Ik schaam me niet voor mn Harry Potterquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:36 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Niets. Zolang je de gordijnen maar dichtdoet.
quote:
De eenzame uren die de jonge Potter in de bibliotheek van Zwijnstijn had versleten kwamen dan toch met een zeker prijs. Hij verlangde meer dan ooit naar levendig gezelschap. De stoffige oude boeken die hem al die tijd hadden vermaakt lagen nu als grimmige herrineringen aan zijn eenzaamheid voor hem op de zware houten tafel.
Zijn geest dwaalde af en met zijn slanke vingers bepotelde hij zijn toverstok. Zijn vingers gleden op sierlijke wijze langs het lange gladde hout, ze dansten en flirten met het rigide handvat. Harry sloot zijn ogen en vergelijk zijn magische instrument met een machtige eik, de stam, dik en stevig, het immense harde geheel dwong respect af van al die er mee geconfronteerd werden.
De zachte glimlach op Harry's lippen verdween echter snel bij het horen van naderende voetstappen, geschrokken haalde Harry zijn hand van zijn magnifieke stok en draaide abrupt om. Zijn ogen staarden recht in die van Ron, die met een duivelse glimlach op zijn mond, en zijn rechthand om zijn toverstaf, Potter wenkte om mee te komen.
Harry wist wat dit te betekenen had, en in alle stilte, met een even duivelse glimlach, sprong de jongen uit zijn stoel en volgde Ron.
Het avontuur was eindelijk weer begonnen
Ik heb gewoon de geillustreerde versie..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik hem 'm nou ook. De adult version nog wel..
Ja, geen wonder. De volwassen versie wordt niet verkocht aan kinderen beneden de 18.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de geillustreerde versie..
Mn moeder heeft m gehaald, en ik hoef de volwassen versie nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, geen wonder. De volwassen versie wordt niet verkocht aan kinderen beneden de 18..
Te veel lettertjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn moeder heeft m gehaald, en ik hoef de volwassen versie niet![]()
Zeg, had je nix beters te doen dan een makkelijke grap maken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Te veel lettertjes?
Te kleine lettertjes?
Woorden van 3 of meer lettergrepen?
dan moet je de deur niet zo wagenwijd openzetten dat het makkelijk is om zo'n opmerking te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg, had je nix beters te doen dan een makkelijke grap maken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan moet je de deur niet zo wagenwijd openzetten dat het makkelijk is om zo'n opmerking te maken.
Of anders gewoon 28 boeken over een woestijnplaneet met een goedje waar later een girlband naar genoemd is ') If you wanna be me loverrrrrr.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Te veel lettertjes?
Te kleine lettertjes?
Woorden van 3 of meer lettergrepen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik hem 'm nou ook. De adult version nog wel..
Zorg maar voor je bezoekerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of anders gewoon 28 boeken over een woestijnplaneet met een goedje waar later een girlband naar genoemd is ') If you wanna be me loverrrrrr.
René ofzo?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zorg maar voor je bezoeker
![]()
hoe heet hij? Hij had wel gespierde armen ofzo?![]()
![]()
![]()
hoe weet jij nou hoe het bezoek van Angel eruitziet? En hoe hij heet?quote:
ZN bezoek had zn medicijntjes niet gehad en begon tegen mij op MSNquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoe het bezoek van Angel eruitziet? En hoe hij heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |