Geweldig boekquote:Op zondag 17 juli 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in bed waarschijnlijk The Da Vinci Code uitlezen
heb jij ook nog stro in je haar van de specials klasse van vandaag, heb namelijk ff tv gekekenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef pascalheister het volgende:
Zwarte Cross was geweldig
Hans van den Haar, Tim bakens en Huntelaar reden ook nog mee in de artiestenklasse van de crosslater deden ze nog mee met de zevendronk op het poduim met jovink
Op Nat Geographic heb je nu een docu over de Da Vinci Codequote:Op zondag 17 juli 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in bed waarschijnlijk The Da Vinci Code uitlezen
ik was vanmiddag gedeeltelijk zeiknat jaquote:Op zondag 17 juli 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij ook nog stro in je haar van de specials klasse van vandaag, heb namelijk ff tv gekeken![]()
verdomme gemistquote:Op zondag 17 juli 2005 22:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op Nat Geographic heb je nu een docu over de Da Vinci Code
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik was vanmiddag gedeeltelijk zeiknat ja
eerste keer door die ambulance, stro heb ik nog kunnen ontwijken, toen door de brandweer en later nog door die jupilerwagen
uit een van de wagens kwam iig zeepsop, we bleven gewoon op de plek staan, veel sprongen er wel weg jaquote:Op zondag 17 juli 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]die mensen die onder dat stro zaten
, nog onder het blauwe water (of wat dat blauwe ook mocht zijn) gestaan, daarvoor vluchte namelijk iedereen toen kanon open ging?
k neem aan dat je ook Omroep Gelderland aan hebt gezet, ze zenden t steeds uit. Jammer dat Katja niet meereedquote:Op zondag 17 juli 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
uit een van de wagens kwam iig zeepsop, we bleven gewoon op de plek staan, veel sprongen er wel weg ja
op de mobiel wel wat, ff zien wat dat is geworden.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo PH is ook terug..nog foto's gemaakt ??
De foto's zagen erg gisteren leuk uit
Is goedquote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op de mobiel wel wat, ff zien wat dat is geworden.![]()
oquote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ow btw Sientje wachtwoorden staan in dat zelfde topic
ja TV Gelderland filmt er altijd en zent er wat van uit op tvquote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is goed
Was het ook nog op tv dan ??
Had het wel willen zien namelijk
Omroep Gelderland, t begint nu weerquote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is goed
Was het ook nog op tv dan ??
Had het wel willen zien namelijk
uur lang, erg leuk gedaan dit jaar weerquote:Op zondag 17 juli 2005 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja TV Gelderland filmt er altijd en zent er wat van uit op tv
Oke ik heb hier geen omroep gelderland op mijn tv... die heb ik nooit ingesteld..quote:Op zondag 17 juli 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omroep Gelderland, t begint nu weer
Leer ze eerst maar eens om het geluid gelijk te laten lopenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omroep Gelderland, t begint nu weer
Heeft DG plotseling tieten gezien ofzo dat 'ie wil gaan?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leer ze eerst maar eens om het geluid gelijk te laten lopen
Ziet er wel geinig uit,even in gedachte houden voor volgend jaar
wordt tijd dat je ook eens komt eendquote:Op zondag 17 juli 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uur lang, erg leuk gedaan dit jaar weer
volgend jaar maar eens een meet doen daarquote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt tijd dat je ook eens komt eend
Lijkt me ook wel cewl om bij te zien... en volgens mij is er bierquote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
volgend jaar maar eens een meet doen daar
ik wel interesse heeft
er schijnt bier te zijn, dus t lijkt me leukquote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
volgend jaar maar eens een meet doen daar
ik wel interesse heeft
dadelijk de specials, dat is lachenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
ziet er echt geinig uit
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
er schijnt bier te zijn, dus t lijkt me leuk
ik zie het nu voor de eerste keerquote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk de specials, dat is lachen
en jij betaald het bier en de baco's?quote:
Jij regelt toch 't drank ?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij betaald het bier en de baco's?
dat gaat goedkoop worden voor ons REquote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij betaald het bier en de baco's?
die neem ik al meequote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan zorg ik voor de gezelligheid
jup heel weekend, maar je hebt zowel dagkaarten als weekend + campingkaartenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zie het nu voor de eerste keer
is dat een heel weekend?
Ik zeg goed te doen..quote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jup heel weekend, maar je hebt zowel dagkaarten als weekend + campingkaarten
zie ook www.zwartecross.nl
ach ik drink nie zoveel, maar 2 bier per rondjequote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat gaat goedkoop worden voor ons RE
Dat is nog eens een goed ideequote:
*schrijft 2 kratjes voor Rubbereend*quote:Op zondag 17 juli 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach ik drink nie zoveel, maar 2 bier per rondje
tis 3 dagen hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 23:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*schrijft 2 kratjes voor Rubbereend*
ik bedoelde ook 2 per dagquote:
Helemaal mijn festivalquote:Op zondag 17 juli 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:wat doe je als je pech hebt op de zwarte cross? Dan drink je een biertje hè!
strax gaat ie rijden, kan alleen maar brandstof meenemen voor 1 rondjequote:Op zondag 17 juli 2005 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook 2 per dag![]()
Die Turbine... ready for take off
val niet zo op, stond in het begin wel ff in de 1e bocht bij de startquote:Op zondag 17 juli 2005 23:18 schreef appelsientje het volgende:
hoe herkennen we jou PH ??
houd je waffel eens,dat zien we zelf welquote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
strax gaat ie rijden, kan alleen maar brandstof meenemen voor 1 rondje
Ben benieuwdquote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
strax gaat ie rijden, kan alleen maar brandstof meenemen voor 1 rondje
Gelderlandquote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:Hools is overgenomen door de Gelderlanders en een brabander
En door Fransenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:Hools is overgenomen door de Gelderlanders en een brabander
Tja dan moet je maar in Gelderland gaan wonenquote:
Brabander hier die het ook kan zienquote:Op zondag 17 juli 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dan moet je maar in Gelderland gaan wonen
ik ook merk ikquote:
ik wacht ook even tot hun klaar zijnquote:
* clauwheee aan de arm van Eilanden mee gaatquote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden doet gezellig met Clau en Bleuzz mee
Drankje dan maar in die kroeg hiernaast?
* Dos37 sjokt er ook achteraanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee aan de arm van Eilanden mee gaat
ik zou het niet weten,ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
is dat niet die springbult met een biertap eronder?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee aan de arm van Eilanden mee gaat
quote:
kom eraanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Eilanden het volgende:
Dos37 en Bluezz ... komen jullie ook mee?
Wel die waar ze ook roosvice hebben hèquote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Eilanden Clau meeneemt naar de Zwarte Cross-vrije kroeg in de buurt
Je weet vast al dat ik ook mee gaquote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Eilanden het volgende:
Dos37 en Bluezz ... komen jullie ook mee?
die wil ik niet zien als ik hem zo ziequote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:hij heeft een vriendin, gelukkig zien we die niet
wij moeten ook zo'n hoekbank meenemenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die wil ik niet zien als ik hem zo zie
Uiteraard! Op wat voor wijze je ook wil! On the rocks, puur, met een rietje, whatever!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel die waar ze ook roosvice hebben hè
neem jij die mee?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij moeten ook zo'n hoekbank meenemen
* Eilanden biedt Bloesie zijn andere arm aanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Op de link geklikt, maar ik loop geloof ik maar snel achter ailantje aan
is goed, k moet binnenkort toch nog iemand verhuizen, dan neem k gewoon die bank meequote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze kwam niet door de alcoholcontrole denk ik
jaaquote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
OMG ik zie de black cross![]()
Is daar onze pascalleke?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze kwam niet door de alcoholcontrole denk ik
Laten we maar gaan Clau ... ik geloof dat we Bloesie hebben verloren aan een spuitende lul....quote:
Mét rietjequote:Op zondag 17 juli 2005 23:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteraard! Op wat voor wijze je ook wil! On the rocks, puur, met een rietje, whatever!
gisteravond kwam ze meteen tevoorschijn toen t over likken ging..........quote:Op zondag 17 juli 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laten we maar gaan Clau ... ik geloof dat we Bloesie hebben verloren aan een spuitende lul....
dacht je dat live was? met al dat daglichtquote:Op zondag 17 juli 2005 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Was dit een bandje???????
Ik wil het helemaal zien
* Eilanden is er al vandoor met Clau, Dos en Vaduzquote:Op zondag 17 juli 2005 23:53 schreef Bluezz het volgende:
ailant waar gaan we heen?
Met dt?quote:
Was me ook al opgevallen.... 285........ die blauwe loopt een beetje achter ... leeft nog in 2003 ofzo!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:54 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
psst..... die blauwe heeft een fout in de TT gemaakt![]()
quote:
wat is er bluezz?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Tante riki
Die heeft ook uitgroei eend
Trouwens.... eendje?
* clauwheee duikt mee!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt het bed in!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzze iedereen!
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,wie mogen we noteren voor een meet?
ik ben er zowiezoquote:Op maandag 18 juli 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
je zit hem nog een keer te kijken?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:Amalia zwaait nu al naar de fotografen, ze kan zo de goude koets in
dat wel natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
Of achter een raam gaan zitten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:Amalia zwaait nu al naar de fotografen, ze kan zo de goude koets in
Trusten boertjequote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
ik gan u pitten trouwens want ik ben kapot
Waarrrrrrr moet ik komen?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
Kijk,we staan al op 4,Bluezzzzzz komt ook hoor ik net?
nou was meer op het nieuwsquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je zit hem nog een keer te kijken?
verklaar u nader met een foto, beschuit met muisjes op mijn kosten, morgen weet ik de namen en kan er een banner gemaakt worden?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Eendje je hebt gejongt
2 kleintjes in de badkamer die van kleur verschieten
Ik zal deze week een fotootje van het amalia en anorexia makenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
verklaar u nader met een foto, beschuit met muisjes op mijn kosten, morgen weet ik de namen en kan er een banner gemaakt worden?
mijn jonkies en zo ga ik ze echt niet noemenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal deze week een fotootje van het amalia en anorexia maken
ja, beetje oefenen voor de vierdaagsefeesten deze week, da's ook van bar naar bar lopenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef popolon het volgende:
Zijn we lekker aan het heen en weer lopen rubber?
Nice, ik heb een paar keer daar gewerkt op het militaire kamp waar ze sliepen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, beetje oefenen voor de vierdaagsefeesten deze week, da's ook van bar naar bar lopen
Ok ok, we wachten de foto's eerst af okquote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
mijn jonkies en zo ga ik ze echt niet noemen
ja dat zie k elke keer op Omroep Gelderland en vrijdag liggen ze allemaal zat in de stadquote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Nice, ik heb een paar keer daar gewerkt op het militaire kamp waar ze sliepen.
Best lachen, komen ze binnen marcheren onder begeleiding van de doedelzakken, zo de biertent in.
ik wacht afquote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok ok, we wachten de foto's eerst af ok
Ben jij zijn moeder dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:02 schreef fransie102 het volgende:
Kom ik hier nog even binnenlopen om MrDoegewoon te zeggen dat ie van z'n moeder naar bed moet, is ie weg!Hij staat toch niet weer buiten tegen een politiebusje aan te pissen he?
Dat kan ik hier ook wel, alleen niet in de winkel,quote:Op maandag 18 juli 2005 04:32 schreef popolon het volgende:
Ik zou het maar niet aangaan.
't Is net half 11, ga nu even bier halen want dat is op.
Da's dan weer een voordeel van dat mooie rare land, je kunt 24/7 bier halen.
nee, ik sta voor mijn lol op op dit tijdstipquote:Op maandag 18 juli 2005 06:04 schreef JaWi het volgende:
Werken?
Waar werk je danquote:Op maandag 18 juli 2005 06:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ik sta voor mijn lol op op dit tijdstip
Op kantoorquote:
* appelsientje geeft een lekker bakje koffie aan AZquote:
Zeg over die nominaties...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:21 schreef Lionheaad het volgende:
Ik normaal een half uur, nu 20 minuten.....
Was hier veel te vroeg
En nu een bak koffie...
en dan eens kijken wie ik moet gaan nomineren voor de Awards...
gewoon nomineren en dan mogen jullie later stemmen...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg over die nominaties...
hoe en wat?
Ja maar ik kan nergens het topic vinden waarvoor je iemand kan nomineren...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
gewoon nomineren en dan mogen jullie later stemmen...![]()
en meer zeg ik niet, dan moet je maar bij Dylan Dog zijn...
Jij kan ook niet nomineren...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nergens het topic vinden waarvoor je iemand kan nomineren...
ik hou mijn mond al weer dichtquote:Op maandag 18 juli 2005 08:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij kan ook niet nomineren...
Dat doen: Ikke, MM, Rubbereend, Dylan Dog, Dutch Gooner en Golver
Slijmbal...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik hou mijn mond al weer dicht
Het is nog vroeg ... maandag enzo ....
Goed weekend gehad trouwens ?
Belangstelling heet dat...quote:
Hoiquote:
Frankrijk is maar een tussenstation, Espana de eindbestemmingquote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Merci![]()
(Ik help wel even mee, om in je Franse stemming te komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |