra vocht vasthoud in de spieren.
pi_28909538
Ooit gedacht een dieetist(e) te raad plegen??
Die kunnen jou beter helpen denk ik
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_28909660
7-10 liter bier per week drinken, regelmatig kant-en-klare pizza/ kilo lasagna / macdonalds naar binnen werken en vooral NIET bewegen

weet iemand ook hoe je er 10 kilo afkrijgt
  maandag 18 juli 2005 @ 14:25:45 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28909714
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef WooZ het volgende:
7-10 liter bier per week drinken, regelmatig kant-en-klare pizza/ kilo lasagna / macdonalds naar binnen werken en vooral NIET bewegen

weet iemand ook hoe je er 10 kilo afkrijgt
7-10 liter water per week drinken, regelmatig eten, sochtends smiddags savonds, absoluut geen vettigheid eten. En een klein beetje bewegen.

Zo ben ik 12 kilo kwijt geraakt
The truth was in here.
pi_28909805
Ik zou GOED en VEEL eten, s'middags, s'avonds een flinke maaltijd! Daarnaast VEEL (3-4 keer per week) sporten, afgewisseld met krachttraining. Houdt dit een maand of twee vol en je spiermassa en daarmee je figuur zal drastisch toenemen/verbeteren!
pi_28909900
Vette vis en noten eten
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:35:01 #18
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_28910000
3 uur voordat je gaat slapen veel eten.

die energie wordt tijdens het slapen niet goed verbrandt en zet zich om in vet

(paar dagen geleden gehoord bij de tv dokter op rtl4 )
Ŋ _(ツ)_/Ŋ
pi_28910182
Hmm, mjah ik sport per dag behoorlijk veel, behalve krachttraining. Ik eet veel volkoren boterhammen, maar raak opzich geen vet/chips achtig eten aan. En bier alleen in het weekend.
pi_28910245
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:35 schreef Type-R het volgende:
3 uur voordat je gaat slapen veel eten.

die energie wordt tijdens het slapen niet goed verbrandt en zet zich om in vet

(paar dagen geleden gehoord bij de tv dokter op rtl4 )
Mjah, dat heb ik poosje geprobeerd .. vlak voor het slapen gaan veel eten. Maar dat is toch niet gezond?
pi_28910320
Ik was ook altijd veelste mager, ik ben toen gaan trainen alleen maar kracht training. En veel vezelrijke voedsel eten zoals pasta's, aardappelen, en brood. Toen ik begon woog ik 55 kilo en ben 1.80m na een jaar 70 kilo, bijna alleen maar in spiermassa. Ik merkte toen dat het me niet meer lukte om zwaarder te trainen en ik kwam ook niet echt meer aan. Toen ben ik aan een whey eiwit kuur begonnen toen ben ik in 3 kwart jaar nog eens 10 kilo aangekomen. Toen was ik echt tevreden met mezelf.

Ik weeg nu steeds rond de 85/87 kilo dat is na 3 jaar krachttraining en een beetje cardio (ben best lui ) Ik krijg alleen nu op mijn werk te horen wat voor Annebolen pillen ik gebruik en ik ben niet eens zo breed als van die annebolen gasten.
Heb het leven lief, en leef je uit!
pi_28910410
Mjah ik vind rond de 65-70kg voldoende. Ik kan nu ook niet echt zeggen dat ik super gespierd ben, maar heb vooral gewoon heel weinig vet
  maandag 18 juli 2005 @ 14:58:58 #23
37248 BertV
Klei indiaan
pi_28910613
Je bent 21, tegen de tijd dat je 25 bent vecht je tegen de kg's

Ik geloofde het toen ook niet.
pi_28910668
Hmm, ik ben zelfs al wel 66 kg max geweest! in een periode van niet bewegen en vet vet vet eten. Alleen daar gaat je conditie en je lichaam als een baksteen van achteruit. Ik ben nu in redelijke topconditie, hardloop/fiets veel en werk ook redelijk veel.
pi_28913551
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik ben zelfs al wel 66 kg max geweest! in een periode van niet bewegen en vet vet vet eten. Alleen daar gaat je conditie en je lichaam als een baksteen van achteruit. Ik ben nu in redelijke topconditie, hardloop/fiets veel en werk ook redelijk veel.
Ah, daar hebben we de oorzaak al, je doet veel energievretende sporten. Probeer veel koolhydraat en eiwitrijk voedsel in te nemen. Daarnaast is krachttraining een goed idee om je spiermassa te doen groeien en dus aan te komen op een goede manier. Veel vette troep eten heeft bij mensen zoals jij niet veel zin omdat het geen bruikbare caloriën zijn voor het lichaam. Denk meer aan pasta, brinta, rijst en bruin brood en eventueel een koolhydraatsupplement (dat laatste alleen als het echt niet anders kan). Voor de eiwitten ben je aangewezen op magere kwark, eieren en kip (veel kip) dat barst van de eiwitten. Ook voor je eiwitten kun je een supplement gebruiken, maar alleen als aanvulling, niet in plaats van. Deze eiwitten zorgen voor de groei van de spiermassa. Als je niet voldoende eiwit tot je neemt kun je trainen tot je een ons weegt (letterlijk) maar spiermassa opbouwen doe je dan dus niet.
pi_28913687
Ik zou naar een sportwinkel gaan en daar shakes halen voor massa, gaat erg snel, combineer het met een goede training zodat je spiermassa goed toeneemt en je niet blubbervet wordt.

Dit heeft mij heel snel van mijn dieptepunt van 43 kilo genezen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:42:01 #27
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_28919079
Probeer gewoon meer calorieën binnen te krijgen...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_28928866
Ik heb dus precies hetzelfde 'probleem', ik ben 1.80m en weeg 60kg (20j), wat dus net ondergewicht is. Ik ben vegetarisch, wat er (misschien/deels) ook mee te maken zal hebben. Ik kan eten wat ik wil, maar mn gewicht blijft ą60kg. Ook drink ik regelmatig energy-drinks, waar caffeine in zit; die de stofwisseling versneld. Ook heeft dit denk ik te maken met de 'bouw' van je lichaam; je genen.

Ik ga dus (wat ik hier al eerder las) beginnen met Whey. Ik heb er veel info over opgezocht, en denk dat dit deels een oplossing voor mij is. Ik zal het vanzelf merken.

Ik zie dat je BMI 16.9 is. (<18.5 is ondergewicht.) Het is dus idd té laag. Ik zou zeggen zoek veel informatie op internet hierover, sport voldoende, eet goed, en wanneer echt niets helpt zou je raad kunnen vragen bij je huisarts. Succes..
= ШΞZZ =
pi_28935609
Heb zelf (totdat ik nieuwe medicijnen kreeg waarvan ik veel aankwam) heel lang een 'te laag' BMI gehad. Hier moet ik wel bij zeggen dat de BMI niet heilig is, ik was volgens de BMI veel te licht maar zelf had ik er niet zoveel problemen mee, ik voelde me verder ook gezond. En eerlijk gezegd was ik altijd al dun.

Ik heb het hier wel een keer met mijn huisarts over gehad, hij vertelde me dat ik veel koolhydraat-rijk voedsel moest eten, en ook meer eiwitten & producten met ijzer, e.d.
Misschien is het ook voor jou een idee om het hier eens me je huisarts over te hebben? Je weet immers nooit met welke goede ideeen hij/zij op de proppen komt.
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_28947936
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef erodome het volgende:
Ik zou naar een sportwinkel gaan en daar shakes halen voor massa, gaat erg snel, combineer het met een goede training zodat je spiermassa goed toeneemt en je niet blubbervet wordt.
* aansluit

En je bent idd wel erg licht (voor een man, maar voor een vrouw vind ik het ook veels te licht). Zelf weeg ik rond de 48 - 50 kg bij een lengte van 1.65 m en wil ook wat zwaarder/iets steviger (krachtiger) worden.

Wat doe ik eraan: weight gainer besteld (veel koolhydraten + melkeiwitten) + min. 3 x p/w sporten, 2 intensieve (fitness + bodycombat) + 1 lichtere (pilates en/of bodybalance). Mijn streven: meer kracht, lenigheid, goede/juiste houding (ben geneigd om wat krommig te zitten soms) + steviger armen, etc. Iets meer spier nog, maar wel strak en niet mager.

Voor de rest, wat adviezen:
- bruin brood ipv wit
- (veel) kipfilet met sla (en knoflooksaus )
- veel (volle) melk ipv halfvolle melk en chocolademelk (nesquick = ook lekker)
- goed ontbijten! Altijd een pré
etc etc

Dit zou in combi met sporten niet alleen voor figuursverbetering kunnen en moeten zorgen, maar zorgt tevens voor meer zelfverzekerdheid en nog tal van pluspunten. Overigens zijn mensen die aan atletiek doen vaak ook mager(der). Als het je stoort, combi van dus doen. En anders ook (idd) naar even naar een diëtiste (mijn dokter verwees mij overigens niet door , ik was goed, bladiebla), maar heb inmiddels een andere.

Succes!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:43:09 #31
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28951259
Hmm ik zit met precies hetzelfde probleem: 1.87 en 59 kilo. Doe aan American Football wat mijn spieren wel heeft doen groeien maar ik wil nog meer dus binnenkort ben ik ook in de sportschool te vinden. Alleen weet ik niet precies of ik van die weight-gainers daarbij moet gebruiken want ik eet regelmatig maar niet speciaal om aan te komen (wel eet ik nog voor het slapen gaan wat cornflakes).
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28951637
Naar een dietiste gaan! Ik ben 1.72 en weeg nu eindelijk weer 48 kilo nog 4 kilotjes eraan en ik ben helemaal happy.

Wat hierboven staat, patat, bier, pizza kan je doen, maar helpt niks. Als ik zoiets doe voel ik me alleen maar zwaar beroerd en ik val gewoon af.

Weet niet of je al regelmatig eetpatroon heb, dus op vaste tijden eten, dat helpt al heel goed!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:12:46 #33
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28952265
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef MissPeppertje het volgende:

Wat hierboven staat, patat, bier, pizza kan je doen, maar helpt niks. Als ik zoiets doe voel ik me alleen maar zwaar beroerd en ik val gewoon af.
Misschien moest je lichaam gewoon even wennen aan gezond voedsel?
pi_28952455
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Misschien moest je lichaam gewoon even wennen aan gezond voedsel?
Ik eet juist altijd gezond

Maar omdat ik helemaal hopeloos was en echt aan wilde komen begon ik dus ongezond te eten..daardoor alleen maar afgevallen en zat kut in mijn vel...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:24:21 #35
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28952692
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:17 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Ik eet juist altijd gezond

Maar omdat ik helemaal hopeloos was en echt aan wilde komen begon ik dus ongezond te eten..daardoor alleen maar afgevallen en zat kut in mijn vel...
Bier, friet, pizza, peuken en koffie zijn de hoeksteen van elke gezonde maaltijd ja.
pi_28952754
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Bier, friet, pizza, peuken en koffie zijn de hoeksteen van elke gezonde maaltijd ja.
Van peuken val je juist af!

dinsdag 19 juli 2005 @ 19:27:12 #37
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28952783
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:26 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Van peuken val je juist af!

Een uitgebalanceerd dieët heet dat.
pi_28952882
Je sport veel, maar geen krachttraining zeg je.
Daar ligt het probleem, door al dat fietsen en rennen kom je natuurlijk nooit aan in gewicht, je spieren worden mooi gevormd, maar nauwelijks groter.

Als je echt wilt aankomen zou ik toch gaan minderen met het fietsen enz en in plaats daarvan aan krachttraining beginnen. En natuurlijk, een goed dieet en genoeg slaap is net zo belangrijk.
Probeer op 5 maaltijden per dag te mikken, geen kleine maar redelijk grote maaltijden.

Ik had het nog erger dan jou een jaar geleden. 1.80 met 54 kilo. Ik dacht altijd maar dat ik nooit zou kunnen aankomen, ook al at ik 10 taarten op. Maar ik at gewoon niet genoeg. Nu zit ik op de 67 kilo and rising. Goed eten+slaap+trainen =

Het hoeven geen snacks te zijn, eet gewoon voedsel met overvloed aan eiwitten en koolhydraten.
Denk aan brood, aardappelen, vis, pindakaas, kwark.
Ron Paul 2012
pi_28962038
Mja, ik fiets/wielren wel vaak gecombineerd met hardlopen. Ik zie er qua conditie en gespierd dan ook wel redelijk uit. Qua armspieren, zijn het 2 luciferstokjes lol. En mn ribbenkast is ook zeer goed te zien maar zoals erodome zei, die shakes.. voor massa? .. hoe moet ik me dat voorstellen. Dat ik na lang sporten, dat drink en dan zwaarder wordt? En dus moet minderen met 'fietsen' maar meer met 'echte' kracht bezig gaan?
pi_28966811
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef sitting_elfling het volgende:
hoe moet ik me dat voorstellen. Dat ik na lang sporten, dat drink en dan zwaarder wordt? En dus moet minderen met 'fietsen' maar meer met 'echte' kracht bezig gaan?
Zo kan je het zien idd, de sporten die jij doet/beoefent, daar verlies je onwijs veel koolhydraten mee en zal je spieren (gewicht) niet in massa (gaan) omzetten op die manier. Dus of minderen met fietsen, hardlopen ed of combineren met veel eten (en/of gecombineerd met een weight gainer of whey) en een krachtsport of sporten erbij.

* sweetgirly een kilo is aangekomen , of ik ben zwanger
  woensdag 20 juli 2005 @ 10:55:14 #41
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28968777
Geen cardio, minmaal 5x zoveel binnenkrijgen aan voeding dan die miezerige 10 broodjes per dag en wat met gewichten slepen.

Niet naar een dietiste gaan, en je voeding vnl. proberen te halen uit dingen als rijst, havermout, kip, vis, kwark ed., niet eerder genoemde shakes.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_28972657
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:55 schreef Mr.J het volgende:
Geen cardio, minmaal 5x zoveel binnenkrijgen aan voeding dan die miezerige 10 broodjes per dag en wat met gewichten slepen.

Niet naar een dietiste gaan, en je voeding vnl. proberen te halen uit dingen als rijst, havermout, kip, vis, kwark ed., niet eerder genoemde shakes.
Geloof jij helemaal niet in eiwitshakes en dergelijke? Naast mijn dagelijkse hoeveelheden brood, brinta, kwark en pasta neem ik dus ook nog koolhydraten en eiwitshakes als aanvulling. Is er een reden voor dat je geen supplement gebruikt of heb je het gewoon niet nodig?. Zelf ben ik de trotse bezitter van een enorm snelle verbranding ( ) en kan simpelweg niet meer voedsel tot me nemen dan ik nu al doe. Shakes zijn dan een uitkomst imo.
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:03:59 #43
19479 Mr.J
pi_28972740
Ik gebruik ook zat eiwitshakes. Maar ik train even wat anders dan dat de TS zal gaan doen.

Ik zit op >300gram eiwitten per dag, dat red ik niet uit alleen kip en rijst. Maar voor een beginner is het mijn inziens beter eerst eea uit voeding te halen en het later aan te vullen met shakes.
pi_28973283
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, ik fiets/wielren wel vaak gecombineerd met hardlopen. Ik zie er qua conditie en gespierd dan ook wel redelijk uit. Qua armspieren, zijn het 2 luciferstokjes lol. En mn ribbenkast is ook zeer goed te zien maar zoals erodome zei, die shakes.. voor massa? .. hoe moet ik me dat voorstellen. Dat ik na lang sporten, dat drink en dan zwaarder wordt? En dus moet minderen met 'fietsen' maar meer met 'echte' kracht bezig gaan?
Ik heb dus shakes, wat ik deed ik 3 keer per dag een glas melk met shake nemen(lekker bananensmaak, was niet vies), dit geeft een basis voor de rest van de dag, zie het als een soort van onderlaag die je alvast legt, al het eten wat je tot je neemt is daar bovenop en zet aan, maar dat spul zorgt er vooral voor dat je spiermassa sneller groeit.

Maar om je spiermassa te laten groeien moet je je spiermassa wel wat te doen geven, krachttraining dus, maar als je hard loopt moet je niet te snel naar de fitness gaan, laat je heel goed informeren, want er zijn een aantal apperaten die bv je hamstrings trainen, maar waar je met hardlopen erg last van gaat krijgen(blessure), doe je training zo dat je het dichtste bij de bewegingen komt die je ook wil doen in je sport....

De shake geeft je een basis om op te werken, ik drink er nu nog 2 per dag om op gewicht te blijven, nu ik veel sport is dat noodzakelijk omdat ik anders gewoon in gewicht daal, wat ik ook eet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28973387
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:55 schreef Mr.J het volgende:

Kijk, dit soort adviezen zijn erg leuk he, maar ik krijg gewoon niet meer dan 10 boterhammen op een dag weg en dan ook nog ander eten, dat kan ik gewoon op mijn buik schrijven...
Wat zeg ik 10 boterhammen gaat al een probleem worden, zeker als ik verder ook nog gewoon moet eten.

Bedenk je ook eens dat je niet meer dan 7 keer op een dag mag eten en/of drinken, anders is het beroerd slecht voor je gebit.

Ik heb die shakes nodig als basis omdat ik de rest gewoon niet bij kan eten en geloof me ik at best wel heel veel, eet nogsteeds best veel.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:53:56 #46
19479 Mr.J
pi_28978556
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Kijk, dit soort adviezen zijn erg leuk he, maar ik krijg gewoon niet meer dan 10 boterhammen op een dag weg en dan ook nog ander eten, dat kan ik gewoon op mijn buik schrijven...
Wat zeg ik 10 boterhammen gaat al een probleem worden, zeker als ik verder ook nog gewoon moet eten.

Bedenk je ook eens dat je niet meer dan 7 keer op een dag mag eten en/of drinken, anders is het beroerd slecht voor je gebit.

Ik heb die shakes nodig als basis omdat ik de rest gewoon niet bij kan eten en geloof me ik at best wel heel veel, eet nogsteeds best veel.
Opbouwen.

Als je steeds je voedingsinname rustig aan verhoogd verhoog je je metabolisme (doe je trouwens ook als je meer spiermassa krijgt) dus krijg je vanzelf wel mee honger.

Ik ben zelf van 8 boterhammen per dag naar dit gegaan: http://home.planet.nl/~geem0008/voedingsschema.xls
pi_28979372
Ik eet er nu 10 per dag, met nog vanalles er tussendoor, yoghurt enz.
En man, ik ben al geen fan als het om brood gaat, dus meer dan 10 zal me nooit lukken.
Ron Paul 2012
pi_28979457
Ja en dan heb je een loeier van een maag en komt er een dag dat je niet zomaar meer afvalt, dan ben je het bokkie, want dan heb je bere honger steeds als je niet dik wil worden...
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:23:19 #49
19479 Mr.J
pi_28979509
Zo snel rekt je maag niet mee hoor. En waarom ben je dan het bokkie?

Cardio + wat carbs laten vallen + eiwitten & vetten iets omhoog gooien en je valt weer af hoor.
pi_28980201
Als je wilt aankomen moet je van wit meel gebakken vet voedsel eten met veel suiker erop. Allerlei banketbakdingen dus, cakejes, dat soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')