Props als je daarmee aankomt, mij zou het niet lukken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:22 schreef Providentia het volgende:
Jemoet helemaal geen vet gaan eten, al die tips zijn de grootste bullshit die er zijn, je komt er amper van aan, en je krijgt zo een hartvervetting, dus volg die tips maar niet op.
Wat je kan doen is, gewoon 3 keer per dag goed eten
's Ochtends bruine boterham met boter en kaas, eventueel VOLLE melk erbij drinken of volle yoghurt.
Veel pastas eten, goed vezelrijk etene, dat is het belangrijkste
Dus geen extra vet gaan eten, dat is alleen maar slecht.
Dat lukt wel, als je het maar volhoudtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:20 schreef Fatality het volgende:
[..]
Props als je daarmee aankomt, mij zou het niet lukken.
euhm ja, whatever..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:33 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat lukt wel, als je het maar volhoudt
Des te vetter je gaat eten, des te slechter.
wat nou whatever? Dat is mij zelfs aangeraden door een dieetiste, en ja, die geven ook advies voor aankomen, en het hoeft niet 3 keer per dag te zijn, 5/6 keer is ook goed, als je maar gewoon gezond en vezelrijk eet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef Fatality het volgende:
[..]
euhm ja, whatever..
ik zou voor het 5 a 6 maal goed eten per dag gaan en sportschool
En die zijn zaligmakend?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef Providentia het volgende:
[..]
wat nou whatever? Dat is mij zelfs aangeraden door een dieetiste, en ja, die geven ook advies voor aankomen, en het hoeft niet 3 keer per dag te zijn, 5/6 keer is ook goed, als je maar gewoon gezond en vezelrijk eet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |