vooral studenten die al jaaaren lang studeren?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Het schijnt dat sommige studenten (m/v) zo hun studie betalen..
*adem in*quote:Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik durf niets meer te posten..
Ik denk dat Waxxer dat rooie lampje stiekem expres heeft laten branden. En had nou vast een klant, daarom moest-ie opeens weg want normaal gaat-ie nooit zo vroeg slapen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
vooral studenten die al jaaaren lang studeren?
ik ben armerquote:Op maandag 18 juli 2005 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
Ja hallo.. ik ben maar een armoedige student.. Ik dacht dat jij ging betalen Peet
dus Waxxer trakteerd?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat Waxxer dat rooie lampje stiekem expres heeft laten branden. En had nou vast een klant, daarom moest-ie opeens weg want normaal gaat-ie nooit zo vroeg slapen..
Het wachten is voorbijquote:Op maandag 18 juli 2005 00:56 schreef creno het volgende:
fijne vakantie petre86 !
en ik zit nog steeeds te wachten...
Have a nice holliday petre86!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:52 schreef petre86 het volgende:
ik ga zo plat.. morgen een heeele lange dag voor de boeg die zal eindigen in zuid-duitsland.. en dinsdag Italië..
ik zie jullie misschien tussendoor nog wel online ( laptop gaat mee.. maar nu nog een sattelietverbinding)
anders.. tot +- de 5e van augustus![]()
* this is petre86 signing off
have a nice summerholiday!
soooo zeg ! kijk eens niet zo zuur ! of meld waaromquote:
collega ah medewerkerquote:Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef Weemz het volgende:
Tralala
sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef creno het volgende:
[..]
soooo zeg ! kijk eens niet zo zuur ! of meld waarom
In de hoedanigheid van uw officiële woordvoerder zal ik dat toch moeten ontkennenquote:
Je bent ontslagen!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In de hoedanigheid van uw officiële woordvoerder zal ik dat toch moeten ontkennen.
Ik moet helaas vaststellen dat ik de memo daaromtrent niet heb mogen ontvangen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik moet helaas vaststellen dat ik de memo daaromtrent niet heb mogen ontvangen.
Ik vermoed dat er sprake is van een zogenaamde verwarring.quote:
wordt iets anders bedoeld dan u waarschijnlijk vermoed.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:55 schreef wonderer het volgende:
*mist iets, geloof ik*
Hoe weet ik nou waar als ik niet eens weet wat?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er sprake is van een zogenaamde verwarring.
Nee dat niet, maar laatst hadden we braderie echt superdruk! En daar sta je dan alleen omdat we uren in moeten leveren!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef Excess_All het volgende:
collega ah medewerker
heb je ook zon last van die hang bejaarden
Besef jij eigenlijk wel dat JIJ Markie-Mark vrijwel DAGELIJKS ziet??quote:Op maandag 18 juli 2005 13:27 schreef Ryan_R het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
En alle jarige homootjes, gefeliciteerd!!!!!![]()
Zie ik die DAGELIJKS?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Besef jij eigenlijk wel dat JIJ Markie-Mark vrijwel DAGELIJKS ziet??
Hebben jullie wel eensruzie
??
GEFELICITEERD!quote:Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef LuQas het volgende:
Hoiiii jullie krijgen allemaal een drankje van me, ik ben namelijk jarig vandaag.
[afbeelding]
Maar ontbijten jullie wel eens samen, heeft MM een ochtendhumeur....?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zie ik die DAGELIJKS?![]()
Geen ruzie nee, gaat gewoon goed
Dank je welquote:Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef LuQas het volgende:
Hoiiii jullie krijgen allemaal een drankje van me, ik ben namelijk jarig vandaag.
[afbeelding]
Wie?Jij?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:50 schreef Cybart het volgende:
F - L - I - E - R - E - F - L - U - I - T - E - RRRRRR
Nee, ik denk ik vraag een naastequote:Op maandag 18 juli 2005 14:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wie?Jij?![]()
@Luqas: Gefeliciteerd
@Waxxer: Misschien kun je dat beter aan hem vragen![]()
Uitstekend, vanaaf zie ik hem weer!!Eindelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik denk ik vraag een naaste
Hoest met Creen??
Hoe zit het dan met dat ene contract? Al wat van gehoord?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, waarom word ik altijd uitgenodigd voor banen waarop ik gesolliciteerd heb omdat het moet? Met andere woorden, eigenlijk vind ik het helemaal niks
Oeh, de Spion!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met dat ene contract? Al wat van gehoord?
Tuurlijk. Ik ben er en creno en de rest ook wel denk ik, en dan zijn de lichies aan!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
het is hier keidruk en ik kan niet naar de roze maandag omdat een collega ziek is(of is het 's avonds ook de moeite waard?)
jij hetroquote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef Cybart het volgende:
ryan.... dat jij je verlaagd tot dat soort dingen
Ik ga altijd alleen maar 's avonds. (en degenen met wie ik ga ook, trouwens).quote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
het is hier keidruk en ik kan niet naar de roze maandag omdat een collega ziek is(of is het 's avonds ook de moeite waard?)
zo had ik het zaterdag met R nog over zijn trauma met betrekking tot video/filmenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ga altijd alleen maar 's avonds. (en degenen met wie ik ga ook, trouwens).
Ik geloof je op je woord, maar ik vind het niet de moeite waard om er een dag vrij voor op te nemen... Ik ben al geen echte kermisganger... Doe mij liever een dag Efteling. Daar kan ik me makkelijk een dag vermaken.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef creno het volgende:
ello !
het is op roze maandag heel de dag leuk, maar de avonden zjn zeker de moeite waard !
Nep-homoquote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef Cybart het volgende:
ryan.... dat jij je verlaagd tot dat soort dingen
Trauma ja?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo had ik het zaterdag met R nog over zijn trauma met betrekking tot video/filmen
Je gaat toch ook niet voor de kermis?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:07 schreef tech het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, maar ik vind het niet de moeite waard om er een dag vrij voor op te nemen... Ik ben al geen echte kermisganger... Doe mij liever een dag Efteling. Daar kan ik me makkelijk een dag vermaken.
als ik in die week had moeten werken had ik er denk ik ook geen dag voor vrij genomen, en alleen 's avonds gegaan, al is het dan wel een probleem om een parkeerplaats te vinden (tip: gratis parkeren bij de AH, is wel een stuk lopen, maar bijna altijd plek en gratisquote:Op maandag 18 juli 2005 17:07 schreef tech het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, maar ik vind het niet de moeite waard om er een dag vrij voor op te nemen... Ik ben al geen echte kermisganger... Doe mij liever een dag Efteling. Daar kan ik me makkelijk een dag vermaken.
Daar wordt "gecontroleerd"quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef creno het volgende:
[..]
als ik in die week ad moeten werken had ik er denk ik ook geen dag voor vrij genomen, en alleen 's avonds gegaan, al is het dan wel een probleem om een parkeerplaats te vinden (tip: gratis parkeren bij de AH, is wel een stuk lopen, maar bijna altijd plek en gratis) maar gelukkig heb ik vakantie die week !
Parkeren bij de Fontys: er rijdt een gratis pendelbusquote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef creno het volgende:
[..]
als ik in die week had moeten werken had ik er denk ik ook geen dag voor vrij genomen, en alleen 's avonds gegaan, al is het dan wel een probleem om een parkeerplaats te vinden (tip: gratis parkeren bij de AH, is wel een stuk lopen, maar bijna altijd plek en gratis) maar gelukkig heb ik vakantie die week !
en inderdaad: efteling is lekker als je voor de kermis gaat, maar roze maandag is het gedoe eromheen gezelliger dan in de draaimolen zitten
Lopen vanaf de AH is een kwartiertje, hooguit..quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef tech het volgende:
[..]
Parkeren bij de Fontys: er rijdt een gratis pendelbus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |