vooral studenten die al jaaaren lang studeren?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Het schijnt dat sommige studenten (m/v) zo hun studie betalen..
*adem in*quote:Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik durf niets meer te posten..
Ik denk dat Waxxer dat rooie lampje stiekem expres heeft laten branden. En had nou vast een klant, daarom moest-ie opeens weg want normaal gaat-ie nooit zo vroeg slapen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
vooral studenten die al jaaaren lang studeren?
ik ben armerquote:Op maandag 18 juli 2005 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
Ja hallo.. ik ben maar een armoedige student.. Ik dacht dat jij ging betalen Peet
dus Waxxer trakteerd?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat Waxxer dat rooie lampje stiekem expres heeft laten branden. En had nou vast een klant, daarom moest-ie opeens weg want normaal gaat-ie nooit zo vroeg slapen..
Het wachten is voorbijquote:Op maandag 18 juli 2005 00:56 schreef creno het volgende:
fijne vakantie petre86 !
en ik zit nog steeeds te wachten...
Have a nice holliday petre86!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:52 schreef petre86 het volgende:
ik ga zo plat.. morgen een heeele lange dag voor de boeg die zal eindigen in zuid-duitsland.. en dinsdag Italië..
ik zie jullie misschien tussendoor nog wel online ( laptop gaat mee.. maar nu nog een sattelietverbinding)
anders.. tot +- de 5e van augustus![]()
* this is petre86 signing off
have a nice summerholiday!
soooo zeg ! kijk eens niet zo zuur ! of meld waaromquote:
collega ah medewerkerquote:Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef Weemz het volgende:
Tralala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |